home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 363 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Skadestuen
| | |-+  Ret modtagelig for skader
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Ret modtagelig for skader  (Læst 1476 gange)
FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Ret modtagelig for skader
« : 14 Jan 2015, 21:22 »

Håber indlægget skal være herinde.
Ellers må det gerne flyttes Smiley

Har i mit Ajax save fået et ualmindeligt godt regen. Spilleren udvikler sig virkelig hurtig, dog er der det lille problem...
Under rapporten står der at han er meget modtagelig for skader, hvilket ikke helt er kommet til udtryk endnu, selvom jeg frygter at det kommer til at ske.

Er der noget man kan gøre ved det? Træne ham i noget der måske hjælper på det? Han har også ret gode fysiske stats, undstagen springkraft, hvilket jeg dog ikke ser som problemet. Smiley

Håber nogen kan hjælpe, da der under rapporten også står at han har potentiale til at blive en verdensstjerne  Peace
Logged

STAAL
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Ret modtagelig for skader
« Svar #1: 14 Maj 2015, 21:39 »

Låner lige denne tråd.

Jeg ved ikke helt hvad der sker, men jeg er begyndt at få usandsynligt mange skader, alle spil er startet i den seneste update.
Senest startede jeg et spil om med FCK og i trænings kampen imod vores reserver blev Cornelius, Jørgensen, Poulsen og Amankwaa skadet, Poulsen slap med 2 mdr. som var det mindste og Jørgensen i 9 mdr. som det højeste.

Dette er bare det seneste eksempel, har startet spil op med Næstved, Milan, Man Utd, Blackburn og Valencia, alle spil der er blevet stoppet inden sæsonen er startet da jeg har fået så mange skader at jeg ikke har kunne stille med en start 11 plus udskiftninger uden at jeg skal have fat i spiller fra reserveholdet eller u-truppen.

Andre der har prøvet noget ligende... 
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Ret modtagelig for skader
« Svar #2: 14 Maj 2015, 21:55 »

Låner lige denne tråd.

Jeg ved ikke helt hvad der sker, men jeg er begyndt at få usandsynligt mange skader, alle spil er startet i den seneste update.
Senest startede jeg et spil om med FCK og i trænings kampen imod vores reserver blev Cornelius, Jørgensen, Poulsen og Amankwaa skadet, Poulsen slap med 2 mdr. som var det mindste og Jørgensen i 9 mdr. som det højeste.

Dette er bare det seneste eksempel, har startet spil op med Næstved, Milan, Man Utd, Blackburn og Valencia, alle spil der er blevet stoppet inden sæsonen er startet da jeg har fået så mange skader at jeg ikke har kunne stille med en start 11 plus udskiftninger uden at jeg skal have fat i spiller fra reserveholdet eller u-truppen.

Andre der har prøvet noget ligende... 

Det er da ikke helt urealistisk med de skader, når det også sker IRL  Rullende Øjne

Men ja, der er desværre alt for mange skader i FM.. Ligemeget hvad jeg gør synes jeg det bliver svært at klaret det problem. En mulighed kunne dog være at sætte træningsintensitete n ned, hvis den er høj.
Logged

JaWocKa

STAAL
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Ret modtagelig for skader
« Svar #3: 14 Maj 2015, 22:01 »

Jeg sætter altid min Assistent til at stå for træningen, da jeg ikke selv gider at stå for det. Men kan jeg sætte intensiteten ned selv om jeg ikke selv står for træningen ?
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010