home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 398 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Regens youth intake
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Regens youth intake  (Læst 3652 gange)
SirAlexFergie
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Regens youth intake
« : 13 Jan 2015, 19:11 »

Måske et dumt spørgsmål, men når man har fundet listerne over dato'er for nye regens, fx norge er feb 13. Hvordan finder jeg så de regens, så jeg kan nå at signe dem på en fri transfer inden andre klubber gør? Opstemt

Når jeg bare søger på:
Nationalitet: Norge
Alder: 15-16

Så kommer der ingen spiller frem?
Logged

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Regens youth intake
« Svar #1: 14 Jan 2015, 10:15 »

Måske et dumt spørgsmål, men når man har fundet listerne over dato'er for nye regens, fx norge er feb 13. Hvordan finder jeg så de regens, så jeg kan nå at signe dem på en fri transfer inden andre klubber gør? Opstemt

Når jeg bare søger på:
Nationalitet: Norge
Alder: 15-16

Så kommer der ingen spiller frem?

Tror du det er så let? Når du leder efter spillere kan du af gode grunde kun finde kendte spillere, så du skal sende scouts til Norge, men derfor kan du ikke finde alle de nye regens på dag 1. Dog kan du gå ind på hver enkelt norsk klub under transfers og finde youth candidates mener jeg det hedder. Så kan du scoute dem alle fra en ende af. Du kan finde hele rækken i klubben og markere dem og klikke "scout player". Det tager tid, men måske du er heldig? De fleste store talenter når nok at skrive kontrakt før du selv når at få dem scoutet. Det var lettere i gamle dage  Græder
Logged

Dauer
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Regens youth intake
« Svar #2: 09 Feb 2015, 13:02 »

Derudover er regen-dates ikke "fixed" i det her FM, men er for første gang forskellige fra år til år -- dog er det vidst nok inden for  en 14-dags periode per land, og du kan finde lister med de første år på nettet, da datoerne de forskellige år er faste i alle saves
Logged

AaBFreak
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Regens youth intake
« Svar #3: 14 Feb 2015, 12:37 »

Der er også den nemme løsning ved at bruge Genie Scout, hvis man ikke selv vil finde alle de vidunderlige regens. Det tager dog noget fra spillet, da det bliver for nemt at finde de gode spillere før andre, og du får et hold spækket med kommende verdenstjerner allerede i 2-3 sæson. Men det er dog en smagssag hvordan man har det med programmet :-)
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Regens youth intake
« Svar #4: 14 Feb 2015, 13:11 »

Lad nu bare være med at udnytte alle mulige små "fejl" i spillet, det er jo ALT ANDET end realistisk at hente alle mulige regens gratis, det svarer jo stort set til, at du som BIF lige henter AaBs største talent under 16, det sker jo ikke...
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Regens youth intake
« Svar #5: 14 Feb 2015, 13:28 »

Lad nu bare være med at udnytte alle mulige små "fejl" i spillet, det er jo ALT ANDET end realistisk at hente alle mulige regens gratis, det svarer jo stort set til, at du som BIF lige henter AaBs største talent under 16, det sker jo ikke...

HØRT !! alene det at folk hente Ødegaard og diverse til klubber han/de ALDRIG ville vælge - det smadre for mig ideen i spillet om selv at finde sine spillere via scouts og modstanderes indkøb.
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

AaBFreak
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Regens youth intake
« Svar #6: 15 Feb 2015, 12:45 »

HØRT !! alene det at folk hente Ødegaard og diverse til klubber han/de ALDRIG ville vælge - det smadre for mig ideen i spillet om selv at finde sine spillere via scouts og modstanderes indkøb.
Jeg er fuldstændig enig. Noget af det andet som irriterer mig rigtig meget, er når jeg ser folk fortælle om de spillere de har købt osv., hvor de derefter smider et SS af deres transfer op, hvor man så kan se at MANGE af klubbens største talenter er røget på fri transfer ticked off .. Foretrækker at holde spillet realistisk, og enhver klub i verden går op i deres ungdomsudvikling - talenterne skal ikke bare smides på fri transfer.
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Regens youth intake
« Svar #7: 15 Feb 2015, 14:50 »

Der er også den nemme løsning ved at bruge Genie Scout, hvis man ikke selv vil finde alle de vidunderlige regens. Det tager dog noget fra spillet, da det bliver for nemt at finde de gode spillere før andre, og du får et hold spækket med kommende verdenstjerner allerede i 2-3 sæson. Men det er dog en smagssag hvordan man har det med programmet :-)
Meget enig i, at det må være en smags sag. Jeg bruger med største fornøjelse Genie Scouten. For jeg kan godt lide, at man så hurtigt som muligt får samlet det bedst mulige hold. Så kan man kalde det snyd, men når man spiller alene, så er det højest kun een selv, som man snyder.
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Regens youth intake
« Svar #8: 15 Feb 2015, 15:28 »

Meget enig i, at det må være en smags sag. Jeg bruger med største fornøjelse Genie Scouten. For jeg kan godt lide, at man så hurtigt som muligt får samlet det bedst mulige hold. Så kan man kalde det snyd, men når man spiller alene, så er det højest kun een selv, som man snyder.
mener bare, JEG kan ikke se det sjove i at få det bedste hold så nemt som muligt, det svarer til at spille 7-kabale med billedsiden op...

spiller heller aldrig hold fra den højeste liga eller nogen af verdens største, er godt klar over det er en smags sag, men helt ærligt kan jeg ikke se det sjove i det, og kan heller ikke se hvorfor man skal være stolt af det hold man har bygget når man lige så godt kunne have lavet alle spillerne i editoren før man startede.
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010