home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 417 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Røverkøb!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Røverkøb!  (Læst 17410 gange)
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Røverkøb!
« : 11 Jan 2015, 01:02 »

Nu har jeg ledt lidt, og søgt, og jeg syntes ikke jeg kan finde en tråd der omhandler røverkøb, til FM15 - så hvis der er en, så smid mig lige et link i en besked og slet denne tråd igen:)

Ellers, så vil jeg lige fremhæve min lille genistreg!

Handlen.
Situationen: Kasper Kusk er sat til salg i Inter for 28 millioner.
Spørgsmålet: Hvorfor helvede betaler jeg så 52 millioner mere end det?
Svaret: I Inter modtog Kasper Kusk 26,5 millioner om året i løn, som det fremgår her skal jeg give 1,25 millioner årligt, jeg giver dem 52 millioner for at fortsætte med at betale fuld løn (sælgende holds lønbidrags klausul), frem til den oprindelige udløbsdato for deres kontrakt, som hedder 30. Juni 2022, samme dato min kontrakt med ham udløber - 4 år ude i fremtiden. Inter modtager 80 mil kontant, men skal derefter betale Kusk 106 millioner over de næste 4 år i løn alene. Jeg slipper til gengæld af med en lille løn på 1,25 mil årligt, og kan sælge ham videre om 2-3 sæsoner, og sikkert tjene en lille mønt på ham.

Genistreg? Det tillader jeg mig at kalde det. Cool
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Gungner
Gæst
 
Sv: Røverkøb!
« Svar #1: 11 Jan 2015, 13:35 »

Så er problemet bare hvis der ikke er nogle der gider købe ham efter 2-3 år Tunge
Logged

Mh88
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Røverkøb!
« Svar #2: 14 Mar 2015, 20:16 »

Haha feeedt lavet Smiley
Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Røverkøb!
« Svar #3: 04 Jun 2015, 21:08 »

Mario Götze på fri transfer i vintervinduet 3.sæson til mit Chelsea hold... ja tak Thumbs Up
Logged

Love the Blues

Boennelykke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Røverkøb!
« Svar #4: 06 Jun 2015, 22:23 »

Nogle "Røverkøb" jeg har lavet:

Mohammed Salah til 30mil i 5. sæson til Aston Villa, som på det tidspunkt lagde i Championship, + jeg fik United til at betale en stor del af hans løn, og han har bombet mål og lavet en masse assists i 2 de sæsoner han nåede at spille for mig Smiley

Georgi Milanov til 14mil + 250.000 af hans løn til Aston Villa i 5. sæson fra Juventus, som også har lavet en masse assists, som holder et gennemsnit på 7,5 Smiley
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Røverkøb!
« Svar #5: 07 Jun 2015, 20:53 »

Belthazor, det er jo det rene gambling Wink
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

AudereEstFacere
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Røverkøb!
« Svar #6: 07 Jun 2015, 23:46 »

Jeg vil da også lige bidrage til denne tråd:

Jeg er begyndt på et Gent til Eurojackpot-Challengen, og er her stødt på en brasiliansk knægt som jeg via en lidt længere historie har fået fat i..
Knægten hedder Ewandro, spiller i Sao Paulo og er 18 år pr. spilstart.. Økonomien er på trods af min indsprøjtning ikke vanvittig og 5 millioner £ var for meget for mig, og jeg havde faktisk droppet ham.

4 dage efter i spillet kommer en nyhed om at APOEL har fået accepteret deres lånetilbud på ham og jeg sender derfor med det samme et også...Lejeaftalen blev sat sådan her op.

Månedligt Beløb: £800.000
Del af lønnen: 200%
Fremtidig Sum: £1.000.000
+ At jeg kunne garantere ham startposition

Sao Paulo godkendte den og han valgte os fremfor APOEL. Planen havde hele tiden være at give ham 1 måned i klubben og så enten købe eller ophæve.. Det blev til 7 mål i 6 kampe og nu er han i klubben fast for en samlet pris inkl. lejeaftale på £2.616.000 eller 52% af Sao Paulos laveste ultimatum

Her små 5 måneder efter er det blevet til 17 kasser i 19 ligakampe og hans værdi er siden ankomst steget fra 600.000 til 3.700.000
Logged

SPURS - BARCA - NORDSJÆLLAND

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Røverkøb!
« Svar #7: 08 Jun 2015, 00:23 »

Jeg vil da også lige bidrage til denne tråd:

Jeg er begyndt på et Gent til Eurojackpot-Challengen, og er her stødt på en brasiliansk knægt som jeg via en lidt længere historie har fået fat i..
Knægten hedder Ewandro, spiller i Sao Paulo og er 18 år pr. spilstart.. Økonomien er på trods af min indsprøjtning ikke vanvittig og 5 millioner £ var for meget for mig, og jeg havde faktisk droppet ham.

4 dage efter i spillet kommer en nyhed om at APOEL har fået accepteret deres lånetilbud på ham og jeg sender derfor med det samme et også...Lejeaftalen blev sat sådan her op.

Månedligt Beløb: £800.000
Del af lønnen: 200%
Fremtidig Sum: £1.000.000
+ At jeg kunne garantere ham startposition

Sao Paulo godkendte den og han valgte os fremfor APOEL. Planen havde hele tiden være at give ham 1 måned i klubben og så enten købe eller ophæve.. Det blev til 7 mål i 6 kampe og nu er han i klubben fast for en samlet pris inkl. lejeaftale på £2.616.000 eller 52% af Sao Paulos laveste ultimatum

Her små 5 måneder efter er det blevet til 17 kasser i 19 ligakampe og hans værdi er siden ankomst steget fra 600.000 til 3.700.000

Fedt! Måske en ny måde at få en spiller billigere Wink
Logged

H A L A   M A D R I D!

Sir.spedersen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Røverkøb!
« Svar #8: 10 Jun 2015, 11:26 »

Heey må også være med!

I sommertransferen til min 3 sæson for OB henter jeg Anderson og Ashley Young til klubben på fri transfer selvfølgelig ikke de billigste spillere og ha på lønninglisten, men efter en sæson med Ashley Young som kantspiller lavede han 15 mål og 10 assist og 4 mål og 2 assist i CL så fik jeg solgt ham til 22 mill til Lecister plus lidt ekstra klausuler og Anderson solgte jeg for 14 mil et halv år efter. Synes selv det var ret godt lavet Smiley Tunge Tunge
Logged

NicolaiSkov
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Røverkøb!
« Svar #9: 28 Jun 2015, 20:07 »

Hey.

Jeg hentede Christian Atsu ind på en fri transfer i min 2. sæson med Derby lige efter jeg var rykket op i Premier League. Han blev hurtigt en profil på holdet, og efter 2 sæsoner blev jeg tilbudt hele 500 mio. kr. for ham. Han blev oven i købet nomineret til Ballon d'Or.
Logged

Boennelykke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Røverkøb!
« Svar #10: 14 Aug 2015, 23:08 »

Stod i den situation at jeg manglede lige pludselig en angriber uden for transfer vinduet og besluttede også at kigge på dem uden kontrakt, hvor jeg så fandt ham her Kasper Kaptain:


Da jeg ikke fik ham registreret, brugte jeg ham i pokalen, hvor han spillede 2 kampe før pokalfinalen, hvor han havde lavet 2 mål, og i finalen valgte han så at score 4 mål !

Nu er han også udtaget til det danske landshold !

Hans værdi siger nu 9mio(gad ikke opdaterer billedet Peace )

Og i de første par kampe af den nye sæson, har han også lavet et mål i hver kamp !

Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Røverkøb!
« Svar #11: 14 Aug 2015, 23:53 »

Viktor Fischer, Munir og Denis Suarez på fri til BIF i 3. sæson
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Røverkøb!
« Svar #12: 15 Aug 2015, 16:00 »

Viktor Fischer, Munir og Denis Suarez på fri til BIF i 3. sæson

Lyder som et slagkraftigt BIF hold du har fået dig der...
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Røverkøb!
« Svar #13: 15 Aug 2015, 19:43 »

Lyder som et slagkraftigt BIF hold du har fået dig der...

Det er det bestemt også  Cool
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Røverkøb!
« Svar #14: 15 Aug 2015, 21:23 »

Det er det bestemt også  Cool

Tror jeg gerne, da jeg fx selv har Munir i Roma, hvor han dog deler pladsen med en håndfuld andre gode angribere nogle sæsoner ude. I starten var han stjernen (er han også stadig, der er bar også andre stjerner).
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010