home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23576
  1 Bruger, 666 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kilmenjerAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Træning af ny position
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Træning af ny position  (Læst 4918 gange)
Zizou™
Gæst

Træning af ny position
« : 10 Nov 2005, 21:44 »

Når man træner en spiller til en ny position, kan han blive natural i den nye position eller kun accomplished?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Træning af ny position
« Svar #1: 10 Nov 2005, 22:37 »

Når man træner en spiller til en ny position, kan han blive natural i den nye position eller kun accomplished?

Jeg VED det helt ærlig ikke, men jeg kan forestille mig at den kun bliver natural, da det jo er den plads der er mest naturlig for dem at spille.. Altså den der ligger i blodet, og som de er født til Wink Jeg kan give et eksempel fra det virkelige liv! Jeg har spillet Angriber på et (meget) lavt niveau, men blev omskolet til målmand, da mit hold manglede en god en af slagsen.. Jeg har derefter spillet målmand det meste af sæsonen, men når jeg er til træning elsker jeg at spille angriber, og jeg savner det da også til kamp. Jeg kan også mærke når jeg så endelig spiller angriber, at jeg ved pr. automatik, hvor og hvornår jeg skal løbe, og har dermed et blik for spillet som jeg nok aldrig ville få hvis jeg ikke var "født" angriber Wink Altså vil jeg sige at Angriber er min natural position, men GK er accomplished Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Zizou™
Gæst

« Svar #2: 10 Nov 2005, 23:02 »

Jeg VED det helt ærlig ikke, men jeg kan forestille mig at den kun bliver natural, da det jo er den plads der er mest naturlig for dem at spille.. Altså den der ligger i blodet, og som de er født til Wink Jeg kan give et eksempel fra det virkelige liv! Jeg har spillet Angriber på et (meget) lavt niveau, men blev omskolet til målmand, da mit hold manglede en god en af slagsen.. Jeg har derefter spillet målmand det meste af sæsonen, men når jeg er til træning elsker jeg at spille angriber, og jeg savner det da også til kamp. Jeg kan også mærke når jeg så endelig spiller angriber, at jeg ved pr. automatik, hvor og hvornår jeg skal løbe, og har dermed et blik for spillet som jeg nok aldrig ville få hvis jeg ikke var "født" angriber Wink Altså vil jeg sige at Angriber er min natural position, men GK er accomplished Wink

Lyder meget fornuftigt Smiley

Det drejer sig om Maicon fra Monaco, DR er hans naturlige position, jeg kan ikke lige huske hvad han var i AMR, men han er en kanon kantspiller, så jeg ville træne ham til AMR, og det gik hurtigt med at komme på accomplished, og der har den stået i 2 måneder snart Opstemt

Bademesteren
Manager

« Svar #3: 10 Nov 2005, 23:35 »

Lyder meget fornuftigt Smiley

Det drejer sig om Maicon fra Monaco, DR er hans naturlige position, jeg kan ikke lige huske hvad han var i AMR, men han er en kanon kantspiller, så jeg ville træne ham til AMR, og det gik hurtigt med at komme på accomplished, og der har den stået i 2 måneder snart Opstemt

Min logiske sans siger mig, at man ikke får en naturlig position på kun 2 mdr. I de tidligere versioner har der gået over en sæson, inden en spiller lærte en ny position.

Zizou™
Gæst

« Svar #4: 11 Nov 2005, 02:33 »

Min logiske sans siger mig, at man ikke får en naturlig position på kun 2 mdr. I de tidligere versioner har der gået over en sæson, inden en spiller lærte en ny position.

Ok. Men det er også derfor jeg sprørger, for hvis man ikke får natural til en ny position, er der jo ingen grund til at træne ham videre til den position Smiley

Men altså, han har fået den nye position AMR, så han er DR, AMR og ikke kun DR mere...

Bademesteren
Manager

« Svar #5: 11 Nov 2005, 08:57 »

Ok. Men det er også derfor jeg sprørger, for hvis man ikke får natural til en ny position, er der jo ingen grund til at træne ham videre til den position Smiley

Men altså, han har fået den nye position AMR, så han er DR, AMR og ikke kun DR mere...

Ingen tvivl om, at det er bedst at lade dem spille på deres natural pos.

Men om man kan omskole dem så godt, er jeg endnu ikke sikker på. Men lad os da bare høre om han når det  Thumbs Up

benjamin
Gæst

« Svar #6: 13 Nov 2005, 20:09 »

Angående træning af ny position, spillede Milan's Andrea Pirlo ikke førhen en anden plads, og kom derefter til at spille DM(defensiv midtbane)? Hvad spillede han før, og hvordan gik han hen til en ny position?  Wink

Benjamin
« Seneste Redigering: 13 Nov 2005, 20:38 af benjamin » Logged

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #7: 13 Nov 2005, 20:13 »

Angånede træning af ny position, spillede Milan's Andrea Pirlo ikke førhen en anden plads, og kom derefter til at spille DM(defensiv midtbane)? Hvad spillede han før, og hvordan gik han hen til en ny position?  Wink

Benjamin

Angriber mener jeg, dog uden at være sikker.

benjamin
Gæst

« Svar #8: 13 Nov 2005, 20:39 »

Ja, mener også det var det Wink
Vist Ancelotti der omskolede ham til midtbane, og det blev betegnet som en genistreg..

Benjamin

MuNkEhOlM
Ynglingespiller

« Svar #9: 23 Dec 2005, 16:22 »

de kan kun blive natur talent til en plads hvis de er født med det... tror nok jeg læste det i en readme fil... ville os være lidt klamt hvis man kunne få en spiller til at spille alle pladser i fodboldens verden... ^^ bare min mening

Tegn på jeg spiller for meget FM ... "trykker KONSTANT på space for at komme videre i browseren ..."

AH
Gæst

« Svar #10: 23 Dec 2005, 16:57 »

de kan kun blive natur talent til en plads hvis de er født med det... tror nok jeg læste det i en readme fil... ville os være lidt klamt hvis man kunne få en spiller til at spille alle pladser i fodboldens verden... ^^ bare min mening

Nu findes der jo faktisk allround-spillere, så klamt vil jeg ikke kalde det. Selvfølgelig kan ingen spiller, være ligeså god alle steder på banen. AaB-spilleren Thomas Augustinussen kan faktisk spille alle pladser på banen. Midterforsvar, back, central midt, fløj og angriber, men han er selvfølgelig bedst på den centrale midtbane Wink

gerre
Førsteholdsspiller

« Svar #11: 23 Dec 2005, 17:16 »

Nu findes der jo faktisk allround-spillere, så klamt vil jeg ikke kalde det. Selvfølgelig kan ingen spiller, være ligeså god alle steder på banen. AaB-spilleren Thomas Augustinussen kan faktisk spille alle pladser på banen. Midterforsvar, back, central midt, fløj og angriber, men han er selvfølgelig bedst på den centrale midtbane Wink

jeg ved at Augustinussen kan spille angriber og midtbane, men vidste ikke at han kunne de andre.
Men Kim Daugard i Brøndby har næsten spillet alle positioner på banen i dette efterår.

AH
Gæst

« Svar #12: 23 Dec 2005, 17:19 »

jeg ved at Augustinussen kan spille angriber og midtbane, men vidste ikke at han kunne de andre.
Men Kim Daugard i Brøndby har næsten spillet alle positioner på banen i dette efterår.

Ja, og derfor er det ikke helt urealistisk at nogle spillere er meget allround. Men alt i alt så er fordelen vel størst, hvis man bare koncentrerer sig om at træne en spiller til en position. Så bliver han trænet meget bedre til den ene ting i stedet for halvgod til 4 ting Smiley

Thore
Manager

« Svar #13: 23 Dec 2005, 17:29 »

Det er nemlig rigtig.. står der sjovt nok også et sted i manualen, men den læser folk måske ikke?  Shockeret

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

AH
Gæst

« Svar #14: 23 Dec 2005, 17:32 »

Det er nemlig rigtig.. står der sjovt nok også et sted i manualen, men den læser folk måske ikke?  Shockeret

Nu jeg tænker over det, så kan man selvfølgelig ikke træne en spiller til at blive et naturtalent, men man bør i hvert fald kunne træne dem til at blive ganske habile allround Wink

Sider: [1] 2 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010