home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 437 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  [FM15] 4-3-3: Billy the Kid - A Deadly Inside Forward
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: [FM15] 4-3-3: Billy the Kid - A Deadly Inside Forward  (Læst 1651 gange)
Zsolt
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
[FM15] 4-3-3: Billy the Kid - A Deadly Inside Forward
« : 05 Jan 2015, 14:03 »

Intro

Jeg har igennem fire sæsoner testet denne taktik. Den har givet mig tre mesterskaber samt tre pokaltitler (super cup ikke medregnet). To sæsoner med Ferencvaros og to med Lille OSC. Jeg blev især overbevist om taktikkens effektivitet med Lille OSC. Jeg overtog et sub-tophold og gjorde det med kun meget få signings til først toer og sidenhen mestre. Se screenshots nedenfor!

(Taktikken uploadede jeg i første omgang på Sigames' taktik forum uden dog at få feedback.)



Hvad indeholder taktikken?

    - Billy the Kid anno 2014/2015: A deadly Inside Forward.
    - En 20-20 angriber. En der sandsynligvis vil lave lige så mange mål, som han laver assists.
    - En taktik der kan bruges både hjemme og ude.


Screenshots

Taktikken
Formation med player roles
Team Instructions
Player instructions

Resultater - Ferencvaros
League table season 1
League table season 2
Fixtures season 1
Fixtures season 2
Goal locations
Assist locations (note: jeg spillede med WLB+RB i stedet for LB+WBR)
Ferencvaros - Arsenal 2-3
Pápa - Ferencvaros 0-6 (Billy the Kid med fem mål og 10 i rating)
Mainz - Ferencvaros 1-3
Zenit - Ferencvaros 3-4

Spillerstatistikker
Gaël Kakuta (Inside forward, Billy the Kid, svimlende 65 mål i 46 ligakampe!)
Roland Lamah (Winger)
Leo Itaperuna (Trequartista)
Kim Ojo (Trequartista)

Resultater - Lille OSC
League table season 1
League table season 2


Tips

    - Hvis din bedste wing spiller i venstre side, så byt gerne indstillingerne for de to wings.
    - ...det samme gør sig gældende for de to backs med hensyn til hvem der er bedst offensiv/defensivt.
    - Brug gerne en venstrefodet inside-forward i højre side.
    - Hvis du spiller en svær udekamp eller bare generelt mod en svær modstander, så kan jeg anbefale at fjerne følgende indstillinger: "Push Higher Up", "Use Offside trap", "Prevent Short GK Distribution" og måske "Play Wider".
    - Hvis du søger mere boldbesiddelse, end taktikken tilbyder, så kig på ovenstående punkt.

Teamtalk

Jeg plejer at holde teamtalk som enkelt som muligt. Det har jeg de bedste erfaringer med - med stor succes.

    - Jeg bruger det aldrig pre-match.
    - I pausen bruger jeg det yderst sjældent. Jeg bruger det kun, hvis jeg er meget utilfreds (bagud med 0-3 eller 0-4).
    - Efter kampen (sejr): Godt gået (Bestemt). Jeg kan finde på at rose en spiller individuelt, hvis han har spillet rigtig godt (over 9.0).
    - Efter kampen (uafgjort hjemme): Enten siger jeg, at det ikke var godt nok, eller så ignorerer jeg spillerne. Kommer an på modstanderen.
    - Efter kampen (uafgjort ude): Enten siger jeg, at det var OK (noget i den retning), eller så ignorerer jeg spillerne. Kommer an på modstanderen.
    - Efter kampen (nederlag): Hvis jeg efter omstændighederne synes, at det ikke var godt nok, fortæller jeg spillerne det. Hjemme som ude. Kommer an på modstanderen.


Nok snak...
Vend endelig tilbage med feedback, hvis I prøver taktikken Smiley

DOWNLOAD HER
Logged

FM-blogger på Managers.dk

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010