home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 416 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Sunderland A.F.C
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Sunderland A.F.C  (Læst 2342 gange)
Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sunderland A.F.C
« : 31 Dec 2014, 14:48 »


Sunderland Association Football Club


Overblik:

Sunderland A.F.C er en professionel engelsk fodbold klub der til dagligt spiller i Premier League. Klubben befinder sig i det nord-østlige england, i byen Sunderland der ikke langt fra Newcastle. Klubbens hjemmebane er Stadium of Light som har kapacitet til 48,707 tilskuer. De sidste par sæsoner har ikke været en sang på roser. eftersom klubben er kæmper om fortsat at få lov at spille med i den bedste engelske række. Spillerne ifører sig en rød-hvid stribet trøje når de indtager hjemmebanen foran de stolte fans. Klubben befinder sig i et arvefjende opgør med Newcastle, eftersom det er nabo byen og klubben. Klubben er i dag en af de større klubber i England. Siden 2007 har de formået at gøre sig til den 31 mest værdifulde fodbold mærke i 2014.

Historie:

Klubben blev grundlagt helt tilbage i 1879. Klubben blev grundlagt af en lærer og hed dengang Sunderland and District Teachers A.F.C. I løbet af deres 135 årige historie, har klubben formået et hente 6 divisions titler, den seneste i 1936. Klubben har desuden to FA cup titler hvoraf den seneste er fra 1973. Så det er efterhånden nogen år siden klubben har kunne løfte et trofæ. Den nuværende periode i Premier League startede tilbage i 2007. Det bedste placering i ligaen i de seneste 10 år, kom i 2009-20 sæsonen hvor klubben formåede at blive nummer 10 i ligaen. De sidste par sæsoner har været præget af kamp om overlevelse

Klubben i spillet:

Når du starter et spil med Sunderland, stater du et spil op med en ganske udmærket hold. Klubben er dog præget af en tung gæld på 1.51 mia (fra mit save i 2015), hvilket sætter en naturlig hæmning på transferaktivitet. Du overtager dog en trup hvori du kan finde ganske habile spillere, der har niveauet til at muligvis kæmpe sig op på en midterplacering. Spillere som Adam Johnson, Steven Fletcher, Jack Rodwell, Santiago Vergini og Costel Pantilimon er alle solide startere og bør give dig en solid stamme hvor du kan bygge dit hold op omkring. Af talenter har klubben også nogle fine spillere. Connor Wickham er en af de større talenter i engelsk fodbold og med den rette træning bør kan kunne blive fremtidens mand oppe foran. Desuden har de også en fin målmand i Jordan Pickford som også kan udvikle sig til noget fint.


Info om mit eget spil:
Jeg har en lidt anderledes tilgang til spillet end andre. Jeg startede nemlig i SønderjyskE og efter jeg sagde op som resultat af uvillig samarbejde fra bestyrelsen, endte jeg i Sunderland. Jeg overtog klubben lige efter januar transfervinduet i 2014 og havde derfor ikke den store plads til at forbedre min trup, og forbedres det skal den.

Jeg havde flere problemer, blandt andet med at score mål og holde mit eget mål rent. Mit forsvar sejlede ofte rundt, som følge af at ældre spillere ikke følge med. Derfor er der sket en del rokeringer og lidt penge er der blevet brugt. Min transferhistorik ser derfor ud som følgende:

Ind:
Ruben F(V) - 6.5 mil
Marcelo Brozovic M(C) - 4 mil
Marco D'Alessandro M(H)/OM(H) - 3.75 mil
Craig Dawson F(C) - 10 mil
Norbert Gyomber F(C) - 25 mil
Gino Peruzzi F(H)- 30 Mil
Kyle Bartley F(C) - Fri
Sergio Araujo Ang(C) - Fri
Samlet: 79,25 mil

Ud:
Jozy Altidore Ang(C) - 15 mil
Emanuele Giaccherini M(H)/OM(H)- 45 mil
John O'Shea F(C) - 7 mil
Valentin Roberge F(C) - 19 mil
Costel Pantilimon MM - 85 mil
Samlet: 171 mil

Som afsluttende bemærkning vil jeg sige dette. Jeg har aldrig rigtigt tænkt over dette hold som underholdende, men jeg fik mig en behagelig overraskelse. Holdet har mange udfordringer og er der er plads til at tilpasse truppen til alt hvad man ønsker. Man har dog begrænsede midler til rådighed så at opnå stabile resultater og få rykket klubben længere frem er ikke altid ligetil. Hop med på vognen og deltag i hvad jeg syntes er virkelig et godt spil!
« Seneste Redigering: 31 Dec 2014, 15:17 af Boxx » Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sunderland A.F.C
« Svar #1: 06 Jan 2015, 20:33 »

Er nu nået halvvejs i min anden sæson i det engelske, og jeg må sige jeg spiller langt bedre end forventet!

Efter 15 kampe ligger jeg på en solid 9 plads i ligaen med 23 point, hele 11 point ned til stregen og kun 3 op til europæisk fodbold! Baggrunden for denne findes i et generelt bedre fungerende hold, men mest af alt i min offensiv. Jeg er holdet der har scoret andet mest i ligaen, med 29 mål. Topscorer listen fordeler sig som følgende:

1. Steven Fletcher - 10
2. Sergio Araujo - 10
3. Adam Johnson - 3
4. Will Buckley - 3
5. Connor Wickham - 1

Wickham har desværre ikke fået meget spilletid, grundet skader og en storspillende Fletcher, men det kan ændre sig nu hvor transfervinduet er ved at nærme sig og Fletcher har intet mindre end 11 klubber der er interesseret i ham, blandt andet økonomiske kræfter i Arsenal, Liverpool og A.C. Milan.
Personligt har jeg ikke mange penge, så hvis der skal købes ind skal der først sælges, og jeg har ikke rigtig tænkt mig at sælge nogen medmindre der kommer et fantastisk tilbud.  Det lader heller ikke til at være nødvendigt at sælger, for mit hold leverer fine præstationer, selvom det for det meste er i det offensive.

1. Will Buckley - 7,37
2. Adam Johnson - 7,35
3. Patrick van Aanholt - 7,34
4. Sergio Araujo - 7,34
5. Steven Fletcher - 7,33

Kommer med en videre update efter transfervinduet
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

kakafreaken
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Sunderland A.F.C
« Svar #2: 06 Jan 2015, 23:35 »

Er nu nået halvvejs i min anden sæson i det engelske, og jeg må sige jeg spiller langt bedre end forventet!

Efter 15 kampe ligger jeg på en solid 9 plads i ligaen med 23 point, hele 11 point ned til stregen og kun 3 op til europæisk fodbold! Baggrunden for denne findes i et generelt bedre fungerende hold, men mest af alt i min offensiv. Jeg er holdet der har scoret andet mest i ligaen, med 29 mål. Topscorer listen fordeler sig som følgende:

1. Steven Fletcher - 10
2. Sergio Araujo - 10
3. Adam Johnson - 3
4. Will Buckley - 3
5. Connor Wickham - 1

Wickham har desværre ikke fået meget spilletid, grundet skader og en storspillende Fletcher, men det kan ændre sig nu hvor transfervinduet er ved at nærme sig og Fletcher har intet mindre end 11 klubber der er interesseret i ham, blandt andet økonomiske kræfter i Arsenal, Liverpool og A.C. Milan.
Personligt har jeg ikke mange penge, så hvis der skal købes ind skal der først sælges, og jeg har ikke rigtig tænkt mig at sælge nogen medmindre der kommer et fantastisk tilbud.  Det lader heller ikke til at være nødvendigt at sælger, for mit hold leverer fine præstationer, selvom det for det meste er i det offensive.

1. Will Buckley - 7,37
2. Adam Johnson - 7,35
3. Patrick van Aanholt - 7,34
4. Sergio Araujo - 7,34
5. Steven Fletcher - 7,33

Kommer med en videre update efter transfervinduet

Lyder som et spændende save du har gang i! Smiley
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sunderland A.F.C
« Svar #3: 19 Jan 2015, 20:59 »

Jeg er så begejstret for dette save, at jeg helt har glemt at opdatere, så vi hopper lige tilbage til transfer vinduet først, før jeg fortæller videre omkring savet Smiley

Som tidligere bemærket var der intet mindre end 11 klubber der var ude efter Steven Fletcher i vinterens transfervindue, og da budene efterhånden begyndte at komme, tog det mig ikke længe at forhandle en handel frem med oprykkerne fra Ipswich (ikke så glamurøst som Arsenal og Liverpool, men de bød mest), og derfør skød eg ham af for 80 milioner.

Håbet var at dette ville give frihed til Wickham, så han kunne fortsætte sin udvikling, men en skade kom i vejen, og jeg måtte hente en mand in fra kulden. Danny Graham, var på kontrakt, men var helt ude af holdet, ville bare af med ham. Men i mangel af bedre, måtte han hentes ind hvilket viste sig at være en gevinst, fordi han lavede 7 må i de efterfølgende 5 kampe Opstemt Siden er han kølet af, og skal derfor sælges, for at gøre plads til bedre spillere på den position.

Jeg spiller en ganske standard 4 - 4 - 2 som ser ud som følgende:

                            Målmand (F)

Back (S) - Central forsvar (F) - Central forsvar (F) - Back (S)

Fløjspiller (A) - Central midt (F) - Felt-til-felt (S) - Fløjspiller (A)

                  Tagetman (A) - Treuastia (A)


Denne taktik varierer lidt, hvor jeg rykker de centrale midtbane spillere ned på den defensive midt, eller rykker en angriber ned på den centrale eller offensive midt.
Slut resultatet af denne taktik er dog super overraskende!

Med 2 kampe af sæsonen befinder jeg mig på en solid 8'ende plads i ligaen, langt over målet på en midterplacering. Denne fine placering betyder meget for fremtiden da det vil indbringe nogle pæne skillinger i kassen, som der desperat er behov for.
Næsten samtlige spillere har præsteret over evne, hvilket kan ses på fine præstationer (top 5):

1. Sergio Araujo - 7,49
2. Adam Johnson - 7,36
3. Craig Dawson - 7,17
4. Will Buckley - 7,14
5. Sebastian Larsson - 7.11

Hertil vil jeg lige give jer min topscorer liste, hvor man finder intet ringere end Sergio Araujo, som har brændt totalt af i denne sæson. Han spiller out of this world, og efter at have hentet ham på fri transfer er han nu hele 215 mil værd! Dette skyldes at udover de mål i ser herunder, så laver han også mange assists (han har 14)

1. Sergio Araujo - 27
2. Danny Graham - 10
3. Adam Johnson - 7
4. Sebastian Larsson - 7
5. Jack Rodwell - 5

Håber der er andre der vil hoppe med på vognen og spille med Sunderland!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010