home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 385 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | |-+  FmFreaks FC vs FmFreaks United v 2.0
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 21 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks FC vs FmFreaks United v 2.0  (Læst 94460 gange)
beringer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United v 2.0
« Svar #255: 01 Feb 2015, 19:24 »


STATISTIK
TOPSCORER

Demi Lovato 7
Nigel Giddings 4
Mikkel Strandgaard 3
Dalho Lindalho 2
Edin Smatko 1
Mads Bonde Christensen 1

ASSIST

Dalho Lindalho 6
Nigel Giddings 4
Mikkel Strandgaard 3
Demi Lovato 1
Håkan Petterson 1
Nicklas 'de klootzak' van Dockum 1
Kim Gundelack Jensen 1

KAMPENS SPILLER

Mikkel Strandgaard 2
Dalho Lindalho 1
Demi Lovato 1

GNS. KARAKTER TOP 3

Nigel Giddings 8,36
Demi Lovato 8,35
Dalho Lindalho 7,87

SKADER

Victor Lisberg Andersen ude 4-5 måneder

DISCIPLIN

Edin Smatko 1 rødt kort
Anders Hansen 2 gule kort
Mikkel Strandgaard 1 gult kort
Kim Nicolás Ángel Faustino 1 gult kort


Forventninger til sæsonen

Inden vi kommer i gang med hvordan det er gået i de første kampe med klubben, skal vi lige se lidt på nogle forventninger jeg har sat for mig selv på jeres vegne så at sige.

  • Holdet skal ende i top 7 (playoff)
  • Vi skal ende over United i tabellen
  • Vi skal have flere point end United i de indbyrdes kampe


Den første målsætning er måske en anelse uambitiøs, men jeg syntes man skal passe på med at undervurdere ligaen især med tanke på vores hold er så ungt som det er. Bestyrelsen forventer da også, at vi vinder det hele, men det syntes jeg måske lige er at tage munden for fuld. Ingen tvivl om i har masser af potentiale, men unge spillere har det også med, at være mere ustabile, så derfor har jeg med vilje sat baren lidt lavere for mig selv. Derudover forventer bestyrelsen at vi når til 2. runde i Capital One Cuppen og semifinalen af Vans-pokalen. De 2 andre målsætninger jeg har sat for hos giver lidt sig selv syntes jeg. Dette save handler først og fremmest om at være bedre end United, og det skulle vi gerne være hver gang vi spiller mod dem.

August 2014

August måned er færdigspillet, og det har været en måned med op og nedture. 6 kampe er blevet spillet, 5 i ligaen og en enkelt i Capital One Cuppen. Vi lagde ud med en helt vanvittig kamp mod Shrewsbury på hjemmebane, hvor det blev til et spektakulært nederlag på 5-3. Jeg tager det fulde ansvar for det nederlag, for jeg skulle afprøve en ny taktik, som jeg havde haft stor succes med i et andet save, så jeg tænkte at det var da en god idé at prøve med FC også. Det var det bare ikke. I taktikken bliver, der spillet med offsidefælde og det virkede tydeligvis ikke med holdet, for det gav den ene store chance væk efter den anden. 0-4 var resultatet efter 39 minutter og så var det vidst tid til, at skifte tilbage til det der virkede i venskabskampene. I anden halvleg kæmpede vi det bedste vi kunne, og vi dominerede dem fuldstændig med en skudstatistik på 13-2. Desværre scorede Shrewsbury på 1 af de 2 skud de havde, mens vi selv "kun" formåede at scorer på de 3 af dem. Demi Lovato stod for 2 af målene mens Mads Bonde Christiansen scorede kort før lukketid.

Så havde jeg ligesom lært min lektie i forhold til det med taktikken, men der gik lige et par kampe før det for alvor slog igennem. Næste kamp var 3 dage efter i Capital One Cuppen mod Leyton Orient som ligger en række over os. Jeg havde roteret på alle 11 pladser til kampen, da det vigtig alle kommer i god kampform. Vi startede godt ud med et fremragende frisparksmål af Nigel Giddings efter kun 2 minutter, men derfra havde vi det sgu svært resten af kampen. Leyton Orient var os simpelthen overlegne og det endte med et 3-1 nederlag.
vs. Shrewsbury(h) 3-5
vs. Leyton Orient (u) (CC) 3-1
vs. Northampton (u) 4-4


Næste kamp var i ligaen på udebane mod Northampton og det blev til endnu en vanvittig kamp. Først kommer vi på 1-0 ved Demi Lovato efter 10 minutters spil, men vi gav simpelthen for meget væk i forsvaret og derfor blev den føring hurtigt forvandlet til en 3-1 føring til Northampton. Vi var heldigvis ikke udenfor endnu og med en skarp Demi Lovato i front, kom vi igen foran. Demi Lovato lavede 2 basser og blev dermed den første spiller til, at lave et hattrick i klubben og det sidste mål stod Dalho Lindalho for. Den stilling holdt vi helt hen indtil det 88. minut, hvor en lang bold blev spillet bag vores forsvar og efter bolden hoppede et par gange, så hamrede Northampton spillere bolden i kassen. Kampen endte altså 4-4 og dermed vores 3. kamp uden sejr.

Svær start - fantastisk afslutning

Det tog os lidt tid, at komme ordentlig i gang, som beskrevet ovenfor i de 3 første kampe, men i de 3 sidste kampe så vi os ikke tilbage. 3 kampe, 3 sejre og en målscorer på 10-0 taler sit eget tydelige sprog. Vores gode stime, har ført os frem i tabellen, hvor vi pt. ligger nummer 2 med 10 point sammen med 5 andre hold (inklusiv de unævnelige). Hjemmekampen mod Morecambe var kun et spørgsmål om tid før vi kom foran. Vi skabte i hvert fald den ene store chance efter den anden i første halvleg, bl.a. et straffespark som Nicholas Pedersen sendte op på trekantssammenføjni ngen og utrolig nok, stilsigende kiggede på mens returbolden hoppede lige forbi ham. Kort før halvleg fik vi endnu et straffespark og denne gang steppede Demi Lovato op og sendte bolden sikkert i mål. I anden halvleg gjorde vi kort proces med 2 mål inden for de første 5 minutter, og igen igen var det Demi Lovato og Dalho Lindalho der scorede.
vs. Morecambe (h) 3-0
vs. York (u) 0-3
vs. Stevenage (h) 4-0


Næste kamp på programmet var York på udebane. Igen blev det til en sikker 3-0 sejr med Giddings, Strandgaard og Smatko som målscorere. Kampen bød også på et par skader til Victor Lisberg og Giddings. Efter kampen var jeg spændt på at se omfanget af de 2 skader, og mens Giddings helt var sluppet uden skrammer, så fik Lisberg en noget trist tilbagemelding på sin skade. Han har nemlig overrevet en lægmuskel og er ude i 4-5 måneder endnu.

Sidste kamp i August var på hjemmebane mod Stevenage og igen var vi i super målform. Efter 23 minutter fik jeg en mindre forskrækkelse, da Demi Lovato måtte udgå med en skade, men heldigvis viste det sig efter kampen, at Demi slap med skrækken. Jeg ved ikke om holdet var opsat på at vise om de kunne scorer uden Demi eller hvad det var, men det blev til 4 mål efter Demi havde forladt banen, 2 af Giddings og 2 af Strandgaard som hver især også har vist sig som glimrende målscorere i løbet af sæsonen.



Spillernyt

Vi har jo spillet 6 kampe indtil videre, og generelt har jeg roteret rimelig meget. Det er jo heller ikke sjovt for jer, hvis jeres mand aldrig spiller. Jeg tager dog også højde for form og selvfølgelig skader, så det er ikke fordi alle får præcis lige meget spilletid.

I målet har vi Mark Andersen som står rimelig fast. Reserve keeperen er jo min egen mand, og det er planen at han spiller så lidt som muligt. Den opmærksomme læser vil måske nu tænke, at jeg jo skrev jeg byttede 11 mand fra den første til den anden kamp, og derfor står min egen mand også noteret for en enkelt optræden. Det var simpelthen for at aflaste Mark Andersen lidt, og det er også sådan han vil blive brugt fremover. Mark Andersen havde en svær start sammen med resten af holdet, men har ellers spillet sig fint op nu, og står på et acceptabelt snit på 7,04 efter 5 kampe.

De 4 backs har alle fået 3 kampe hver, og her udmærket Håkan Petterson og Edin Smatko sig med henholdsvis en assist og et mål. Derudover har Håkan flest tacklinger pr. kamp af backsne med 5,67 og Edin har det bedste snit med 7,37.

Hos de 4 centrale forsvarsspillere, kæmper jeg stadig med at finde den helt perfekte duo. Selvom vi har fundet formen på det seneste, også i forsvaret, så er spillet stadig lidt ustabilt og deres gennemsnit er heller ikke prangende. Christian "Stork" Brask aka. Storken er bedste mand med 4 spillede kampe og et snit på 7,28.

De 4 centrale midtbanespillere har heller ikke gjort meget væsen af sig, men det er sådan set heller ikke deres rolle i min taktik. De skal primært spille bolden videre til de 4 forreste, men de må selvfølgelig gerne byde ind med mål og assist når de lyster. Nicklas 'de klootzak' van Dockum har haft den lyst en gang, og han står noteret for 1 assist.

På højre fløjen står Dalho Lindalho noteret for flere kampe end sin konkurrent til pladsen, Elliott Goulding og udover glimrende form, skyldes det også en skade til Goulding som han jo fik i opstarten. Derfor har han også været ude af kampform, og det sammenholdt med Lindalhos glimrende form, har altså givet ham fordelen over Goulding indtil videre. Lindalho er holdets helt store playmaker indtil videre og har lavet imponerende 6 assist i 4(2) kampe. Ud over det har han også lavet 2 mål og er blevet kampens spiller 1 gang.

På venstre fløjen står vi jo i den uheldige situation, at Lisberg er ude i en anseelig tid endnu, og det betyder Mikkel Strandgaard har den helt for sig selv. Det klarer han indtil videre rigtig fint og 4(2) kampe er det blevet til 3 mål, 3 assist og 2 gange kampens spiller.

På den offensive midt er Nigel Giddings i den grad åbnet stærkt og har sammen med Demi nok været de 2 bedst præsterende spillere indtil videre. Giddings står med 4 mål og 4 assist efter 5 kampe. Hvilket giver ham et helt latterligt snit på 1,6 mål/assist pr. kamp. Mads Bonde Christensen har stået lidt i baggrunden, men han har også haft en mindre skade, der holdt ham ude i 3 uger, så det har helt klart også noget at sige. Mads har spillet 1(1) kamp og står da noteret for 1 basse, så han har bestemt gjort det fint de kampe han har medvirket i.

På den forreste plads, har vi holdets 2 spydspidser Kim Gundelack Jensen og Demi Lovato, og her er der vidst ingen tvivl om hvem der er holdets store stjerne indtil videre. Kim har fået 2(2) kampe, men har desværre ikke fundet målformen endnu. Han står dog noteret for 1 assist. Demi har været anderledes skarp og har scoret på hele 43,75% af sine afslutninger. Demi har også udviklet sig rigtig fint og hun bliver helt sikkert en farlig dame for vores hold i mange år frem.



FmFreaks FC på landsholdet

Ligesom de unævnelige, har vi også en del spillere på diverse ungdomslandshold. I alt blev 14 spillere udtaget, og de fordeler sig således:

England U19: Mikkel Strandgaard, Jonas Elsbøl, Son Goku, Mads Bonde Christensen, Jonas Nilsson, Christian "Stork" Brask og Nigel Giddings
Holland U19: Nicklas 'de klootzak' van Dockum
Spanien U19: Kim Nicolás Ángel Faustino
USA U20: Demi Lovato
Sverige U21: Håkan Petterson
Danmark U19: Anders Hansen og Nicholas Pedersen
Danmark U21: Mark Andersen

Priser

Da der skulle uddeles priser efter August måneds afslutning, var der naturligvis en del FmFreaks FC spillere i blandt. I kategorien månedens spiller, havde vi alle 3 mand. Demi tog prisen med 7 mål i 4 optrædener, Nigel Giddings blev nummer 2 og Mikkel Strandgaard nummer 3. I månedens unge spiller, gjorde vi igen rent bord, og her var det Nigel Giddings, der tog sig af første pladsen, mens Mikkel Strandgaard og Dalho Lindalho tog sig af de efterfølgende pladser.

Til sidst blev det også til lidt personlig hæder, da jeg selv blev nummer 3 i månedens manager.

Det var det for denne update. Den blev lidt længere end jeg havde planlagt, men håber i læser med alligevel Smiley




Fed update, og fedt at se at vi alle får spilletid, og at du fremviser screen af det. Ser ud til at vi er kommet godt igang, og kan koncentrere os mod første reelle test, nemlig vores dybtsiddende lokalderby..., de skal smadres på alle fronter..., alt mindre end mindst 2 røde kort er for lidt, og så skal Demi og Nigel lige samlet lavet 6 kasser, så er den skid slået.
Logged

mikkel-strandgaard
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United v 2.0
« Svar #256: 02 Feb 2015, 03:36 »

Fed update! Det kører bare for os gutter!
Logged


BondeLFC
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United v 2.0
« Svar #257: 02 Feb 2015, 09:23 »

Stolt over at blive udtaget på landsholdet, selvom jeg har spillet få kampe!
Logged

Interviewer: "Hvor kommer alle dine ar i hovedet fra?"
Zlatan: "Det ved jeg ikke, spørg din kone"

Største bedrift i FM: Northampton til CL i 10 sæsoner.
Bedste spiller: Nicolas John, regen, angriber, 46 kampe, 35 mål, 13 assists, 7.49 i gns.

BondeLFC
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United v 2.0
« Svar #258: 02 Feb 2015, 10:18 »

Den næste Jan Mølby! Tror dog jeg kan løbe lidt længere på literen end ham  Opstemt funny Thumbs Up
Logged

Interviewer: "Hvor kommer alle dine ar i hovedet fra?"
Zlatan: "Det ved jeg ikke, spørg din kone"

Største bedrift i FM: Northampton til CL i 10 sæsoner.
Bedste spiller: Nicolas John, regen, angriber, 46 kampe, 35 mål, 13 assists, 7.49 i gns.

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United v 2.0
« Svar #259: 02 Feb 2015, 11:53 »

Godt tilfreds med min start. 6 assist og 2 mål, må siges at være godkendt.

Intet landshold, hvilket egentlig passer mig fint, så kan jeg bruge kræfterne i FC i stedet.
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United v 2.0
« Svar #260: 02 Feb 2015, 16:20 »

SÅDAN!
Rødt kort, vores allesammens Bosnier, viser sig fra sin gode side, og likviderer en modstander, det er sådan noget vi kan lide.

Men da rart, at hører jeg kan være med offensivt, så kan man få løftet sløret for om det var på en dødbold? Peace

Men må da sige, at jeg er overrasket over, ikke engang at blive udtaget til det Bosniske u19 landshold  Græder Men der er masser af tid endnu Opstemt


EDIT: Ved ikke om det vil være en fordel, at man placerer linksne til de forskellige opdateringer, højt oppe i 1. indlæg, måske øverst? Peace

Dit mål var på en dødbold ja, hvor du steg uimodståeligt til vejrs på et indirekte frispark  Thumbs Up

Der må være sket en fejl i forhold til din landsholdsudtagelse n. Sikker på den er forsvundet i posten   crazy

Har rykket updatesne lidt op i første indlæg, så nu skulle de være nemmere at se Peace

Fed update! Det kører bare for os gutter!

Tak skal du have Smiley

Godt tilfreds med min start. 6 assist og 2 mål, må siges at være godkendt.

Intet landshold, hvilket egentlig passer mig fint, så kan jeg bruge kræfterne i FC i stedet.

Det må man sige. Du har lagt rigtig stærkt ud Thumbs Up

Landholdet skal nok komme, hvis du fortsætter det gode spil, men det gør selvfølgelig ikke noget du bruger kræfterne på klubholdet i stedet  Thumbs Up
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Renehenriksen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United v 2.0
« Svar #261: 02 Feb 2015, 16:23 »

En rigtig god start sæsonen for drengene. Forsæt det fantastiske arbejde.
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United v 2.0
« Svar #262: 02 Feb 2015, 22:09 »

En rigtig god start sæsonen for drengene. Forsæt det fantastiske arbejde.

Tusind tak Rene, skal gøre hvad jeg kan  Thumbs Up
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United v 2.0
« Svar #263: 07 Feb 2015, 11:05 »

hva så drenge? Peace ved i hvornår der kommer en update? Peace
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

Barfoed91
Gæst
 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United v 2.0
« Svar #264: 07 Feb 2015, 12:07 »

hva så drenge? Peace ved i hvornår der kommer en update? Peace

Nok tidligst på torsdag i næste uge.
Logged

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United v 2.0
« Svar #265: 07 Feb 2015, 12:42 »

Nok tidligst på torsdag i næste uge.

bare helt iorden Peace
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United v 2.0
« Svar #266: 12 Feb 2015, 13:02 »

Hey alle sammen. Vi har nogle gode nyheder til jer og nogle dårlige.

De dårlige nyheder først. Der kommer ikke nogen update i aften, og heller ikke de næste par uger. Vi har begge travlt med skole og eksaminer osv. og vi har derfor ikke tid til, at spille på savet  Skuffet

De gode nyheder er så, at efter de 2 uger, skulle vi igen have masser af tid igen til, at spille på savet og komme med masser af updates Peace

Vi håber i har tålmodighed og stadig vil følge med når vi kommer i gang igen Peace
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United v 2.0
« Svar #267: 12 Feb 2015, 13:04 »

I er tilgivet!
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United v 2.0
« Svar #268: 12 Feb 2015, 16:45 »

JEAR!
Jeg skal se hvor mange røde kort jeg kan  nå at samle i en sæson.!
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

TroelsJ
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United v 2.0
« Svar #269: 14 Feb 2015, 11:01 »

JEAR!
Jeg skal se hvor mange røde kort jeg kan  nå at samle i en sæson.!
Du kan for min skyld få så mange røde kort, som du har lyst til. For jo flere røde kort til dig, jo mere sikker spilletid til mig. Så må vi bare håbe, at det ikke kommer til at koste point Opstemt
Logged

Chelsea;

Hate United - Love Glazer!

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 21 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010