home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 719 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | |-+  FmFreaks FC vs FmFreaks United v 2.0
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks FC vs FmFreaks United v 2.0  (Læst 100531 gange)
beringer
Reserveholdsspiller

Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United v 2.0
« Svar #75: 12 Jan 2015, 01:25 »

En anden ting....
Jeg synes at det er 2 ekstrem fede sponsorere, men jeg har et "mindre" irritations problem omkring det.

Sony har meddelt at de generelt ikke vil sponsorere sekundere sporthold, og et sporthold i en så lav række er vel sekundært. Det samme er faktisk gældende Microsoft, som ikke gider generelle sport sponsorater, da de mener at de kan gøre mere gavn ved at yde samfundssponsorater ..., ved godt at det er sekundært, men kunne være federe at finde lokale sponsorer, der er engelske, i stedet for en Amerikasnk og en Japansk, som i virkeligheden har andre "meninger".

Hvor er FmFreaks City beliggende? Der er stor forskel på om det er nord eller syg..., efter hvilke sponsorer man kan tegne..., synes blot at det ville give lidt mere "realisme" indenfor de allerede givne parametre? Også i forhold til fremtidige "derbys" i forhold til andre klubber. Kunne være fedt hvis man valgte at klubben var nordlig, at sætte f.eks. Sunderland, newcastle osv. som rivaler, om end ikke på fierce..., og i syg kunne man jo vælge southampton osv..., øst og vest osv..., bare at der blev gjort lidt ved det?

Sorry hvis jeg pisser op ad det forkerte træ.
« Seneste Redigering: 12 Jan 2015, 01:28 af beringer » Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller

Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United v 2.0 (1 spiller tilbage)
« Svar #76: 12 Jan 2015, 10:36 »

Skal man ikke vente med at sende diverse egenskaber, til formationer er valgt, og at man har fundet ud af hvilken position man får "tildelt"?
Mener er det ikke lidt "søgt" at vælge en masse egenskaber, hvis man f.eks. får en position, hvor andre ville være langt mere at foretrække?

Hvis folk får en position som ikke stemmer overens med de valg af foretrukne træk, man har foretaget, så håber jeg da at man retter sig ind og laver nogen nye Smiley

Jeg valgte at smide mine ind, da jeg satser/håber på at få en bestemt position. Får jeg ikke denne, så ændrer jeg blot ind, så rollen matcher bedst.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #77: 12 Jan 2015, 12:44 »

beringer, hele pointen i at vi har det andet hold som konkurrenter, er jo netop at vi skal se om vi kan komme imod nogle af dem, vi måske har nogle problemer med, eller venskabelige jokes. Og folk man generelt holder af, kunne da være meget fedt at kører de andre over med.

Hvis du kigger, er der generelt seriøse brugere og crew på United, og FC er bestående af lidt forskellig godt folk.

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #78: 12 Jan 2015, 14:31 »

En anden ting....
Jeg synes at det er 2 ekstrem fede sponsorere, men jeg har et "mindre" irritations problem omkring det.

Sony har meddelt at de generelt ikke vil sponsorere sekundere sporthold, og et sporthold i en så lav række er vel sekundært. Det samme er faktisk gældende Microsoft, som ikke gider generelle sport sponsorater, da de mener at de kan gøre mere gavn ved at yde samfundssponsorater ..., ved godt at det er sekundært, men kunne være federe at finde lokale sponsorer, der er engelske, i stedet for en Amerikasnk og en Japansk, som i virkeligheden har andre "meninger".

Hvor er FmFreaks City beliggende? Der er stor forskel på om det er nord eller syg..., efter hvilke sponsorer man kan tegne..., synes blot at det ville give lidt mere "realisme" indenfor de allerede givne parametre? Også i forhold til fremtidige "derbys" i forhold til andre klubber. Kunne være fedt hvis man valgte at klubben var nordlig, at sætte f.eks. Sunderland, newcastle osv. som rivaler, om end ikke på fierce..., og i syg kunne man jo vælge southampton osv..., øst og vest osv..., bare at der blev gjort lidt ved det?

Sorry hvis jeg pisser op ad det forkerte træ.

Spardle har egentlig svaret fint på det meste, men jeg vil da også godt lige komme med min mening Smiley

Jeg kan som sådan godt følge dig i det du siger, men det er bare ikke sådan vi har valgt at lave projektet. Som Spardle siger, så er hele pointen med projektet at vi skal have noget sjov og få noget rivalisering mellem de 2 hold. Det har aldrig været meningen det skulle køres som et realistisk projekt på den måde. Det at holdene har forskellige sponsorer og begge spiller i FmFreaks City, er udelukkende små detaljer som ikke kommer til at spille nogen rolle for hvordan projektet forløber Peace

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Crazy-Poul
Freelance Projekt

Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United v 2.0 (1 spiller tilbage)
« Svar #79: 12 Jan 2015, 14:41 »

Skal man ikke vente med at sende diverse egenskaber, til formationer er valgt, og at man har fundet ud af hvilken position man får "tildelt"?
Mener er det ikke lidt "søgt" at vælge en masse egenskaber, hvis man f.eks. får en position, hvor andre ville være langt mere at foretrække?

Og det man har sendt tidligere, angående formation, er vel stadig godt nok?

Jo man skal stadig vente indtil formationen er valgt Smiley Som jeg har skrevet her og i pb, så har i indtil på torsdag kl 18.00 til at vælge formation, og herefter vil der blive udsendt en ny pb hvor man skal vælge egenskaber og positioner. Det kan man enten skrive her i tråden eller til mig i en pb. Som jeg skrev i går, vil der blive oprettet et indlæg her i tråden med oversigt over de positioner der skal bruges til hvad end taktik i vælger, og så kan man holde sig opdateret med hvilke positioner der bliver valgt. Så hvis man absolut har en position man gerne vil vælge, er det en god idé at være online deromkring 18-19 stykker Smiley

Det er jo først-til-mølle princip, så kan det jo godt være at man ender med en anden position end man havde valgt til, at starte med, men det har altså hele tiden stået i det første indlæg, at man ikke skulle vælge med det samme Smiley

Det du har sendt tidligere omkring taktikken er selvfølgelig stadig godt nok Smiley

Din Vej 2019

gundelach
Freelance Grafiker

« Svar #80: 12 Jan 2015, 17:14 »

En anden ting....

Microsoft Xbox er seattles sponsorer

det er jo set før  Wink

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #81: 14 Jan 2015, 23:14 »

Hej alle. I får lige en update på projektet herinde. Som i ved, er vi pt. i gang med at finde ud af hvilken formation de 2 klubber skal spille. Vi har sat deadline til torsdag den 15/1 kl. 18.00 og når stemmerne er blevet talt sammen, vil der blive udsendt en ny pb hvor man skal vælge sin endelige plads.

Når det er gjort vil der blive oprettet 2 indlæg i tråden her, hvor man kan holde øje med hvilke positioner der bliver valgt, da det jo stadig er først-til-mølle princip. Det vil komme til at stå således:

Taktik f.eks. 4-4-2

• MM x 1
  • FH x 2
  • FC x 2
  • FV x 2
  • MH x 2
  • MC x 4
  • MV x 2
  • ANG x 4

Når de 2 trupper er på plads med formationer og pladser, så kan vi begynde at lave jeres spillere i editoren og komme i gang med at spille. Hvis alt går vel kan vi starte op lørdag eller søndag, men det er ikke noget vi tør garantere.

Faktisk mangler vi jo stadig en enkelt mand hos FC, så hvis man er interesseret eller kender en der er, må man meget gerne melde sig Smiley

Jeg genbruger lige den her.

I morgen kl 18 når stemmerne er talt sammen, bliver der udsendt en ny pb med hvilken taktik det så blev, og herefter skal i vælge jeres position og tilhørende stats. Man kan enten svarer tilbage via pb eller skrive position og stats her i tråden.

Jeg vil oprette 2 indlæg med holdnavn og formation, så man løbende kan se hvilke positioner der bliver taget (som vist i eksempel ovenfor).

Når alle har meldt ind med position og stats kan vi komme i gang med projektet, så håber i er hurtige på tasterne Smiley PB'en i morgen vil i øvrigt blive sendt ud ca. 19.30, så der kan man jo være klar med sit indlæg, hvis man vil sikre sig man får den position man ønsker Smiley

Din Vej 2019

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #82: 15 Jan 2015, 19:28 »

FORMATION
4-1-2-2-1

• MM - Darkalf
  • HB -
  • HB -
  • CB - Robberman
  • CB - Dennislauridsen
  • CB - MK 94
  • CB - Vegilans
  • VB -
  • VB -
  • DM - BelthazorDK
  • DM - xanor
  • CM - El Cubo
  • CM - Fynbo
  • CM - Boxx
  • CM -
  • HOM - Arsrea
  • HOM -
  • VOM - Roxer
  • VOM - FoxGE
  • ANG - HulkOmaniA
  • ANG - ydersog

15/21 har valgt position
« Seneste Redigering: 16 Jan 2015, 10:31 af Crazy-Poul » Logged

Din Vej 2019

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #83: 15 Jan 2015, 19:29 »

FORMATION
4-2-3-1

• MM -
  • HB - Vive
  • HB - S.B.Jensen
  • CB - Peroni
  • CB - LucasLeiva
  • CB - c_M
  • CB - Renehenriksen
  • VB - TroelsJ
  • VB - Spardle
  • CM - Skovlyst
  • CM - beringer
  • CM -
  • CM -
  • HOM - Birkedahl
  • HOM -
  • COM - Jonny
  • COM -
  • VOM - mikkel-strandgaard
  • VOM - Nodiem
  • ANG - gundelach
  • ANG - Katy Perry

16/21 har valgt position
« Seneste Redigering: 16 Jan 2015, 11:25 af Crazy-Poul » Logged

Din Vej 2019

Nodiem
Blogmester

Sv: FmFreaks FC vs FmFreaks United v 2.0 (28 spillere tilbage)
« Svar #84: 15 Jan 2015, 22:30 »

Det "forbudte" skifte til rivalen!

Skal jeg nu til at finde en ny kaptajn!?

It's on Hr. Lisberg... IT... IS... ON!
 Grin

De tilbød mere i løn, desuden skal de jo også prøve at vinde én gang !
Desuden er jeg Xbox Mand

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #85: 15 Jan 2015, 23:33 »

De tilbød mere i løn, desuden skal de jo også prøve at vinde én gang !
Desuden er jeg Xbox Mand

Nodiem indrøm nu bare, det var fordi du ville spille på hold med mig, den oplagte kaptajn Peace

Nodiem
Blogmester

« Svar #86: 16 Jan 2015, 01:04 »

Nodiem indrøm nu bare, det var fordi du ville spille på hold med mig, den oplagte kaptajn Peace

Du må godt være kaptajn, man jeg vil altid være generalen

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #87: 16 Jan 2015, 01:17 »

Gætter på Crazy-Poul er generalen, ellers skal han jo til at være forsvarsministeren ...

BondeLFC
Lilleputspiller
*

« Svar #88: 16 Jan 2015, 08:16 »

Måske spørger jeg dumt, men har vi ikke valgt de stats vi skal boostes i?

Interviewer: "Hvor kommer alle dine ar i hovedet fra?"
Zlatan: "Det ved jeg ikke, spørg din kone"

Største bedrift i FM: Northampton til CL i 10 sæsoner.
Bedste spiller: Nicolas John, regen, angriber, 46 kampe, 35 mål, 13 assists, 7.49 i gns.

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #89: 16 Jan 2015, 10:33 »

Måske spørger jeg dumt, men har vi ikke valgt de stats vi skal boostes i?

Som jeg også skrev til dig pb'en, så var det meningen i først skulle vælge egenskaber og position efter taktikken var på plads, så derfor er der nogle der skal vælge igen Peace

Din Vej 2019

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 21 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010