home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 399 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Nottingham Forest
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Nottingham Forest  (Læst 30164 gange)
Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Nottingham Forest
« : 18 Dec 2014, 17:30 »


Synes vi skal have en tråd om Nottingham Forest. En rigtig interessant klub som spiller i Championship. Klubben har ca. 60 millioner at handle for, så man kan hente en masse spillere i første sæson til at forme klubben. Desuden har klubben også nogle rigtig gode spillere. Specielt angriberen Britt Assombalonga er spændende.

Er selv startet med dem. Kan fortæller at jeg ligger nummer to efter 18 kampe, et point fra førstepladsen. Spiller en flad 4-4-2, hvor jeg spiller langsomt passing fodbold med korte afleveringer. Fungerer rigtig godt. I det første transfervindue hentede jeg følgende spillere:

Nadir Ciftci - 20 mil
Gary Mackey-Steven - 10 mil
Ylli Sallahi - 5 mil
David Pavelka - 15 mil
Todd Kane - 10 mil

Andre der er igang med Forest?
« Seneste Redigering: 18 Dec 2014, 17:34 af Boerre » Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #1: 18 Dec 2014, 17:58 »

Jeg havde et kanon spil med dem i FM14 så jeg skal helt sikkert prøve dem af igen i år! Smiley Det er nok det tætteste jeg kommer på LLM Opstemt

Skal bare lige finde ud af om jeg skal spille med wingers med dem eller 3 angribere
« Seneste Redigering: 18 Dec 2014, 19:14 af whispers » Logged

White Hart Dane
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #2: 18 Dec 2014, 21:53 »


Synes vi skal have en tråd om Nottingham Forest. En rigtig interessant klub som spiller i Championship. Klubben har ca. 60 millioner at handle for, så man kan hente en masse spillere i første sæson til at forme klubben. Desuden har klubben også nogle rigtig gode spillere. Specielt angriberen Britt Assombalonga er spændende.

Er selv startet med dem. Kan fortæller at jeg ligger nummer to efter 18 kampe, et point fra førstepladsen. Spiller en flad 4-4-2, hvor jeg spiller langsomt passing fodbold med korte afleveringer. Fungerer rigtig godt. I det første transfervindue hentede jeg følgende spillere:

Nadir Ciftci - 20 mil
Gary Mackey-Steven - 10 mil
Ylli Sallahi - 5 mil
David Pavelka - 15 mil
Todd Kane - 10 mil

Andre der er igang med Forest?

Du har helt ret. Britt Assombalonga er utrolig spændende!

Se bare her.

http://imageshack.dk/viewimage.php?file=http://imageshack.dk/?img=291418935956.png
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #3: 18 Dec 2014, 21:56 »

Du har helt ret. Britt Assombalonga er utrolig spændende!

Se bare her.

http://imageshack.dk/viewimage.php?file=http://imageshack.dk/?img=291418935956.png
Vildt nok. Hos mig har han scoret 25 mål i 26 kampe. Vil nok mene han er den bedste angriber jeg har haft i FM 15. Synes ikke han brænde mange store chance. Dog har han brændt et par straffespark, men ellers knalder han dem ind fra alle vinkler.
« Seneste Redigering: 18 Dec 2014, 23:16 af Boerre » Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #4: 21 Dec 2014, 01:52 »

Så er første sæson blevet færdig spillet og det blev til oprykning. Det meste af sæsonen lå vi nummet et og vi var i en periode ubesejret i 25 kampe. Dog gik holdet ned til sidst og vi endte som nummer to et point fra førstepladsen. Sæsonens store oplevede var Britt Assombalonga som scorede hele 40 mål.

Til den nye sæson har jeg kun fået 70 millioner at handle for. Havde troet jeg havde fået mere nu hvor vi var i Premier League. Det bliver svært at holde os oppe, men jeg tror på det. Til den nye sæson har jeg hentet følgende spillere:

Itumeleng Khune
Jak Alnwick
Emmanuel Eboue
Brad Smith
Kenneth McElroy
Leigh Griffiths
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #5: 29 Dec 2014, 21:33 »

Jeg har bestluttet mig for at komme igang med Nottingham, og er nu 11 kampe inde i første sæson.
Som titeludfordre havde jeg 81,83 mio at gøre godt med, jeg har valgt at fokusere rigtig meget på ungdommen og udvikling af talenter.

Jeg vil forsøge at købe unge uprøvede spillere som jeg ikke har det store kendskab til og udvikle dem med henblik på at skabe stjerner og tjene penge på videresalg. Derfor vil mine opdateringer nok primært omhandle transfers, og ønsker nogen af jer screenshots, siger i endelig bare til.
Jeg spiller med LFC-Marshalls update, hvor der er tilføjet nogle ekstra unge spillere, og derudover har jeg valgt følgende lande med 1- 2 ligaer i hvert land.
Belgien - Danmark - England - Frankrig - Tyskland - Italien - Holland - Norge - Portugal - Skotland - Spanien - Sverige - Argentina - Brasilien

Efter 11 kampe i ligaen ligger jeg på en klar 1. plads. jeg er ubesejret i hele sæsonen so far, 3 Capital One Cup kampe er vundet, og 9 ud af ligaens 11 kampe er blevet vundet.

Især angriberen Assombalonga er et sandt bæst, og en som jeg virkelig håber og regner med at holde fast i, med mindre jeg finder bedre eller får et fantastisk tilbud. Han har lavet 12 mål i 11 liga kampe og scoret 2 mål i 2 COC kampe.



Af nyindkøbende har især Sisto gjort sig bemærket, mens Coquelin også er fast starter og meget stabil.[/size]
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #6: 02 Jan 2015, 00:23 »

Så blev første sæson færdigspillet, en sten sikker oprykning med 101 point.
Assombalonga blev kåret som årets spiller og endte også som topscore med 28 liga mål.
Sisto blev kåret som bedste unge spiller, og endte også som nummer 1 på listen over oplæggere.

Til den nye sæson har jeg allerede solgt Rasmus Falk som på ingen måde har slået igennem, så jeg har blot kostet ham et år af hans karriere, til gengæld indbragte han faktisk små 20mio i overskud.

Datoen er 1. juni og so far er Nicola Leali hentet som erstatning for Darlow som skal til Newcastle, dernæst er en ung angriber ved navn Santi Mina hentet for 3mio i Celta.

Derudover er jeg på jagt efter Jannik Vestergaard til forsvaret og Jonathan Obita eller Viktor Fischer til venstre kantet.

har i eventuel andre forslag?
Logged

Inter
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #7: 02 Jan 2015, 10:54 »

Jeg har bestluttet mig for at komme igang med Nottingham, og er nu 11 kampe inde i første sæson.
Som titeludfordre havde jeg 81,83 mio at gøre godt med, jeg har valgt at fokusere rigtig meget på ungdommen og udvikling af talenter.

Jeg vil forsøge at købe unge uprøvede spillere som jeg ikke har det store kendskab til og udvikle dem med henblik på at skabe stjerner og tjene penge på videresalg. Derfor vil mine opdateringer nok primært omhandle transfers, og ønsker nogen af jer screenshots, siger i endelig bare til.
Jeg spiller med LFC-Marshalls update, hvor der er tilføjet nogle ekstra unge spillere, og derudover har jeg valgt følgende lande med 1- 2 ligaer i hvert land.
Belgien - Danmark - England - Frankrig - Tyskland - Italien - Holland - Norge - Portugal - Skotland - Spanien - Sverige - Argentina - Brasilien

Efter 11 kampe i ligaen ligger jeg på en klar 1. plads. jeg er ubesejret i hele sæsonen so far, 3 Capital One Cup kampe er vundet, og 9 ud af ligaens 11 kampe er blevet vundet.

Især angriberen Assombalonga er et sandt bæst, og en som jeg virkelig håber og regner med at holde fast i, med mindre jeg finder bedre eller får et fantastisk tilbud. Han har lavet 12 mål i 11 liga kampe og scoret 2 mål i 2 COC kampe.



Af nyindkøbende har især Sisto gjort sig bemærket, mens Coquelin også er fast starter og meget stabil.[/size]


Hvordan fik du overtalt Sisto til at komme til klubben??
Hvordan stillede du op i første sæson??
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #8: 02 Jan 2015, 12:02 »

Hvordan fik du overtalt Sisto til at komme til klubben??
Hvordan stillede du op i første sæson??
Han var egentlig ikke interesseret, men jeg kunne godt få lov at forhandle med ham, han måtte så have 140k om ugen, men med hans præstationer har de været givet rigtig godt ud.
Jeg spillede i en 4-1-2-3
-----------x--------
x------x-----x----x
-----------x--------
-------x-----x------
x-----------------x--
----------x----------
Logged

Inter
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #9: 02 Jan 2015, 12:50 »

Det er sq mange penge.. Hvor lang en kontrakt fik han?
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #10: 02 Jan 2015, 16:32 »

Det er sq mange penge.. Hvor lang en kontrakt fik han?

2019, vil nok gå så langt som at sige, at jeg synes 140k er billigt, når jeg tager hans præstationer og udvikling med, han er uden tvivl MVP på mit hold!
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #11: 04 Jan 2015, 15:11 »

En ny sæson er nu startet, og jeg har egentlig gjort det udmærket, lige pånær imod de store hold, i de 4 kampe jeg havde haft imod Liverpool, United, Chelsea og Arsenal har jeg lukket 13 mål ind og blot fået 1 point. Imod alle andre, som har været middelmådige eller bundhold har jeg dog været rigtig god, og især mit angreb er fantastisk hvilket også kan ses på de 24 mål i 10 kampe, som også er ligaens bedste - forsvaret er dog ligaens dårligste med 18 mål lukket ind i 10 kampe (13 af dem i de 4 jeg nævnte ovenfor) så slemt er det nu ikke helt.

Assombalonga er et MONSTER han har nu lavet 13 mål i 10 liga kampe og han er altså kun 22 år og hans værdi ligger pt. på 90mio. Jeg fortyder på intet tidspunkt at jeg afviste bud på 205mio for ham inden sæsonen, da det havde set rigtig skidt ud uden ham.
Sisto gør det også fantastisk og er den bedste præsterende spiller i PRL, han er dog utilfreds med at spille i klubben og ønsker at skifte til en større. Jeg afviste bud på 210mio på ham i sommers, men fortsætter han sin nuværende form håber jeg på at vinde pokaler og på den måde overtale ham om at forlænge - og eller ryger han men kun for omkring 275mio mindst!.

I ligaen ligger jeg på en 11. plads efter 10 kampe, ikke imponerende men det er dog med en opadgående formkurve, og jeg har en forhåbning om at deltage i europæisk turnering næste sæson, hvordan det må tiden vise.

Her er et overblik over mine handler
*Tyler Blackett er dog sendt tilbage da han blev overflødig.
*Amartey har ingen opholdstilladelse, så jeg forvente at udleje ham til januar.
*Harry Wilson vil også retunere til Liverpool i januar da han er overflødig og Brendan ikke er tilfreds med manglende spilletid.


Den 1. november 2015 øgede min bestyrrelse budgettet fra de resterende 700k til 245mio. Om der skal handles specielt ind til januar finder jeg nok først ud af til den tid, muligvis lidt flere unge drenge til at præge mine ungdomshold og bidrage til klubbensudvikling.
« Seneste Redigering: 04 Jan 2015, 15:14 af jakob95kp » Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #12: 05 Jan 2015, 19:15 »

Så lykkedes at, efter skænderier, og utilfreds hed fra mine to stjerne Pione Sisto og Britt Assombalonga, er de nu begge tilfredse og opsatte på at fortsætte deres karriere i Nottingham. Det skyldes at jeg fik hentet en pokal til klubben, Capital One Cup kom i hus, og lidt kontroversielt valgte jeg faktisk at henvise min suveræne topscore Assombalonga til bænken i denne kamp, og det fortryder jeg på ingen måde. Den unge stjerne, og klubben ny håb Carlos Strandberg takkede for tilliden med 3 kasser, og jeg har nu fået en idé om at Assombalonga skal sendes afsted til en storklub efter denne sæson, da han værdi lige pt ligger i omegnen af 150mio, og den forventes at stige med en god position i ligaen samt forhåbentlig en topscore titel fra PRL.



I ligaen er jeg at finde på en 3. plads efter 31 kampe, jeg har 59 point og en målscore på 36+ (næstbedste i ligaen). Stillingen er dog meget tæt mellem 3,4,5 og 6.
Tottenham ligger 4, med en kamp mindre end mig, og 4 point efter.
Everton ligger 5'er 6 point efter mig, men med 2 kampe mindre
Liverpool har vi så på 6. pladsen, 7 point efter, men 2 kampe i hånden.

Det bliver en gyser her til sidst, hvor jeg både har City på hjemme bane, de er dog helt ude af ræset og ligger på en 10 plads.
Så har jeg Tottenham også på hjemmebane og dernæst Everton på udebane.
Jeg kan selv afgøre tingene, og håber på at forblive som nummer 3, men top 4 er nu mit mål.
Jeg har 8 point op til nummer 1 og derfor forventer jeg ikke at dette vil blive muligt.

Som ekstra bonus, blev min stjernespiller Pione Sisto kåret som Europas Golden Boy, og derfor har jeg valgt at gøre ham til klubbens bedst betalte og forlænge med ham til 2020 (pt. er jeg i marts 2016).
En anden spiller som gør det fantastisk og ligger lige med Sisto om bedste gennemsnitskarakter (7.81 !!!) er Jordan Obita, som virkelig har imponeret mig helt vildt, jeg satsede lidt og hentede ham for 72,5mio og frygtede det ville være overpris eller et total flop, men han gør det fantastisk - forstår dog ikke han endnu ikke har været udtaget til det engelske landshold.
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #13: 06 Jan 2015, 01:03 »

Så blev første Premier League sæson færdig spillet - og sikke en succes.
Med 7 kampe igen, lå jeg og kæmpede for at holde mig indenfor CHL pladserne, og sidste spilledag, var det med mulighed for at vinde ligaen hvis Chelsea tabte. med en slutspurt på 11 sejre i træk pressede jeg virkelig på, men jeg måtte indse at Chelsea ikke kunne hentes og jeg sluttede derfor 2 point bag dem.


Topscore og sikke et bæst - ved ikke om han skal sælges så de endnu yngre kan få chancen, Strandberg har gjort det fantastisk i hans indhop - men det er svært at sælge en mand som scorer 1 mål pr. kamp.


Her er så et samlet overblik over de bedst præsterende spillere i truppen, der har været utrolig mange som har gjort det vanvittigt, og jeg regner heller ikke med en voldsom stor udskiftning til sommer hvor jeg har fået 320mio at handle for.


Ønsker nogen screenshots af bestemte spillere eller andet, så sig endelig til.




Priser for denne fantastisk sæson.
Årets spiller i England: Britt Assombalonga
Spillernes spiller i England: Pione Sisto
Barclays golden Boot (topscore): Britt Assombalonga
Årets unge spiller: Jordan Obita
Manager of the season: Jakob Kjeldgaard Pedersen

Samt de tre profiler, som også nævnt ovenfor på åretshold.
« Seneste Redigering: 06 Jan 2015, 01:10 af jakob95kp » Logged

Inter
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Nottingham Forest
« Svar #14: 06 Jan 2015, 10:58 »

Din holdopstilling og hold indstruktør ?
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010