Attermann
Lilleputspiller
|
|
 Idag d.20/7/2005 blev Brøndbys manager Michael Laudrup fyret med øjeblikkelig virkning grundet uoverensstemmelser med formanden,Per Bjerregaard. Samtidig blev den nye managers navn offentliggjort. Joseph Porta hedder den 30-årige kroat som skal føre Brøndby til endnu et mesterskab? Det bliver uhyggeligt spændende at se om denne komplet uprøvede manager kan klare sig på et så højt niveau. Af Klaus Egelund,Ekstra Bladet
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Attermann
Lilleputspiller
|
|
Brøndby har tre opvarmnings kampe på programmet inden sæsonen rigtigt begynder,med FCM (Supercup Finale), Sønderjyske (SAS) og Dinamo Minsk (CL kval. 2 runde). De tre modstandere i venskabskampene er Lyngby,Kolding FC og Ølstykke.
Lyngby - Brøndby 2-1 1-0 Morten Christiansen 19' 2-0 Morten Christiansen 45' 2-1 Duncan 77'
MOM - M.Christiansen
Kolding FC - Brøndby 0-4 0-1 Kasper Lorentzen 9' 0-2 Thomas Rasmussen 20' 0-3 Duncan (straffe) 81' 0-4 Duncan 87'
MOM - Duncan
Brøndby - Ølstykke 0-0
MOM - Stefan Schmidt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Attermann
Lilleputspiller
|
|
Joseph Porta har idag annonceret på et pressemøde at han vil lavet renset truppen for overflødige spillere og folk som han mener kan erstattes af bedre spillere. Desuden skal der bringes en del nye spillere til klubben. Forsvarsgeneral Per Nielsen og Kim Daugaard bliver holdets omdrejningspunkter grundet deres store erfaring og runtine. De tre første spillere der er blevet solgt er:  Jonas Kamper Solgt til Basel fra Schweiz for 9.5 mio.  Kim Christensen Solgt til Grazer GAK i Østrig for 2.3 mio.  Trond Andersen Solgt til M.Tel-Aviv for 8.75 mio.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Soccerpop
Gæst
|
|
Hører denne blog ikke til i FM 06 afdelingen? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-KNM-
|
|
Den er da ikke dårlig. Der skal bare styr på billede kvaliteten så må vi se. Det ser da pænt ud indtil videre.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
donthomas
|
|
desuden en dårlig blog
Skulle vel aldrig være fordi den handler om fck.. syntes det ser godt ud lige nu.. godt sat op og nemt at læse.. og nej jeg er ikke bif fan.. Hører denne blog ikke til i FM 06 afdelingen?  En blog høre vil til under blog sektionen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rozz
Gæst
|
|
Skulle vel aldrig være fordi den handler om fck.. syntes det ser godt ud lige nu.. godt sat op og nemt at læse.. og nej jeg er ikke bif fan.. En blog høre vil til under blog sektionen  ØØØØh, jeg er gigantisk BIF fan, og står på FAXE hver gang
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Soccerpop
Gæst
|
|
Skulle vel aldrig være fordi den handler om fck.. syntes det ser godt ud lige nu.. godt sat op og nemt at læse.. og nej jeg er ikke bif fan.. En blog høre vil til under blog sektionen  Ja, men han spiller tydeligvis 06 versionen, og så tilbage til topic.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Attermann
Lilleputspiller
|
|
Den første rigtige prøvelse var Super Cuppen mod FC Midtjylland. Startopstillingen er: Sennels Lorentzen
Nielsen Ankergren Lantz Retov Elmander Duncan Rasmussen
Rytter Jørgensen
Brøndby - Midtjylland 3-1
1-0 Duncan 3' 1-1 David Nielsen 12' 2-1 Duncan 87' 3-1 Mads Jørgensen 90'
MOM - Johan Elmander
Ekstra Bladet: Fantastisk kamp og en perfekt start for uprøvede Porta. En helt igennem herlig kamp med hårde nærkampe,mange chancer og gode mål!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-KNM-
|
|
Hvor er Ericsson?? Kunne være rart med et SS af opstillingen i stedet for den skrevede udgave.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Soccerpop
Gæst
|
|
Hvor er Ericsson?? Kunne være rart med et SS af opstillingen i stedet for den skrevede udgave.
Som jeg har nævnt tidligere er det FM 06, og ergo er Ericsson ikke skiftet til Brøndby endnu.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rozz
Gæst
|
|
Som jeg har nævnt tidligere er det FM 06, og ergo er Ericsson ikke skiftet til Brøndby endnu.
Men han har duncan
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-KNM-
|
|
Men han har duncan
Og hvis der ikke er update så er han da mere end almindelig idiot når han ikke har Agger inde!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|