home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  1 Bruger, 815 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Shortlist
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Shortlist  (Læst 1123 gange)
schreiber77
Lilleputspiller
*

Shortlist
« : 10 Nov 2005, 18:20 »

Hej. findes der et sted hvor man kan downloade en shortlist med talenter i fm06?
jeg er generlt super dårlig til at gemme de shortlist jeg selv laver og glemmer ofte de talenter jeg har fundet i tidligere spil.
på forhånd tak for svaret.

ps. mangler en venstreback til Brøndby. nogle forslag?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Shortlist
« Svar #1: 10 Nov 2005, 18:51 »

Hej. findes der et sted hvor man kan downloade en shortlist med talenter i fm06?
jeg er generlt super dårlig til at gemme de shortlist jeg selv laver og glemmer ofte de talenter jeg har fundet i tidligere spil.
på forhånd tak for svaret.

ps. mangler en venstreback til Brøndby. nogle forslag?

Ikke lige hvad jeg umiddelbart ved.. Men vi har selvfølgelig en tråd med anbefalinger fra brugerne, som der er værd at checke! Den kan du finde her

Desuden kan jeg fortælle dig at vi arbejder på en spiller sektion på siden, som kommer til at omhandle anbefalinger i FM06 Smiley
« Seneste Redigering: 10 Nov 2005, 19:46 af Hawk1nZ » Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #2: 10 Nov 2005, 18:54 »

Ikke lige hvad jeg umiddelbart ved.. Men vi har selvfølgelig en tråd med anbefalinger fra brugerne, som der er værd at checke! Den kan du finde her

Desuden kan jeg fortælle dig at vi arbejder på en spiller sektion på siden, som kommer til at omhandle anbefalinger i FM06 Smiley

Øhh Hawk1nZ Wink Tjek lige linket  Grin

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3: 10 Nov 2005, 19:45 »

Øhh Hawk1nZ Wink Tjek lige linket  Grin

LOL!! Den kan jeg vist ikke forklare mig fra... Det er hermed rettet, synd for jer der ikke nåede at klikke jer ind på fejllinket Wink

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Jorandorobertsen
Lilleputspiller
*

« Svar #4: 17 Nov 2005, 12:49 »

hvordan får man patch 6.01 til å virke?? bare å dobbeltaste på iconet??

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5: 17 Nov 2005, 13:02 »

hvordan får man patch 6.01 til å virke?? bare å dobbeltaste på iconet??

Jeps, hvis du snakker om den første patch 6.0.1.  hvis du derimod har hentet den seneste build, skal du først installere den først patch (bare ved at klikke på ikonet efter at den er pakket ud), og derefter erstatte fm.exe i dit FM bibliotek, med den .exe fil i det seneste build. Hvis du forstår...

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010