home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 367 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Middlesbrough
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Middlesbrough  (Læst 5321 gange)
Rosengart
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Middlesbrough
« : 14 Dec 2014, 21:32 »

Hej kan se at der ikke er en tråd med Middlesbrough, derfor har jeg valgt og lave en....¨

Jeg sad faktisk og var i gang med et Leeds spil som faktisk gik ok men da jeg spillede mod Middlesbrough, så jeg hvilket potentiale der er i holdet og synes faktisk at det er et hold man savner i Premier League, da de er klassisk engelsk midterhold ala. West Ham..og deres pokalskab er ikke ret stort (kun 1 Capital one cup og 4 championship mesterskaber)...

Derudover har de nogle rigtige gode spiller som gør at man i det mindste skulle have chance for at rykke op i første sæson spillere som:

Emilio Nsué
Jelle Vossen (er dog kun på leje)
Adam Clayton
Daniel Ayala
Rhys Williams
Grant Leadbitter
Emmanuel Ledesma

er allle spillere som også vil kunne begå sig nogenlunde i Premier League...

Man starter med et transferbudget på omkring 9 mio.dk hvis man sætter sig som mål til oprykning og juster budget lidt

Jeg har valgt at jeg vil spille noget offensivt fodbold, godt nok lidt atypisk for et hold som Middlesbrough men det er det fodbold jeg hælder mest til..

Formationen blev en: 4-2-3-1 (med fløjspillere)

før jeg nævner startelleveren vil jeg lige nævne mine indkøb:

Nicolai Larsen 6.5 mio.dk... fra Aab ( købt fordi jeg manglede en målmand med kvalitet da Jason Steele er lejet ud)
Jonas Knudsen 6.75 mio.dk... fra Esbjerg (købt fordi jeg synes jeg manglede en venstre back og Friend er go at have som back up)
Jack Grealish lejet....fra Aston Villa ( havde egentlig ikke brug for ham da jeg har Ledesma, men har bare haft så stor succes med ham i andre spil)
Moi Gomez lejet.... fra Villarreal ( købt fordi jeg synes der manglede noget kreativitet)

Solgt:
Nathan Plews 5 mio...til Burnley
Bryn Morris 30 mio... til Southampton

begge er meget store talenter, men da jeg går efter at rykke op med det samme synes jeg at jeg hellere ville have pengene


så kommer vi til min startelleveren:

                      Larsen

Damiá     Ayala    Williams    Knudsen

         Clayton    Leadbitter

Nsué        Gomez        Grealish

                Vossen


Mentalitet: Offensiv

Holdform: Struktureret

Instruktioner:

Spil mere direkte
Aflevere i dybden
Arbejd bolden ind i feltet
Spil bolden op fra forsvar
Smækkede indlæg
Løb mod forsvar
Udnyt fløjene
Søg overlab
Spil Bredere
Meget højere forsvarslinje
Hold Positioner
Skærm meget mere af
Bliv på fødderne
Marker tættere
Meget højere tempo
vær mere udfoldende

Mine backs er Auto begge to er back

Så har jeg dybliggende playmaker (clayton)(forsvar
Boldvindende midtbane (leadbitter) (forsvar)
2 fløjspiller som begge er support
Min offensivmidt er elegantier (angreb)
Fremskudt angriber (angrib)

Jeg er dog kun kommet til den 9. August i første sæson så har kun spillet en kamp i ligaen hvor det blev til en klar sejr på 4-0 over Birmingham og der kan stadig komme lidt indkøb endnu hvis der kommer skader eller hvis jeg synes der mangler noget.

Håber at andre også prøver sig med Middlesbrough da jeg virkelig synes at de har et spændende hold....


               

Logged

NikGKbh
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Middlesbrough
« Svar #1: 14 Dec 2014, 22:10 »

Fedt du er startet med dem. De er mit absolut favorit hold uden for landets grænser (det er det  hold jeg følger mest efter mit elskede FCK) Deres talent arbejde er rigtig god. De ligger til play off i Championsship pt, og tror selv på at de rykker op i år, hvis de kan holde på deres bedste spiller. Og da de har fået et rimelig tæt samarbejde med Chelsea så er mange muligheder for leje gode unge spillere, da Aitor Karanka og Mourinho kender hinanden rimelig godt, fra deres tid i Real Madrid og det var også Mourinho som anbefalde ham at tag jobbet i Boro. Og de har allerede et par stykker på leje nu.

Men tilbage til FM. Jeg starter med dem på et tidspunkt ude i fremtiden, for min FM lyst er helt væk for tiden, desværre. Men havde et langt og godt spil i FM14 med dem. Og kan varmt anbefalde dem til folk som gerne vil satse på egen avl. Og kæmpe lidt med økonomi, da den har set bedre dage.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Middlesbrough
« Svar #2: 04 Feb 2015, 21:04 »

Har man en købsoption på Jelle Vossen?
Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Middlesbrough
« Svar #3: 04 Feb 2015, 21:51 »

Har man en købsoption på Jelle Vossen?

Ja, på 3.8 millioner pund.
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Middlesbrough
« Svar #4: 05 Feb 2015, 09:33 »

Efter min computer brød samen ledte jeg længe efter et hold,og valget faldt på Middlesbrough Smiley

Har ikke spillet mange kampe, nærmere sagt 3, men disse er alle blevet vundet. Jeg har længe haft en forkærlighed for dette hold, som i mine øjne er en mini version af southampton. Et rigtig godt ungdomsarbejde, og med masser af potentiale i et ungt hold. Jeg har haft flere rigtig gode saves med dem, og håber de igen kan vække lysten til FM i mig Smiley

Med hensyn til taktik spiller jeg en 4 - 4 - 1 -1, som jeg så fifler med til de enkelte kampe. Opstilling ser ud som følgende:

                           Tomas Mejias

      Damia - Daniel Ayala - Ben Gibson - George Freind

Adam Reach - Adam Clayton - Dean Whitehead - Albert Adomah

                            Lee Tomling

                                 Kike

Jeg har valgt denne, for at kunne skabe noget direkte hurtig spil, ud fra en solid basis posisiton, for at sikre mig at holdet ikke bliver løbet over ende.

Af transfers har jeg ikke foretaget mig alverden, udover at ophæve en del lejeaftaler, da jeg ikke følte de var det værd. Desuden solgte jeg Ledesma, for omkring 30 mil til Velez, hvorefter jeg nu sidder og kigger lidt omkring efter en backup offensiv midt/ kantspiller.

Jeg har dog et par skader her i starten, hvilet er årsagen til Nsue, og Williams ikke starter inde.
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Middlesbrough
« Svar #5: 05 Feb 2015, 10:03 »

Lyder som et interessant spil du har gang i Boxx. Jeg følger lige med herinde for at se om Middlesbrough skal være mit kommende spil efter MK Dons.
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Middlesbrough
« Svar #6: 05 Feb 2015, 10:15 »

Det syntes jeg bestemt det bør være! Smiley Ikke ret mange penge, så man er nærmest tvunget til at fokusere på ungdommen, hvilket jeg har det fint med. DU har nogle unge talenter allerede i din klub, men kan du få det bedste ud af dem?
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Middlesbrough
« Svar #7: 05 Feb 2015, 10:26 »

Minder egentligt meget om MK Dons, som bare ligger en division længere nede Smiley

Kan godt lide den type spil, hvor ens købmandsevner virkelig skal udfoldes samtidigt med du er tvunget til at give unge talenter chancen.
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Middlesbrough
« Svar #8: 05 Feb 2015, 10:36 »

Så er Middlesbrough noget for dig! Smiley
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Middlesbrough
« Svar #9: 08 Feb 2015, 15:26 »

Nu er jeg efterhånden ved at være halvvejs i sæsonen, og vinterens transfervindue nærmer sig. Eftersom jeg har problemer med financial fair play (Tillad 28,02 - Skønnet 19,01 (underskud)) så bliver der nok ikke handlet kraftigt ind, medmindre der bliver solgt nogle spillere, hvilket det ikke pejer på.

Derfor venter jeg spændt på når jeg modtager nye talenter, givet jeg ikke har råd til at hente forstærkninger, og dem vil jeg gerne have nogle af:

- En midtbanespillere mere til rotationen inde centralt
- En højreback, som backup for Damia
- En offensiv midt, der kan agere backup/rotation til Lee Tomlin

Så det er ikke fordi truppen er helt fejlfri og klar til premier league endnu. Jeg arbejder dog videre med undgommen, hvilket har to mulige personer som kan opfylde to af de problemstillinger jeg står overfor. Callum Cooke, en 17 årige offensiv midt, er et ganske fint talent som jeg begynder at arbejde mere og mere ind i førsteholdet, men jeg har desværre ikke fundet plads til ham endnu, givet jeg er inde i en stime, hvor jeg møder mine nærmeste konkurrenter til oprykning.

Turneringerne kører også fint. stadigvæk med i alle sammen, og har indtil videre været heldig med min lodtrækning i capitol one cup, hvor jeg endnu ikke har mødt nogen hold højere en league 1. Derfor har jeg indtil videre forholdsvis sikkert spillet mig videre i denne turnering. I FA cuppen, er jeg dog endnu ikke indtrådt.
Men henblik på ligaen blander jeg mig i toppen. vi har en tæt kamp om oprykning, hvor intet hold har formået at distancere sig. og der er blot sølle 4 point, fra min plads (1) ned til den første plads udenfor playoff (7), hvilket ligger et stort præs på at konstant præstere, for ikke at miste fodfæste og komme bagefter i kampen

Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Middlesbrough
« Svar #10: 11 Feb 2015, 17:23 »

Datoen hedder den 7. Marts 2015, og mit Middlesbrough hold tromler derudaf! Mit hold spiller super fodbold, selvom jeg engang imellem har et lidt mærkeligt nederlag, er jeg dog rigtig god tilfreds med situationen. Med hele 13 point ned til anden pladsen og 26 point til at være udenfor playoffs, føler jeg mig overbevist om at Middlesbrough i det mindste nok skal spille om at rykke op, men det ville være super fedt at gå direkte.
Liga top 10:
1. Middlesbrough - 80
2. Norwich - 67
3. Watford - 63
4. Brentford 61
5. Millwall - 58
6. Bournemouth - 57
7. Wolves - 54
8. Reading - 53
9. Derby - 52
10. Fulham - 52

Desværre er jeg ikke længere med i nogen cup turneringerne og i FA cuppen skuffede jeg fælt ved at ryge ud i tredje runde til

Topscorer:
1. Jelle Vossen - 24
2. Kike - 14
3. Adam Clayton - 10
4. Albert Adomah - 5
5. Grant Leadbitter - 4
Assists:
1. Kike - 9
2. Jelle Vossen - 8
3. Albert Adomah - 7
4. Grant Leadbitter - 7
5. Lee Tomlin - 7
Oldham, der sidder på 22 pladsen i league 1.  I Capital one cuppen var fjerde runde endestationen da jeg rendte ind i Arsenal, som sidenhen er vandt turneringen. De valgte at uddele en lussing på 7 - 2, som min bestyrelse bestemt ikke var glad for. Blev faktisk kaldt til møde.

En positiv nyhed er dog at der netop er kommet talenter. Her blev jeg faktisk skuffet, givet en klub med det talent arbejde som Middlesbrough har, burde være i stand til at få nogle spillere af en vis statur. Det var dog et noget svagt kuld af unge talenter der kom ind i klubben, men der er dog et par enkelte spillere som muligvis har evnerne til at blive en ganske fin backup/rotations spiller i fremtiden.

Af andre nyheder skete der ikke meget i transfervinduet, udover at Martin Ødegaard kom til. Han får en smule spilletid lige her i starten, men jeg regner med at han skal være en stor del af fremtiden i Middlesbrough. Jeg valgte også at sælge Bradley Fewster, givet han var utilfreds med at han ikke kunne vinde trofæer i klubben (hvad forventer han?) Selvom han er et stort talent på angriber pladsen, røg han for 20 mil til Leicester (som om han inder trofæer der!), så nu leder jeg efter en ung angriber der kan være backup for Kike og Jelle Vossen, som jeg stærkt håber at få signet i sommerens vindue.
 
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Middlesbrough
« Svar #11: 13 Feb 2015, 09:45 »

Oprykning!!!!

Efter en særdeles vellykket sæson, formåede jeg at rykke op i første forsøg. Ikke bare via playoffs, nej jeg vandt Championship med 98 point på kontoen! De to andre hold der fulgte mig op var Norwich, som længe jagtede mig på første pladsen og Fulham, der gik fra en 12 plads til at vinde playoff i de sidste to måneder.

Økonomisk har Middlesbrough det dog ikke godt. Det lykkedes mig dog alligevel af få 90 mil at arbejde med her til forbedring af truppen. Jeg har dog ikke tænkt mig at forbedre den gevaldigt, men finde et par backups/rotationsspillere, som er i bedre kvalitet end dem jeg er i besiddelse af. Jeg leder også efter et salg eller to for at få nogle penge i klubkassen, men jeg vil helst ikke sælge nogen af de bærende kræfter.

Af ovenstående transferårsager har eg dog foretaget nogen enkelte køb:
- Jelle Vossen (36 mil) - blev hentet ind på permanent basis, efter at have lavet 27 mål for mig i sidste sæson.
- Chris Solly (15 mil) - hentet ind til rotation på min højre back
- Richard McCintosh (600k) - 15 årige talent der har et par år i ungdommen endnu, gør han kan gøre sig gældende
- Eric Dier (lejet) - Lejet i tottenham, for at forbedre bredden i det centrale forsvar, efter Seb hines og Woodgate forlader klubben.
- Aaron Doran (10 mil) - skal indgå i rotationen på kanterne

Jeg fortsætte dog med at lede efter kvalitets handler til billige penge, og jeg kunne godt tænke mig lidt forstærkningen til den defensive del af midtbanen - vi må se hvad jeg finder.

Det vigtigste er dog: Oprykning!!!
« Seneste Redigering: 13 Feb 2015, 09:47 af Boxx » Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Middlesbrough
« Svar #12: 28 Feb 2015, 13:04 »

Datoen hedder 1. November 2015, og der er præcis spillet 10 kampe i min første sæson i Premier League.

Middlesbrough befinder sig på på nuværende tidspunkt på en 14 plads, med 3 point ned til stregen og 12 op til champions league fodbold. Må sige at CL heller ikke er målet, eftersom jeg tror jeg for grovt svært ved at overleve. Jeg kan ikke rigtig finde nogen taktik der virker for mig, så jeg roder meget rundt i det, hvilket frusterer mig (ved godt at det er en kæmpe fejl). Dette gør også at mine spillere ikke præsterer op til niveau, hvor specielt min midtbane har fejlet mig. Derfor skal der rykkes godt rundt og hentes forstærkninger ind i det kommende transfer vindue.

Som tidligere nævnt skifter jeg meget i min taktik, og forsøger at fastsætte mig på en tre mands midtbane, så jeg kan få anvendt de ok midtbanespillere jeg har, samtidig med at give mere spilletid til mine talenter, heraf specielt Callum Cooke

Mit problem, udover ikke at kunne vælge taktik, er at jeg bare ikke kan lave mål (9 i 10 kampe) på en konstant basis. Måske laver jeg 2 i en kamp, men så går der 2 kampe før jeg laver to mere, hvorimod i Championship lavede jeg mål stort set hver kamp, og gerne mange af dem. Jeg håber at ved at fastlåse mig på en taktik, at jeg vil være i stand til at skabe bedre præstationer offensivt, for defensivt fungerer det ganske udemærket, hvor jeg ikke lukker mange mål ind (15 i 10 kampe)

Nu håber jeg jeg kan fikse problemet, og være mære sikker på at overleve i ligaen, hvilket bestemt ikke bliver nemt
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Mackster
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Middlesbrough
« Svar #13: 25 Mar 2015, 20:07 »

En ny opdatering, hvis du stadig spiller med Boro?

Har været fan af dem siden 94´ IRL :-)
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Middlesbrough
« Svar #14: 25 Mar 2015, 20:54 »

Jeg har stadigt savet, men har ikke rørt det i længere tid, da jeg er træt af England for tiden.. så jeg er kun lige blevet færdig med transfervinduet i samme sæson Smiley
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010