home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  0 Brugere, 267 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Starte et nyt spil for mig?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Starte et nyt spil for mig?  (Læst 1541 gange)
NHL19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Starte et nyt spil for mig?
« : 07 Dec 2014, 20:07 »

Hej Freaks Wink
Jeg kan ikke starte et spil op, så vil spørger om i vil hjælpe. Jeg tænkte om der var en venlig sjæl som vil starte et spil op med en arbejdsløs manager? Jeg kunne godt tænke mig at have disse ligaer med: Til og med 2.div i Danmark, Bundesligaen, BPL, Ligue 1, Portugiske liga, Liga BBVA, engelsek 1.div, Serie A, hollandske liga og den belgiske. Håber i vil hjælpe mig, det vil betyde meget for mig. Det må også gerne ske hurtigst muligt, da jeg gerne vil igang.  Wink
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Starte et nyt spil for mig?
« Svar #1: 07 Dec 2014, 21:51 »

Nu spørger jeg altså lige ud, så hvis det ikke er tilfældet må du undskylde. Har du downloadet en kopi af spillet, illegalt, hvor du får de mærkeligste navne når du starter et spil? for hvis det er tilfældet, vil et savegame ikke være nok, til at løse problemet. Siger ikke det er det du har gjort, men det er bare et mere eller mindre kendt problem, for folk der har gjort det - og de vil også kunne søge på rigtige spillernavne i søgefunktionen, finde "dem", men de har nogle syge navne nu - og nej, jeg har det skam selv på steam hvis nogen skulle være i tvivl om det, kan de eventuelt slå mig op under BelthazorDK derinde og se at jeg har spildt 280 timer af mit liv i det spil allerede, eller på pointavlen for den danske liga hvor jeg sidst jeg tjekkede lå i top 5.

Studsede nemlig bare over at du ikke har skrevet noget om hvorfor du ikke selv kan oprette et savegame.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Starte et nyt spil for mig?
« Svar #2: 07 Dec 2014, 22:00 »

Enig;-). En gen installering skulle vel kunne fixe det problem ellers?? Tager max 10 minutter og så er du kørende for fremtiden
Logged

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Starte et nyt spil for mig?
« Svar #3: 07 Dec 2014, 22:17 »

Studsede nemlig bare over at du ikke har skrevet noget om hvorfor du ikke selv kan oprette et savegame.

Han har til gengæld skrevet at han først får FM til jul, så din teori er nok ikke helt hen i vejret.
Logged

NHL19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Starte et nyt spil for mig?
« Svar #4: 08 Dec 2014, 08:00 »

Nej jeg har ikke snydt og det er fair nok i spørg. Det er fordi jeg har et problem når jeg starter et nyt spil lukker FM. Derfor ville jeg spørger om i ville gøre det for mig? Smiley
Logged

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Starte et nyt spil for mig?
« Svar #5: 08 Dec 2014, 10:17 »

Men hvorfor sletter du ikke bare og geninstallerer? Det burde fikse dit problem? Og så har fundet for fremtiden. Tænker ikke du har tænkt dig at have et spil kørende hele fm15 sæsonen?
Eller vil du så bede om et nyt?
Logged

NHL19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Starte et nyt spil for mig?
« Svar #6: 08 Dec 2014, 12:04 »

Jeg tænke jeg ville bruge det sammen gem som en ville lave til mig bare med nye hold. Men jeg kan prøve at slette og geninstallere det. Tak for det Smiley
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010