home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 342 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Everton
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Everton  (Læst 5595 gange)
Citizen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Everton
« : 06 Dec 2014, 13:18 »

Everton fortjener da også lige en tråd!

Jeg har valgt, at starte med Everton som mit første spil.

Jeg har spillet 2 kampe i Premier League indtil videre, hvor det blev til en 1-0 sejr over Hull, og en 2-0 sejr over Man Utd.

Har ikke lavet de vildeste indkøb eller salg indtil videre.

Køb:
Jesus Vallejo, på leje fra PSG.

Salg:
Alcaraz, 4,75 mio til West Brom.

Jeg vil komme tilbage, når jeg har spillet en halv sæson Smiley
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Everton
« Svar #1: 07 Dec 2014, 13:09 »

Det er helt sikkert også et spændende hold Smiley jeg regner med jeg skal prøve dem af på et tidspunkt
Logged

Citizen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Everton
« Svar #2: 14 Dec 2014, 12:57 »

Så er 1. sæson afsluttet, og hvilken sæson det var! Jeg vandt Premier League med 91 point, med City på 2. pladsen med 87 point. Så vandt jeg også Europa League efter, at have vundet 2-1 over Tottenham i finalen. Jeg har ikke lavet de vilde indkøb i denne sæson, i hvert fald ikke noget der er værd at berette om, udover at jeg har hentet Martin Ødegaard til klubben.
Logged

overgaardmunk
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Everton
« Svar #3: 17 Dec 2014, 22:15 »

Jeg har også tænkt mig at begynde med Everton indenfor den nærmeste fremtid. Kunne man evt. lokke en taktik med tilhørende instruktioner, ud af dig Citizen? Det er sgu stærkt at blive mestre i 1. sæson Smiley
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Everton
« Svar #4: 16 Aug 2015, 13:54 »

Så vil jeg lige opdatere jer allesammen omkring mit fantastiske save med Everton.

Inden jeg gik i gang var mit mål og idéer at satse så meget på ungdommen og britiske spillere som muligt. Jeg har dog stadig her efter 2. sæson Lukaku og Howard i truppen som ikke er engelske. Men disse spillere vil jeg ikke af med, da de har en kæmpe betydning for holdet. Howard var trods sine 37 år 1. keeper i 2. sæson. jeg var på rov efter Butland. Men de krævede overpris.
Lukaku er fantastisk og har lavet hhv. 28 og 27 PL mål i mine to sæsoner som Everton manager.

I min første sæson hapsede jeg udelukkende talenter til mit reserve- og ungdomshold. Akpom spilede dog en fin rolle i 1. holdstruppen og Jonny Evans kom til i Januar. Transfers i 1. sæson kan ses her
Det gik udemærket i ligaen, hvor jeg dog desværre glippede Europa League med en 6 plads. Af point med Liverpool og 2 point fra Arsenal på 4. pladsen..

Op til 2. sæson skete der ting og sager. En masse profiler ville væk. Mirallas og Deulofeu blev solgt for samlet 525 mio. kr. til henholdsvis Arsenal og Barcelona. Ind kom igen en masse ungdomsspillere. Så jeg stod nu tilbage med en rigtig smal og ung trup..
Men det skulle dog vise sig, at blive en hel fantastisk sæson alligevel. Godt hjulpet på vej af en fantastisk slutspurt, hvor jeg ændrede formation til en lidt mere kontrollerende taktik, nemlig 4-4-1-1. Taktikken og måske stærkeste opstilling i 2. sæson kan ses her
Transfers

Det var ufattelig tæt løb om de sidste to CL pladser og jeg lå på 5. pladsen 3 point efter tottenham og Arsenal inden de sidste to runder, hvor jeg havde Chelsea hjemme og Middlesborough ude. Jeg gennembankede Chelsea 5-0 hjemme og vandt for første gang i 2. sæsoner over dem! Og efter følgende vandt jeg 3-0 ude over M'borough mens Spurs tabte 3-1 til Norwich. Sluttede af point med dem, men med en noget bedre målscore! Ligatabel

Så til næste sæson står den på CL med en rigtig ung og lovende trup, hvor en masse talenter står for døren til 1. holdet.
Demarai Gray spillede fuldstændig vanvittigt i hans første sæson i PL, og han har udviklet sig helt ekstremt. 26 kampe, 11 mål og 12 assists samt en gennemsnitsbedømmel se på hele 7.58 havde han. Wow!

Til den kommende sæson skal der forstærkes en del. Jeg skal bruge en eller to kantspillere mere, en CM samt en ny keeper. Harry Kane er allerede sikret for 240 mio... Butland, Ward-Prowse samt Redmond er spillere jeg rigtig gerne vil have!

Puha. Det blev en lang smøre... Men det er svært at kortfatte sig, når man har gang i sådan et gribende og spændende spil som jeg har lige nu. Spørg endelig, hvis i har nogle spørgsmål. :-)

EDIT: Skal lige nævnes, at jeg spiller med LFC Marshalls sommer update.
« Seneste Redigering: 16 Aug 2015, 14:10 af Seller95 » Logged

Arsenal <3

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Everton
« Svar #5: 16 Aug 2015, 16:31 »

Lukaku er helt insane som komplet angriber!
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

Jepved
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Everton
« Svar #6: 20 Aug 2015, 16:43 »

Jeg har et online spil kørende med en ven, hvor jeg har valgt Everton (Han er selvfølgelig Liverpool) Smiley

Her får i lidt billeder af forløbet hidtil

* Tabel 14-15.jpg (232,42 KB - hentet 119 gange.)
* Transfers 14-15.jpg (185,92 KB - hentet 123 gange.)
* Trup 15-16.jpg (370,19 KB - hentet 117 gange.)
* Taktik 15-16.jpg (451,34 KB - hentet 123 gange.)
* Tabel 15-16.jpg (280 KB - hentet 117 gange.)
* Transfers 15-16.jpg (285,67 KB - hentet 128 gange.)
Logged

FORZA JUVE!

champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Everton
« Svar #7: 01 Sep 2015, 09:40 »

Jeg spiller også med Everton - og har lige færdiggjort første sæson. Spiller også med LFC sommerupdate.
En helt igennem uventet og fantastisk præstation - jeg vandt nemlig mesterskabet i første sæson med 3 point ned til Chelsea.

Jeg spillede en kompakt 4-5-1 - med en DM, og 4 på linie på midtbanen.
Jeg har netop afsluttet min sidste handel i sommerens vindue - der skal noget helt ekstraordinært til at jeg handler mere.

Første sæson spillede jeg med deaktiveret budgetter de første 6 mdr.
Mine handler første sæson:

Ind: Andriy Yarmolenko ind i januar vinduet.
Ron Vlaar på fri.
Mateo Kovacic - 80 mill.
Luka Jovic - 45 mill. (ankommer 1/1-16)

Ud: Steven Naismith - 200 mill! Han er faktisk vildt god - men var også utilfreds.
Pienaar - 25 mill. til Nantes.

Efter sæsonen, og efter mesterskabet var sikret er følgende handler effektueret:
Ind:
Pione Sisto - 160 mill. fra Atl. Madrid.
Marco Icardi - 200 mill. fra Inter.
Yannick Carrasco - 25 mill. fra Atl. Madrid.
Sebastian Corchia - 60 mill. fra Lille.
Lucas Romero - 105 mill. - fra Velez Sarsfeld.
Kasper Kusk - 25 mill. - fra FCK.

Ud:
Gerard Deulefeu - 300 mill. til PSG.
Koné - 15 mill. til Metalist.
Aiden McGeady - 20 mill. til Celtic.
Kevin Mirallas - 325 mill. til Man U. (han ville ikke forlænge!)
Bryan Oviedo - 45 mill. til Torino

Så jeg står med et ret godt mandskab, hvis jeg selv skal sige det.

                                     Howard/Robles
Coleman/Corchia--Jagielka/Vlaar--Stones/Besic--Baines/Garbutt
                                     McCarthy/Romero
Sisto/Kusk----Kovacic/Cleverly----Barkley/Barry/Gibson--Yarmolenko/Carrasco
                                        Lukaku/Icardi

Jeg prøver at købe "billigt" ind - og sælge møg dyrt. Jeg skal helst have + på transferkontoen efter hvert transfervindue - hvilket er lykkedes i mine to aktive vinduer ;-)

Er lige på arbejde, derfor blev det til tekst - sig til hvis I vil se SS af den fornemme sæson ;-)
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010