home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:37:57 susankeaton Træningsbanen Taktikker FM24
I går kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 641 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Lorte dommer :)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Lorte dommer :)  (Læst 558 gange)
Bjerget
Lilleputspiller
*

Lorte dommer :)
« : 06 Nov 2006, 14:14 »

Hey fmfreaaks Smiley

Jeg er jo som så mange andre kommet godt igang med FM 2007(kanon spil). Men jeg har en del gange opdaget at andre managere/spillere kritisere dommeren i den foregående kamp. Dog er det aldig lykkeds for mig selv at finde denne funktion, og ville egentlig gerne finde ud af hvordan man gør...(det skal siges jeg en enkelt gang er blevet kontaktet af en journalist omkring en hændelse, men der stod kun at jeg havde nægtet at udtale mig, selvom jeg ikke selv havde svaret på det.)
Håber nogen herinde kan vise mig vejen til denne funktion Smiley på forhånd takker Bjerget for ulejligheden.  Thumbs Up

Engang Brøndby - altid Brøndby

Zone 43
Manager

Sv: Lorte dommer :)
« Svar #1: 06 Nov 2006, 14:25 »

Hej

Du kan kun kritisere en dommer, når du bliver spurgt Smiley

Hvilket jeg har nydt godt af Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #2: 06 Nov 2006, 14:33 »

Jeg har kun haft muligheden for at kritisere én gang, og der overså jeg hvad der skete, pga. et uopmærksomt øjeblik og kunne ikke få lov til at se det igen, så jeg nægtede bare at udtale mig for ikke at dumme mig.. Opstemt

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Brodtgaard
Manager

« Svar #3: 06 Nov 2006, 14:38 »

Jeg har prøvet det een gang.  Jeg blev spurgt om en straffesparkskendel se.

Det var modstanderne som var utilfredse med at der ikke blev dømt straffe til dem i en bestemt situation.
Jeg klikkede på klippet, og kunne ærlig talt ikke se noget som helst ud af det (det er jo bare runde prikker som spillere).    Shockeret

Men jeg roste da dommeren, og mente at han havde handlet helt rigtigt  Smiley     Grin

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

MeeLo
Gæst

« Svar #4: 06 Nov 2006, 14:38 »

Jeg har kritiseret dommeren mange gange og har fået både bøder og karantæner for det Opstemt

Zone 43
Manager

« Svar #5: 06 Nov 2006, 14:57 »

Jeg har kun haft muligheden for at kritisere én gang, og der overså jeg hvad der skete, pga. et uopmærksomt øjeblik og kunne ikke få lov til at se det igen, så jeg nægtede bare at udtale mig for ikke at dumme mig.. Opstemt

Kerm

Når du har muligheden for det, så svin dommeren til Opstemt

Jeg har prøvet det een gang.  Jeg blev spurgt om en straffesparkskendel se.

Det var modstanderne som var utilfredse med at der ikke blev dømt straffe til dem i en bestemt situation.
Jeg klikkede på klippet, og kunne ærlig talt ikke se noget som helst ud af det (det er jo bare runde prikker som spillere). Shockeret

Men jeg roste da dommeren, og mente at han havde handlet helt rigtigt  Smiley Grin

En must Smiley

Jeg har kritiseret dommeren mange gange og har fået både bøder og karantæner for det Opstemt

Da jeg gjorde det, var FA (det hedder det da ikke i Italien?) bare tavse, mens jeg svinede ham til Opstemt

Blandt andet fordi, jeg fik 2 røde og 2 skader, mens de et gult og et mål godkendt, selvom det burde være underkendt for off-side ticked off

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #6: 06 Nov 2006, 15:12 »

Jeg har lige fået karantæne efter jeg var stærk utilfreds over at der blev mål til de andre selvom jeg syntes der var klar offside. Men jeg brokker mig aldrig hvis jeg får spørsmålet om at vi blev snydt for et straffe, fo rdet kan man jo ikke se for det er jo runde prikker heh.

Hala Madrid!

bachpoulsen
Førsteholdsspiller

« Svar #7: 06 Nov 2006, 15:53 »

hvis det var en kendelse jeg ikke 100% kunne sige var rigtig eller forkert når det er modstanderen der klager svarer jeg bare at de er bitre efter nederlaget til mig Opstemt

"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010