home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 262 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  #19 Strength & Honor 2015
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: #19 Strength & Honor 2015  (Læst 18721 gange)
TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #10 Strength & Honor 2015
« Svar #15: 08 Dec 2014, 15:10 »



SÆSON 1 ~ PART TWO


PREMIER LEAGUE
Som tidligere omtalt så var sæsonen allerede mere end godkendt, men dette her var en mindeværdig sæson og det galdt også i ligaen. Mesterskabet kom sikkert i hus hele 7 runder før tid. Det endte med at 16 point delte 1 & 2 (Chelsea).

Lidt for store problemer med at score mål i sæsonen, fik mig til at tilføje endnu en taktik, så jeg har brugt tre forskellige taktikker i løbet af sæsonen. Alt efter hvilken modstander vi har stået overfor, så har vi enten skiftet eller tweaket lidt. I denne sæson gav det pote, og forhåbentligt fordi at modstanderen har vanskeligere ved at gennemskue en taktik så. Dermed undgik vi for mange af de dumme uafgjorte kampe.

Vi har dog været helt suveræne med kun 2 nederlag i hele sæsonen. Det skete i begge tilfælde på udebane mod henholdsvis Liverpool & Manchester United. Det blev også til 6 uafgjorte kampe, og dermed kan den skarpe regne ud, at "JA, Fandme ja! Vi fik pointrekorden allerede i første sæson. 96 point blev det til. Det lykkedes dog først i sidste kamp, da sæsonens sidste hjemmekamp kun endte 1-1 mod Hull, da vi trak et direkte rødt tidligt i kampen. Men rekorden kom i hus ugen efter med en sikker udesejr over Schmeichel og Leicester på 4-1 Dermed fik vi sat punktum for en fantastisk første sæson.

Profiler

Ross Barkley har gjort det helt fantastisk og blev årets overraskelse. Ross var i klubben da jeg kom til og han har spillet i rotation på den centrale midt sammen med Özil, Ramsey, Wilshere og senere hen også Ødegaard(ukendt nordmand). Hele 20 scoringer kom han på i denne sæson og ikke mindst blev han kåret til Champions Leagues bedste spiller. Fantastisk sæson.

Alex Oxlade-Chamberlain tog prisen for årets unge spiller. Efter lidt tilvænningstid på sin nye plads i angrebet slog han til og var med et utal af assists og hele 21 scoringer med til holdets store succes. Dejligt med en spiller, som tog chancen da han fik den. Jeg havde frygtet jeg måtte sælge ham, da han ikke passede ind længere. Jeg er glad for han modbeviste mig.

Topscoreren blev Danny Welbeck med 26 mål. Danny havde et par skader, der holdte ham ude flere uger af gangen, men specielt i i efterårssæsonen var han utroligt skarp.

Årets profil blev tyskeren Mesut Özil, der med lækre afleveringer og farlige afslutninger tryllebandt publikum gennem hele sæsonen. Derfor var det også en stor lettelse, at vi vandt Champions League, da han ellers var smuttet til Catalonien. Om Özil var blevet årets profil, hvis vi ikke havde solgt Alexis Sanchez, er jeg i tvivl om, da han var i en satans god form, men budet på ham var mere end jeg kunne sige nej til.

Transfer
I Januar kom der et par unge lovende spillere til Arsenal. De var bestemt ikke billige, men jeg tror på de bliver pengene værd. Mads Ødegaard & Ricairo Zivkovic kom til klubben fra henholdsvis Italiensk og hollandsk fodbold. Prisen var samlet 500 millioner kroner plus nogle procenter i form af klausuler. Det er enormt mange penge, men klubbens indkøbspolitik er at det skal være unge under 21. Så vælger jeg jo de bedste af de bedste. Vi har totalt set handlet for knap en milliard kroner i denne sæson og solgt for 900 millioner. Det skal dog siges at vi har solgt for yderlige godt 400 millioner i form af penge der kommer oveni for salgene af Konoplyanka(380 total) og Alexis Sanchez(548 total)

Så lidt penge er der da til klubben, eller rettere det kommer der.

Målsætning
Fortsætte den gode stil og som minimum vinde Premier League igen. Dermed vil jeg have gennemført trin 2 på bare 2 år.


« Seneste Redigering: 08 Dec 2014, 16:18 af TripleX9 » Logged


JKJ
Gæst
 
Sv: #10 Strength & Honor 2015
« Svar #16: 08 Dec 2014, 15:51 »


Transfer
 Det skal dog siges at vi har solgt for yderlige godt 400.000 millioner

Så lidt penge er der da til klubben, eller rettere det kommer der.



 Shockeret Det er dælme mange penge, og mon ikke kasseren sidder og gider sig i hænderne  Opstemt

Men eller stadig en blog jeg følger med spænding  Thumbs Up
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #10 Strength & Honor 2015
« Svar #17: 08 Dec 2014, 16:18 »


 Shockeret Det er dælme mange penge, og mon ikke kasseren sidder og gider sig i hænderne  Opstemt

Men eller stadig en blog jeg følger med spænding  Thumbs Up

Haha.... kan da bedre forstå de er så vilde med mig i Arsenal Wink.... Tror lige jeg retter det  Grin

Dejligt du stadigt er med JKJ.... og rart at høre der er nogen/en der læser mit volapyk
Logged


Veststar
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: #11 Strength & Honor 2015
« Svar #18: 08 Dec 2014, 19:24 »

Jeg følger også med, det virkelig flotte resultatter. Jeg prøvede selv at finde tid til, at blogge, men må indse at lige nu ligger skolen sgu for meget pres på mig med 3 opgaver inden jul, til der er tid til det.

Hvilken taktik ha du brugt?
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #11 Strength & Honor 2015
« Svar #19: 08 Dec 2014, 21:24 »

Jeg følger også med, det virkelig flotte resultatter. Jeg prøvede selv at finde tid til, at blogge, men må indse at lige nu ligger skolen sgu for meget pres på mig med 3 opgaver inden jul, til der er tid til det.

Hvilken taktik ha du brugt?

Lyder dejligt du følger med her... Er sgu altid dejligt at høre når nogen følger med Smiley

Jeg bruger tre forskellige taktikker. Jeg vil prøve at lave en update med lidt om taktikkerne i morgen Smiley
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
#12 Strength & Honor 2015
« Svar #20: 09 Dec 2014, 13:04 »



TACTIS


Jeg har tænkt mig at fortsætte i samme stil som sidste sæson. Der brugte vi tre forskellige taktikker, som ikke er så forskellige fra hinanden. Mest væsentligt er, at i den ene taktik spiller vi med 3 angribere i stedet for to kanter/fløje.

Taktik 1
Det er også den taktik jeg har brugt mest det sidste halve år. Jeg har brugt den fordi, den er lidt ny og en smule anderledes, der efter min filosofi er med til at gøre, at modstanderne ikke kan læse den alt for nemt.

Forsvaret er bundsolidt, og fungerer optimalt, samtidigt med at mine backs kan tage turene op og overlappe, så de kan komme til indlæg.

Den defensive midtbane er helt klart også med til at støtte forsvaret. Han er dog også med i angrebet, som støtten der ligger lige bag mine playmakere på den centrale midtbane. De skal både være spilfordelere og være pisse farlige på langskud og opfølgninger i feltet. Det virker godt synes jeg. Ross Barkley scorede 20 mål på den position i sidste sæson.

Mine angribere, som ligger på kanten af den centrale fungerer egentligt stadigt som fløje. De er gode til at hente bolden med op, men det har bare givet en ekstra dimension til mit angreb, at de ligger hvor de gør. Klumpspillet er blevet meget mindre, og vores farlighed meget meget større. Jeg bruger komplette og dybdeliggende angribere.

Filosofi

Offensivt                                                                            Defensivt
- Vi skal være i kontrol                                                          - Skærmes helt af
- Korte afleveringer                                                              - Brug offsidefælden når muligt
- Hold på den skide bold                                                       - Tætte markeringer           
- Opspillet starter helt nede bagfra                                        - Hårde Tackinger
- Dybe stikninger skal udnyttes                                              - Pres modstanderen (Mod hold der spiller meget
- Jo mere vi har bolden i feltet, jo mere scorer vi.                     lange bolde falder vi længere tilbage/måske endda
- Brug kanterne og udnyt de overlap                                        dybt)

Dødbolde
Frispark er efter min mening bare frispark. Har aldrig fået noget specielt til at fungere. Det er bare at sætte den bedste mand til at sparke, og dermed få de mål der forhåbentligt kommer af og til.

Derimod hjørne har jeg som så mange andre haft stort held med at spille den kort til en fløj/angriber, som derved får tre muligheder:

- Hamre den i kassen selv
- Spille en af de to cm'er på kanten af feltet
- Eller finde en af angriberne helt inde i det lille felt

Scoringsprocenten er faldet siden patchen, men det er for mig stadig den hjørnetype, der giver størst bonus.

Jeg kører næsten samme principper med de to andre taktikker. Det er alt efter hvordan modstanderen er, eller hvordan kampen forløber at jeg ændrer ting. Jeg holder fast i den valgte taktik, indtil jeg kan begynde at se, at der tegner sig et billede af, at modstanderne er ved at have læst taktikken, først derefter skifter jeg startende taktik. Jeg kan godt finde på at skifte midt i kampen til en af de andre taktikker, som regel er det dog bare små tweaks jeg foretager mig.

De to andre taktikker er henholdsvis en kontra taktik og endnu en kontrollerende taktik(Vinder taktikken i Shaktar). Formationen er for de to helt ens, og anvender to fløjspillere/indvendige angribere i stedet for 3 angribere. Den defensive midt er dog her byttet om til en centralmidtbanespil ler.

Det var lidt om det taktiske i Arsenal. Det er tørt ad helvedes til, men nu ligger den her.
« Seneste Redigering: 09 Dec 2014, 14:22 af TripleX9 » Logged


Veststar
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: #11 Strength & Honor 2015
« Svar #21: 09 Dec 2014, 13:55 »

Kan du linke et link på dødsbold taktikken evt. defendsivt, da det har givet mig mange problemmer.??
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #11 Strength & Honor 2015
« Svar #22: 09 Dec 2014, 14:03 »

Kan du linke et link på dødsbold taktikken evt. defendsivt, da det har givet mig mange problemmer.??

Kan smide et SS på af det når jeg kommer hjem. Har lukket min computer derhjemme ned, så kan ikke komme på den her fra jobbet mere i dag. Husker du at træne de forskellige ting under kampforberedelse?
« Seneste Redigering: 09 Dec 2014, 14:05 af TripleX9 » Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #11 Strength & Honor 2015
« Svar #23: 10 Dec 2014, 20:53 »

Kan du linke et link på dødsbold taktikken evt. defendsivt, da det har givet mig mange problemmer.??

Her er den måde, som jeg har sat mine hjørnespark op, både offensivt og defensivt. Smiley





Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #12 Strength & Honor 2015
« Svar #24: 11 Dec 2014, 13:33 »



USTOPPELIGE


Ustoppelige kunne man nemt sige om Arsenal denne sæson. Det første halve år er så godt som gået, og vi har simpelthen tromlet alt ned i ligaen og diverse cup turneringer. Både unge som rutinerede har gjort det helt fantastisk. Den unge nordmand Ødegaard tog endda titlen som Europas Golden Boy. Det var også fuldt fortjent, efter at han har præsteret og overrasket enorm i samtlige turneringer. Ødegaard bliver en af verdens bedste uden tvivl.

Truppen blev forstærket i sommers, men ved hjælp af salg, blev det også til plus på den økonomiske front. De fleste omkring Arsenal har vel nærmest følt, de har haft vinger det sidste stykke tid.

To gange sølvtøj var allerede i hus inden vi overhovedet var kommet rigtigt i gang. Chelsea hed modstanderen i Charity Shield kampen, og den blev vundet med med sikre 3-0. Lige så sikker blev sejren i den europæiske supercup, hvor modstanderen hed Lyon. Her blev cifrene 3-1 til Arsenal, trods det at vi sluttede kampen med 9 mand. Wilshere og Kedira fik begge to rødt kort i 62. minut .

Sidste år vandt vi Champions League, FA Cuppen & mesterskabet, og i denne sæson havde vi allerede vundet 2 pokaler, da Özil endnu engang befandt sig på mit kontor for at brokke sig. Jo, han var nu kommet til det punkt i sin karriere, hvor han var nødt til at vinde trofæer, og han var usikker på, om han kunne det her i klubben. Jeg må indrømme jeg undrede mig lidt over, at min anfører brokkede sig nu, efter at han selv havde løftet ikke mindre end 5 trofæer indenfor 3 måneder cirka. Der var dog ikke andet at gøre, end at trække på smilebåndet og fortælle at selvfølgelig ville han få trofæer igen i år. Selvtilliden fejlede ingenting.

Ligaen

Ved ikke om jeg skulle kalde det Cruise Control eller bare for total dominans. Facit var i hvert fald, at Arsenal efter 18 kampe førte ligaen med 10 point ned til nærmeste forfølger og endda med en kamp i baghånden. 17 sejre og en enkelt dum uafgjort, det var hvad det var blevet til. En total magtdemonstration.

Cups
I Capital-One Cuppen havde vi også spillet os videre i turneringen. Sidste kamp var hjemme mod Brighton, og den endte med en 7-0 sejr.

I Champions League fik vi overraskende nok vores første og eneste nederlag denne sæson. Det skete i udekampen mod Wolfsburg. Det var ikke lige et resultat, jeg havde set komme. Det skal dog tages til efterretning, at de faktisk var bedre end os over to kampe, altså ikke spillemæssigt, men resultatmæssigt. Det må vist være en enlig svale, jeg var satme også tosset efter nederlaget. Vi gik dog videre på en 1. plads og skal møde PSG til foråret.

Klub-VM gav igen, vores lille tudeprins, özil chancen for at løfte en pokal, da vi sikkert og nemt vandt VM for klubhold i Algier. De må dog godt flytte turneringen en anden gang, da vi også her spillede på frosne og sneklædte baner.

Transfers
Daniel Sturridge blev hentet i sommerpausen for lige godt 350 millioner inkl. klausuler. Han blev hentet som erstatning for unge Accursio Bentivegna, som Chelsea hentede for intet mindre end 684 millioner kroner inkl. klausuler. Det var slet ikke planen, at det lige netop var ham, der skulle forlade Arsenal. Jeg var dog købmand nok til, at jeg aldrig ville sige nej til så mange penge. Defter skal det også siges, at Sturridge har været fantastisk, nærmest et monster på den centrale angrebsplads.

Ind er også kommet en ny venstreback. Jeg solgt Debuchy grundet alderen, men også fordi Santon skulle over på højrebacken istedet for venstre. Valget faldt på Georgy Schennikov, som blev hentet for 160 millioner i CSKA Moskva.

Udover Debuchy & Accursio så har et par andre velkendte navne spillet sin sidste kamp for Arsenal i denne omgang. Ospina rejste til Lyon og Sanogo er røget til PSV. Derudover er der kun foretaget visse udlån.

Det skal dog nævnes, at vi også har fået flere spillere hjem fra udlån i sommeren. Flere af dem blev rykket direkte op i førsteholdstruppen.

Osman Hadzikic skal være backup for polakken i kassen. En ung fyr på 21 år, som vil få hovedparten af Cup og CHL kampe. Han vil blive brugt som Ospina blev det.

Aaron Jordan
blev tiltænkt rollen som 3.valg på højrebacken. Han vil ligesom Hadzikic få flest cup og CHL kampe.

Marcus Lawson er også hjemvendt, og han glider ind som 3. valg på den defensive midt. Han vil få kampe i alle turneringen, og jeg er sikker på han er klar til at slå til, hvis en af hans kolleger skulle få en skade.

Sidst men ikke mindst så er Tommy Wraight kommet op i truppen. Han vil være 6.-7. valg i angrebet. Han skal dog nok få kampe nok i alle turneringer, da rotationen er høj i angebet.

Målsætning
Målet er at vinde samtlige 7 turneringer vi i år er med i, de tre af dem er jo kommet i hus. Samtidigt går jeg efter endnu en pointrekord. Jeg har også valgt at tage netop de 4 spillere med i så mange kampe som muligt, fordi jeg håber på at kunne vende tilbage til Arsenal om nogen år. Der foreligger dog også den mulighed, at jeg kan hente dem til den næste klub jeg kommer til.

For at udelukke enhver tvivl:" Ja, jeg vinder Premier League igen i år, det er jeg MEGET sikker på"





Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #13 Strength & Honor 2015
« Svar #25: 15 Dec 2014, 14:00 »



THE PERFECT SEASON


Turneringerne rundt omkring i det meste af Europa er netop afsluttet. For mit vedkommende var det min anden sæson i Arsenal, og hvilken sæson det blev. The Perfect Season er fuldstændigt rigtigt og rammende, for holdet var ustoppeligt. Selv mine unge spillere var fantastisk hele vejen igennem. Det blev til pokaler i massevis, rekorder og godt spil. Desværre blev det også min sidste sæson i Arsenal. Det kunne ikke være anderledes efter som jeg fik opfyldt min målsætning og Trin 2 i challengen. Det er dog lidt vemodigt at forlade så fedt et hold, hvor de unge spillere bare bliver bedre og bedre. Måske kan jeg være heldig at vende tilbage en dag.

Ligaen
Det blev til ikke mindre end 104 point i ligaen. Dermed stak vi vores egen pointrekord fra sidste år. Ligaen blev vundet med 24 point ned til nummer to Everton. 2 uafgjorte kampe og 2 nederlag blev det til, samt en målforskel på +89. De andre var chanceløse denne sæson.

Cups
Samtlige cups blev vundet. Helt fra starten af sæsonen vandt vi jo Charity Shield & den europæiske Supercup. VM  for klubhold kom i hus i december, og Capital One Cup i foråret. FA Cup vandt vi ved at slå Liverpool sikkert med 3-1.

Champions League
3 ud af 3 hedder min managerstatistik i denne turnering. Endnu engang lykkedes det mit hold at løfte pokalen med de store ører. PSG, Befica og Dortmund var bump på vejen i foråret, inden jeg skulle møde Chelsea i finalen. Det blev en fandens tæt finale, som kunne have gået begge veje, hvis heldet havde været med Chelsea. Vi dominerede dog klart, men de var bestemt nærgående. En 1-0 sejr blev det til, og The Perfect Season var hjemme. Hele 7 ud af 7 trofæer blev hentet til klubben denne sæson.

Profiler
Den positive overraskelse var uden tvivl min unge angriber Tommy Wraight, som i løbet af sæsonen scorede ikke mindre end 24 kasser for klubben. Det var hans første sæson på 1. holdet i klubben, og det må man sgu sige han klarede flot.

Topscoreren
Daniel Sturridge satte ny rekord for klubben. Hele 40 scoringer blev det sammenlagt til i hans debutsæson. Han var fantastisk foran målet. Daniel havde scoret langt over 50 mål er jeg sikker på, hvis det ikke lige var fordi, at jeg altid holder fast i min rotation.

Årets Spiller
Det var fristende at vælge Sturridge, men valget faldt på Jack Wilshere. Kaptajnen på midtbanen, som sled og slæbte igen og igen. Lige meget om han lige var kommet tilbage fra en skade eller andet, så var han der 100% både i arbejde men så sandeligt også i målfarlighed. 15 kasser og et utal af assists blev det til for årets spiller.

Transfers
Jeg så ingen grund til at handle i januar. Troen på holdet var stor, og det viste sig også at det var med god grund.

Fremtid

For et par dage siden blev Benitez fyret i Bayern München, og jeg skal indrømme, at allerede før CHL-finalen var jeg begyndt at kigge lidt på det sydtyske hold, uden dog at tage kontakt til klubben. Jeg var bange for at det ville tage for meget fokus fra kampen. I medierne blev Brendan Rodgers hurtigt udråbt til storfavorit til jobbet, og dermed var fokus heldigvis ikke på mig.

Her efter finalen er overstået, der lader det dog til, at der er kommet en anden storfavorit  Wink

Fremtiden er dermed ikke på plads endnu, men der er dog ved at tegne sig et billede





Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #14 Strength & Honor 2015
« Svar #26: 15 Dec 2014, 14:45 »



DET SVÆRE VALG


Dortmunds træner Antonio Conte blev den nye mand I Arsenal. Det virkede egentligt som et godt valg, dog var jeg ret usikker på, om han nu også kunne leve op til de offensive forpligtelser, han var jo italiener.

Dermed var der nu to muligheder i Tyskland. Den slagne kæmpe i det sydtyske, som måtte se sig slået af de gule fra Ruhr. Dortmund blev sikre mestre sidste sæson, og havde dermed håneretten lige nu. Begge klubber var bestemt interessante på hver sin måde.

Bayern med sin fantastiske økonomi og ikke mindst fantastiske spillere. Nogen af spillerne var dog godt nok ved at nærme sig sidste holdbarhedsdato, men alligevel skulle jeg jo max. være i klubben i to år. Udover pengene tiltrak det mig også meget, at verdensklasse keeperen Neuer stadigt var i klubben. Klubbens mangel på angribere var dog en af de negative sider. Decideret havde Bayern kun den tidligere Dortmund spiller Robert L. Det ville kræve store indkøb, da min taktik krævede 6 angribere minumum. Så enten skulle der handles vildt ind, midtbanespillere omskoles eller også skulle en af de gamle taktikker køres i stilling.

Dortmund var tiltalende på andre måder end Bayern. Dortmund havde formået at holde sammen på spillere som Reus, Gündogan, Bender og ikke mindst Grosskreutz, som jeg altid havde været fascineret af. Samtidigt så havde Dortmund mere eller mindre den type af spillere, som ville passe mig perfekt. Godt nok skulle Reus og Jonas Hoffmann omskoles til skarprettere, men det så jeg nu ikke det store problem i. Det negetative ved Dortmund var det formentlige noget lavere rådighedsbeløb, samt en filosofi om at holde truppen ung, hvilket ikke lige var højest på min prioriteringsliste, da denne opgave skulle klares indenfor to sæsoner. Samtidigt manglede holdet også en klasse keeper.

En beslutning skulle tages, og en speciel ting var med til at afgøre min beslutning. Jeg havde fundet holdet til at gennemføre Trin 3 med. Trin 3 hvor The Treble skal vindes indenfor 2 sæsoner.

Fortsættes...
« Seneste Redigering: 15 Dec 2014, 14:50 af TripleX9 » Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #15 Strength & Honor 2015
« Svar #27: 15 Dec 2014, 18:11 »



Die Gelbe Wand


Valget faldt på Dortmund. Truppen passede mig meget bedre end Bayern Münchens. Tungen på vægtskålen blev "Die Gelbe Wand". For skulle jeg klare denne opgave på 2 år, så havde jeg brug for støtte, og jeg kunne ikke komme i tanke om et sted, der var mere fantastisk end "Die Gelbe Wand". Denne gule mur havde været en enorm støtte til Dortmund igennem tiderne. Den havde ikke mindst også været en kæmpe oplevelse for mig, de gange jeg selv havde overværet kampe på Signal Iduna Park, og nu havde jeg muligheden for at få dem i min ryg, som manager for deres helte. Det var det rette valg, det var jeg slet ikke i tvivl om.

Jeg var også godt klar over, at det ville blive tæt mellem Bayern München og så BvB. Så endnu engang kunne jeg komme til at kæmpe mod min knapt så gode ven, Brendan Rodgers, der havde overtaget sædet i Bayern München, efter jeg sagde nej tak.

Umiddelbart forestiller jeg mig ikke den store transferaktivitet i sommerens transfervindue. Man skal selvfølgelig aldrig sige aldrig, og det kan da også godt være, at vi kunne finde på at slå kløerne i en ny målmand, hvis den rette skulle dukke op.

Målsætning er jo som altid at vinde alle turneringer vi er med i. Jeg tror på the Treble allerede første sæson.
Logged


Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #16 Strength & Honor 2015
« Svar #28: 15 Dec 2014, 22:24 »

Fandme en fantastisk blog, har holdt mig lidt som en stille læser men nu fortjener du også herfra at høre at det er super godt, og fantastiske resultater
Logged

Tidligere: Baloo38

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #16 Strength & Honor 2015
« Svar #29: 16 Dec 2014, 11:03 »

Fandme en fantastisk blog, har holdt mig lidt som en stille læser men nu fortjener du også herfra at høre at det er super godt, og fantastiske resultater

Mange tak Jonas, er rigtigt glad for du synes om måden jeg laver min blog på. Det betyder sgu meget, når man hører det fra folk, for det er med til at holde motivationen oppe. Specielt de dage, hvor man overvejer om man overhovedet gider blive ved. Det giver lige lidt ekstra energi og mod på at fortsætte  Smiley

Er helt enig med dig i, at det er sgu nogle gode resultater indtil videre. Det næste trin her, var dog også det trin, som jeg aldrig kom videre fra sidste år. Jeg mener selv det er det sværeste trin i challengen. Dog tror jeg mere på det i år end sidste år. Det virker til jeg har lidt mere styr over taktikkerne i år  Smiley
Logged


Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010