home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  0 Brugere, 258 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  The Hawks
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: The Hawks  (Læst 2912 gange)
Veststar
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
The Hawks
« : 24 Nov 2014, 23:05 »

Hej.
Jeg har gennem en årrække spillet en del fm og altid haft lyst til at prøve kræfter med blogging. Det har altid stoppet ved tanken, da jeg ikke har det bedste skriftssprog, men nu skulle det prøves.

Derfor tager jeg imod alt ris og ros med kys hånd.
Logged

Veststar
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: The Hawks
« Svar #1: 24 Nov 2014, 23:05 »

Brighton Times                                                                                                                                26/6-2014
Klubhusset ved siden af The Enclosed ground, er tæt pakket denne varme sommer dag, hvor bestyrelses formanden Jim collins har indkaldt til pressemøde.

To Uge tidligere...
Telefonen er rød glødende og stemme er hæs. En virkelig god sæson for Viktor Fisker, Micahel krohn Dehli og Riza Durmisi har fået flere storklubber til at henvende sig angående kontraktforhandling er når VM slutter.
Mens jeg nyder et godnat sjus inden jeg skal i seng, ringer telefonen fra et nummer jeg ikke genkender. Jeg kigger på mit ur, klokken er 22.39 og det nogen timer siden jeg kom hjem fra kontoret for at klarer det sidste papir arbejde.
Hej, siger jeg meget træt og ikke særlig oplagt. Jeg sætter telefonen på højtaler og ligger den på bordet, mens jeg skal til at hælde lidt mere whisky i glasset.

Hej mit navn er Jim Collins og jeg ringer til dig fordi jeg er stor fan af dit talent for forretning og fodbold. Mens stemmen snakke videre sidder jeg og tænker, hvad vil han fortælle mig? Kan han ikke komme til sagen, jeg er træt og vil bare gerne nyde den halve time jeg har for mig selv nu. Så jeg har et job og en vision jeg gerne vil præsentere for dig i morgen formiddag.

 Jeg skynder mig at stille glasset fra mig og tager telefonen op til øret hvad sagde du? Ja, du hørte rigtigt, jeg vil gerne have du komme til Brighton i morgen, så jeg kan fortælle dig nærmere om det. Tankerne flyver gennem hoved på mig og forstår ikke rigtig hvad der sker.

Jamen, jeg er jo ikke træner men agent, hvad har jeg dog du vil bruge og hvad er det for et job? Jims stemme er meget dyb og behagelige at hører på og det gør mig nysgerrige om hvad han vil. Jim du har ikke fortalt mig hvad jobbet indeholder endnu, så du forventer jeg flyver til Brighton i morgen, for at snakke med dig om et ukendt arbejde?

Den dybe stemme, jeg er meget beundret over svar meget roligt ja, billetten er bestilt i dit navn og skulle gerne være hos dig i morgen tidlig, du flyver 11.25 og vi har møde kl 16 på Cafe Hawks. Hvis du ikke møder op tager jeg det som et afslag og du vil ikke hører mere fra mig.
Der bliver stille og uden et farvel har Jim lagt på. Jeg sidder nu helt stille og tænker hvad er det for et job? Jeg går ind i sove værelset hvor Fru Lerby ligge i sengen, opslugt af hendes bog og tænker over hvordan jeg lige skal fortælle hende om min samtale med Jim. Så jeg ligger mig ned ved siden af hende, tager hendes hånd og siger; vi skal en tur til England i morgen.
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: The Hawks
« Svar #2: 24 Nov 2014, 23:27 »

Læser med her og ser hvad mødet bringer
For at tage det positive, synes jeg det er en fin intro som godt kunne have været lidt mere mystisk og enigmaagtig (:

Feedbacken ville være at tjekke opslaget igennem der er få slåfejl og et/en fejl som jo er flueknepperi da meningen fint kommer frem
Desværre fremstår dialogen lidt rodet, og farverne er lidt for kraftige til den grå baggrund for min smag, arbejd lidt med opstilling og den sparsomme grafik og du er godt på vej med din første blog (:
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

JKJ
Gæst
 
Sv: The Hawks
« Svar #3: 25 Nov 2014, 09:18 »

Læser med her og ser hvad mødet bringer
For at tage det positive, synes jeg det er en fin intro som godt kunne have været lidt mere mystisk og enigmaagtig (:

Feedbacken ville være at tjekke opslaget igennem der er få slåfejl og et/en fejl som jo er flueknepperi da meningen fint kommer frem
Desværre fremstår dialogen lidt rodet, og farverne er lidt for kraftige til den grå baggrund for min smag, arbejd lidt med opstilling og den sparsomme grafik og du er godt på vej med din første blog (:

Må desværre være enig her. De 2 farver matcher slet ikke hinanden.
Dialogen kunne måske klares med et tryk på skråskrift knappen for at bryde dem almindelig skrift.
Logged

Veststar
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: The Hawks
« Svar #4: 26 Nov 2014, 08:27 »

Uret ringe kl 900, jeg slukker det meget træt og overhoved ikke oplagt til at sgu op og i gang. Vaklende går jeg målbevidst mod postkassen. Da jeg åbner den ligger der to billetter til England, så jeg gik ind til Fru Lerby, som havde gjort morgenmaden klar og fortalte hende lidt mere om hvad det Jim sagde i går.

På Cafe Hawks i Brighton har Jim Collins lige sat sig til rette og lagt papirerne frem, som han skal kigge igennem med Søren hvis han dukker op, han kigger ned på sit ur 15.59, så det nu hvis han kommer, da Jim kigger op står Søren og Fruen i døråbningen.
 
Jeg ser en mand komme op mod indgangen, med et dejligt stort smil og en fed attitude siger han Hej, det var godt du kunne komme, vi har et bord her over. Tjener han knipsede med fingrene og tjener kom hvad skal i have at drikke? Jeg vil gerne bede om en dansk vand.

Jeg kigger på Fru Lerby og hun siger en kaffe tak. Mine hjerne kører i tomgang, Hvad er det her, der er det eneste jeg har kunne tænke på siden i går aftes. Tjener kigger mærkeligt på mig og jeg siger en øl tak!

Søren, jeg har bedt dig om, at komme i dag fordi jeg har et job og vision jeg gerne vil dele med dig. Jeg er bestyrelsesformand i klubben Whitehawks, som spiller i Vanarama south. Det ikke en særlig god række, men jeg ved som en af de få, du har taget den bedste træner uddannelse man kan få og med dine erfaringer som både landsholdspiller og agent, tro jeg på du kan udrette noget stort i denne klub. Lønnen vil være særlig god, da det kun bliver en på deltid, men jeg vil så betale dig 20.000 ved siden af, så dig og konen ikke skal ud og finde at arbejde. Hvad siger du til det?

Jeg sad tavs helt urokkelig og tænkte over det. Skulle han have mig her over for, at arbejde med deltids fodboldspiller, når jeg lige nu er agent for nogen af de bedste i verden? Jeg kan hellere ikke se, hvor han skulle have alle de penge fra. Jeg synes det lyder spændene, men du ved hvad jeg laver pt. Og det vil være et skridt i den forkerte retning, hvis jeg skal træner deltids professionelle. Jeg har brug for at se hvad jeg har at arbejde med og hvor der vil være mulighed for at bo.

Jim var meget opmærksom på mine krav og sagde roligt, lad os kører ud og kigge på anlægget og bagefter viser jeg jer hvordan der ser ud i bolig kvarterene.

Da vi om aften sidder på kontoret og snakke kontrakten igennem og hvilken forventninger der er til mig som træner, bliver jeg bidt af jobbet. Jeg siger ja, og skynder mig at ringe til andre agenter for, de kan overtager min spiller. Livet som træner har alt til tænd en flamme i mig.
Logged

TBR
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: The Hawks
« Svar #5: 26 Nov 2014, 12:31 »

Spændende, spændende Smiley Jeg har selv ført The Hawks til The Championship indtil videre!
Logged

Veststar
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: The Hawks
« Svar #6: 26 Nov 2014, 23:04 »

Datoen siger Mandag d. 23 juni 2014 og jeg skal til at starte min først arbejdsdag, som deltids træner i England. Min familie har taget godt imod det og støtter op, omkring min beslutning. Fruen og jeg har fået et meget Engelsk præget hus, som vi er utrolig glæde for.

I bilen på vej hen til Jims kontor, spiller musikken for fuld gas ”eye of the tiger”, det for blodet til at pumpe og jeg er klar til min første træning, LETS DO it!

Efter en times tid på kontoret, kommer Gary smith ind og byder mig velkommen. Han fortæller spillerne står klar til at gennemføre deres første træning. Jeg går med ud og møder spillerne, med notes blokken i hånden er jeg klar til, det går løs. Efter en kort snak med spiller beder jeg Gary om, at tage den første træning, så jeg bare kan kigge på og se hvad kvalitet spiller ligger inde med.
Efter træning går jeg ned til spillerne og fortæller dem om mit mål for sæsonen, som selvfølgelig er oprykning. Med et udmærket hold, hvor specielt Kujabl gør det godt, glæder jeg mig ekstremt til i morgen hvor jeg selv skal stå for det hele.

Med et løn budget på 81.000 dkk, er vi klar til at gå i gang med at forstærke truppen lidt. Specielt på midtbanen vil jeg gerne ud og hente en enkelt eller to.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: The Hawks
« Svar #7: 27 Nov 2014, 00:50 »

Datoen siger Mandag d. 23 juni 2014 og jeg skal til at starte min først arbejdsdag, som deltids træner i England. Min familie har taget godt imod det og støtter op, omkring min beslutning. Fruen og jeg har fået et meget Engelsk præget hus, som vi er utrolig glæde for.

I bilen på vej hen til Jims kontor, spiller musikken for fuld gas ”eye of the tiger”, det for blodet til at pumpe og jeg er klar til min første træning, LETS DO it!

Efter en times tid på kontoret, kommer Gary smith ind og byder mig velkommen. Han fortæller spillerne står klar til at gennemføre deres første træning. Jeg går med ud og møder spillerne, med notes blokken i hånden er jeg klar til, det går løs. Efter en kort snak med spiller beder jeg Gary om, at tage den første træning, så jeg bare kan kigge på og se hvad kvalitet spiller ligger inde med.
Efter træning går jeg ned til spillerne og fortæller dem om mit mål for sæsonen, som selvfølgelig er oprykning. Med et udmærket hold, hvor specielt Kujabl gør det godt, glæder jeg mig ekstremt til i morgen hvor jeg selv skal stå for det hele.

Med et løn budget på 81.000 dkk, er vi klar til at gå i gang med at forstærke truppen lidt. Specielt på midtbanen vil jeg gerne ud og hente en enkelt eller to.


Fin blog. Hvis jeg skal sige noget skal du arbejde lidt med stavningen, læs det lige igennem inden du smider det op. Det kan godt være træls at læse hvis der er for mange stavefejl. Ellers fin blog, gerne lidt grafik Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Gungner
Gæst
 
Sv: The Hawks
« Svar #8: 27 Nov 2014, 01:10 »

Helt enig. Det er blevet bedre siden de første par indlæg, men der er stadig en del stavefejl.
Du bør nok som Dennis siger, lige læse dit indlæg igennem inden du poster det, og tjekke for stavefejl. Og tilføj gerne et par billeder Smiley
Logged

Veststar
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: The Hawks
« Svar #9: 28 Nov 2014, 19:02 »

Onsdag d. 1 oktober sidder jeg med benene oppe og computeren på skødet. Jeg har bestemt mig for at skrive et strimmel til lokalesprøjten, efter en dejlig taktisk træning inde næste opgør mod Maidenhead. Jeg vil reflektere over de først 3 måneder som frontfigurer for The hawks, som jeg indtil videre er yderst tilfreds med. Der vil altid være noget man kan forbedre og derfor vil jeg analysere hvordan det går hver 3. måned så vi kan nå, at rette op på et synkende skib, hvis det vi skulle nå der til.
Taktisk og taktikken har og er stadig vores hoved fokus, med særligt arbejde på  tilvænningen af taktikken og hvordan vi samarbejder på banen. Vi spiller et struktureret 4-4-4-2 koncept med fokus på et hurtigt, bredt, kontra angreb. Som jeg synes vi begynder, at spille bedre og bedre. Dog mangle vi lidt koncentration på udebane og vi skal derfor til, at arbejde på sammen spillet og vores defensive fokus, så vi ikke lukker så mange mål ind, som vi har gjort her i starten.

Sæsonens kampe er forløbet sådan her, hvis man ikke har haft tid til at følge med.

Whitehawks 6-1 Stains
Bromley 2-3 Whitehawks
Hemel hempstead 0–2 Whitehawks

Whitehawks 0-0 Ebbsfleet
Hayes &Yeading 3-1 Whitehawks
Whitehawks 2-0 Farnborough
Bath 2-3 Whitehawks
Whitehawks 5-3 Sutton Utd

Gosport 1-0 Whitehawks
Whitehawks 2-0 Wealdstone
Bishops Stortford 2-3 Whitehawks
Whitehawks 5-1 Grays Fa-cup 2. Kvalrunde


Med kun syv point sat over styr, synes jeg vi arbejder os hen mod målet, oprykning denne sæson. Vi spille rigtig godt mod Gosport, men var uheldig ikke at score. Ud over dette nederlag, kom vi slet ikke på banen mod Hayes og blev presset utrolig meget i starten der gav dem 2 mål, som vi ikke kunne hente igen.
I det næste strimmel, vil jeg kigge på de nye ansigters præsentationer den først halve sæson.
Logged

Veststar
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: The Hawks
« Svar #10: 28 Nov 2014, 19:03 »

Jeg tager imod al jeres kritik, og er bare taknemmelig for der nogen, som gider tage sig tid til, at læse det.

Bukker og takker

// Jacob
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010