home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 348 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Designerfreaks
| | |-+  Facepacks virker ikke
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Facepacks virker ikke  (Læst 4748 gange)
cauzion
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Facepacks virker ikke
« : 23 Nov 2014, 14:19 »

Hej alle jeg har et problem med, at få facepacks til at virke og håbede på, at der var en som kunne hjælpe.
Jeg følger alle de instrukser som er værd, at følge for at de virker. Jeg har forsøgt mig med flere på nettet og ligger dem ind i mappen grapichs. Derefter går jeg ind i brugerfladen, trykker ryd cache, genindlæs skærmtema osv og så trykker jeg genindlæs skin, men der sker ingen ændringer med spillerne. Jeg forstår det ikke helt for jeg kan godt få det til, at virke når jeg ligger logoer osv ind. Håber at der er en som kan hjælpe mig!
Logged

bonde42
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Facepacks virker ikke
« Svar #1: 23 Nov 2014, 15:33 »

Tjek først, om du har stavet graphics rigtigt :-) Hvilken facepack har du hentet? Måske kigger du spillere, der ikke er med deri. Og har du lagt mappen rigtigt?
Logged

Vejgaard Boldspilklub

Selvom alting kører i ring, er det ikke alting, der er ringe..

cauzion
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Facepacks virker ikke
« Svar #2: 23 Nov 2014, 16:09 »

Inde i mappen er det stavet rigtigt. Har hentet den her: PMSC Portrait Facepack v3.02 (153.878 pictures) - Link: http://www.fmscout.com/a-pmsc-portrait-facepack-v3.html. Har tjekket nogle af de spillere som er med i pakken.
Mappen ligger under Biblioteker > Dokumenter > Sportsinteractive > FM15 > graphics. Har prøvet i begge Sportsinteractive mapperne endda. Men når logoerne virker har jeg vil anbragt mappen rigtigt? Smiley
Logged

bonde42
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Facepacks virker ikke
« Svar #3: 24 Nov 2014, 22:40 »

Det lyder godt nok mærkeligt, det burde virke, når det ligger sådan. Er dog ikke så erfaren med facepacks - skal man lave en mappe, som hedder faces måske? :-)
Logged

Vejgaard Boldspilklub

Selvom alting kører i ring, er det ikke alting, der er ringe..

Gungner
Gæst
 
Sv: Facepacks virker ikke
« Svar #4: 24 Nov 2014, 22:47 »

Jeg har lavet en mappe under "Graphics" der hedder "players", og lagt facepacken der ind. Det fik jeg at vide at man skal. Ved ikke om det passer, men det virker i hvert fald for mig.
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Facepacks virker ikke
« Svar #5: 24 Nov 2014, 23:06 »

Man behøver ikke lave en "players" mappe. Så længe den bare er i graphics skulle det gerne virke.

- Har du kommet til at misse config.xml filen? Smiley
Logged

cauzion
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Facepacks virker ikke
« Svar #6: 25 Nov 2014, 16:35 »

Man behøver ikke lave en "players" mappe. Så længe den bare er i graphics skulle det gerne virke.

- Har du kommet til at misse config.xml filen? Smiley

Nej den er der også, så fatter det virkelig ikke! men jeg må vel undvære Smiley
Logged

Drillo
Gæst
 
Sv: Facepacks virker ikke
« Svar #7: 25 Nov 2014, 16:53 »

Nu kan jeg ikke huske om det var i FM13 eller FM14 hvor at player billedere gemmes JPEG og ikke som jpeg, (eller måske var det omvendt, kan ikke lige huske det)

Ellers kan du gå ind på sortitoutsi.net og download deres mega pack, den virker hvis du ligger den i graphics mappen evt. lav en mappe der hedder players dette er dog ikke nødvendigt.
Logged

cauzion
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Facepacks virker ikke
« Svar #8: 25 Nov 2014, 19:39 »

Nu kan jeg ikke huske om det var i FM13 eller FM14 hvor at player billedere gemmes JPEG og ikke som jpeg, (eller måske var det omvendt, kan ikke lige huske det)

Ellers kan du gå ind på sortitoutsi.net og download deres mega pack, den virker hvis du ligger den i graphics mappen evt. lav en mappe der hedder players dette er dog ikke nødvendigt.

Det vil jeg prøve. Skal man betale for, at downloade derinde? Smiley
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010