home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 271 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Fra dagpenge og Jobcenter til ???
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Fra dagpenge og Jobcenter til ???  (Læst 2633 gange)
løvkvist
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Fra dagpenge og Jobcenter til ???
« : 20 Nov 2014, 18:04 »

Så må det sgu blive i år det kan gøre igen, lavede en lign. blog i 13 hvor jeg startede som arbejdløs og fik fortalt hvordan det gik fra nord irland, til sverige, via bla. italien og spanien.
Jeg prøvede det samme i 14, desværre uden held, af flere grund. Havde ikke rigtig tiden og så syntes jeg ikke 14 udgaven var så fantastisk af en eller grund....
Nu prøver jeg igen i 15 Opstemt

Reglerne for spillet er simpelt, start som arbejdsløs, gå på ferie og sød alt hvad der ligner jobs. Se hvad der kommer og vurder så om det er noget, har tilladt mig at være kræsen Wink Har tilføjet SAMTLIGE lande og rækker, så muligheden for at finde et job burde være til stede Opstemt derudover er databasen stor Smiley

Min profil:
Egene erfaringer rækker til serie 6 bold og mine coaching skills har jeg sat som national B Da jeg ude i den virkelige verden er DBU B licens træner, så tillader mig at sige det nok ca. er det samme Wink Har justeret ved mine tal, sådan at det som jeg selv syntes er mine forcer som træner har fået lidt højere score (Angrebstræning, taktisk træning og motivation)

Igang med spillet, som i sagens natur tog et helt afsnit af Lars Von triers Riget at starte op, men det lykkeds. Så var det igang med at sende sin agent på jobjagt imens man selv daser den i sommerhuset på nordsjælland en uge af gangen,

Der gik ikke længe før der fra alverdens afkroge kom følere og invitationer til jobinterviews. Det startede i portugal, gik en smut ud til kina, korea, malaysia og så blev der takket nej til at besøge de nedrykningstruede klubber fra norge og sveriges 3 div. 1. jobtilbud kom fra portugal, meeeen økonomien var bedre i asiatiske klubber især, den kinesiske og efter en fin snak om hvordan jeg helt sikkert var den høje mand fra nord der kunne tage klubben til næste skridt ( hvilket jeg tænker måtte være oprykning) så var jeg fortrysningsfuld. Karrieren skulle starte i kina Smiley tilbudet fra portugal blev udsat og de indvilligede i at vente en uge tid mere.

Det viser sig at man hverken i kina, korea eller malaysia er særlig store fans af danske trænere, må være en eller anden form for racisme, enden det eller så gik de jobinterviews ikke så godt som jeg troede, de fandt i hvert fald andre kandidater til jobbet, så der var kun en til at gøre next stop portugal !!

Cesarense hedder klubben der fik min ikke særlig eftertragtede underskrift, hvilket selvfølgelig også i den portugisiske presse blev beskrevet som en overraskende ansættelse. 500£ om ugen på en deltids kontrakt, en kontrakt man sikkert hverken kan leve eller dø af, så måske der skal findes en avisrute for ikke at skulle leve af vandgrød sidst på måneden.

Truppen var som sådan helt ok, der er en god bredde så de forskellige pladser kam dækkes. Til syneladene lader kvaliteten noget tilbage at ønske, vi er i hvert fald favoritter til ar rykke ud af rækken og det har helt naturligt givet ledelsen anledning til at sætte det som mål for sæsonen at vi skal undgå nedrykning. Et mål der er til at tage og føle på !!

Med et stort rundt nul på budgettet til transfers, så er der ikke de store muligheder for at forstærke truppen...og dog !! Det forholder sig i hvert fald således at de 15-16 årige knægte der render rundt uden kontrakter fint kan bruges som bredde spillere, rent kvalitetsmæssigt  Thumbs Up 8 signings er det blevet til, den mest markante en venstre back af den simple grund at ingen i truppen var i stand til at spille den plads, en hurtig vurderingen af situationen, en sæson uden venstre back ville blive en lang sæson... Derudover også en angriber ved navn Dennis !!! Som helt sikkert vil blive super sub Smiley

Så gælder det træningskampene 7 styk er arrangeret og er spændt på hvilken taktik, og spillestil der bliver en succes. Forhåbentlig kan de bruges til at banke en ordentlig røvfuld moral i gruppen, en moral som helt sikkert blive nødvendig hvis kampen imod nedrykningen skal vindes.

More to follow, når træningskampene er spillet !  Thumbs Up
Logged

løvkvist
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Fra dagpenge og Jobcenter til ???
« Svar #1: 20 Nov 2014, 20:33 »

Så er sæsonens 7 træninngskampe færdig spillet og de blev til 6 sejr og en uafgjort i den sidste (4-4) det uafgjorte resultat tilskriver jeg at mine spillere lige havde spillet en kamp få dage før og derfor var ved at en smule trætte en 2. halvleg i 4-4 kampen. Målscoren i de 7 kampe blev 25-9. Solide sejre som med de realistiske briller skyldes at modstanderne var såkaldte non-league hold. Det gav gruppen en røvfuld moral af en anden verden, men har en fornemmelse af at det kommer til at bide os i røven i de lange løb.

Grunden til at jeg er en smule bekymret for niveauet af modstanderne i træningskampene er simpel. De var så ringe at vi var i stand til at skabe kampene, spille det offensive hurtige spil. Ud over kanterne, med dybdeløb. Kommer kanten ikke til baglinien, så kommer backen forhåbentlig i overlap og så ind i boksen imod topangriberen, den modsatte kant eller den offensive midt. Rent defensivt starter med de to centrale midtbanespillere, hvor af den ene spiller som "Ball winning" derudover en ganske alm. flad 4 back kæde. Hele holdet skal presse "lidt mere" end normalt.

Denne taktik, og disse instrukser var med til at skabe kampene, skabe chancerne imod dårligere hold. Mit dilemma er nu om det kan gå i de kampe hvor vi helt sikkert vil være undertippede,hvilket sikkert vil være de fleste kampe. Eller om der skal findes frem til en mere defensiv taktik og evt. spille mere på kontrabold. tiden vil vide det...

Af spillerne har især Ruben Gomes, venstre kant og Dennis (kan mærke han blive kult allerede nu for mig) begge har været giftige forand mål og scoret et avg. på 7,78 og 7,70 i de syv kampe.  De resterende signings har som sådan bestået pre-season ingen er faldet igennem, til gengæld er det ingen udover Dennis (der var han igen:P) der har imponeret helt vildt.

Som det måske kan tydes har pre-season været helt udramatisk, gode (lette) kampe, hvor der har været med af gode takter og måske vigtigst af alt ingen skader  Thumbs Up Det mest negative er vist at ingen spillere i 1 holdstruppen har en match fitness over 80 hvilket undre lidt...

Tirsdag blev den sidste trænningkamp spillet og lørdag starter turneringen, frygten kunne være at trætheden (fitness) ikke kommer i top frem imod præmieren....

Update når sæsonen er kommet godt igang efter 10-15 kampe Smiley
Logged

løvkvist
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Fra dagpenge og Jobcenter til ???
« Svar #2: 21 Nov 2014, 17:21 »

For fanden i satan i helvede også !!! Mit save er forsvundet i skyen !!!

Andre der har oplevet det ?
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fra dagpenge og Jobcenter til ???
« Svar #3: 21 Nov 2014, 17:52 »

Uddyb det, måske det ikke er optimalt at bruge din blog på det, men det er en anden ting.
Hvordan gemmer du?
Jeg gemmer ihf. på min pc, og ikke online.
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fra dagpenge og Jobcenter til ???
« Svar #4: 21 Nov 2014, 18:01 »

For fanden i satan i helvede også !!! Mit save er forsvundet i skyen !!!

Andre der har oplevet det ?
Er det dig, Kasper?!
Logged

løvkvist
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Fra dagpenge og Jobcenter til ???
« Svar #5: 22 Nov 2014, 14:37 »

Status lige nu på mit save...

Spillede det på en com og gemte det i skyen. Da jeg kom hjem ville jeg hente det fra skyen men det lå der ikke ( Derfor mit korte og MEGET frustretet indlæg)

Jeg er nu vendt tilbage til den oprindelige com. gemt det lokalt på maskinen, er lige nu ved at uploade save gamet på mit google drev og håber at jeg når jeg kommer hjem at det kan hentes ned, ligges ind på egen com og så fortsætte..

Spændene ikke ?  Opstemt
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fra dagpenge og Jobcenter til ???
« Svar #6: 22 Nov 2014, 14:43 »

Jo, meget spændende. Godt at høre. Men er det dig, Kasper?
Logged

løvkvist
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Fra dagpenge og Jobcenter til ???
« Svar #7: 22 Nov 2014, 16:12 »

Jo, meget spændende. Godt at høre. Men er det dig, Kasper?

Nope, hedder ikke Kasper  Smiley
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010