home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  3 Brugere, 253 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Celtic
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Celtic  (Læst 2616 gange)
Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Celtic
« : 16 Nov 2014, 21:49 »


Så har jeg netop færdiggjort min første sæson i Football Manager 2015, hvilket var med det skotske storhold - Celtic! Det har været en fremragende sæson, hvor jeg endte med at vinde to pokaler, og desværre tabe den skotske pokalturnering i finalen med 2-1 til Partick Thisle.

Jeg har hentet fire spillere til klubben i form af Uffe Bech, Martin Ødegaard, Pierre Bengtsson og Ryan Dow fra Dundee Utd.

Alle sammen har gjort det glimrende, men især Bech og Dow har vist fremragende takter - og kan klart anbefales til andre, der skulle få lyst til at prøve at spille med Celtic på et tidspunkt!

http://i1185.photobucket.com/albums/z341/FmFreaksCesc/Skaeligrmbillede2014-11-16kl213625.png

Calum McGregor vandt Årets Unge Spiller
Stefan Scepovic vandt Topscorer-prisen
Uffe Bech vandt Årets Unge Spiller Valgt af Journalisterne
Ryan Dow vandt Årets Spiller
Nikolaj Poulsen vandt Årets Manager og Årets Manager Valgt af Journalisterne

En heftig sæson, hvor jeg desværre røg ud til Maribor, så jeg ikke kom med i Champions League. Europa League kom jeg dog i, hvor jeg vandt min gruppe med Metalist, St. Pats og Hull. Derefter blev Lyon dog endestationen i første knockout runde.

Glæder mig allerede til næste sæson, hvor jeg får Frederik Sørensen, André Ramalho og Gary Mackay-Steven på fri transfer. 

Målet i den kommende sæson er at komme med i Champions League. Derudover skal jeg naturligvis vinde ligaen igen, men mon ikke! ;-)

Stil meget gerne spørgsmål, hvis der er mere du vil høre om Celtic eller skotsk fodbold generelt!

Er der andre som spiller med Celtic?
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #1: 16 Nov 2014, 22:08 »

 ..... Og nååååå, ja!

Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Celtic
« Svar #2: 16 Nov 2014, 22:12 »

Fedt spil Cesc. Har lige et spørgsmål. er det ikke meget let i ligaen? Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #3: 16 Nov 2014, 22:21 »

Fedt spil Cesc. Har lige et spørgsmål. er det ikke meget let i ligaen? Smiley

Jeg er virkelig overrasket over niveauet!

Da jeg var yngre fulgte jeg en del med i skotsk fodbold, var der rigtig langt fra top til subtop, men det har udlignet sig en del, synes jeg. Man overvurderer Celtic pga. deres flotte historie, men faktum er at de er ret langt fra fordumsstyrke. De er jo ikke engang med i CHL i virkeligheden heller. Tilmed er de andre hold blevet bedre. Generelt i FM har der altid været mange gode skotske spillere, hvilket også er tilfældet i dette.

Naturligvis har Celtic et par spillere som er langt over den skotske ligas niveau, så som Ambrose, Van Dijk og Scott Brown. Men det er faktisk de eneste tre som virkelig skiller sig ud, ellers kunne man godt erstatte mange af sine spillere med andre spillere fra de andre klubber i ligaen - og ikke blive synderligt svækket.

Jeg synes ikke det er let i ligaen, men faktisk overraskende svært! 
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Celtic
« Svar #4: 16 Nov 2014, 22:32 »

Er det en bestyrelse der forventer meget? Altså er det mesterskabet eller intet?
For i mit Rangers spil bliver man kaldt til samtale hvis man dropper under 3.pladsen på noget tidspunkt. Ikke nemt.
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #5: 16 Nov 2014, 22:59 »

Er det en bestyrelse der forventer meget? Altså er det mesterskabet eller intet?
For i mit Rangers spil bliver man kaldt til samtale hvis man dropper under 3.pladsen på noget tidspunkt. Ikke nemt.

Det er faktisk en fremragende klub at være manager i, da de virker ret løssluppen med alt pånær pengepungen! Det er godt nok ikke mange penge man får at handle ind for, så man skal faktisk nærmest vende hver en krone i transferbudgettet

Dog er forventningerne naturligvis, at man vinder ligaen - det er klart. Dog gør det ingen ting hvis du svinger lidt i starten. Jeg brugte lang tid på at komme op på førstepladsen, men der var ikke ét eneste tegn på at jeg skulle blive fyret.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010