home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 239 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hobro I.K.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Hobro I.K.  (Læst 8159 gange)
jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Hobro I.K.
« : 16 Nov 2014, 17:34 »

Hobro rykkede som alle efterhånden forhåbentlig ved, sensationelt op i superligaen i 13/14 sæsonen.
Jeg er selv fra Hobro, og har oplevet det hele på tætteste hånd, og de er derfor mit fortrukne hold i FM15.
Spillerbudget: 0,00 DKK
Lønbudget: 3.000 DKK

opslag om holdets profiler, samt billeder vil snart komme.
« Seneste Redigering: 27 Nov 2014, 09:07 af jakob95kp » Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hobro I.K.
« Svar #1: 17 Nov 2014, 11:06 »

Mit bud på de største profiler i Hobro I.K.

Mads Hvilsom, en meget målfarlig herre. Stort salgspotentiale.


Martin Thomsen, en målfarlig midtbane med et fantastisk venstre ben.


Quincy Antipas, dyreste spiller i Hobro historie, og altid en trussel!
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hobro I.K.
« Svar #2: 17 Nov 2014, 11:07 »

Efter første periode af superligaen, er jeg helt i chok. 11 kampe. 0 nederlag!!!!!!

Her har i kampprogram, samt ligastilling, og det lader jeg tale for sig selv.



Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hobro I.K.
« Svar #3: 17 Nov 2014, 11:11 »

Ved årsskiftet valgte jeg at udleje Berggren, da han ikke får meget spilletid, og jeg derfor er bange for at ødelægge hans potentiale.
Han er blevet udlejet til Split i Kroatien, og pt har han lavet 4 mål i 4 kampe, jeg håber på at han kan blive endnu bedre, og enten komme tilbage og presse Hvilo eller være et godt salgsobjekt.
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hobro I.K.
« Svar #4: 17 Nov 2014, 15:54 »

Første sæson er nu færdigspillet, og jeg er ovenud tilfreds og mere end det endda! Thumbs Up

Ligaen forløb således.


Rasmus Hansen, Quincy Antipas og Mads Hvilsom blev alle 3 udtaget til årets hold i superligaen.
Mads Hvilsom blev topscore i superligaen med 15 mål i 32 kampe, sikke en præstation.

Nu skal der der ud og forstærkes, da jeg gik hele vejen til finalen i pokalen, dog måtte jeg se mig slået 2-0 af FCK, men Europa League er nu en mulighed, og her skal jeg op imod B36 fra Færøerne.
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hobro I.K.
« Svar #5: 17 Nov 2014, 17:25 »

Der er nu handlet ind til den nye sæson, første kval runde i EL bød som sagt på B36, de blev samlet slået 13-0
Anden kval runde byder på Pandurii, og første kamp hjemme vandt jeg med 4-0 så 3. kval runde skulle gerne være sikret.
Nu gælder det første ligakamp i anden sæson, og det er de forsvarende mestre med Sisto i front, som forhåbentlig skal have en på hovedet.




Transfer vinduet op til 2. sæson.

Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hobro I.K.
« Svar #6: 21 Nov 2014, 10:44 »

Billeder er vidst overflødige eftersom at ingen følger med.
Men i anden sæson, ligger jeg pt. nummer 1 i Superligaen, der er spillet 14 kampe, og jeg har 2 point ned til FCM på andenpladsen.

I Europa League går det LANGT over forventning.
0-2 sejr ude imod Roma
3-0 sejr hjemme imod Austria Wien
2-0 nederlag ude imod Twente
3-2 sejr hjemme imod Twente.

Dette resultere i en 1. plads, á point med Roma og 3 foran Twente.
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hobro I.K.
« Svar #7: 24 Nov 2014, 08:26 »

Europa League første KO runde, byder nu på stormagten Barcelona, som ikke engang har været et smut forbi Champions League denne sæson.
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hobro I.K.
« Svar #8: 28 Nov 2014, 10:13 »

Er nu kommet igang med 3. sæson, og det har været en vanvittig transfer periode. Fik ca. 20mio at handle med, Økonomien i hobro er fantastisk. på 2 hele sæsoner er jeg gået fra -6mio i balancen til nu at være på 50mio (var på 60mio inden transfer perioden)

Europa League gruppespil bliver det ikke til i denne sæson, efter et samlet 3-2 nederlag til Leverkusen i sidste kval runde.


Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Hobro I.K.
« Svar #9: 28 Nov 2014, 16:44 »

Kan godt se der ikke er meget aktivitet herinde, men jeg vil da lige rose dig for nogle habile handler i 3. sæson.

Har du stadigvæk Berggren? for jeg har holdt øje med ham i mit Brøndby save, og syntes han ligner en slagkraftig targetman, som jeg personligt ville elske at hente til et oprykker hold i suppen, som måske ikke har de bedste angribere selv.

Håber du holdet modet oppe selvom der ikke er mange som poster herinde, for det er et spændende projekt du kører.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Svartovich
Gæst
 
Sv: Hobro I.K.
« Svar #10: 28 Nov 2014, 16:54 »

Billeder er vidst overflødige eftersom at ingen følger med.
Jeg følger skam med.

Nogle rigtig flotte resultater du har lavet! Thumbs Up
Logged

monne-jensen77
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hobro I.K.
« Svar #11: 01 Dec 2014, 21:10 »

Så er jeg hoppet på Hobro vognen som jeg havde stor succes med i FM 14. Vender tilbage når transfers vinduet er lukket.
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hobro I.K.
« Svar #12: 03 Dec 2014, 08:18 »

Kan godt se der ikke er meget aktivitet herinde, men jeg vil da lige rose dig for nogle habile handler i 3. sæson.

Har du stadigvæk Berggren? for jeg har holdt øje med ham i mit Brøndby save, og syntes han ligner en slagkraftig targetman, som jeg personligt ville elske at hente til et oprykker hold i suppen, som måske ikke har de bedste angribere selv.

Håber du holdet modet oppe selvom der ikke er mange som poster herinde, for det er et spændende projekt du kører.

Jeg solgte Berggren ALT ALT ALT for billigt, men jeg kunne slet ikke få gang i ham. Det skal også siges at med Hvilsom som blev superliga topscorer i de 2 første sæsoner, så fik han måske heller ikke en reel chance, han røg for sølle 400k - men ud fra hans stats, er jeg sikker på at han kan blive en god angriber for de fleste superliga hold, hvis spilletiden er med ham.

Jeg følger skam med.

Nogle rigtig flotte resultater du har lavet! Thumbs Up
Mange tak. Der kommer  billeder af januar vinduet i 3. sæson lige om lidt, da der også her er sket noget spændende.

Så er jeg hoppet på Hobro vognen som jeg havde stor succes med i FM 14. Vender tilbage når transfers vinduet er lukket.
Glæder mig til at høre fra dig!
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hobro I.K.
« Svar #13: 03 Dec 2014, 08:44 »


To nye angribere er hentet ind.
Hvilsom havde ikke gjort det imponerende, og da Modena tilbød 17mio, valgte jeg at sende den forhenværende topscore afsted til Italien.
Younes Felfel og Raul De Tomas vil komme til at slås og rotere, første kamp fik Younes chancen, han takkede med en assist og en afgørende scoring i 2-1 sejren ude i BIF.

Staus PT.
18 kampe spillet i ligaen, og en tæt 2. plads, 3 point foran OB men hele 10 point efter FCK.
AGF er trukket i kvartfinalen i Pokalen.
Logged

Elmander9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hobro I.K.
« Svar #14: 19 Feb 2015, 18:53 »

Nogen der kender nærmere til Thygesen og Beckmanns kontrakter? Har hentet LFCMarshalls opdatering, men heri står Thygesen til at få 70k om ugen(Antipas får 20k) og Beckmann er ikke flyttet til klubben overhovedet.

Så hvis der er en venlig sjæl, som har et idé om hvad de ca. tjener, må I meget gerne lige skrive.
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010