home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 386 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Spiller-erfarings Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: Spiller-erfarings Tråden  (Læst 80052 gange)
DonJakobsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #105: 02 Feb 2015, 17:00 »

Vil lige høre om der er nogle af jer herinde som har erfaring med angrebstalentet Yones Felfel fra FCK.
Er han værd at holde på eller bør man finde et andet talent?
Logged

Hvor der satses der vindes - William Shakespeare

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #106: 02 Feb 2015, 17:18 »

Vil lige høre om der er nogle af jer herinde som har erfaring med angrebstalentet Yones Felfel fra FCK.
Er han værd at holde på eller bør man finde et andet talent?
I mine spil er han aldrig rigtig blevet noget værd. Så vil umiddelbart sige at du skal finde en anden :-)
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

DonJakobsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #107: 02 Feb 2015, 17:22 »

I mine spil er han aldrig rigtig blevet noget værd. Så vil umiddelbart sige at du skal finde en anden :-)
Okay, ærgerligt. Cornelius har lige fået en skade så han starter inde de næste par kampe og så må jeg se om han kan noget Smiley
Logged

Hvor der satses der vindes - William Shakespeare

Bobi
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #108: 03 Feb 2015, 15:16 »

Hvordan bruger folk Gerrard og er han overhovedet noget værd?
Logged

Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #109: 03 Feb 2015, 20:04 »

Hvad med Danny Ings? Er han noget ved har fået et bud på 95 millioner accepteret her midt i 3. sæson.

og hvis nogen har erfaringer med hvordan man bruger Harry Kane tages gode råd også imod med kyshånd.
« Seneste Redigering: 03 Feb 2015, 20:07 af Fogt » Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #110: 03 Feb 2015, 20:17 »

Hvad med Danny Ings? Er han noget ved har fået et bud på 95 millioner accepteret her midt i 3. sæson.

og hvis nogen har erfaringer med hvordan man bruger Harry Kane tages gode råd også imod med kyshånd.

Vil tro Harry Kane ville være god som fremskudt eller target man måske Smiley
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

Boennelykke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #111: 08 Feb 2015, 14:40 »

Hvad med Danny Ings? Er han noget ved har fået et bud på 95 millioner accepteret her midt i 3. sæson.

og hvis nogen har erfaringer med hvordan man bruger Harry Kane tages gode råd også imod med kyshånd.

Jeg har haft succes med at bruge Danny Ings i et 2 mands angreb(2 sæsoner med 24 og 18 mål), men da jeg ikke bruger det mere fik jeg solgt ham videre til 125mio
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #112: 15 Feb 2015, 01:59 »

Nogle herinde der har erfaringer mec Celtic's Anthony Stoakes, og hvordan han evt. vil/kan klare sig for et midterhold i The Championship?
Logged

BondeLFC
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #113: 15 Feb 2015, 03:23 »

Nogle herinde der har erfaringer mec Celtic's Anthony Stoakes, og hvordan han evt. vil/kan klare sig for et midterhold i The Championship?
Han kunne være okay for et midterhold, men ikke noget prangende. Jeg brugte ham i Leeds hvor han fik 22(5) kampe, scorede 12 mål og lavede 7 assists. Som backup og supersub blev han vanvittig i PL! Gav ham 8(22) kampe, hvor han nettede 15 og lavede 14 assists!
Logged

Interviewer: "Hvor kommer alle dine ar i hovedet fra?"
Zlatan: "Det ved jeg ikke, spørg din kone"

Største bedrift i FM: Northampton til CL i 10 sæsoner.
Bedste spiller: Nicolas John, regen, angriber, 46 kampe, 35 mål, 13 assists, 7.49 i gns.

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #114: 15 Feb 2015, 06:24 »

Hvad med Danny Ings? Er han noget ved har fået et bud på 95 millioner accepteret her midt i 3. sæson.

og hvis nogen har erfaringer med hvordan man bruger Harry Kane tages gode råd også imod med kyshånd.
købte ham til brighton for 8,25 mil da han var sat til salget han lavede 4 mål i 5 venskabskampe så ham ville jeg købe
Logged


Boennelykke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #115: 16 Feb 2015, 09:52 »

Nogen der har noget langt, og som har været Barcelona. Har lige overtaget dem i 2021, så Messi og Suarez er oppe i alderen, og ved ikke helt om jeg skal bruge dem, har hentet en regen ind, som erstatning for Messi, og Lamela er backup for Suarez, men ellers har jeg også en anden regen som backup og Kingsley Coman.

Så ved ikke helt om jeg skal lade Messi og Suarez kører i rotation med nogle deres backups, eller skal jeg lade dem glide ligeså stille ud på bænken? Hvordan skal jeg gøre det for de ikke skal blive sure.

Logged

Mathi89
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #116: 16 Feb 2015, 17:53 »

Nogen der har noget langt, og som har været Barcelona. Har lige overtaget dem i 2021, så Messi og Suarez er oppe i alderen, og ved ikke helt om jeg skal bruge dem, har hentet en regen ind, som erstatning for Messi, og Lamela er backup for Suarez, men ellers har jeg også en anden regen som backup og Kingsley Coman.

Så ved ikke helt om jeg skal lade Messi og Suarez kører i rotation med nogle deres backups, eller skal jeg lade dem glide ligeså stille ud på bænken? Hvordan skal jeg gøre det for de ikke skal blive sure.



Nu er jeg selv kun nået til 2019, og er ikke selv Barcelona, men hvad jeg kan se bomber Messi stadig. pt 20 mål i 24 kampe og han blev årets spiller efter Neymar havde haft den året før Smiley jeg prøver selv lokke ham til United, så vil han kunne spille sammen med Neymar og Ronaldo.
Suraez har pt spillet 23 kampe og scoret 16 mål Smiley

Logged

Boennelykke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #117: 17 Feb 2015, 09:45 »

Nu er jeg selv kun nået til 2019, og er ikke selv Barcelona, men hvad jeg kan se bomber Messi stadig. pt 20 mål i 24 kampe og han blev årets spiller efter Neymar havde haft den året før Smiley jeg prøver selv lokke ham til United, så vil han kunne spille sammen med Neymar og Ronaldo.
Suraez har pt spillet 23 kampe og scoret 16 mål Smiley



Har valgt at starte med Messi foran ikke fordi jeg havde noget valg da mit nyindkøb blev skadet 3 måneder lige efter ankomsten ..... men Messi har lavet 11 mål og 2 assists på kun 5 kampe !!!!!!! det jo helt hen i vejret !

EDIT: er sgu ikke så sikker på om jeg skal bruge Suarez i nu, da han er blevet konverteret til OMH, og der har jeg Lamela til erstatning, Suarez spiller meget svingende, og det samme med Lamela, så det sgu lidt irreterende Peace Hvordan bruger du Neymar, kan sgu ikke rigtig få ham i gang?
« Seneste Redigering: 17 Feb 2015, 09:47 af Boennelykke » Logged

Mathi89
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #118: 17 Feb 2015, 11:43 »

Har valgt at starte med Messi foran ikke fordi jeg havde noget valg da mit nyindkøb blev skadet 3 måneder lige efter ankomsten ..... men Messi har lavet 11 mål og 2 assists på kun 5 kampe !!!!!!! det jo helt hen i vejret !

EDIT: er sgu ikke så sikker på om jeg skal bruge Suarez i nu, da han er blevet konverteret til OMH, og der har jeg Lamela til erstatning, Suarez spiller meget svingende, og det samme med Lamela, så det sgu lidt irreterende Peace Hvordan bruger du Neymar, kan sgu ikke rigtig få ham i gang?
Jeg bruger Neymar som Wing(S) i en 4-2-3-1 formation på hjemmebane og på udebane bruger jeg ham nu som Falsk 9'er på udebane, efter jeg købte Christiano. Før det blev han brugt som IA (S) på udebane i en 4-1-2-2-1 formation og han en del mål mellem 35 -45 per. sæson, sidste sæson jeg spillede vandt han årets spiller i verden Smiley 
Logged

Boennelykke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spiller-erfarings Tråden
« Svar #119: 17 Feb 2015, 14:49 »

Jeg bruger Neymar som Wing(S) i en 4-2-3-1 formation på hjemmebane og på udebane bruger jeg ham nu som Falsk 9'er på udebane, efter jeg købte Christiano. Før det blev han brugt som IA (S) på udebane i en 4-1-2-2-1 formation og han en del mål mellem 35 -45 per. sæson, sidste sæson jeg spillede vandt han årets spiller i verden Smiley 

Okay, bruger selv en 4-2-3-1, så vil prøve at teste ham af i lidt forskellige roller Smiley
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010