home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 427 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Hurtig fyring What?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hurtig fyring What?  (Læst 2348 gange)
TG150
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Hurtig fyring What?
« : 15 Nov 2014, 15:03 »

Hej jeg har spillet en halv sæson med Sheff Utd i England og pga dårlig hold harmoni, er jeg allerede fyret. Forstå ikke helt hvorfor, det er aldrig sket i de forrige udgaver af fm, er det en fejli spillet eller hvad? oplever i osse at bestyrrelsen ingen tålmodig har?
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hurtig fyring What?
« Svar #1: 15 Nov 2014, 15:17 »

Det er da intet i forhold til min ven som blev fyret efter 5 kampe samt 2 europæiske kampe.
Logged

JaWocKa

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hurtig fyring What?
« Svar #2: 15 Nov 2014, 15:21 »

Hej jeg har spillet en halv sæson med Sheff Utd i England og pga dårlig hold harmoni, er jeg allerede fyret. Forstå ikke helt hvorfor, det er aldrig sket i de forrige udgaver af fm, er det en fejli spillet eller hvad? oplever i osse at bestyrrelsen ingen tålmodig har?

Efter min mening er det en kæmpe fejl. Jeg forstår simpelthen ikke, at spillere der i virkeligheden bliver benyttet som rotation/backup og aldrig offentligt brokker sig or/eller virker til at være utilfredse med deres situation, enten fordi de føler den mængde spilletid de får er i orden eller fordi, at de simpelthen ikke er typerne der brokker sig, men istedet for kæmper sig tilbage på holdet.
Her er nogle eksempler fra mit Liverpool save:
1. Lallana vil væk efter bare 6 måneder, da han "kun" har fået 13 kampe. I og med, at han startede ud med at være skadet i 2, så følte jeg ikke at han med det samme var klar til 1. holdet. Fik hele truppen på nakken.
2. Coutinho ville gerne være nøglespiller. Det accepterede jeg, men jeg skulle åbenbart også have tilbudt ham ny kontrakt, hvilket han ikke bad om. Dagen efter ville han væk. Jeg sagde, at han ikke skulle nogen steder, men så fik jeg igen hele holdet på nakken, idet de følte jeg havde behandlet ham dårligt. Jeg solgte ham så for total underpris til Juventuns, tro det eller lad vær, men da blev truppen fandeme sure over at jeg solgte ham. nonsens.
3. Rickie Lambert der brokker sig over manglende spilletid, selvom han decideret er købt ind til at være backup + han er afklaret med situationen.
4. Glen Johnson som har fået mere end halvdelen af mine kampe so far, brokker sig konstant. Manden siger aldrig et pip i virkeligheden. Han spiller mange kampe og får en kæmpe løn.

Enkelte eksemper jeg oplevede på bare et halvt år. Det virker en anelse urealistisk, at mine nyindkøb og backup sætter sig så utilfredse. En klar fejl efter min mening.
Logged

Thaurat al Shabab

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Hurtig fyring What?
« Svar #3: 15 Nov 2014, 15:24 »

Alle samtaler jeg har med mine spillere resultererer også i at de bliver sure, med mindre jeg selvfølgelig giver dem ret.
« Seneste Redigering: 15 Nov 2014, 15:36 af Saviola » Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hurtig fyring What?
« Svar #4: 15 Nov 2014, 15:32 »

85% af mine samtaler resulterer i sure spillere for mit vedkommende.
Logged

JaWocKa

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hurtig fyring What?
« Svar #5: 15 Nov 2014, 16:38 »

Jeg oplever forholdsvis ofte at mine spillere giver mig ret. Det har måske noget at gøre med hvor i har sat jeres point i det der tactical manager
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Hurtig fyring What?
« Svar #6: 15 Nov 2014, 16:39 »

Det kan være - jeg er startet på bunden med værst ry og ingen licenser, så er ikke så god til ting. :-) Men det giver faktisk mening så!
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Hurtig fyring What?
« Svar #7: 15 Nov 2014, 16:41 »

Hej jeg har spillet en halv sæson med Sheff Utd i England og pga dårlig hold harmoni, er jeg allerede fyret. Forstå ikke helt hvorfor, det er aldrig sket i de forrige udgaver af fm, er det en fejli spillet eller hvad? oplever i osse at bestyrrelsen ingen tålmodig har?

Tålmodighed hvis træneren har tabt 10 kamp og vundet 2 så er det vel fair nok at fyrer træneren ?
Logged

TG150
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hurtig fyring What?
« Svar #8: 15 Nov 2014, 18:51 »

jeg ligger lå så nr.2 i league 1 i england så kan hvis ikke være pga. resultater:)
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010