home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 239 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Lower League Management
| | |-+  Dafuge's FM15 challenge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Dafuge's FM15 challenge  (Læst 9058 gange)
KFBDK
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Dafuge's FM15 challenge
« : 15 Nov 2014, 08:57 »

Hej derude,

Jeg synes, at der skulle være en tråd for os, som har taget denne udfordring op.
*** http://community.sigames.com/showthread.php/400804-dafuge-s-FM15-challenge ***

Jeg er selv startet, og jeg har valgt holdet FC United of Manchester.
Jeg vil rigtig gerne vide hvilke ting I kigger efter hos de spillere I vil tilføre holdet. I denne ende af fodbold England, er det jo ikke de lysegrønne tal som er i overtal på spillerens stats, så er der andre ting der spiller mere ind? F.eks. styrke, udholdenhed og mentale stats?

Mvh. KFBDK
Logged

Christoffer
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Dafuge's FM15 challenge
« Svar #1: 16 Nov 2014, 16:02 »

FC United of Manchester rykkede også op i mit Holiday save, så jeg har også valgt at prøve kræfter med dem!
Logged

Traditionsklub siden 1924

Christoffer
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Dafuge's FM15 challenge
« Svar #2: 16 Nov 2014, 17:18 »

Har forgæves forsøgt at hente personale til klubben, men ingen gider overhovedet forhandle med mig, ligemeget hvor dårlige de end er?
EDIT: Efter lang tids søgen, fandt jeg endelig nogen der havde lyst
« Seneste Redigering: 16 Nov 2014, 17:24 af Christoffer » Logged

Traditionsklub siden 1924

Gungner
Gæst
 
Sv: Dafuge's FM15 challenge
« Svar #3: 16 Nov 2014, 17:23 »

Det er jo nok fordi du er en dårlig klub, med et dårligt ry?
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dafuge's FM15 challenge
« Svar #4: 16 Nov 2014, 18:11 »

Du kan i hvert fald ikke tillade dig og være kræsen.
Logged


Christoffer
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Dafuge's FM15 challenge
« Svar #5: 16 Nov 2014, 18:18 »

Har også fundet nogen nu, og var bestemt ikke kræsen, men havde dog forventet at flere "uprøvede" med dårlige stats ville diskutere kontrakt
Logged

Traditionsklub siden 1924

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dafuge's FM15 challenge
« Svar #6: 16 Nov 2014, 18:31 »

Har også fundet nogen nu, og var bestemt ikke kræsen, men havde dog forventet at flere "uprøvede" med dårlige stats ville diskutere kontrakt

Det er klart, men når man starter fra bunden af, handler det storsett bare om at have nogen til at dække pladserne.
Logged


Footi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Dafuge's FM15 challenge
« Svar #7: 17 Nov 2014, 09:34 »

Jeg har netop færdiggjort 3. sæson i mit spil og vil komme med en lille update.

15/16: #1 i Conference South
16/17: #14 i Conference
17/18: #8 i Conference

Jeg kravler altså langsomt tættere og tættere på toppen i i Vanarama Conference og håber på oprykning i den kommende sæson - til trods for, at min medieprognose er sat til 22 ud af 24 (hvilket den også var sidste år).
Mit i 3. sæson blev min klub overtaget af en lokal forretningsmand, der har dog ikke været de store ændringer - han postede 500K ind i klubben og tog derudover et lån på 400K for at hjælpe den daglige drift af klubben. Min økonomi ligger i skrivende stund på +888K, men det skyldes udelukkende at den gamle bestyrelse postede omkring 5 mio. DKK ind i klubben - ellers havde jeg ligget og rodet med -4-5 mio. lige pt. Mit lønbudget hedder 80K/uge og jeg bruger 65K/uge. De seneste to år har jeg da endda været 30K/uge under mit lønbudget og alligevel kører økonomien ikke rundt. Det skyldes højst sandsynligt mit tilskuertal der i gns. ligger på mellem 600-800 - ikke prangende.

Mit mål for denne sæson (hvilket det har været siden oprykningen) er en midterplacering i tabellen - det er det højeste, bestyrelsen vil tillade mig at stille som mål.

Hvis der er nogen, der har spørgsmål, vil have SS eller lignende - så fyr løs!
Logged

BomberDK
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Dafuge's FM15 challenge
« Svar #8: 27 Jan 2015, 17:07 »

Er netop lige starte en og jeg har valgt Blyth af den ene grund af de farver
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dafuge's FM15 challenge
« Svar #9: 27 Jan 2015, 17:20 »

Nogen der kan oversætte reglerne til dansk, så man ikke misforstår dem?

Er især usikker på scouting siden, jeg forstår det sådan at man ikke selv må søge, det skal være via scouts rapport eller agenter...
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dafuge's FM15 challenge
« Svar #10: 27 Jan 2015, 18:19 »

Nogen der kan oversætte reglerne til dansk, så man ikke misforstår dem?

Er især usikker på scouting siden, jeg forstår det sådan at man ikke selv må søge, det skal være via scouts rapport eller agenter...

To sign a player, you must be able to scout them, this doesn't mean you have to, just he must be accessible to your scouts. If you have a foreign player on a free transfer who is willing to come on trial, you do not need to be able to scout them, as long as you have them at the club on trial so you can get a coach report on him. If an agent offers you a player, you can sign him without scouting him.

De spillere du vil skrive under med, skal være indenfor det område som dine scouts kan scoute i. Dvs. er du begrænset til storbritanien, så skal spillerne være i storbritanien. Altså der hvor du har mulighed for at sende en scout hen, der må du også købe spillere fra.

Derimod hvis der er feks. en argentiner, der er kontraktløs så må du skrive med ham i det tilfælde at du har ham på prøve i din klub.

Hvis en agent tilbyder en spiller, så må du også skrive under med ham, uden at skulle scoute ham først.

Det er i hvert fald min fortolkning af reglerne vedr. scouting og spillerkøb.
Logged


L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Dafuge's FM15 challenge
« Svar #11: 27 Jan 2015, 18:55 »

Man må ikke selv søge fx. om de har 6 måneder tilbage af kontrakt?
Logged

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Dafuge's FM15 challenge
« Svar #12: 15 Feb 2015, 00:21 »

Den er jeg med på! Er startet med Ilkeston i Vanarama North for at prøve med et andet hold end lige FC United Smiley
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

BomberDK
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Dafuge's FM15 challenge
« Svar #13: 22 Maj 2015, 14:38 »

nu ville jeg bare lige høre om der er nogle der ved hvad dag, man skal sætte datoen til hvis man fx. gerne vil prøve dafuge i italien, tyskland, spainen eller frankrig
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010