home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  1 Bruger, 535 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  A Humble Beginning ! #18 - Lukket grundet Cloud-error
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: A Humble Beginning ! #18 - Lukket grundet Cloud-error  (Læst 14705 gange)
Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: A Humble Beginning ! #12
« Svar #30: 29 Nov 2014, 20:54 »

Spændende med den vaklende økonomi!

Savner måske et par enkelte billeder her og der, men om ikke andet stadig en velskrevet blog.

Følger!



Tak Robber glad for du følger med og føler det er en velskrevet blog ! Smiley

Jeg ved der indtil nu kan har været et enkelt billede (banneret), og det er taget til efterretning så mon ikke der sniger sig et lille et ind hist og her frem over Smiley

Altid rart med feedback ! (opfordring til andre der læser med  Thumbs Up )
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: A Humble Beginning ! #14
« Svar #31: 07 Dec 2014, 00:50 »




Hoddesdon Town Football Club



Sæson 2016 / 2017 - 3. Kvartal



Ryman League Division One North

Hoddesdon lå efter 24 kampe i en imponerende og mildest talt overraskende 2. plads, ikke mange i fodboldens verden med kendskab til Hoddesdon, ville nogensinde have forudset en plads over 15.
Selv Andersen var ikke særlig optimistisk før sæsonenen gik i gang - men hold nu op hvor der sker ting og sager i den lille klub der er gået hen og blevet helt kult lidt nord for London.

De 11 kampe der er spillet siden sidst har vidst os at Hoddesdon har svagheder og at de kan udnyttes, således er det blevet til 5 nederlag, 1 uafgjort og 5 sejre, hvilket sendte Hoddesdon lidt ned i tabellen efter at have tabt til hovedsageligt hold i og omkring top 5, derfor er Hoddesdon nu efter 35 kampe på en 4. plads.

Det er tæt liga i år, og 9 hold er alle under 10 point fra 1. pladsen, og da 6. pladsen til og med 2. pladsen giver adgang til oprykningskampe er der meget at kæmpe for.

Andersen har dog manet til ro, i den lille klub, da han ikke vil garantere at niveauet kan holdes i klubben. samtidigt har han offentligt været ude i medierne og beklager sig over klubbens økonomi, og at det er skuffende at klubben kun har mulighed for at have 75 tilskuere til hver kamp, når rygteren går på at der er 1100 der efterspørger billetter til hjemmekampe fra både egne og modstander fans.

Klubben har meldt at de vil se hvordan klubben klarer sig før, de vil overveje at investere mere i klubben der i forvejen ikke har nogen sund økonomi.


Økonomien


Ak ja, klubbens drift er en underskudsforretnin g og der er intet der tyder på at det skal ændre sig foreløbigt, Hoddesdon ville være nødsaget til at opsige 7 ud af 11 kontrakt spillere for at gå i 0, og klubbens fremtid ville være ikke eksisterende.
Bestyrelsesformand Lee Berry har i de lokale medier været ude og forsikre at der er kapital nok til at fortsætte driften i hvert fald 3 sæsoner endnu, uden der er behov for yderligere investeringer eller lån.

Klubbens underskud for sæsonen er på 444.000 DKK, og klubben gæld er nu op 1.200.000 DKK.
flere har meldt ud at de frygter klubbens eksistens da den er 17.000 DKK værd, men gældsat for næsten 100 gange så meget.
« Seneste Redigering: 08 Dec 2014, 22:12 af Nodiem » Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: A Humble Beginning ! #15
« Svar #32: 09 Dec 2014, 00:28 »




Hoddesdon Town Football Club



Sæson 2016 / 2017 - 4. Kvartal


35 kampe – 4. pladsen, første sæson i Ryman League Division One North.
Det lyder som plottet i en film de færreste gad se, og alligevel er det virkeligheden i en lille klub nord for London, en klub der før en ukendt dansk træner på 23 år overtog embedet i klubben, siden da, er det blevet til 147 kampe, hele 80 sejre.
Den unge træner Victor Andersen er i dag 26 år, stadig autodidakt i faget men ikke længere udkendt på den engelske scene hvor han er sat i forbindelse med større klubber fra Englands 5 og 4 niveau,  samt i et enkelt mere useriøst fodbold magasin sat i forbindelse med det engelske landshold – dog uden det blev til andet end et stort smil på Andersens læber da han manede rygterne til jorden.

I forhold til ligaen forlod vi Hoddesdon med 11 kampe tilbage, og de sluttede af med et ydmygende 0 – 4 nederlag hjemme til Waltham Forest, efter kampen talte Andersen i store vendinger omkring indsatsen som ham kaldte beskæmmende for klubben, ydermere var det pinligt at vise så store svagheder på hjemmebane, for selvom banen mest af alt minder om en nypløjet mark så er det ens for alle på banen.

Anfører Gavin Smith var efter kampen ude at bakke Andersen op

-”Træneren er jo ikke utilfreds med holdets præstation i denne sæson, på nogen måde. Han er meget imponeret, men vi kan lægge det hele over på hans kunnen, han formår at få 110 % ud af alle sine spillere på samme tid – og det er respektløs af os ikke at yde maksimalt for ham når vi er så tæt på at gå over i historien som ”Surprise of the century”. Det skylder vi ham.

Ryman League Division One North



Efter kampen hjemme der endte med et 0 – 4 nederlag til Hoddesdon, blev der meldt om intern uro, blandt andet de mere rutinerede i truppen var af den overbevisning at Andersen pressede dem for hårdt og at det jo trods alt stadig var hygge fodbold for mere ned 60% af holdet.

Andersen tog valget at sætte 36-årige Ross Collins, 31-årige John Baise og 33-årige Chris Dillon af holdet, og erstattede dem med unge spillere fra U21, 19-årige Tom Hayward, 19-årige Tom Sullivan og 19-årige George Cox. - før kampen trak Andersen undertegnede til siden og gav følgende instruktion

-”Denne kamp er den mest betydningsfulde i klubbens historie, det er nu vi skal bevise at klubbens ungdomsrækker kan supplere med de unge kræfter der skal løfte klubben til nye højder – og jeg forsikre dig, hold kuglepennen klar du får massere at skrive om

Han fik ret, på imponerende vis slog Hoddesdon St. Ives med 1 – 3, og værd at bemærke var at de to unge spillere Georg Cox samt Tom Sullivan begge scorede ét mål værd, mens både Sullivan og Hayward lagde op til ét mål hver. Andersen fik ret i at ungdommen i klubben bestemt ikke skal ignoreres.

De efterfølgende fire kampe blev til fire sejre, og dermed var Hoddesdon seks kampe fra sæson afslutningen og den imponerende oprykningsplads – den direkte oprykning havde Maldon & Tiptree sat sig stærkt på, og derfor var det om pladserne fra 2. til 5. der blev konkurrence.

Efter de fem første sejre løb Hoddesdon dog ind i en dårlig periode der startede med to gange uafgjort på hhv. 2 – 2 mod Harlow hjemme, og 3 – 3 ligeledes hjemme mod Cheshunt.
For at gøre ondt værre mødte de topholdet fra Maldon & Tiptree i runden efter, og det blev til et heroisk nederlag på 4 – 3 ude, kampen var meget lige indtil det 70. minut hvor Maldon vidste sig at have mere fysisk i truppen.

Herefter blev der talt om gummiben omkring klubben, samt at Andersen havde gabt over mere end han kunne tygge, kampen mod Aveley hjemme ugen efter gav kun brænde på bålet da Hoddesdon endnu engang skuffede stort hjemme ved at tabe 1 – 2, alligevel kom det som en stor lettelse at der med to kampe tilbage bare skulle et enkelt point på kontoen for at blive minimum femmer i ligaen.

Ugen efter kampen mod Aveley, stod den på hjemmebane mod Hanwell, en kamp Hoddesdon var forventet at spille lige op med på forhånd, og rygterne om gummiben sendte favorit titlen over på Hanwell selvom de blot lå på en 12. plads.

Kampen starter dog alt andet end godt for Hoddesdon, efter blot tre minutter sætter Seb Muddel et velplaceret inderside skud op i nettaget, uden mulighed for Niel Finch at nå den efter at Alex Champman havde forladt sin markering – de af os der havde et øje på bænken så hvordan Andersen kastede sit taktiske bræt opgivende op i luften og kiggede forundret rundt på sin stab.

Hoddesdon sad dog på kampen fra start og overlod ikke mange chancer til Hanwell, de får da også udlignet efter 11 minutter til 1 – 1 på et flot langskud fra 27 meter af den 19-årige George Cox som ender i bunden af en spillerbunke af begejstrede spillere. Der skulle ikke gå længe før de 75 fans fik mere at varme sig på den kølige forårsdag, efter 23 minutter sætter unge Tom Hayward sidste fod på efter et hjørnespark der bliver fumlet med inde i feltet 2 – 1 !

glæden bliver dog kort da Alex Champman endnu engang ikke kan følge med hurtige Seb Muddel der med ynde lopper bolden over Finch og meget provokerende klapper af hjemmepublikummet, 2 – 2, kampen går herfra over i en defensiv kamp fra Hanwells side der bare venter på at kunne slå kontra.

Anden halvleg starter som første slutter Hoddesdon på bolden og Hanwell bag den, vi skal frem til 83. minut før kampens sidste mål falder, nemlig Lee Jerrum som dribler sig igennem midterforsvaret hos Hanwall og ligger bolden i det fjerne hjørne 3 – 2 !, Andersen dirigere sine spillere til at stille sig længere tilbage og trække tiden kampen slutter 3 – 2 til Hoddesdon over Hanwell og er sikret en oprykningsspils plads.

Sidste liga kamp ender 3 – 4 til Hoddesdon på 2 mål af Tom Hayward og et enkelt af Charles Leach og Jordan Cross. Kampen var præget af at Hoddesdon var sikret slutspillet og Hendon var sikret deres overlevelse på 19. pladsen.
Hoddesdon starter med at møde Potters Bar som sluttede på 4. pladsen 9 point dårligere end Hoddesdon på 3.

Slutspils semifinalen spilles over to kampe, hvor Hoddesdon fik 2 – 2 ude mod Potters Bar i første kamp, tre dage senere skulle slaget på Lowfield Sport Ground stå, og kampen var færdig allerede før den var begyndt, efter 15 minutter var Hoddesdon foran 3 – 0, og derfra var det ren damage control fra Potters Bar, der formåede at undgå en stor øretævet og kampen sluttede 4 – 1, sammenlagt 6 – 3 og Hoddesdon var nu klar til finalen mod Chatham.



Fire dage gik der før Hoddesdon tog til Maidstone Road Sports Ground, Chatham og Hoddesdon startede kampen som lyn og torden, efter 8 minutter score Jordan Cross til 0 – 1, og blot 14 minutter senere udbygger anfører Gavin Smith til 0 – 2, herefter går kampen lidt i står, og i en ellers chancefattig kampe skal vi frem til det 74. minut før der kommer lidt spænding i kampen da Chatham score til 1 – 2 på mål af Max Latimer som på fornemt vis sender et frispark i mål fra kanten af feltet. 10 minutter senere lukker Dan Golder dog kampen med målet til 1 – 3 efter et flot indlæg. Finalens anden kampe spilles tre dage senere på Lowfield Sports Ground.


Hele dagen har det summet til journalister, reportere og talentspejdere fra forskellige klubber i England, der har været en magisk stemning i den lille by, og da kampen skal fløjtes i gang 19:45 er det med 75 tilskuere samt 200 forskellige fodbold personer.

Der er nerver på da kampen sættes i gang, det er tydeligt at mærke at presset har ramt Hoddesdon, og efter blot 3 minutter kommer Chatham på 0 – 1, der bliver dog fra Andersens side reageret prompte fra Andersen der tager Scott Mason ud da han virker for mærket af presset nede i bagkæden, kampen vil vise om det er spild af en udskiftning, efter 17 minutter kommer Hoddesdon på 1 – 1 på mål af Jordan Cross, et flot mål som bygges op da Chathams opbygningsspil brydes og Tom Hayward udfordre deres højreback, hvorefter han sender den 27 meter ind over feltet til bagrummet hvor Jordan Cross dukker op – vi forsøger at skaffe videooptagelsen af opspillet der er præcis hvad Andersen har træner spillerne de sidste år.

<a href="http://www.youtube.com/embed/QWBXiMCYJh4" target="_blank">http://www.youtube.com/embed/QWBXiMCYJh4</a>


Anden halvleg starter 1 – 1 og det er nu op til Chatham at afgøre kampen, da Andersen har sat sine spillere ned på egen banehalvdel hvor resten af kampen skal forsvares hjem, blot 13 minutter skal der gå før Chatham alligevel for spillet sig igennem, og med 1 – 2 er de nu blot 1 mål fra den forlængede spilletid, nerverne melder sig hos Hoddesdon, som giver flere og flere muligheder væk og i det 94. minut er det slut !! Hoddesdon er oprykkere i første sæson, en fænomenal sæson er slut, klubben har skrevet historie !

Der er stor glæde på banen hvor Andersen bliver båret rundt på banen – han er et klubikon ! Et niveau der aldrig tidligere har været i klubben !



Økonomien


Økonomisk er der ikke meget at hente på den flotte sæson, for tredje sæson har alle klubbens kampe været udsolgte men 75 billetter giver ikke meget i den slunkne klubkasse, resultatet sidste sæson sider en omsætning på 641.976 DKK, men udgifter for mere end dobbelt så meget nemlig 1.349.966 DKK, et underskud på 707.991 DKK på en sæson som samtidigt er mere end omsætning behøver man ikke være revisor for at se er alt andet end acceptabelt.

Klubben har dog meldt ud at de hæver lønbudgettet til 900.000 DKK næste sæson, fra 650.000 DKK, ligeledes at klubben meldt at man har skrevet sponsorater for 63.000 DKK for hele næste sæson, til forskel havde de i den forgangene sæson blot 22.300 DKK.

Andersen har ydermere underskrevet en kontrakt der løber til 2020, men har valgt at sige nejtak til en lønforhøjelse da han arbejde ved siden af klubben er nok til at kan leve, derfor får han kun 18.000 DKK per år.

« Seneste Redigering: 09 Dec 2014, 01:14 af Nodiem » Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: A Humble Beginning ! #16
« Svar #33: 10 Dec 2014, 11:47 »

Dear Diary



Tirsdag 30-05-2017.


"Armene er slet ikke til at få ned, ikke i min vildeste fantasi havde jeg forestillet mig at vi skulle tage en direkte oprykning. Det øger dog min tro på egne evner og tanken om at mit navn er på folks læber med en vis respekt gør mig varm inden i."


Det sidste år har virket surrealisk for mig, mine mareridt har ændret sig. Før lå frygten i at træde ind på Wembleys legendariske græs, frygten for ikke at kunne levere hvad der var forventet af mig – det er ikke længere den frygt jeg kæmper med.
Jeg var bange for ikke at kunne levere hvad alle forventer af mig – at alle øjne skulle hvile på mig med en forventning jeg ikke kunne leve op til. Det er ikke længere min frygt – jeg frygter ikke længere at være i fokus og ikke at kunne leve op til deres forventninger.
Derimod ligger min frygt i at blive glemt i min tid – ikke at nå det højeste niveau. Som at stå på den højeste klippetop muligt, og så se til begge sider hvor tinderne er blot en my højere.

Der er ikke plads til nummer 2. i denne verden !
« Seneste Redigering: 10 Dec 2014, 11:57 af Nodiem » Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: A Humble Beginning ! #17
« Svar #34: 10 Dec 2014, 12:17 »




Hoddesdon Town Football Club



Sæson 2017 / 2018 Pre-sæson



Sæsonopstart og Refleksion


Op til sæsonen var det tydeligt at klubben skulle finde en masse penge hvis ikke det skulle ende med en konkurs – derfor blev 9 af klubbens 1. holds spilller afskediget ved sæsonafslutningen, da der ikke var råd til dem. Der tælles flotte navne som:
- 19-årige Tom Sullivan der sidste år stod for 7 mål og 16 assist i 31 kampe
- 23-årige Dan Golder, som med 12 mål og 11 oplæg var en vigtig mand i sidste sæson hvor han fik 43 kampe.
- 22-årige Alex Chapman, stortalentet der i 14 kampe var med til at holde nullet i 5.
Derfor er Ian Howse været ude for at forstærke truppen uden at bryde lønbudgettet, det er resulteret i to handler.


Jim McCall - Angriber

18-årige Jim er en af de to nye ansigter i Hoddesdon efter sommerpausen og forrige sæsons flotte sæson, Jim kommer fra MK Dons men blev fundet for let til at få forlænget sin kontrakt noget, Ian Howse har udnyttet ved at tilknytte ham til klubben, dog sluger han en niendedel af lønbudgettet og får mere end 30.000 DKK mere end Kieron Tarbie.

McCall's styrker ligger i sit arbejdsraseri, teamwork og hans lederevner på banen, kan er derudover en ganske habil afslutter og er god med hovedet, på trods af hans beskedende 179 cm.

Lewis Carr – Central forsvarsspiller

Lewis er 27 år, og kommer fra Stamford, og har tidligere spillet i Cambridge.
Han er hentet in som erstartning for Alex Chapmann som forlod klubben efter sidste sæson, hans markeringer og tacklinger gør ham til en eftertragtet herrer.

Vi fangede træner Andersen udenfor træningsanlægget til en samtale omkring holdet til næste sæson.

-"Andersen, sidste år spurgte vi Mr. Howse om det ikke ville give problemer at sige farvel til halvdelen af 1. holdet ved sæsonens afslutning. Sidste år gik det bedre, men i år er der kun hentet to udefra er det nok?"

-"Nok til hvad? At vinde divisionen?, en midter placering? Eller at undgå en nedrykning?."


-"Jamen i forhold til jeres målsætning som er at undgå nedrykning?"


-"Jeg har stor tiltro til holdets evner, og egne evner- selvom Howse står for indkæb af spillere gør han det jo ikke på baggrund af ingenting, han har kontakt til mig, jeg fortæller ham hvad jeg mangler. Det er et samarbejde og det fungere."

-"Så du er sikker på at holdet kan undgå nedrykningen?"

-"Du kan roligt smide dine penge på at vi ikke rykker ned"


Træningskampe


Det blev til tre træningskampe for Hoddesdon for at spille det nye hold sammen, som er meget amputeret i forhold til sidste år, men ikke desto mindre fungerede det offensive rigtig godt, 13 mål i tre kampe kan man ikke klage over, og det har Andersen heller ikke gjort, han var dog ikke glad for det defensive arbejde, der lukkede hele 11 mål ind, 2 sejre og en enkelt uafgjort var hvad det blev til.

Andersen har siden meldt ud at han ønsker to nye defensive spillere - da han mistede stortalentet Alex Chapmann.

Økonomien



Økonomien i klubben er stadig dårlig, men Ian og jeg arbejder tæt sammen om at få nedbragt vores udgiftet – og Andersens præstation sidste sæson med en opryknings, leder os kun tættere på større indtægter. Jeg medgiver dog at en gæld på 1.350.000 DKK for en klub af vores størrelse er for meget."
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: A Humble Beginning ! #17
« Svar #35: 23 Dec 2014, 23:46 »

Til evt. læsere, så skal jeg beklage at der om snart er gået 14 dage siden sidste indlæg fra min side, men har været hårdt presset af eksamener og julen som jo står for døren - næste indlæg kommer desværre først i det nye år, da jeg ikke er hjemme inden da!

Ønsker jer alle en god jul, og et godt nytår !
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Berdel
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: A Humble Beginning ! #17
« Svar #36: 05 Jan 2015, 13:28 »

Venter spændt på en opdatering :-)
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: A Humble Beginning ! #17
« Svar #37: 05 Jan 2015, 19:19 »

Venter spændt på en opdatering :-)

Dejligt at du følger med Berdel ! Smiley

Har dog ikke haft tid i December og er pt. i gang med forberedelserne til diverse eksamener - MEN inden den 10/01-15 lover jeg at der kommer mere nyt fra Hoddesdon !
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

MBO
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: A Humble Beginning ! #17
« Svar #38: 07 Jan 2015, 19:31 »

Hvordan har du fået et hold i så lav en liga?

Det er et sindssygt spændende projekt du har gang i og overvejer meget kraftigt at give mig i kast med det samme Smiley !
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: A Humble Beginning ! #17
« Svar #39: 07 Jan 2015, 22:44 »

Jeg har hentet en download på steam workshop der giver adgang til 9. tier i engelsk fodbold - sidste år gjorde jeg det med den tyske i denne blog http://fmfreaks.dk/index.php?topic=38028.0 - Og nu går selvfedme alarmen i gang for jeg var rigtig glad for den ! Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: A Humble Beginning ! #18
« Svar #40: 08 Jan 2015, 01:09 »




Hoddesdon Town Football Club



Sæson 2017 / 2018 1. Kvartal



Blackboard


I løbet af de sidste tre måneder er endnu tre spillere kommet til Hoddendon, Mr. Howse har således indtil nu hentet fem spillere i denne sæson, hvor 10 spillere derimod har taget turen væk fra klubben, er der blevet mere plads til egne unge talenter samt periferispillere som nu er ved at blive integreret på holdet.

Bradley Hudson-Odio – Angriber

Ghanesiske Bradley kom til klubben fra Horsham, men har tidligere været i Fulham i midten af 00'erne, men siden har taget turen ned igennem divisioner da talentet aldrig bragte ham langt blandt de bedste.

28-årige Bradley har sine styrker i hans flair for spillet, samt at han er en meget atletisk spiller hurtig og stærk, en lille spiller dog - der ikke rager højt med sine blot 173 cm.



Courtney Herbert – Angriber

Herbert er ligeledes 28 år, og har tidligere slået sine folder i blandt andet Northampton, Cambridge og Carlton – Herbert har ikke fået meget ud af sin fodbold karrier indtil videre, blot 130 registrerede kampe på 10 år vidner om en spiller der endnu ikke har fundet sin plads.

Herberts styrke ligger i hans fart og driblinger – som en brasilianer i en britisk krop.

Tyler Cameron – Midtbanespiller

Sidste skud på stammen i denne omgang er Tyler Cameron, en 22-årig brite der fik sin fodbold opvækst i Manchester City, hvor det siden blev til Stalybridge og Yaxley nu er han i Hoddesdon og kan meget vel blive et af klubbens vigtigste aktiver, han har et imponerende talent og en spiller Andersen forventer sig meget af – der går rygter om at Mr. Howse blev garanteret en kontraktforlængese med signingen af denne unge spiller.

Tyler's stærkeste sider er hans teknik og aflevering, ligeledes er han en naturlig leder på banen og har et arbejdsraseri af en anden verden – på den centrale midtbane skal han nok få masser af spilletid, hvis han holder sig skadesfri.


Mr. Howse har udtalt at det bliver minimalt med spillere resten af sæsonen da træner Andersen og Mr. Berry har udtalt at budgettet skal til at give overskud, og derfor skal der ikke laves unødige spillerkontrakter.






Isthmian Premier Division


Efter sidste års imponerende og meget overraskende oprykning, er starten på sæsonen 2017-2018 gået bedre end forventet det er blevet til fire sejre, fire uafgjort og tre nederlag.

På hjemmebane har Hoddesdon virkelig bygget at fort – tre sejre på hjemmebane og tre uafgjort 12 ud af 16 point er derfor hentet på Lowfield Sports Ground, blot fire point er hentet på udebane og det er ikke godt nok.

Andersen har selv været inde på at holdet skal blive bedre til at holde hovedet koldt, og ikke smide kampene i sidste del af 2. halvleg fordi de bliver nervøse, fysisk er Hoddesdon blandt de bedre hold i divisionen og dette er derfor ikke en undskyldning Andersen tager for gode vare.


Efter de 11 kampe ligger Hoddesdon på en 11. plads, en flot plads taget holdet i betragtning, det er slet ikke i nærheden af at være blandt de 18 bedste, og de burde i min optik ligge og kæmpe om nedrykningen allerede nu, ikke desto mindre har de lavet et hul til den farlige 21. plads som starter den døde zone ingen hold ønsker at være i.


Hvis vi kigger samlet set på sæsonen indtil nu er den bestået, Andersen viser igen at han er manden der formår at få alle sine spillere til at yde 110% konstant.
Forudsigelsen for vinteren bliver desværre nok for Hoddesdon at de rykker længere ned og kommer til at kæmpe for overlevelse resten af sæsonen.




FA Cup


Det blev ikke til meget i FA Cuppen i år, Hoddesdon indtrådte i 2. runde, og blev på det skammeligste sendt ud af AFC Hayes med 2 – 6 på udebane, en kamp der selvom den var stærkt domineret af Hoddesdon, blev vundet af et effektivt AFC Hayes, og allerede efter 18 min var Hoddesdon bagud med 0 – 3.

Efter kampen var Andersen ude i pressen og tilsyneladende var han okay med at være ude af FA Cuppen, men ikke tilfreds med måden det skete på, Andersen henviste selv til at det er i ligaen den rigtige kamp ligger og det er på den knivsæg at sæsonen bliver vurderet udfra.


Økonomien


Det kan tydeligt mærkes på balancen at vi har sendt 10 spillere ud af klubben og blot hentet fem spillere ind, hvoraf blot to er på kontrakt, derfor har vi det sidste kvartal blot haft et underskud på 78.493 DKK, set overfor sidste sæson havde omkring 90.000 DKK i underskud pr måned.
Vi taber altså 63.835 DKK mindre hver måned end sidste sæson, forsætter dette er der mulighed for større og flere sponsorater – desuden hvis resultaterrne følger med er klubben snart klar til at levere sit første overskud i mange år.
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010