home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 268 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Det er som om jeg mister omklædningsrummet
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Det er som om jeg mister omklædningsrummet  (Læst 1258 gange)
mogf
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Det er som om jeg mister omklædningsrummet
« : 13 Nov 2014, 10:05 »

Hej fellow gamers.

Jeg startede igår et Roma save, og det er gået rigtig godt so far. Nummer 1 i ligaen og i min ChL gruppe. Der er spillet 9 kampe i ligaen.

Men spillet går ned i kadance, det bliver grimmere, sejrene bliver usikre og senest tabte jeg efter en horribel præstation.
Hvad gør jeg forkert?

Jeg skifter rundt mellem træning og kampforberedelse. Snakker indivduelt med spillerne efter gode og dårlige præstationer. Hviler dem i det tætte program osv.

Hvad satan gør jeg forkert? Det samme skete i et tidligere Real safe, hvor jeg ødelagt alt indtil 3-4 kampe hvor det gik skidt og blev fyret.

Kom frisk med budene! Spørg endelig, kan snildt smide screens
Logged

Hala Madrid

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Det er som om jeg mister omklædningsrummet
« Svar #1: 13 Nov 2014, 10:19 »

Nu ved jeg ikke hvornår det går galt for dig? Har du overvejet at det kan være dit spil/taktik passer bedst til banerne i tidligt efterår/sent forår, og så når banerne er dårligere, mudderet, knoldet osv., at taktikken ikke passer hertil? Et eksempel kunne være hvis dit spil foregår meget på jorden/høj boldbesiddelse etc.

Bliver dine spillere trættere sent på sæsonen? Har de brug for mere hvile og giver du dem dette?

Er motivationen i top? Eller har de brug for at få den pimpet med en let venskabskamp eller lign.?

Der er ihvertfald lidt du kunne kigge på - jeg synes det er blevet nemmere at spille jævnt over en sæson end i FM14 og tidligere versioner. Men det kan også være simpliciteten i taktikkerne.
Logged


mogf
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Det er som om jeg mister omklædningsrummet
« Svar #2: 13 Nov 2014, 10:25 »

Det er primært langsommere tempo og kortere afleveringer vi praktiserer. Ved ikke om det passer skidt til den italienske vinter? Har jeg aldrig skænket en tanke. Så skal spillet være længere og med flere indlæg fremfor?

De er motiveret (tror jeg da?!) og der er god harmoni i truppen.

De får hviledag efter kampene, de uger hvor jeg har 3 kampe på 7 dage. God bred trup, fin rotation.
- der er ingenlunde tid til en venskabskamp midt i sæsonen, desværre..
Logged

Hala Madrid

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Det er som om jeg mister omklædningsrummet
« Svar #3: 13 Nov 2014, 10:37 »

Det er primært langsommere tempo og kortere afleveringer vi praktiserer. Ved ikke om det passer skidt til den italienske vinter? Har jeg aldrig skænket en tanke. Så skal spillet være længere og med flere indlæg fremfor?
Jeg føler at det har lidt at sige, ofte fungere en taktik bare ikke i vinter månederne, min konklusion har ihvertfald været at det var banerne.

Og ja, banerne bliver også hårde, mudderet og knoldet i italien, vil jeg mene. En ide kunne være at spille lidt mere åbent, end at spille alt for låst til altid at skulle spille korte afleveringer eller i et langsomt tempo f.eks.

Jeg holder mig eks. ofte fra de korte afleveringer, for i stedet at gå efter at holde på bolden - hvilket ikke nødvendigvis betyder man smider væk, men at man giver spillerne bedre mulighed for at kompensere for en dårligere bane.

Det kan være værd at tænke ind i taktik opbygningen, eller måske kigge på de pladser, hvor det oftest går galt fra og lave et par player instructions, så spillerne der laver fejlene får flere eller mindre muligheder, så du begrænser fejlene.

Citat
De er motiveret (tror jeg da?!) og der er god harmoni i truppen.
Ok, det var også bare foreslag til ting jeg ville overveje Tunge

Citat
De får hviledag efter kampene, de uger hvor jeg har 3 kampe på 7 dage. God bred trup, fin rotation.
- der er ingenlunde tid til en venskabskamp midt i sæsonen, desværre..
Jeg tænker også lidt om de er på de her 95%+ i kondition eller lavere? Måske en bredere eller bedre rotation kunne hjælpe. Niveauet falder selvfølgelig også hvis man skal spille med reserve hver gang, men det er måske nødvendigt at gøre op om man har fokus på CL/EL, Cppa italia eller Serie A, og så bruge ressourcerne anerledes.

Det er absolut ingen facitliste, men bare hvilke tanker jeg har, når tingene ikke lige kører som de skal, så tag det som ren inspiration, om ikke andet, så for at prøve noget nyt.
Logged


mogf
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Det er som om jeg mister omklædningsrummet
« Svar #4: 13 Nov 2014, 10:41 »

Mange tak for dine tanker! Bliv endelig ved.

Jeg tager alt til efterretning og skal helt sikkert ind og rode med en større frihed henover november, december og januar.

De ligger på 92-95% i kondition. Forstår godt de italienske trænere ofte er efter forbundet, for planlægningen er da helt af helveds til Peace


Smid endelig flere tanker. Nogle screens af noget der vil kunne hjælpe mine kære medbrugere til at spotte hvad jeg gør galt?
Logged

Hala Madrid

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010