home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23283
  0 Brugere, 416 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hotpayalkapoor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  AC Milan
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: AC Milan  (Læst 37695 gange)
Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #30: 22 Dec 2014, 08:33 »

blot lidt lækker erfaring som i måske kan bruge i jeres færden med Milan..

hvis i mangler en italiensk landsholdsangriber som er gratis efter 1.sæson så hedder han GIOVINCO. Thumbs Up

jeg hentede ham lidt kontroversielt fra juve efter 1.sæson, kvit og frit og han har på ingen måde skuffet..
11mål i 13 kampe + 6assists er han stats pt... er nået november i 2.sæson.

han har helt og holdent henvist Dani Osvaldo, Torres og Niang til bænken og det er til trods for at mine scouts kun ratede ham til 2½ stjerne... kan varmt anbefale ham...  Opstemt
Logged

Love the Blues

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #31: 26 Dec 2014, 10:40 »

Jeg er lige blevet færdig med min fjerde sæson i klubben, og for første gang lykkedes det mig at hente mesterskabet hjem til Milano. Titelkampen var længe et parløb med Juventus, men rivalerne valgte at tabte 5-2 til Atalanta på andensidste spilledag, og så tog jeg sejren ved at besejre Empoli. Coppa Italia blev også vundet efter finalesejr over Roma, selvom jeg i langt størstedelen af kampene brugte de unge og reserverne. I Champions League gik det dog mindre godt end de andre år, og jeg røg ud allerede i 1/8-finalen denne gang. Jeg var ellers endt øverst i min gruppe, der også bestod af Barcelona, Celtic og CSKA Moskva, men jeg fik nok den sværeste 2'er i Manchester United, som blev for stor en mundfuld.

På transferfronten er der sket lidt siden, jeg opdaterede efter anden sæson. Af nævneværdige spillere har Pazzini, Nigel de Jong, Frederik Sørensen, Jeremy Menez, Adil Rami og Giacomo Bonaventura forladt klubben. Sidstnævnte forlod klubben til fordel for Manchester City for et stort beløb i vinterpausen, men jeg fik hentet Dorin Rotariu ind, og han var helt ekstrem god. Han var så god, at han blev kåret til årets spiller, selvom han kun spillede en halv sæson.

Efter tredje sæson hentede jeg Vincent Aboubakar til angrebsposten, fordi jeg vurderede Pazzini til at være for gammel. Han blev hentet for 360 millioner i Bayern og startede fantastisk med 13 mål i 13 kampe. Da sæsonen var slut stod han dog blot noteret for 16 mål i 26 kampe, og det var ikke helt nok for mig, så han røg tilbage til Bayern for 380 millioner efter sæsonen. Mit eget unge talent Antonio Bonsignore slog nemlig til, da Aboubakar ikke gjorde, og han er mit førstevalg nu.

Inden og i løbet den af netop afsluttede sæson hentede jeg også Lazar Markovic, Bernd Leno, William Tshiembe, Ruben Vezo, Martin Lefranc og så Dorin Rotariu til klubben. Inden femte sæson, som jeg skal i gang med nu, har jeg hentet Raphael Varane, Gaston Gil Romero og Marco Verratti. Min opstilling ser derfor således ud (første mand er førstevalg):

Leno/Lopez
De Sciglio/Abate - Varane/Martinez/Zapata - Vezo/Tshiembe - Silva/Llamas
Verratti/Gil Romero/Honda - Onazi/Lefranc/Rabiot
Markovic/Pedro - Mastour/Honda - Rotariu/Pedro
Bonsignore/Niang/Ramkilde


Jeg er desuden blev tilbudt jobbet i Sevilla, Arsenal og Manchester City. Sidstnævnte tilbød mig bl.a. et transferbudget på 1 milliard.
Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #32: 01 Jan 2015, 13:19 »

er der en der ligger inde med nøglen til at slå Barca på Camp Nou.??

mit hold ser således ud
http://billedeupload.dk/images/iohUf.jpg

det er nu fjerde gang jeg skal møde dem i sæsonen og denne gang er det dælme vigtigt at hive mindst uafgjort.  Wink
jeg havde dem i gruppespillet og tabte begge kampe der, hhv 3-1 og 2-0

det gælder pladsen i Champions League finalen.. det er 2 kamp og på Camp Nou..
Jeg vandt urimelig heldigt 1-0 i første kamp
Logged

Love the Blues

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #33: 01 Jan 2015, 18:48 »

Jeg er lykkedes med at slå dem 1-0 på Camp Nou en gang, men der var jeg også forholdsvis heldig, og der var nogle lidt andre spillere, end dem du har der - men taktikken er næsten den samme. Jeg brugte venstrefløjen som Kantspiller (Angreb) og højrefløjen som Kantspiller (Support), og så var den defensive spiller Ankermand (Her ville jeg nok bruge De Jong i stedet for Montolivo).
Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #34: 02 Jan 2015, 20:39 »

Jeg er lykkedes med at slå dem 1-0 på Camp Nou en gang, men der var jeg også forholdsvis heldig, og der var nogle lidt andre spillere, end dem du har der - men taktikken er næsten den samme. Jeg brugte venstrefløjen som Kantspiller (Angreb) og højrefløjen som Kantspiller (Support), og så var den defensive spiller Ankermand (Her ville jeg nok bruge De Jong i stedet for Montolivo).

Jeg takker for tippet.. Jeg røg ud på straffe - der kunne mine spillere sgu ikke passere Ter-Stegen
Logged

Love the Blues

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #35: 02 Jan 2015, 20:46 »

er der nogen af jer der bruger en taktik med 3 offensive midtbaner?? altså 2 wings og 1 center?

jeg søger en ny taktik til 3sæson men ønsker dog ikke en alt for radikal ændring i forhold til min nuværende...
min taktik har ikke kastet nogen titler af sig endnu... men 2x andenpladser i Serie A og en semifinale i ChL

eller helt helt alternativt: er der nogen der kører med 3-5-2 wingbacks?? med succes. Wink

Logged

Love the Blues

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan
« Svar #36: 02 Jan 2015, 22:20 »

http://www.fmscout.com/i-442-diamond-in-control-fm15.html

Kig lidt på denne taktik og få lidt ud af den. Du kan også bare downloade den, men det ikke så fedt bare at bruge andres taktikker. Syntes selv den passer godt til Milan Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #37: 02 Jan 2015, 22:49 »

http://www.fmscout.com/i-442-diamond-in-control-fm15.html

Kig lidt på denne taktik og få lidt ud af den. Du kan også bare downloade den, men det ikke så fedt bare at bruge andres taktikker. Syntes selv den passer godt til Milan Smiley
den taktik brugte jeg meget i de tidligere FM hvor Milan havde mange center midtbaner..
Pt, har jeg en del wings som vil "blive sat af"  - Menez, Sharaawy, Douglas costa, bonaventura..

så ja den skal tweakes lidt  Smiley
Logged

Love the Blues

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan
« Svar #38: 02 Jan 2015, 23:08 »

Nej for du kan rykke SES på toppen og spille med costa/Bonaventura bag ved Smiley

Kun menez vil ikke passe ind Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #39: 26 Jan 2015, 09:00 »

Jeg gik på ferie i det første år og vendte tilbage efter sæsonens afslutning for at få lidt afveksling i mit spil. Har kigger jeg for det meste efter hold uden trænere, og både Inter og AC Milan var mulige. AC tiltalte mig dog, da jeg nyder at udvikle unge spillere og det er der rig mulighed for, da der er brug for et stort generationsskifte som så mange allerede har nævnt.

Jeg ville prøve noget nyt, så min taktik er en 4-1-2-3-0 (altså tre offensive midtbanespillere og ingen angriber), hvilket har båret frugt for mig indtil videre (halvejs i efteråret i anden sæson). Jeg har handlet en del i transfervinduet, hvor spillere som Alex, Muntari, Montolivo, Pazzini og Matri (Torres, Armero og Van Ginkel er sendt retur), og ind er kommet yngre kræfter, herunder Pereyra (Udinese) - fri transfer, Giovinco og Leali (Juve) - fri transfer, Kramaric (Rijeka) - 25 mio.kr., Lord Bendtner (Wolfsburg) - 7,25 mio.kr.

Min opstilling er som følger (andetvalg på posten):

Sweeper målmand: Diego Lopez (Nicola Leali)
Begrænset fullback højre: De Sciglio (Micah Richards)
Begrænset forsvar højre: Cristian Zapata (Frederik Sørensen)
Begrænset forsvarer venstre: Simon Kjær (Goldaniga)
Begrænset fullback venstre: Paolo De Ceglie (Llamas)
Ankermand: De Jong (Nocerino)
Boldvindende midtbanespiller - center 1: Andrea Poli (Bonaventura
Fremskudt midtbanespiller - center 2: Pereyra (Honda)
Indvendig angriber højre: Lord Bendtner (Menez)
Elegantier: Giovinco (Mastour)
Indvendig angriber venstre: Kramaric (El Shaarawy)

Jeg spiller offensivt og flydende spil. Kan ikke huske holdindstillingerne, men er der nogen der er interesserede siger I bare til!

Jeg er endnu ikke kommet så langt ind i sæsonen, men har endnu ikke tabt en kamp, så indtil videre er det en succes! Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #40: 26 Jan 2015, 19:14 »

Nej for du kan rykke SES på toppen og spille med costa/Bonaventura bag ved Smiley

Kun menez vil ikke passe ind Smiley
hvorfor dælen kommer den hentede taktik ikke frem i spillet.??

filen er lagt i FM15 mapper i Dokumenter.??
Logged

Love the Blues

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan
« Svar #41: 27 Jan 2015, 10:04 »

hvorfor dælen kommer den hentede taktik ikke frem i spillet.??

filen er lagt i FM15 mapper i Dokumenter.??

Er det en Tac fil eller fm fmf?
Logged

H A L A   M A D R I D!

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #42: 27 Jan 2015, 10:37 »

Er det en Tac fil eller fm fmf?

fmf fil

hvad gør man så..??
Logged

Love the Blues

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan
« Svar #43: 27 Jan 2015, 10:45 »

fmf fil

hvad gør man så..??

Det skulle meget gerne virke. Den er lagt i dokumenter og under taktik?
hvis ja, så under håndtere taktik, vælg import også skulle den gerne være der Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #44: 27 Jan 2015, 10:54 »

Det skulle meget gerne virke. Den er lagt i dokumenter og under taktik?
hvis ja, så under håndtere taktik, vælg import også skulle den gerne være der Smiley

Bingo....
thanks mate :-)
Logged

Love the Blues

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010