home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 506 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  AC Milan
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint
Forfatter Emne: AC Milan  (Læst 37696 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #60: 28 Mar 2015, 12:12 »

Begge gange jeg har spillet med Milan er der skiftet ejer mellem 2. og 3. sæson....Første gang var det en psyko rig tycoon fra Puerto Rico, og denne gang var det et italiensk konsortium Smiley
Enig med perioden.. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan
« Svar #61: 29 Mar 2015, 21:16 »

Enig med perioden.. Smiley

Okay tak. Ved i om det har nået at gøre med jeres resultater? Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #62: 29 Mar 2015, 21:28 »

Okay tak. Ved i om det har nået at gøre med jeres resultater? Smiley

Jeg synes ikke mit spil har ændret sig af dette. Selvfølgelig får de flere penge en hvis indflydelse på dit hold, hvis du vælger at bruge dem alle vel at mærke.. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan
« Svar #63: 29 Mar 2015, 23:31 »

Jeg synes ikke mit spil har ændret sig af dette. Selvfølgelig får de flere penge en hvis indflydelse på dit hold, hvis du vælger at bruge dem alle vel at mærke.. Smiley
Tænker mere, at bliver i overtaget fordi i gør det godt eller?
Logged

H A L A   M A D R I D!

Dauer
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AC Milan
« Svar #64: 30 Mar 2015, 00:37 »

Naarj tror bare det er fordi Berlusconi er så gammel at spillet ser det som sandsyneligt at han vil sælge klubben der
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #65: 31 Mar 2015, 23:09 »

Så er jeg også startet med Milan.

Jeg har forsøgt at kopiere Ancelottis Milan, og efter lidt startvanskeligheder i første sæson fungerer det ret godt.

Jeg er halvanden sæson henne nu og stiller op som følgende:



Første sæson endte skuffende med en fjerdeplads, men her efter 26 runder i anden sæson ligger jeg à point med Juve, så håber, at jeg kan overhale dem til sidst Smiley


           
 
« Seneste Redigering: 31 Mar 2015, 23:20 af ulle94 » Logged

frandseen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: AC Milan
« Svar #66: 23 Maj 2015, 13:01 »

Jeg spiller også med Milan! Baggrunden for mit valg var, at nu havde jeg været i den spanske, engelske og tyske liga, og jeg ville se, om jeg kunne få min taktik til at virke i den italienske liga også. Herudover synes jeg det var spændende at vælge Milan, fordi der var så få spillere, som rent faktisk kunne bidrage til noget, hvis Milan skal tilbage til toppen af sporten, og jeg kan godt lide at sætte mit eget præg på de hold jeg spiller med, hvilket jeg kunne her, og jeg har i den grad også fået udskiftet holdet! Peace

Jeg har netop færdiggjort fjerde sæson, og det er først denne sæson, at vi hentede ligatitlen hjem. Til gengæld valgte vi så også lige at slå pointrekorden - 103 point, 110 mål scoret og kun 23 imod. 33 vundne kampe, 4 uafgjorte og kun en kamp tabt (2-0 ude til Juve), satme ærgerligt med det nederlag! Herudover overraskede holdet mig også enormt i CHL, hvor vi kom helt til finalen, men Balanta lavede straffe kort inde i kampen, og så havde vi svære arbejdsbetingelser. 2-1 nederlag til Chelsea blev det til. Græder

Turneringerne gennem sæsonerne:
1. sæson: Nummer 3 i ligaen og et exit i pokalen i 1. runde efter et 1-3 nederlag til Cagliari. En sæson der bare skulle overståes og vi var med i næste års CHL, så jeg var tilfreds!

2. sæson: Nummer 4 i ligaen, røg ud i slutspillet i kvalifikationen til gruppespillet til CHL efter 4-1 ude og 3-1 hjemme mod Liverpool, ryger herefter i Europa League og efter 11 sejre og 3 uafgjorte kampe slår vi til sidst Arsenal med 2-0 i finalen, vinder også pokalturneringen efter bl.a. at slå Juve ud i Torino i kvartfinalen med 0-2. En god sæson, vi vandt to titler, desværre forventede bestyrelsen, at jeg kvalificerede mig til CHL, og det nåede jeg jo ikke gennem ligaen, da jeg blev nummer fire efter et katastrofalt dårligt april måned, hvor jeg kun vinder en kamp og taber hele fem kampe i ligaen. Til gengæld vandt jeg Europa League, hvor jeg gik igennem ubesejret i 15 kampe (mener det var ny rekord på daværende tidspunkt, nu har Hoffenheim den med 27 kampe!! Shockeret), og den vej igennem kom vi altså i CHL efter de nye regler - jeg var ellevild, men bestyrelsen kendte åbenbart ikke reglerne, så de var tæt på at fyre mig. funny Alt i alt var jeg tilfreds, da vi vandt to turneringer!

3. sæson: Taber efter straffe i den europæiske Super Cup efter 2-2 i ordinær spilletid mod United, bliver smadret med 4-0 af Juve i den italienske Super Cup, bliver nummer to i ligaen med kun to point efter Juve, hvor vi gennem hele sæsonen fører, men igen koster april måned med tre krydser mod bundhold som Sassuolo, Udinese og Genoa ticked off. Pga. min sejr i Europa League var jeg kvalificeret til gruppespillet i CHL, og vi går her sikkert videre og vinder også 1-0 mod Barca i Italien, men bliver desværre tæsket 5-2 i Spanien - bestyrelsen forventede at jeg kom til ottendedelsfinalen, så det var godkendt, da Barcelona simpelthen bare var et bedre hold end os på dette tidspunkt. Vinder igen pokalturneringen efter en sejr i finalen på 3-2 over Juve. Endnu en godkendt sæson med en titel, dog skuffende at vi ikke selv kan holde den gode form i ligaen. Jeg slutter på 88 point, hvilket normalt (vil jeg mene) burde række til et mesterskab, men Juve er jo vanvittige i det her spil. Smiley

4. sæson: Vinder den italienske Super Cup efter en sikker 3-0 sejr over Juve, vinder ligaen med 103 point foran Juve med 90 point, vinder pokalturneringen efter sejr ude over Juve i kvartfinalen med 2-1, en samlet sejr 5-2 mod Napoli i semifinalen og en sikker 2-0 sejr over Inter i finalen, hvor vi har 44 afslutninger - Inter har ingen overhovedet! funny Herudover desværre en andenplads i CHL, men en sæson, hvor det meste gik op i en højere enhed, dog ærgerligt at jeg ikke kunne gå ubesejret gennem ligaen og/eller vinde Champions League, men igen, det er første år jeg vinder ligaen med Milan, så det ville være for sindssygt at vinde CHL i samme sæson også!

Herudover vil jeg gerne blære mig med, at vi virkelig er skarpe på hjemmebane! Gennem de sidste to sæsoner har jeg vundet alle kampe pånær 3 - en enkelt er tabt, mens to er endt uafgjort, hvoraf den ene var en kamp, hvor vi spillede med reserverne, da vi havde hentet mesterskabet.

Nævneværdige transfers:
1. sæson ind: Balanta (62,5), Human Tariq (2,75), Depay (280), Munir (leje) og Samper (leje) = 354 i alt
1. sæson ud: Bonera (fri), Mexes (7,25), Essien (9), Zapata (50), De Jong (75), Pazzini (20), Muntari (20), Poli (34) = 213

2. sæson ind: Antonelli, Munir, Armero, Bocchetti, Samper (alle forlængelse af lån), Fierro (fri), Bernardo Silva (21), Saul (leje), Lucas Romero (120) = 169
2. sæson ud: Paletta (20), Verdi (4), Matri (4), Birsa (3,5), Nocerino (20), Zaccardo (fri), Albertazzi (15), Robinho (4), Alex (2), Bonaventura (102), Montolivo (45), Saponara (35) = 274

3. sæson ind: Alex Sandro (140), Saul (230), Samper (75), Bocchetti (fri), Munir (195), Tielemans (125), Antonelli (24), Januzaj (leje), Halilovic (leje), Balotelli (115 - vintertransfer) = 904
3. sæson ud: Honda (35), Menez (167), Beretta (2,3), Tamas (12), Diego Lopez (23) = 234

4. sæson ind: Deulofeu (fri), Carvajal (240), Vela (125), Eriksen (450) = 834
4. sæson ud: Suso (197), De Sciglio (275), Torres (fri), Petagna (5,5), Vergara (24), Niang (25) = 524
Logged

Snowflake
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #67: 27 Maj 2015, 14:06 »

Har netop overtaget Milan i 2020, hvor det blev til en skuffende 10.plads.
Jeg har påbegyndt en massiv udrensning i truppen, både for at gøre den yngre samt for at få flere italienere i truppen.




Går benhårdt efter mesterskabet, men nu må vi se hvordan styrkeforholdet er i ligaen! SS udleveres gerne på efterspørgsel Smiley
Logged

Snowflake
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #68: 02 Jun 2015, 10:40 »

Sæsonen er slut, og det endte med at blive nærved og næsten:


Vi spillede en super sæson, men desværre var Juve et mulehår bedre. De købte stort ind i januar måned, og vandt derefter 18 af de sidste 19 kampe, derudover én over os. Da vi samtidig var uheldige med at få 3-3 imod Sampdoria hvor de havde 3 chancer og jeg scorede 2 selvmål, så skulle det bare ikke være Skuffet

Men holdet har præsteret fornemt, som også ses på billedet. Næste sæson går jeg efter mesterskab og kvartfinale i CL.
Logged

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: AC Milan
« Svar #69: 02 Jun 2015, 13:45 »

Er det muligt at få et ss af Mastour? Har aldrig nogensinde set ham nå i nærheden at sit potentiale i mine saves. Opstemt
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: AC Milan
« Svar #70: 02 Jun 2015, 13:51 »

Sæsonen er slut, og det endte med at blive nærved og næsten:


Vi spillede en super sæson, men desværre var Juve et mulehår bedre. De købte stort ind i januar måned, og vandt derefter 18 af de sidste 19 kampe, derudover én over os. Da vi samtidig var uheldige med at få 3-3 imod Sampdoria hvor de havde 3 chancer og jeg scorede 2 selvmål, så skulle det bare ikke være Skuffet

Men holdet har præsteret fornemt, som også ses på billedet. Næste sæson går jeg efter mesterskab og kvartfinale i CL.
Hvilken taktik kører du med?
Logged

H A L A   M A D R I D!

Snowflake
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AC Milan
« Svar #71: 02 Jun 2015, 14:51 »

Jeg kører med denne taktik


Mastour:


Han blev desværre ikke brugt før jeg kom til klubben. Gav ham chancen på højrekanten, og han spillede helt fantastisk - hans værdi steg fra 50 mio i løbet af sæsonen, samtidig med at han kom på landsholdet og blev topscorer.
Logged

The freak
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: AC Milan
« Svar #72: 13 Jul 2015, 18:40 »

Jeg er også startet med AC Milan. Projektet går ud på at få klubben tilbage til toppen af italiensk og international fodbold.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: AC Milan
« Svar #73: 29 Sep 2015, 17:20 »

Jeg er pt. i gang med min 3.sæson som Milan manager (datoen siger september 2016), og klubben er lige blevet overtaget. Desværre ikke af en tycoon, men et konsortium. Fik da lov til at beholde mit job.

1.sæson bød på en 2.plads i ligaen, samt nederlag i Pokalturneringens semifinale.
2.sæson bød på et mesterskab, nederlag i Pokalturneringens kvartfinale, samt nederlag i Champions League kvartfinalen
3.sæson er pt. i gang, og her er jeg nummer 3 i ligaen efter 7 spillerunder, og er stadig med i CL. Vandt Supercuppen over Napoli.

Af store indkøb kan bl.a. nævnes: Lucas Romero, Eder Balanta, Simone Zaza, Jonathan Silva, Jeronimo Rulli, Luiz Adriano, Sami Khedira, Jesus Navas
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010