home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 400 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  The Special One 2015
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: The Special One 2015  (Læst 85392 gange)
TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Special One 2015
« Svar #30: 16 Nov 2014, 20:12 »

Mesterskabet sikret 7 runder før afslutningen, og trækker Zenit i kvartfinalen. Får så mit første nederlag med Benfica i hele sæsonen på 4-2, hvor min målmand laver selvmål i overtiden.

Returopgøret kører planmæssigt, og jeg fører med de sikre 2-0 indtil 95. minut, hvor Balanta satme vælger at heade en ufarlig bold i egen kasse. Gud hvor jeg hader det lige nu.
Logged


Boennelykke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Special One 2015
« Svar #31: 17 Nov 2014, 13:09 »

Er selv noget til Semifinalen i CHL og har trukket Barcelona ! Jeg fik en rigtig heldig vej til semifinalen, i 1/8 delsfinalen trak jeg det "dårligste" af de bedste seeded hold Arsenal, og i kvartfinalen mødte jeg Sparta Prag, som slog Porto ud.

Ligger stadig nr. 1 i ligaen, 2 point for Benfica med en kamp mindre, og jeg mangler i den grad en angriber der kan baske dem ind på samlebånd, og jeg for et problem næste sæson hvis jeg ikke kan hente Nani, fordi han levere næsten al det kreative offensivt, og de kampe jeg ikke har ham med for jeg tit uafgjort eller vinder med 1 mål. I starten lavede Islam Slimani 10 mål på 6 kampe, så blev han skadet i 3 måneder og har ikke fundet sit gamle niveau i nu hvor han kun har lavet 2 mål mere siden skaden. Og så brugte Yaya Sanogo, og han scorer lidt når det passer ham og han har lavet 10 mål over hele sæsonen, og Carriello har lavet mange mål i cupsne men kun 4 i ligaen, og så har jeg hentet Ishak Belfodil og han har kun lavet et mål i 12 kampe, så jeg har problemer oppe på angrebsfronten.

Udover Ishak Belfodil har jeg hentet Mads Albæk og Rever og Sanogo på leje. Jeg har lavet en aftale med Danny Ings, om at han skifter til mig til sommer.
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Special One 2015
« Svar #32: 17 Nov 2014, 13:16 »




Det blev en fantastisk sæson, som mest af alt lignede en walkover i selve ligaen. 6 point blev der sat til, da vi spillede 3 uafgjorte. De to af de uafgjorte kampe kom til sidst på sæsonen, hvor jeg lod min assistent stå i spidsen i de sidste 4 kampe. Mesterskabet var som tidligere nævnt for længst i hus, og jeg trængte sgu til at komme lidt væk fra det hele. Udover mesterskabet kom alle de 3 andre pokaler i hus. 1. sæson godkendt, men også frustrerende.

Efter de fatale kampe mod Zenit, hvor vi samlet ryger ud 5-4, var motivationen meget meget lav. Specielt fordi at vi havde ført 2-0 på udebane, og ender med at tabe 4-2, ved et selvmål i overtiden. Næsten det samme sker jo i returen, hvor vi er videre indtil 95. minut, hvor Balanta denne gange scorer selvmål. Den kamel var sgu hård at sluge.

Med henblik på næste sæson, så forventer jeg egentligt endnu en sæson, der kommer til at føles lang og nem. Alt drejer sig kun om Champions League. Men lad os nu se, det kan være de andre hold overrasker mig.

Der er også blevet skiftet en smule ud, hvor jeg blandt har solgt Eduardo Salvio for 285 millioner til Arsenal, og istedet hentet Sisto ind. ( Han startede med hattrick i supercuppen, god debut  Smiley  )  Har dog også solgt andre spillere og hentet nogle stykker ind. Jeg mener selv truppen er styrket kraftigt, og nok også derfor jeg er så selvsikker. Champions League bliver selvfølgelig ikke nem, men vi har bestemt chancen.

Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Special One 2015
« Svar #33: 17 Nov 2014, 13:23 »

Er selv noget til Semifinalen i CHL og har trukket Barcelona ! Jeg fik en rigtig heldig vej til semifinalen, i 1/8 delsfinalen trak jeg det "dårligste" af de bedste seeded hold Arsenal, og i kvartfinalen mødte jeg Sparta Prag, som slog Porto ud.

Ligger stadig nr. 1 i ligaen, 2 point for Benfica med en kamp mindre, og jeg mangler i den grad en angriber der kan baske dem ind på samlebånd, og jeg for et problem næste sæson hvis jeg ikke kan hente Nani, fordi han levere næsten al det kreative offensivt, og de kampe jeg ikke har ham med for jeg tit uafgjort eller vinder med 1 mål. I starten lavede Islam Slimani 10 mål på 6 kampe, så blev han skadet i 3 måneder og har ikke fundet sit gamle niveau i nu hvor han kun har lavet 2 mål mere siden skaden. Og så brugte Yaya Sanogo, og han scorer lidt når det passer ham og han har lavet 10 mål over hele sæsonen, og Carriello har lavet mange mål i cupsne men kun 4 i ligaen, og så har jeg hentet Ishak Belfodil og han har kun lavet et mål i 12 kampe, så jeg har problemer oppe på angrebsfronten.

Udover Ishak Belfodil har jeg hentet Mads Albæk og Rever og Sanogo på leje. Jeg har lavet en aftale med Danny Ings, om at han skifter til mig til sommer.

Håber du klarer den. Held og lykke mod Barca
Logged


TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Special One 2015
« Svar #34: 17 Nov 2014, 13:31 »

Jeg kan da også lige komme med en update på mit save..

Jeg er Porto og jeg har vundet ligaen, og har lige slået Barca i semifinalen i CHL og nu venter Real Madrid i finalen.



Hvordan gik det i finalen?
Logged


Boennelykke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Special One 2015
« Svar #35: 17 Nov 2014, 13:35 »

Tak Smiley men jeg tror det ikke :/ Men jeg har besluttet mig for i de sidste par kampe i ligaen at give plads til to regens !





EDIT: Telmo Ferreira lavede 2 basser i første kamp for mig Opstemt Startede ham i stedet for Nani, ikke en eneste chance i første halveg, Nani ind i pausen på venstre fløjen, 6 highlights i anden halveg !! Han er nok den vigtigste spiller på mit hold!

Han skrev sig desuden ind i historie bøgerne som yngste spiller nogensinde og yngste målscore med 15år og 288 !!
« Seneste Redigering: 17 Nov 2014, 13:47 af Boennelykke » Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Special One 2015
« Svar #36: 17 Nov 2014, 13:43 »

Tak Smiley men jeg tror det ikke :/ Men jeg har besluttet mig for i de sidste par kampe i ligaen at give plads til to regens !





EDIT: Telmo Ferreira lavede 2 basser i første kamp for mig Opstemt Startede ham i stedet for Nani, ikke en eneste chance i første halveg, Nani ind i pausen på venstre fløjen, 6 highlights i anden halveg !! Han er nok den vigtigste spiller på mit hold!

Nice.... tror du at kan beholde ham, hvis du nu ikke skulle vinde CHL?
Logged


Boennelykke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Special One 2015
« Svar #37: 17 Nov 2014, 13:47 »

Jeg håber i hvert fald Opstemt Jeg tror når jeg på et tidspunkt vinder CHL tager jeg ham med videre til min næste klub ! Opstemt
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Special One 2015
« Svar #38: 17 Nov 2014, 14:27 »

Jeg håber i hvert fald Opstemt Jeg tror når jeg på et tidspunkt vinder CHL tager jeg ham med videre til min næste klub ! Opstemt

Det lyder da som en god plan Smiley
Logged


Boennelykke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Special One 2015
« Svar #39: 17 Nov 2014, 16:17 »

Første kamp mod Barca endte 5-1 til Barca på Camp Nou ..... Havde nok tabt 10-1 hvis det ikke var for Patricio !
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Special One 2015
« Svar #40: 17 Nov 2014, 16:29 »

Første kamp mod Barca endte 5-1 til Barca på Camp Nou ..... Havde nok tabt 10-1 hvis det ikke var for Patricio !

Okay, kunne da godt lyde som om, at du også bliver mindst en sæson mere i portugal  Wink
Logged


Ankerstjernel
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: The Special One 2015
« Svar #41: 17 Nov 2014, 16:45 »

Er der nogen regel for hvilken trænerlicens og tidligere spillererfaring man skal have? Opstemt
Logged

Højt at flyve, langt at gå

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Special One 2015
« Svar #42: 17 Nov 2014, 17:03 »

Er der nogen regel for hvilken trænerlicens og tidligere spillererfaring man skal have? Opstemt

Nej.... det bestemmer du selv Smiley... Der er udfordringer nok, plus der er ikke mange serie 6 spiller, der kommer til at træne de klubber, som du kommer rundt i  Wink
Logged


Ankerstjernel
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: The Special One 2015
« Svar #43: 17 Nov 2014, 17:06 »

Super skulle lige være sikker! Er startet med Ajax! Opstemt
Logged

Højt at flyve, langt at gå

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Special One 2015
« Svar #44: 17 Nov 2014, 17:07 »

Super skulle lige være sikker! Er startet med Ajax! Opstemt


Super! Det er skrevet på Smiley
Logged


Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010