home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 341 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Juventus F.C.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Juventus F.C.  (Læst 6333 gange)
underbjergdk
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Juventus F.C.
« : 10 Nov 2014, 15:29 »

Så har jeg startet en karriere med Juventus.
Målet med klubben er at vinde ligaen, gerne overbevisende. Derudover så ser jeg gerne mig selv i semifinalen af Champions League.

Transferbudget: 79 mio.
Løn til rådighed: 31 tusind pr. uge

Holdet uden køb:
5-1-2-2

MM: Buffon

HWB: Lichtsteiner
HCB: Bonucci
CCB: Barzagli
VCB: Chiellini
VWB: Evra

DM: Pirlo
HCM: Vidal
VCM: Pogba

ANG: Llorente
ANG: Tevez

Derudover er der Marchisio, som man kan bytte med Pirlo, og så spille med 3 centrale midtbane spillere.
Juventus har også hentet Morata i Real Madrid, som i Ligaen bruges mod de svagere hold, og i alle pokal kampe.

Transferidéer:
Ung keeper, der skal overtage for Buffon efter 1. eller måske 2. sæson.
En stjerne CB, som skal spille sammen med Chiellini, så jeg fra 2. sæson kun skal spille med 4 i back kæden, men så skal jeg også have hente nogle kantspillere til klubben.

Skriv endelig omkring jeres Juve karrierer!
Logged

drughi
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Juventus F.C.
« Svar #1: 25 Nov 2014, 16:05 »

Du får Leali tilbage i 2.sæson. Ganske udemærket keeper. Derudover skal du bare holde fast i Bonucci, og bruge Asamoah som førstevalg i stedet for Evra.

Jeg blev mester i 1 og 2. sæson. Brugte mine transfer-penge på at forlænge med Lichtsteiner i 1.sæson. Fik masser af penge midt i sæsonen, men brugte dem først i sommer-vinduet. Du SKAL for gud's skyld byde højt på Beradi, da jeg dummede mig med et bud på 5.mio£ og Sassulo bød højere. Jeg hentede ham så for 20mio£ imellem 2-3 sæson. Derudover har Tevez været krudt umulig de første 2.sæsoner. Han har bombet løs, men opført sig som en kælling. Han røg derfor til City på Free transer inden 3.sæson. Vender tilbage med overblik over mine transfer's. Spørg endelig løs
Logged

HahnLarsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Juventus F.C.
« Svar #2: 25 Nov 2014, 19:18 »

Jeg er også i gang med Juve, er ved at være færdig med 2. sæson. Vandt ligaen og kom kun i Europa League tabte i første runde til Lyon og i pokalen tabte jeg til Napoli.

Tranfers 1. Sæson:
Ind:
Coutinho for 325 mio
Vertonghen for 225 mio

Og ud:
Giovinco for 60 mio
Padoin for 20 mio
Marchisio for 295 mio
Russini for 3,5 mio
Gabbiadini for 50 mio

2. sæson har jeg lavet mange tranfers, Så gider ikke skrive dem alle i kan det "store".

Ind:
Berardi for 60 mio
Rafael for 285 mio
Raphaël Varane for 380 mio
Sergio Agüero for 200 mio (City blev nr 5 og han var sur og alt)
Richairo Zivkovic for 120 mio
Thibaut Courtois 380 mio

I alt købt for 1,43 mia

Ud:
Bonucci for 295 mio
Tevez for 270 mio
Llorente 135 mio
Morata for 105 mio
og en masse andre spiller for små beløb

ialt spillere ud for 1,04 mia

Jeg har spillet 30 liga kampe i 2. sæson og ligger nr 1, to point foran Napoli. CHL har jeg lige slået Chelsea ud i første knockout runde med samlet 4-3, takket være en sejer på hjemmebane på 3-0. Pokalen er jeg ude af, tabte på straffe i første runde til Torino.







« Seneste Redigering: 25 Nov 2014, 19:23 af HahnLarsen » Logged

Nicolaychr
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Juventus F.C.
« Svar #3: 02 Apr 2015, 16:45 »

Nogle der har spillet langt nok til at vide hvor godt Kingsley Coman bliver?
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Juventus F.C.
« Svar #4: 02 Apr 2015, 16:51 »

Nogle der har spillet langt nok til at vide hvor godt Kingsley Coman bliver?

Jeg har, men har ikke spillet mere.

Han bliver et bæst, hvis du giver ham chancen. Han kan udvikle sig fuldkommen sindssygt, hvis du vælger at give ham regelmæssig spilletid, så det vil jeg helt sikkert råde dig til.

Coman kan dog også blive en skuffelse, men de gange jeg har haft ham og brugt ham, har han udviklet sig til en verdensstjerne.
Logged

Nicolaychr
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Juventus F.C.
« Svar #5: 03 Apr 2015, 20:42 »

Jeg har som åbenbart ikke så mange andre påbegyndt et save med Juventus, og fik til start et transferbudget på 180 millioner kroner. De er blevet brugt. Ind er kommet Laywin Kurzawa, Kurt Zouma, Luka Jovic, Jesús Vallejo, Martin Ødegaard(Der er 2 i spillet og gad ikke starte forfra), Bilal Ould-Chikh & Sergi Samper. Ud blev Leonardo Bonucci nødt til at gå grundet Barca's interesse, men fik 255 millioner kroner for ham, så jeg er godt tilfreds.

Jeg har modsat mange klubber i Italien gået væk fra 5-mandsforsvaret og spiller en i en simpel 4-1-2-1-2 - som lyder således:

Gianluigi Buffon
Lichtsteiner - Kurt Zouma - Chiellini - Kurzawa
Andrea Pirlo
Paul Pogba - Arturo Vidal
Roberto Peyeyra
Carlos Tevez - Fernando Llorente

På de 4 midtbane-pladser er jeg ret god besat, med bænkspillere som: Marchisio, Samper, Asamoah, samt unge Kingsley Coman. Mit spørgsmål lyder på, hvem synes I jeg burde hente, søger primært unge spillere. Ville gerne have en ung angriber, en ung højreback samt en midtbanespiller eller to, da Llorrente, Morata, Asamoah & Marchisio alle er eftertraget.

Idéer?
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Juventus F.C.
« Svar #6: 03 Apr 2015, 20:59 »

Jeg har som åbenbart ikke så mange andre påbegyndt et save med Juventus, og fik til start et transferbudget på 180 millioner kroner. De er blevet brugt. Ind er kommet Laywin Kurzawa, Kurt Zouma, Luka Jovic, Jesús Vallejo, Martin Ødegaard(Der er 2 i spillet og gad ikke starte forfra), Bilal Ould-Chikh & Sergi Samper. Ud blev Leonardo Bonucci nødt til at gå grundet Barca's interesse, men fik 255 millioner kroner for ham, så jeg er godt tilfreds.

Jeg har modsat mange klubber i Italien gået væk fra 5-mandsforsvaret og spiller en i en simpel 4-1-2-1-2 - som lyder således:

Gianluigi Buffon
Lichtsteiner - Kurt Zouma - Chiellini - Kurzawa
Andrea Pirlo
Paul Pogba - Arturo Vidal
Roberto Peyeyra
Carlos Tevez - Fernando Llorente

På de 4 midtbane-pladser er jeg ret god besat, med bænkspillere som: Marchisio, Samper, Asamoah, samt unge Kingsley Coman. Mit spørgsmål lyder på, hvem synes I jeg burde hente, søger primært unge spillere. Ville gerne have en ung angriber, en ung højreback samt en midtbanespiller eller to, da Llorrente, Morata, Asamoah & Marchisio alle er eftertraget.

Idéer?
Til højreback kunne du kigge på Pavel Kaderabek eller Vojtech Kubista. De er også billige løsninger. Kubista er godt nok central midt, men har gode erfaringer med at omskole ham. Til angrebet kunne du vel hente Domenico Berardi hjem. Ejer du ikke halvdelen af ham? Måske også en Simone Zaza hvis du vil holde det italiensk. Paulo Dybala kunne også være en mulighed, selvom han vist er blevet en del dyre i den nye patch. Til den centrale midt vil jeg råde dig til at hente Youri Tielemans. Nok den bedste spiller jeg har haft i FM.
Logged

Nicolaychr
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Juventus F.C.
« Svar #7: 03 Apr 2015, 21:05 »

Til højreback kunne du kigge på Pavel Kaderabek eller Vojtech Kubista. De er også billige løsninger. Kubista er godt nok central midt, men har gode erfaringer med at omskole ham. Til angrebet kunne du vel hente Domenico Berardi hjem. Ejer du ikke halvdelen af ham? Måske også en Simone Zaza hvis du vil holde det italiensk. Paulo Dybala kunne også være en mulighed, selvom han vist er blevet en del dyre i den nye patch. Til den centrale midt vil jeg råde dig til at hente Youri Tielemans. Nok den bedste spiller jeg har haft i FM.

Jo, ejer halvdelen af Berardi, men har ikke styr på hvordan kontrakten foregår? Ved du det?
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Juventus F.C.
« Svar #8: 03 Apr 2015, 21:07 »

Jo, ejer halvdelen af Berardi, men har ikke styr på hvordan kontrakten foregår? Ved du det?
Nå sæsonen er ovre skal begge klubber afgive et hemmligt bud på ham, og dem der byder højst får spilleren. Du kan dog også købe hans anden halvdel, hvis du vil det.
Logged

Nicolaychr
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Juventus F.C.
« Svar #9: 03 Apr 2015, 21:13 »

Nå sæsonen er ovre skal begge klubber afgive et hemmligt bud på ham, og dem der byder højst får spilleren. Du kan dog også købe hans anden halvdel, hvis du vil det.

Den anden halvdel koster for meget tror jeg. Venter og ser, men hvad tror du er nok? 100 mil?
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Juventus F.C.
« Svar #10: 03 Apr 2015, 21:16 »

Den anden halvdel koster for meget tror jeg. Venter og ser, men hvad tror du er nok? 100 mil?
Ville nok byde 75. Tror ikke Sassualo har råd til at byde så meget på ham.
Logged

kevinkvist
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Juventus F.C.
« Svar #11: 13 Apr 2015, 23:32 »

Efter halvandet i Midtjylland fik jeg et jobtilbud fra Juventus, som på det tidspunkt lå nummer 7.
Kom til klubben omkring 16. januar, og jeg tog sisto med mig.
Har vundet samptlige kampe i ligaen undtagen én og er i pokalen finalen
Sisto har spillet fuldstændig sindsygt, her er hans statistik efter de første knap 3,5 måneder: http://gyazo.com/aa070c5fc77b45bde001ff68e8016e52
Start 11'er: http://gyazo.com/cfd57e456cd958927d3cc3ce76b9266f
Mine kampe siden jeg kom til klubben (min første kamp var 3-0 sejren imod Palermo): http://gyazo.com/498ca73b7789e84f786f37b3f04da8e1
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Juventus F.C.
« Svar #12: 14 Apr 2015, 07:39 »

Havde byttet om på Pirlo og Pogba Smiley

Sisto gør det overraskende godt.
Logged

H A L A   M A D R I D!

Jepved
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Juventus F.C.
« Svar #13: 18 Maj 2015, 21:36 »

Er i gang med min 3. sæson med Den Gamle Dame.

Jeg har 2 mål for dette save.
- Jeg vil gå ubesejret igennem ligaen
- Jeg vil vinde Champions League 2 år i streg
- Jeg vil have rekorden med flest ligamesterskaber i streg (5 for at tangere, 6 for rekorden)

I min 1. sæson vandt jeg supercuppen, ligaen, cuppen og CL.
I min 2. sæson vandt jeg begge supercupper, VM for klubhold, ligaen og cuppen. I CL blev endestationen desværre Paris i kvartfinalen.
I min 3. sæson er jeg godt på vej i både liga, cup og EL. Ja du læste rigtigt, nemlig EL. Jeg blev sensationelt ekspederet ud i CL gruppespillet til Porto og Leverkusen.

Jeg har i de 2 første sæsoner, hver tabt 3 ligakampe, så det har ikke været tæt på den ubesejret sæson. Det er jeg dog i 3. sæson, hvor jeg efter 24 runder, endnu ikke har tabt.

Truppen ser således ud:
Målmænd
- Gianluigi Buffon
- Mattia Perrin
Center forsvar
- Leonardo Bonucci
- Giorgio Chiellini
- Daniele Rugani
- Filippo Romagna
Venstre backs
- Kwadwo Asamoah
- Patrice Evra
Højre backs
- Stephan Lichtsteiner
- Silvan Widmer
Central midtbane
- Paul Pogba
- Arturo Vidal
- Claudio Marchisio
- Marco Verratti
- Pierre-Emile Højbjerg
- Ruben Neves
- Roberto Pereyra
- Luca Cigarini
- Stefano Sturaro
Angribere
- Domenico Berardi
- Paulo Dybala
- Alvaro Morata
- Simone Zaza
- Kingsley Coman

Formation
4-3-1-2

Spillere der smutter til sommer
- Patrice Evra (Kontraktudløb)

Spillere der kommer til sommer
- Alex Telles (65 mio kr.)
- Andrea Pirlo (Kontraktudløb) - Her skal det siges at jeg gerne ville have forlænget med ham ét år forinden, men han ville ikke, og tog til Valencia.
- Youri Tielemans (150 mio kr.)

Mulige afgange
- Stephan Lichtsteiner (Vil gerne prøve noget nyt - Han er 33 - Man Utd er interesseret)
- Luca Cigarini (Bliver presset mere og mere ud)
- Simone Zaza (Kan ikke affinde sig med reservetjans)
- Roberto Pereyra (Kan ikke affinde sig med reservetjans)

Mulige tilgange
- Danilo fra FC Porto (Smutter Lichtsteiner, skal han erstattes)
- Alessio Romagnoli fra Roma (Han har været et target siden jeg startede, og han presser selv for at skifte, men Roma er ikke til at forhandle med)
- Luca Valzania fra Avellino (Dejligt talent, men Avellino presser prisen lidt for højt op)
« Seneste Redigering: 18 Maj 2015, 21:52 af Jepved » Logged

FORZA JUVE!

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010