home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 335 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  Press spil. Taktik.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Press spil. Taktik.  (Læst 2080 gange)
BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Press spil. Taktik.
« : 10 Nov 2014, 12:40 »

Jeg roder lidt med mit Napoli hold for at finde de rette indstillinger til at spille Pressspil som Leverkusen gør IRL.



Jeg ved at når jeg stiller med høj forsvarslinie at jeg kan modtage en masse kontra angreb mod mig. Jeg har også en ide om at falde længere tilbage på udebane og når/hvis man kommer foran.

Har i nogen input til hvad man kan ændre.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Press spil. Taktik.
« Svar #1: 10 Nov 2014, 12:47 »

Jeg ville sætte "arbejd bolden ind i feltet" - som er en god egenskab til presspillet, da man tålmodigt spiller rundt når bolden er erobret.. Og så ville jeg måske sætte et lavere tempo - for at mindske boldtabene, det er de farligste i en boldbesiddende taktik - bliver tempo for højt, spilles der naturligt med højere risiko.

Så ville jeg afskærme målmanden i at spille kort - da han så sparker langt - og med en boldvindende midtbanespiller med høj aggressivitet (Inler), så er sandsynligheden for at han vinder bolden stor, og så er bolden igen på Napoli fødder Wink

Men når du snakker presspil - er det vigtigt du også har en ide om hvordan du gerne vil spillet MED bolden - i min verden hænger presspil og possession sammen - men er ikke sikkert det hænger sådan sammen i din? Smiley
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Press spil. Taktik.
« Svar #2: 10 Nov 2014, 13:08 »

Nu har jeg også valgt arbejd bolden ind i feltet, og er helt enig. Jeg vil gerne være i boldbesiddelse mere end min modstander.
Jeg har sat den til at mine kantspiller skal spille mere direkte når de har bolden og min midtbane skal spille kort. Jeg bruger nu Gargano som boldvindende, 15 i aggressiv, 18 i arbejdsstyrke og 15 i takling. Kan godt blive bedre, også en plads til vil finde en til i fremtiden.

Har også haft sat min keeper til kort aflevering. Jeg afventer lidt omkring tempoet, derfor jeg intet har valgt endnu. Som udgangspunkt havde jeg heller ikke tænkt mig at spille for hurtigt, da jeg kun tror det er få hold i verden der kan spille hurtigt. Mit hold vil tabe bolden for meget.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Press spil. Taktik.
« Svar #3: 10 Nov 2014, 13:16 »

Jeg ville sætte "arbejd bolden ind i feltet" - som er en god egenskab til presspillet, da man tålmodigt spiller rundt når bolden er erobret.. Og så ville jeg måske sætte et lavere tempo - for at mindske boldtabene, det er de farligste i en boldbesiddende taktik - bliver tempo for højt, spilles der naturligt med højere risiko.

Så ville jeg afskærme målmanden i at spille kort - da han så sparker langt - og med en boldvindende midtbanespiller med høj aggressivitet (Inler), så er sandsynligheden for at han vinder bolden stor, og så er bolden igen på Napoli fødder Wink

Men når du snakker presspil - er det vigtigt du også har en ide om hvordan du gerne vil spillet MED bolden - i min verden hænger presspil og possession sammen - men er ikke sikkert det hænger sådan sammen i din? Smiley

Helt enig i dette - Det er vigtigt at du er i stand til at holde bolden i egne rækker det meste af tiden, da du ellers vil opleve at det vil blive en hård process for dine spillere at holde et højt pres i 90 minutter, hvis de skal bruge det meste af tiden på at jagte bolden.

Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Press spil. Taktik.
« Svar #4: 10 Nov 2014, 14:19 »

Jeg ville sætte dine backs til wingback da de presser mere op på din modstanders fløje. du skal have dine "offensive spillere" til at skærme mere af også Smiley. Jeg ville ændre dine centrale forsvarsspiller til ren forsvar. Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010