home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  1 Bruger, 262 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Den Gule Fare l4l
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Den Gule Fare l4l  (Læst 6745 gange)
Dida
Gæst
 
Den Gule Fare l4l
« : 09 Nov 2014, 14:58 »

« Seneste Redigering: 27 Nov 2014, 15:49 af Præludium » Logged

Dida
Gæst
 
Sv: Den Gule Fare
« Svar #1: 09 Nov 2014, 14:59 »


25l05l2014 - Mølby takker af i AC Horsens
AC Horsens og Johnny Mølby har valgt at stoppe samarbejdet, når Mølbys kontrakt udløber den 30. juni 2014. Horsens er derfor på udkig efter en ny cheftræner.

Dermed blev det til fem år i AC Horsens for Johnny Mølby, der er manden bag de største resultater i klubbens historie. Mølby stod i spidsen for Horsens, da de opnåede deres højeste placering i Superligaen, kvalificerede sig til pokalturneringen og
spillede deres første kampe i Europa League. Mølby kan derfor forlade Horsens med massere af gode minder.

- Ethvert godt samarbejde får en ende, og vi er i fællesskab kommet frem til, at vi går hvert til sit, når sæsonen slutter. Johnny Mølby har været et positivt bekendtskab for AC Horsens, og har sat et stort aftryk i klubbens historie med en fjerdeplads i Superligaen. Jeg er ikke i tvivl om, at vi alle kommer til at savne Johnny meget, og ønsker ham naturligvis held og lykke med fremtiden, fortæller AC Horsens´ adm. direktør Henrik Ravn.

Eftersigende har AC Horsens allerede en afløser på plads, men de vil endnu ikke løfte sløret for, hvem der kommer til at lede klubben med nye højder.

- Vi føler først og fremmest at det er vigtigst at spillerne får meddelelsen før pressen gør det. Derfor vil vi sikre os at spillerne er helt på det rene med hvad der kommer til at ske, før at vi igen indkalder til pressemøde og løfter sløret for Johnny Mølbys afløser, fortæller bestyrelsen i AC Horsens 
 

Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Den Gule Fare
« Svar #2: 09 Nov 2014, 15:01 »

Det ligner en klassisk Præludium blog, med samme type klubvalg, samme opsætning osv. Det glæder mig! Thumbs Up
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: Den Gule Fare
« Svar #3: 09 Nov 2014, 15:42 »

Det bliver det skam også Svartovich. Godt du følger med Smiley
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Gule Fare l1l
« Svar #4: 09 Nov 2014, 22:22 »

Kan kun sige det samme som Svartovich og jeg følger med som altid Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: Den Gule Fare l1l
« Svar #5: 10 Nov 2014, 07:09 »

Super fedt, at du følger med Grün Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: Den Gule Fare l1l
« Svar #6: 12 Nov 2014, 11:33 »


29l05l2014 - Bo Henriksen til AC Horsens
AC Horsens har netop offentliggjort, at Bo Henriksen bliver klubbens nye cheftræner. Han får en kontrakt på to år til at starte med.

Johnny Mølby offentliggjorde for få dage side, at han stopper som cheftræner i AC Horsens. Nu har klubben så fået trænerfremtiden på plads. De fleste havde på forhånd gættet, at den nye cheftræner ville blive Bo Henriksen.

- AC Horsens er en fantastisk klub med muligheder og forudsætninger, der er unikke, og klubben har en historie og visioner, jeg gerne vil være en del af. Jeg har et brændende ønske om kontinuitet, og jeg har fået et indtryk af AC Horsens som en klub, der har styr på basis og ved, hvor vi skal hen, så det kan jeg få opfyldt i AC Horsens, udtaler Bo Henriksen.

Bo Henriksen er i øjeblikket ansat hos ligarivalerne fra Brønshøj, og skifter derfor første til Horsens til sommer, når han er færdig med sin trænergerning i Brønshøj. Mølby har desuden lovet at forsætte i Horsens frem til sæsonens afslutning. Bo Henriksen har opnået flottet resultater med Brønshøj, og forhåbentligt kan han forsætte de fine takter i Horsens.

- Jeg har haft flere samtaler med Bo Henriksen, og han er en mand, der vil gå igennem ild og vand for AC Horsens, og det har været vigtigt for os. Hårdt arbejde skal gennemsyre alt i vores klub, og Bo Henriksen har tilbragt de seneste mange sæsoner i en arbejderklub, der har mange af de værdier, vi også sætter pris på.  Bo Henriksen er kendt for at arbejde målrettet og hårdt for at nå sine og klubbens mål, og forboldfagligt er han meget dygtig. hvad han har udrettet i Brønshøj, og han bliver en vigtig mand for AC Horsens i den genopbygningsfase, vi skal igennem, fortæller adm. direktør Henrik Ravn.
 

« Seneste Redigering: 12 Nov 2014, 13:12 af Præludium » Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Gule Fare l2l
« Svar #7: 12 Nov 2014, 12:44 »

Spændende. Jeg kigger lidt med engang i mellem! :-)
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Gule Fare l2l
« Svar #8: 12 Nov 2014, 12:50 »

Ser ganske fint ud, du har dog en nutids r fejl i din underrubrik Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: Den Gule Fare l2l
« Svar #9: 12 Nov 2014, 13:13 »

Tak skal i have begge to, godt du kigger på cesc Smiley
Fejlen er rettet Grün Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: Den Gule Fare l2l
« Svar #10: 13 Nov 2014, 14:28 »


30l06l2014 - Pressemøde på CASA Arena
Der var i dag indkaldt til pressemøde på CASA Arena, hvor den nyansatte cheftræner, Bo Henriksen, havde valgt at samle den danske presse.

Bo Henriksen er fra dags dato cheftræner i AC Horsens, hvor han skal forsøge at rykke klubben tilbage i Superligaen. Bo Henriksen har i første omgang fået en toårig kontrakt, som strækker sig frem til sommeren år 2016.

I denne sæson deltager AC Horsens blot i to turneringer, nemlig 1. Division og Pokalturneringen. Målsætningerne for de to turneringer er allerede fastlagt. I 1. Division er målet naturligvis en placering i toppen af tabellen, og Horsens skal være med til at udfordre titlen. Oprykning er dermed ikke en målsætning for Horsens i denne sæson. Dermed ikke sagt, at oprykning ikke vil blive taget godt imod på CASA Arena. Medierne har spået AC Horsens fine chancer i denne sæson, og de forventer, at
klubben ender på en tredjeplads. Der er reelt fire kandidater til at rykke op, nemlig AGF, Viborg FF, Lyngby og AC Horsens. Horsens åbner turneringen den 27. juli mod HB Køge på CASA Arena.

I Pokalturneringen har AC Horsens også målsætninger. Her er planen, at klubben som minimum skal nå til fjerderunde. Det er dog svært at sige, hvor realistisk det er, da det kommer meget an på Horsens lodtrækning. Har klubben en heldig lodtrækning, kan Den Gule Fare sagtens nå til fjerde runde, men har de omvendt en uheldig lodtrækning, bliver det straks svære at nå langt i turneringen. AC Horsens starter turneringen i første runde den 12. august, hvor de møder Kolding IF på Kolding Stadion.

- Jeg har store forventninger til min første sæson i Horsens. Jeg føler selv bestyrelsen og jeg er kommet frem til en to realistiske målsætninger for 1. Division og Pokalturneringen. Det er i hvert fald to målsætninger, som jeg forventer at indfri. Det bliver uden tvivl en lang og sej kamp, men jeg mener, at vi har et godt spillermateriale i Horsens, og er sikker på vi nok skal klare den, forklarer cheftræner Bo Henriksen.

Udover målsætningerne for den kommende sæson, kunne AC Horsens også præsentere en lidt mere langsigtet strategi. AC Horsens vil nu være Danmarks største talentfabrik. Horsens har ikke tidligere været kendt for at spytte danske stortalenter ud, men i fremtiden vil Horsens have talentarbejdet som deres varemærke.

- Vi vil her i Horsens skabe et ungdomssystem i verdensklasse. Det er dog ikke noget der sker fra den ene dag til den anden, og vi har derfor også afsat en lang tidsperiode til at gennemføre det her mål. Vi forventer tidligst at have Danmarks bedste talentsystem i år 2035. Vi tror og håber på at Bo Henriksen vil være en del af klubben indtil da, og være med til at gennemføre dette projekt, fortæller adm. direktør Henrik Ravn.

Træningsfaciliteter ne for ungdomsspillerne i Horsens er dog endnu ikke noget at råbe hurra for. Ungdomsfacilitetern e  i AC Horsens er blot tilstrækkelige, mens ungdomstræningen også blot er tilstrækkelig. Derudover er ungdomsrekruttering en ret simpel. Derfor er der en masse at arbejde med i Horsens, hvis de vil op og blive de bedste i Danmark.

 
« Seneste Redigering: 13 Nov 2014, 22:14 af Præludium » Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Den Gule Fare l3l
« Svar #11: 13 Nov 2014, 15:13 »

Smiley - god start på bloggen !

Du har dog en mindre tastefejl "Ungdomsfacilitetern e i AC Horsens er blog tilstrækkelige" Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Dida
Gæst
 
Sv: Den Gule Fare l3l
« Svar #12: 13 Nov 2014, 22:13 »

Tak skal du have Nodiem, fejlen er rettet Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: Den Gule Fare l3l
« Svar #13: 13 Nov 2014, 22:48 »

Har lagt ss op af samtlige spillere i det første indlæg Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: Den Gule Fare l3l
« Svar #14: 14 Nov 2014, 11:26 »


26l07l2014 - Horsens opruster
Horsens og Bo Henriksen har ikke været specielt aktive på transfervinduet. Der er dog sket en smule. Derudover er der blevet spillet en række venskabskampe.

Det er næppe nogen hemmelighed, at økonomien i Horsens ikke er noget at råbe hurra for. Derfor har Bo Henriksen også haft begrænset med transfermidler i dette vindue. 500.000 kroner har Henriksen haft at gøre godt med, og samtlige 500.000 kroner er gået til at dække underskuddet på lønbudgettet.

Bruhn fra AaB - Leje
Phiri fra Bif - Leje
Gemmer fra FCM - Leje

Derfor har Horsens været nødsaget til at hente spillere på fri-transfer, eller leje sig til forstærkninger. Bo Henriksen har her valgt den sidste løsning, og hele tre spillere er kommet til Horsens på en lejekontrakt. Der er her tale om Lebogang Phiri fra Brøndby, Andreas Bruhn fra Aalborg BK og Jonas Gemmer fra FC Midtjylland. Alle tre spillere er kommet til Horsens på en lejekontrakt, som gælder hele sæsonen ud, og Horsens slipper for at betale spillernes løn.

- Jeg er egentligt meget tilfreds men mine indkøb. Jeg har været meget tynget af økonomien, og med det i mente, synes jeg egentligt vi er sluppet meget fint ud af det. Jeg har valgt ikke at sælge nogle spillere, da jeg mener alle skal have en chance for at bevis hvad de kan, inden de bliver smidt for porten. Derfor bliver det tidligst til vinter, at jeg begynder at tynde ud i truppen, forklarer Bo Henriksen.

Horsens har som sagt også spille en række venskabskampe, og det er blevet til seks af slagsen. Den første venskabskamp blev spillet i mod vores reservehold, Horsens fS. En kamp som skulle vindes. Det blev den også sikkert, og vi kunne tage hjem med en 5:3 sejr. Derefter blev det til en 4:1 sejr over hollandske Sneek, inden vi tabte 1:2 til Red Bull Leipzig. Efter nedlager til Red Bull, fulgte to sejre over først Fremad Amager og derefter Jammerbugt FC.  Den sidste venskabskamp blev spillet i Tyskland mod Uerdingen. Det blev en tæt kamp, som endte med et 1:1 resultat.

Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010