home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 366 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Esbjergs forenede Boldklubber
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Esbjergs forenede Boldklubber  (Læst 4455 gange)
Christoffer
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Esbjergs forenede Boldklubber
« : 09 Nov 2014, 12:25 »


Selvfølgelig skal man prøve kræfter med EfB igen. Det burde være muligt at få bedre resultater end indeværende sæson har givet, men kan man også føre dem i Champions League gruppe spillet?
Truppen:

Ret spændene trup, dog også med plads til ændringer
Økonomien

- Jeg har sat forventningerne til at slutte i øverste halvdel

Utrolig spænderne klub, som bliver sjovt at prøve kræfter med
« Seneste Redigering: 20 Dec 2017, 13:38 af Christoffer » Logged

Traditionsklub siden 1924

Zokehz
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Esbjergs forenede Boldklubber
« Svar #1: 09 Nov 2014, 13:22 »

Endelig en tråd med Esbjerg! Hvor vil du forstærke henne? Måske en backup til Ryan Laursen?
Logged

Christoffer
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Esbjergs forenede Boldklubber
« Svar #2: 09 Nov 2014, 13:44 »

Endelig en tråd med Esbjerg! Hvor vil du forstærke henne? Måske en backup til Ryan Laursen?
Ja muligvis en backup, men har også kig på Lugano tl FC, men han er dog meget tung i løn
Logged

Traditionsklub siden 1924

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Esbjergs forenede Boldklubber
« Svar #3: 11 Nov 2014, 10:02 »

Jeg er også gået i gang med Esbjerg efter ikke at have været i gang med dem siden FM2013 hvor Braitwaite, Lange og Peter Ankersen var i truppen..

Jeg er kommet lidt svingende fra start. Truppen har fra start været hårdt plaget af skader, og de mange Europa kampe har gjort det svært at være friske til alle kampene. Det har gjort livet hårdt i ligaen, hvor det hidtil er blevet til 2 sejre, 2 uafgjorte og 2 tabte efter 6 kampe.
I sidste runde før gruppespillet må jeg nu sande, at vi er ude før tid. Efter at have været heldig med lodtrækningen indtil sidste runde, så var vi uheldige at trække Standard fra Belgien, der bare moste os fuldstændigt med 5-1 over 2 kampe. Det så allerede hårdt ud efter 1-2 hjemme i Esbjerg, hvorefter vi blev straffet for vores offensive udgangspunkt i Belgien.

Transfermæssigt investerede jeg hurtigt i en backup/afløser til Ryan Laursen på HB. Ind kom Alexander Juel Andersen fra AGF for 2,1 mio. DKK. Midt i august ønskede Sassuolo at hente Jakob Ankersen, der gerne ville videre. Det fik han lov til for 14 mio. DKK. Da jeg ikke kunne finde en passende afløser på kanten hentede jeg i stedet Ole Kristian Selnæs i Rosenborg for 6,5 mio. DKK til den centrale midtbane og skubber så enten Jesper Rasmussen eller Jeppe Andersen op på kanten når det er nødvendigt.

Jeg er fortrøstningsfuld! Opstemt
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

mort6802
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Esbjergs forenede Boldklubber
« Svar #4: 12 Nov 2014, 09:52 »

Hvordan går det Jer andre?

Jeg er igang med det første efb-save her efter den fulde version er udkommet.

Jeg har ikke foretaget nogle indkøb i første transfervindue, men derimod lejet Frederik Møller i FCM og givet mange af de unge i klubben chancen, hvilken mange af dem her grebet!

Jeg har præsteret langt under niveau i Suppen men har imponeret i EL hvor jeg efter samlede sejre over, Bangor City (2 kval runde), VPS (3. kval runde) og FC Zürich (playoff), er kvalificeret til gruppespillet. Her er jeg udtrukket med Dynamo Kiev, Standart Liege og Zwolle. EL bliver fremad rettet en "træningsturnering" for mine unge spillere, da jeg som sagt halter meget efter i Suppen med kun 5 point efter 6 runder.

Logged

Esbjerg fB - 1924

Christoffer
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Esbjergs forenede Boldklubber
« Svar #5: 15 Nov 2014, 10:46 »

Har ikke lige fået spillet så meget af forskellige årsager, men havde en noget rodet start på suppen, hvor jeg tabte til Hobro og SønderjyskE. Der er dog kommet styr på det nu (håber jeg) efter 3 gode sejre over FCV,RFC og BIF.
Det går forrygene i EL, har slået ROPS og Vaduz ud indtil videre, nu venter PAOK Smiley
Logged

Traditionsklub siden 1924

Christoffer
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Esbjergs forenede Boldklubber
« Svar #6: 03 Maj 2015, 09:31 »

Hvordan ser jeres save ud?

Året hedder 2018 ved mig, og er ved at få et konge hold på benene

Lige nu hedder vurderingerne i start 11'eren 8-9 verdensklasse spillere. Har også haft held til at få en masse regens med potentiale til verdensklasse, dog er de svære at holde på.
Har vundet the double hvert år indtil videre, men røg ud i kvartfinalen i CL.
Ranglisten siger 33 bedste klub i verden, sidste år.

På transfersiden ser det godt ud, hvor jeg havde held med at sælge et par profiler til en rigtig god pris

Lekven:

Ankersen:

Pusic:


Satser på at komme i finalen i CL i år, da jeg slog Real Madrid 4-3 og 5-4, så regner med at jeg har en chance. Min trup er dog smal i CL sammenhæng, så et par skader kan ødelægge hele planen
Logged

Traditionsklub siden 1924

Svartovich
Gæst
 
Sv: Esbjergs forenede Boldklubber
« Svar #7: 03 Maj 2015, 13:08 »

Et virkelig godt hold du har fået dig. Dog lidt ærgerligt med så få danskere, men kan godt forstå det er svært at finde danskere som er gode nok. Smiley
Logged

Christoffer
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Esbjergs forenede Boldklubber
« Svar #8: 03 Maj 2015, 15:40 »

Et virkelig godt hold du har fået dig. Dog lidt ærgerligt med så få danskere, men kan godt forstå det er svært at finde danskere som er gode nok. Smiley
Ja, der er lidt tomt, dog har min regen Jensen gjort det rigtig godt og får bud af de helt store klubber. Men tror at min (heldige) udvikling får for stærkt i forhold til min eget og andre danskers ungdomshold kan følge med.
Logged

Traditionsklub siden 1924

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010