home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 259 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Holstein Kiel
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint
Forfatter Emne: Holstein Kiel  (Læst 44544 gange)
L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Holstein Kiel
« Svar #90: 05 Maj 2015, 18:36 »

Lørdag d. 11 maj 2024 blev en historisk dag for Holstein Kiel.
Efter at klubben rykkede ned efter dens første sæson i historien i Bundesligaen, vente de stærkt tilbage med at vinde 2. Bundesliga. Og stimen fortsatte i Bundesligaen hvor det endte på 6. plads  Shockeret Thumbs Up

Den trofaste klubmand Lennart Thy, som kom til klubben i sæsonen 2017/2018 og siden hen har scoret mange vigtige mål for Holstein Kiel. Og i sæsonens sidste kamp skulle han kun bruge 15 min. til at score at vaske ægte hattrick  Peace


Lennart Thy afslutter sæsonen med 21 kampe og 15 mål i Bundesligaen, som er fantastisk! Det sender ham på en delt 9. plads i topscore listen Cool

Holstein Kiel's største talent og desuden kommer fra egen akademi, Fin Köpke. Ender på en samlet 14. plads på topscore listen med 13 mål i 29 kampe. Han har spillet en vanvittig sæson, og har været uhyr vigtig for holdet, selvom han kun er 24 år.


Næste sæson står den på Europa League.
Det stiller store krav til næste sæson, og dette kommer alt for tidligt. Holdet skal forstærkes, dog ikke alt for meget da jeg satser meget på de spiller der har hjulpet klubben i lang tid.
Den første spiller skrev kontrakt med klubben allerede i vintertransfer vinduet. Holstein Kiel er rigtig spændt på at se denne unge franske spillere på banen. Det stiller dog de 2 andre angriber i hård konkurrence. Talentet Horst Ochs har stort set været ude hele sæsonen og kun spillet 5 kampe i liagen.


EDIT:
Sikke en overraskelse!
Manageren fra Holstein Kiel blev kåret til Årets manager, og spillerens Årets manager!


Desuden så kom Fin Köpke på Årets hold og Dream team of the Year (Bundesliga).

Årets sidste holdmøde gik knap så godt.
Spilleren var fast besluttet om at vi som minimum skulle nå Europa League pladserne næste år igen.  Ubeslutsom

EDIT 2:
Puha godt bestyrelsen er realistisk!
« Seneste Redigering: 05 Maj 2015, 19:36 af L.Wee » Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Holstein Kiel
« Svar #91: 07 Maj 2015, 11:21 »

Hvad F#%k i helvede sker der for mit hold! ticked off
Ligger på første pladsen i min gruppe i Europa League, og skal have et uafgjort for at gå videre.
Min bestyrelse regner ikke med at jeg går videre, men har overrasket alt og alle. Også taber jeg på min egen hjemmebane 3-1 mod Celtic fu#% jeg er GAL ticked off

Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Holstein Kiel
« Svar #92: 07 Maj 2015, 19:40 »

Endnu en sæson er slut for Holstein Kiel.
Det lignede meget længe at det skulle blive Champions League næste sæson, men til sidst lykkedes det ikke at holde BVB og Leverkusen bag os. Men vi fik en meget flot 5. plads  Thumbs Up

Så kom denne dejlige nyhed, at vi skal have nyt stadion. Det underlige er dog så at når jeg går ind under "Bestyrelse" så står det annulleret allerede  Græder


Vores kære franskman er allerede i søgelyset for Bayern München og AS Monaco. Håber han kan holdes!  Cool
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Holstein Kiel
« Svar #93: 07 Maj 2015, 20:09 »

YES YES YES YES YES!
What a fucking  awesome day!  Shockeret funny

Kunne ikke tro min egne øjne da jeg så denne nyhed!



Det fortsætter med gode nyheder!
Min akademi spiller på 25 år er blevet Legende i klubben. Og jeg er blevet ikon for klubben  Thumbs Up Cool
« Seneste Redigering: 07 Maj 2015, 20:17 af L.Wee » Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Holstein Kiel
« Svar #94: 08 Jun 2015, 22:47 »

Fuuuuucking YEEEEAH  Thumbs Up Grin Opstemt Cool
Så kom jeg sku i finale i Europa League, samt den tyske pokal tunering!
Når ja i ligaen går det jo for vildt!  Cool



Var ellers på vej ud af Europa League pga. ADO  Hævet Øjenbryn

Dette opslag kan muligvis jinxe min chance for at vinde bare en af pokalerne, men bare at jeg er i nogle finaler er mere end forventet  Grin
Logged

kennib
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Holstein Kiel
« Svar #95: 09 Jun 2015, 20:47 »

Fuuuuucking YEEEEAH  Thumbs Up Grin Opstemt Cool
Så kom jeg sku i finale i Europa League, samt den tyske pokal tunering!
Når ja i ligaen går det jo for vildt!  Cool



Var ellers på vej ud af Europa League pga. ADO  Hævet Øjenbryn

Dette opslag kan muligvis jinxe min chance for at vinde bare en af pokalerne, men bare at jeg er i nogle finaler er mere end forventet  Grin

Hvordan gik finalerne?
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Holstein Kiel
« Svar #96: 09 Jun 2015, 20:58 »

Har lige spillet finalerne, blev gennem pulet af Sevilla. Må erkende at de var klasser over mig 5-1, og 3 mål på 10min Græder

Og DFB Pokalen gik fint indtil Pierre Atah gik amok og scorede to mål, så tabte 2-1 i den Græder
Og Pierre Atah var jeg ved at få kontrakt med gratis øv  Skuffet Ubeslutsom

Men næste år hedder det Champions League, er kvalificeret med min 2. plads i Bundesligaen. En placering, som jeg er ubeskrivelig glad for  Thumbs Up
Blev så også lige kåret som årets mager igen.  De sidste 4 år har den stået på 2 1.plads og 2 3.plads, som årets manager i Bundesligaen  Cool
« Seneste Redigering: 09 Jun 2015, 21:01 af L.Wee » Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Holstein Kiel
« Svar #97: 18 Jun 2015, 22:11 »

Jaaaaaaaaaaaaaaaaah!

Det lykkedes mig ikke at sælge min absolut stjerne spillere i sommer transfer, for den sum jeg ville have. Og han havde kun 1 år tilbage af sin kontrakt.
Så vil han en samtale med mig om et bud fra Liverpool, jeg får muligheden for at spørge ham hvad det kræver for at holde på ham. Han vil have mere i løn, og kun 20.000€ mere. JEG ER OVERLYKKELIG  Opstemt Cool Peace Thumbs Up

Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Holstein Kiel
« Svar #98: 18 Jun 2015, 22:12 »

Jaaaaaaaaaaaaaaaaah!

Det lykkedes mig ikke at sælge min absolut stjerne spillere i sommer transfer, for den sum jeg ville have. Og han havde kun 1 år tilbage af sin kontrakt.
Så vil han en samtale med mig om et bud fra Liverpool, jeg får muligheden for at spørge ham hvad det kræver for at holde på ham. Han vil have mere i løn, og kun 20.000€ mere. JEG ER OVERLYKKELIG  Opstemt Cool Peace Thumbs Up

Alt for fedt !! Smiley - Efter hans nye kontrakt kan du nok også få mere for ham, hvis du vel sælge Opstemt
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Holstein Kiel
« Svar #99: 18 Jun 2015, 22:19 »

Alt for fedt !! Smiley - Efter hans nye kontrakt kan du nok også få mere for ham, hvis du vel sælge Opstemt

Nu kommer han aldrig væk mere  Wink selvom det nok bliver svært, men helt klart nu skal de smide endnu mere. Ville have haft 30mio€ for ham  crazy Cool
Det bedste er dog at jeg kun ga' 2,7mio€ for ham  funny

Men efterhånden bliver mine spillere jagtet af alle store klubber!  Skuffet
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Holstein Kiel
« Svar #100: 06 Jul 2015, 22:40 »

Til ære for min langvarrige følgesven Dzenis Burnic blev der afholdt en testimonial kamp.
Og sikke en kamp selveste Dzenis Burnic havde, man of the match og scorede kampens sidste mål til 3-1
https://www.youtube.com/v/KNssSW69nRo

Burnic har været i Holstein Kiel, i hele 12 år og fik igennem tiderne spillet omkring 300 ligakampe. Hans karriere har bæret præg af rigtig mange skades perioder, men han kom altid stærkt tilbage og har altid været en af de absolut mest bærende spillere for holdet!
Dzenis er efterhånden blevet 32 år gammel og det kan efterhånden mærkes på hans krop, det bliver desværre hellere ikke til alt for mange kampe mere. Men dog har han holdt sig væk fra de mere alvorlige skader de seneste par sæsoner.
Logged

culaz
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Holstein Kiel
« Svar #101: 14 Jul 2015, 15:58 »

Jeg er også startet med Kiel, hvor jeg i første sæson hentede Johannes Madsen til klubben på fri transfer, samt leinjede Yesil i Liverpool som de eneste handler.

Det gav en overraskende 1. plads i første sæson, og dermed oprykning til. 2. bundesligaen.

Til 2. sæson har jeg hentet følgende spillere:
Kristian Lindberg
Mathias Zimmermann
Kevin Pannewitz
Alvaro Gonzalez
Carlos Pomares


Logged

Bill Shankly: "Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det!"

TheBoss
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Holstein Kiel
« Svar #102: 14 Jul 2015, 19:27 »

Jeg er startet op med Kiel i weekenden.

Har uden problemer, den havde jeg ikke set komme, fået en første plads i 3 div.

Tranfers sæson 1:
https://goo.gl/vmb45E

Tranfers sæson 2 (sommer):
https://goo.gl/ihOor9
Logged

culaz
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Holstein Kiel
« Svar #103: 15 Jul 2015, 14:03 »

22 kampe skulle der gå i min første sæson i 2. bundesliga, før jeg fik et nederlag.
Efter 22 kampe ligger jeg på en 2. plads med 45 point, samme som Hertha Berlin på 3. pladsen. Der er 4 point op til Mainz på 1. pladsen.

Thomas Eisfeld og Frederik Rønnow er sikret på fri transfer til næste sæson.
Logged

Bill Shankly: "Mange regner fodbold for at dreje sig om liv eller død. Denne indstilling skuffer mig meget. Jeg kan forsikre jer om, at det er meget vigtigere end det!"

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Holstein Kiel
« Svar #104: 15 Jul 2015, 14:24 »

Lækkert at se der er lidt mere interesse for Holstein Kiel
Og det går jo rimelig godt for jer Cool

Spiller i med nogle regler, eller er der bare frit slav?
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010