home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 285 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Lower League Management
| | |-+  The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 16 Udprint
Forfatter Emne: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden  (Læst 71829 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #180: 15 Nov 2014, 01:08 »

Jeg er løbet ind i problemer i den bedste Polske række, jeg har fint med lønbudget til rådighed, men jeg kan max give 675k i løn hvilket ikke just er noget der kan tiltrække spillere med de rette niveau, så mulighederne for overlevelse er stærkt begrænsede, da jeg kun kan forsøge mig med lån nu
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #181: 15 Nov 2014, 20:57 »

Har opdateret første indlæg med info om de forskellige deltagere! :-)
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #182: 15 Nov 2014, 20:59 »

Efter at jeg røg ud i Belgien, fik jeg job i Sydafrika hos Blackburn Rovers (!!) og har netop færdiggjort den første hele sæson hvor jeg blev en fin 8. plads. Bestyrelsen er delighted!
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #183: 15 Nov 2014, 21:14 »

Efter at jeg røg ud i Belgien, fik jeg job i Sydafrika hos Blackburn Rovers (!!) og har netop færdiggjort den første hele sæson hvor jeg blev en fin 8. plads. Bestyrelsen er delighted!
haha, klasse med navnet Grin
Logged


Bang
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #184: 16 Nov 2014, 12:53 »

Så er jeg også hoppet på TLPC-vognen!

MANAGER
Navn: Erick Sullivan
Køn: Mand
Født: 20/11-1978
Første nationalitet: Venezuelansk
Anden nationalitet: Seychellisk

Erick fik efter en hulens masse ansøgninger til alverdens klubber svar fra det portugisiske. Klubben Tondela var tydeligvis interesseret i Ericks noget eksotiske rødder, eftersom de valgte at indkaldte ham til samtale. Det blev en succes, for Erick formåede at charmere sig lige ind bestyrelsens hjerter ved at love en knapt så eksotisk cocktail af direkte og defensiv fodbold. Det mundede ud i et jobtilbud, og den 12. juni 2014 kunne Erick Sullivan præsenteres som ny manager for Tondela.

TONDELA
Grundlagt: 1933
Liga: Segunda Liga (2. bedste række i Portugal)
Status: Professionel
Medieprognose: 9. (ud af 24 hold)
Økonomi: Okay

Nu starter Ericks eventyr!
« Seneste Redigering: 16 Nov 2014, 13:05 af Bang » Logged

"Uno, dos, tres, iHala Madrid!" - Cristiano Ronaldo

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #185: 16 Nov 2014, 12:56 »

Fedt! Held og lykke i det portugiesiske!
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #186: 16 Nov 2014, 15:30 »

Blev nr. 5 i det sydafrikanske. En placering, som jeg er yderst tilfreds med. Bestyrelsen deler dog ikke samme holdning da de mener at jeg skulle slutte i top 3. Så status er at jeg ikke har fået forlænget min kontrakt, men er heller ikke blevet fyret, så kører på en month-to-month kontrakt. Spændende.
Logged

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #187: 16 Nov 2014, 16:05 »

Har aldrig rigtig haft et LLM-save men nu er jeg også startet på denne challenge

MANAGER
Navn: Terell Bogdani
Køn: Mand
Født: 15/8/1978
Første nationalitet: Albansk
Anden nationalitet: Jamaicansk

Efter en masse jobansøgninger så det ud til at Bogdani skulle have job i bunden af den anden bedste række i Island. Det job fik han ikke men blev til gengæld tilbudt jobbet i UMF Víkingur Ólafsvík som er en mulig kandidat til at rykke op i den bedste række, med en nuværende 3. plads selvom de kun har en medieprognose på 7. Smiley
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #188: 16 Nov 2014, 16:40 »

Blev nr. 5 i det sydafrikanske. En placering, som jeg er yderst tilfreds med. Bestyrelsen deler dog ikke samme holdning da de mener at jeg skulle slutte i top 3. Så status er at jeg ikke har fået forlænget min kontrakt, men er heller ikke blevet fyret, så kører på en month-to-month kontrakt. Spændende.
Nu forventer de så at jeg vinder rækken. Giver ingen mening, så er nok et spørgsmål om tid før jeg bliver smidt ud.
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #189: 16 Nov 2014, 18:52 »

Nu forventer de så at jeg vinder rækken. Giver ingen mening, så er nok et spørgsmål om tid før jeg bliver smidt ud.
Altid godt med høje forventninger! eller..
Logged


Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #190: 16 Nov 2014, 18:59 »

Så fik jeg afsluttet en sensationel sæson i den bedste Polske række, holdet endte med sølv, efter en Bronze plads efter grundspillet, jeg har dog valgt ikke at forlænge kontrakten, da 4 stamspillere forsvinder på free og 3 andre har leje udløb. Klubben kan max give 675k i løn og træningsforholdene er elendige så nu går job jagten ind.
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #191: 16 Nov 2014, 19:03 »

Godt gået!
Jeg står lidt i samme problem i Belgien, rykkede op (ganske vidst kun den anden bedste). Men der bliver ikke forlænget med nogen og lønbudget er blevet mindre. Ender nok også med at jeg siger op og skal ud at søge ny klub.
Logged


Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #192: 16 Nov 2014, 19:39 »

Opsagt i Belgien, en lille måned senere ansat i Portugal. Nærmere betegnet Águias Moradal i en af de mange tredje bedste rækker i Portugal. Jeg gad ikke vente på en anden mulighed og jeg gad sørme heller ikke til den dårligste række i England ( 6 job tilbud)
Logged


Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #193: 16 Nov 2014, 19:40 »

Gad ikke vente og gad ikke i denne challenge vælger man ikke selv sine jobs, der tager man det første og bedste job man får tilbudt, og man går efter at få dem til job samtalerne Smiley
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #194: 16 Nov 2014, 20:13 »

Gad ikke vente og gad ikke i denne challenge vælger man ikke selv sine jobs, der tager man det første og bedste job man får tilbudt, og man går efter at få dem til job samtalerne Smiley
Det var også dårlig formuleret, jeg var til 6 samtaler i England. Men ingen vendte tilbage med et job tilbud, jeg siger altid at jeg er tilfreds med budgetterne uanset hvor ringe de er.
Logged


Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010