home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 581 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Lower League Management
| | |-+  The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 Udprint
Forfatter Emne: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden  (Læst 71976 gange)
Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #195: 17 Nov 2014, 17:11 »

Blev nr. 5 i det sydafrikanske. En placering, som jeg er yderst tilfreds med. Bestyrelsen deler dog ikke samme holdning da de mener at jeg skulle slutte i top 3. Så status er at jeg ikke har fået forlænget min kontrakt, men er heller ikke blevet fyret, så kører på en month-to-month kontrakt. Spændende.
Nu er endnu en sæson blevet færdigspillet. Min kontrakt er ikke blevet forlænget endnu men jeg er heller ikke blevet fyret. Sluttede nr. 3 i ligaen, som betød at jeg kvalificerede mig til playoff! Som jeg vandt sq!!! Så nu er jeg at finde i den bedste sydafrikanske liga til næste sæson! Det fejrede bestyrelsen ved at skære 30% af mit lønbudget! Så meget bonus! :-)
Logged

ksaper_and
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #196: 17 Nov 2014, 20:16 »

Det blev til en 7. plads med Haukar i første sæson.

Da der er 150 dage til næste kamp har jeg valgt at opsige stillingen.
Så må vi se hvor næste job vil føre Roman Ghurburrun hen  Smiley

Logged

ksaper_and
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #197: 17 Nov 2014, 21:00 »

Det blev den portugisiske klub Oriental som frister en tilværelse i bunden af Segunda Division.
Lige nu indtager de en sikker sidsteplads, 6 ud af 24 hold rykker ned og der er lige pt 9 point op til redningen.
31 kampe tilbage...
Logged

Mistarp
Gæst
 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #198: 18 Nov 2014, 10:49 »

Efter en laaaang pause i det svenske er det nu tid til en opdatering fra den Sierra Leonske træner i Råslätts SK.

Forventningen til sæsonen var nedrykning fra bestyrelsen, det samme var der egentlig fra min side af.

Med 4 kampe igen, tør jeg godt melde ud at nedrykning ikke bliver aktuelt i denne omgang. Vi har ellers ligget og danset omkring stregen det meste af sæsonen, men et par yderst overraskende resultater har betydet at der er 7 point ned til stregen nu.
Vi har 3 af de hold der ligger under os i de resterende kampe og selvom topscoren er ude føler jeg at det ikke kan gå galt.

Jeg har besluttet mig for at smutte ved kontraktudløb efter sæsonen. Det skyldes primært at klubben nok en gang har afvist at sende på mig træner kursus, så jeg kan erhverve mig mit første licens.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #199: 18 Nov 2014, 13:40 »

Så fik jeg afsluttet en sensationel sæson i den bedste Polske række, holdet endte med sølv, efter en Bronze plads efter grundspillet, jeg har dog valgt ikke at forlænge kontrakten, da 4 stamspillere forsvinder på free og 3 andre har leje udløb. Klubben kan max give 675k i løn og træningsforholdene er elendige så nu går job jagten ind.

Nå jeg må heller få lavet en opdatering efter 3½ måned som arbejdsløs blev jeg ansat i Guarani i den næst bedste Brasilianske på en korttids kontrakt sæsonen ud. Målet var at vinde divisionen, dette mål opnåede jeg ikke dog rykkede holdet op på bedre målscorer men det var ikke nok til forlængelse så midt i december stod jeg igen uden job.
Logged

Mistarp
Gæst
 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #200: 18 Nov 2014, 19:09 »

Så blev de sidste 4 kampe spillet... Det kastede 3 sejr og 1 nederlag af sig. Det medførte at klubben endte på en flot 6. plads.
De tilbød mig en etårig forlængelse, men de afviste igen at sende mig mig på trænerkursus, så jeg sagde min stilling op godt 1 måned før kontaktudløb.

Jeg skulle kun gå en uges tid som ledig før  Carmarthen fra den bedste række i Wales stod og viftede med en kontrakt for resten af sæsonen.
Klubben ligger p.t. nummer 11 af 12 i Premier League. Bestyrelsen forventer at jeg kan spille klubben op til en midterplacering.

Det bliver spændende hvad tiden i den nye klub bringer  Smiley
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #201: 19 Nov 2014, 13:02 »

Efter 4½ år i Blackburn Rovers (SA) valgte jeg at gå amok over at de ikke har ændret min kontrakt fra en month-to-month til en mere langsigtet kontrakt, med det resultat at de fyrede mig. Men det var lidt meningen. Spillet kunne heller ikke helt overskue udviklingen i klubben, da de mente at jeg skulle slutte som nr. 8 selvom jeg havde det andet laveste lønbudget af alle klubber og det var første sæson nogensinde i den bedste række for klubben. Derudover, så mente spillet konsekvent at klubben var i stor financial krise selvom at der var over £1m i kassen (hvilket svarer til den totale omsætning sidste år).
Så grundet disse fejl mente jeg det var på tide at skifte klub, selvom jeg sluttede på en virkelig flot 7. plads.

Har været på ferie i 3 dage nu og har været til samtale hos belgiske Mons, sydafrikanske Moroko Swallows og så Kidderminster. Spændende at se hvor jeg ender henne.
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #202: 19 Nov 2014, 13:03 »

4½ år i samme klub er jo også aaaalt for lang tid Wink
Logged



Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #203: 19 Nov 2014, 13:13 »

Helt enig! Men fik desværre ikke nogle jobtilbud!
Logged

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #204: 19 Nov 2014, 13:19 »

Efter 3 uger som arbejdsløs stodder, så har jeg netop underskrevet en kontrakt med polske Widzew Lodz! De sluttede nr. 8 i den forgangne sæson, hvor forventningerne var at de skulle vinde.
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #205: 19 Nov 2014, 14:03 »

Ikke nogen dårlig klub at komme til - spændende om du kan få dem tilbage til tidligere tiders storhed Smiley
Logged



Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #206: 19 Nov 2014, 14:07 »

Ikke nogen dårlig klub at komme til - spændende om du kan få dem tilbage til tidligere tiders storhed Smiley
Jeg troede først at jeg have skudt papagøjen, da jeg troede at de lå i den bedste række. Efter en uge indså jeg så at de var i den næstbedste række. Men de opererer stadigvæk på et højt niveau, da de bruger 3 gange så meget på løn som nr. 2 i rækken. Og har £5.5m til indkøb, så skal rykke op i 1. sæson. Alt andet er uacceptabelt. :-)
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #207: 19 Nov 2014, 14:18 »

Det kan næsten kun gå galt!
Logged



Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #208: 19 Nov 2014, 14:35 »

Nå jeg må heller få lavet en opdatering efter 3½ måned som arbejdsløs blev jeg ansat i Guarani i den næst bedste Brasilianske på en korttids kontrakt sæsonen ud. Målet var at vinde divisionen, dette mål opnåede jeg ikke dog rykkede holdet op på bedre målscorer men det var ikke nok til forlængelse så midt i december stod jeg igen uden job.

Så er det så sandeligt på tide med en opdatering, jeg overtog Sheffield United med 8 runder igen af sæsonen, og fik ført dem til den play off givende 6 plads, desværre gik vi ned i returen mod Yeovil efter 2-0 i hjemmekampen tabte vi så lades 4-0 ude.

Så nu er vi godt igang med første fulde sæson med målet om at rykke direkte op, hvilket jeg fik 8 millioner pund til indkøb for at kunne sikre.

Hidtil går det fint i ligaen 24 point for 10 kampe og en 1 plads.
Dog blamerede vi os ved at ryge ud til York i Liga cuppen.
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #209: 19 Nov 2014, 14:50 »

I fører jer frem med voldsomme transferbudgetter!
Logged



Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010