home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1159 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  SE HER:
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: SE HER:  (Læst 1813 gange)
BasIth
Gæst

SE HER:
« : 05 Nov 2006, 01:34 »

Prøv det her, mærkeligt men det virker tjek det ud og bliv medlem.. Du skal ikke selv give noget:

http://www.direktelink.dk/65690/

ZhotLog
Gæst

Sv: SE HER:
« Svar #1: 05 Nov 2006, 01:37 »

\o/

Ikke det igen.... Du får penge hver gang en bliver medlem via dit link ik'? Men har du opgivet et konto nr.? Nogen som helst steder du skulle kunne få penge til? Nej vel... Det er bare en smart måde at gøre opmærksom på de produkter hjemmesiden sælger...

Svend Rugaard
Reserveholdsspiller

« Svar #2: 05 Nov 2006, 08:45 »

Prøv det her, mærkeligt men det virker tjek det ud og bliv medlem.. Du skal ikke selv give noget:

http://www.direktelink.dk/65690/

Det er bla dette såkaldte "firma" som ejes af en privat person , ikke noget tilhørende CVR nummer eller noget, det er allerede der , der er en klokke der skal ringe, og nu prøve jeg lige at gå ind på sitet uden dit ID og hvorfor er det lige man bliver sendt videre til skjulte-skatte.dk via direktelink.dk det viser jo bare at allerede der "skjuler" fuppet sig. så kan man signe op , og det gjorde Gert her .. Opstemt .. men jeg skulle ikke oplyse andet et mit fornavn.

Det er 2 ting der allerede burde have fået dig til at få en klokken ringe et sted omkring dig.

Jeg Tilmelder så Gert til en af mine mail adresser jeg har på gmail til eneste formål, og det er at signe mig op steder hvor jeg har bare 2 procent chance for at få spam via lokkende tilbud , som dette.

Og hvad sker der minsandten ikke når den skal"registrere" mig, jeg kan jo se at selve scriptet ligger http://www.getresponse.com/ og det er et reelt firma der lever af e-mail marketing som man for fleste betragter som spam inklusiv mig. Forresten , der er legal nok i sig selv at have sådan et firma, men dem som signer sig op via den danske sige har endnu ikke fortalt mig hvem de er nogen steder.

Jeg går videre og kommer til en bekræftelse på Gert har tilmeldt sig, og der undskylder ham der har lavet siden at den at mail man skal aktiveres så man kan få en kode til deres login system, kommer fra GetResponse.com servere og er på engelsk , allerede der ville jeg synes det var mystisk.  Fordi hvis man er et seriøst dansk firma har man det hele klaret på dansk og fra egen server. 

Jeg logger ind på min spam google konto, finder mailen aktivere den , og får tilsendt et password som jeg logger ind med, nu glæder jeg mig til at se hvad det er for noget pengeindbringende noget jeg er blevet lokket ud i, fordi de selvsamme ting var jo det store hit i 90erne og der kunne man endda tjene penge på at surfe, men det var kun i modemdagene. Men ligeså lidt man fik optjent dengang lige så langsom kom ens check, nemlig aldrig.

Jeg kommer ind i det der skal forstille "admin" panelet, men der er ikke meget admin over det, nej der er en flashfilm , der hvad jeg har kunne finde ud af hentet ned fra en privat film hvor man får instruktioner om hvor meget man kan tjene ud til 5 led.

Jeg har endu ikke fået af vide, hvem der ejer firmaet, hvem der skaffer mig penge ved at trykke på nogen reklamer osv. Og indtil videre hedder jeg stadig Gert, og det hedder jeg jo ikke på min bankkonto hvis jeg skulle tjene en million og de skulle overføres til min bank, så bliver de da afvist, fordi Gert er min eneste identitet.

Jeg trykkere mig videre i systemet og der er endnu en forklaring på hvordan jeg skal skabe kundekontakt der kommer 3 flashvideoer, og når man endelig er ved enden tror man og skal registrere det bankkonto nummer, fordi det er jo en pengemaskine man er løbet ind i.

Så får man en masse ligegyldigt lort med de har fjernet allerede min første mulighed for at tjene penge, ved at sende en masse mail til moster anne og tante agathe om hvor meget de kan tjene på det her.

Men har fået et fint link i stedet for. som hedder det her
Kode:
http://www.direktelink.dk/65758/
smider det i sådan en så man ikke kommer til at trykke på det.

Jeg kan nu trykke på "Jeg har sendt invitationerne ud" ... men de kan rette sitet til så man ikke kan skrive mails, men de kan ikke rette en sidste linje og ændre det til jeg har noteret mit link f.eks.

Efter faktisk 1 minut ca efter jeg trykkede på linket kommet den næste side frem og jeg sidder altså på en 100 mbit så de må have mange der tilmelder sig på engang ellers er det bare et uheldigt tidspunkt.

Men her kommer det , jeg er endelig inde, her kan jeg se de søger en kundekonsulent, jeg kan ret stamdata, og faktisk indsætte konto nummer osv. Jeg kan også læse om der er tvivler om det man tjener der skal opgives som B-skat eller andre ting .

Fint skal det være , der er også tilbud til medlemmer , der må jeg ind og kigge og minsandten der er 2 tilbud der er gratis mægler rådgivende som er uforpligtende, og jeg kan tjene 15 kroner på det hvis jeg får andre til at få besøg af dem, det er lige det jeg har drømt om at få .  crazy

Men jeg aner stadig ikke hvem jeg hjælper, kan jeg simpelthen ikke finde ud af , måske er det et mærsk datter selskab ?

Eneste jeg kan finde på det er faktisk det er en privat person der egentlig ikke er nogen privat person , fordi det er da en forretning når man begynder og aflønner folk med provision osv.

Så jeg tror ikke jeg vil have et direktelink  eller give et direktelink tilnogen Peace ..

Niels
Reserveholdsspiller

« Svar #3: 05 Nov 2006, 08:55 »

Tak, Svend, for denne fornemme folkeoplysning. Fup og fiduser og plattenslageri slipper vi nok aldrig for.

DelPiero
Gæst

« Svar #4: 05 Nov 2006, 10:11 »

Dejligt med lidt feedback Svend.
Nu ved man da det er det rene fup!

ZhotLog
Gæst

« Svar #5: 05 Nov 2006, 11:36 »

Så kommer det gode gamle ordsprog frem igen:

Alt hvad der lyder for godt til at være sandt, er det nok også.

BasIth
Gæst

« Svar #6: 05 Nov 2006, 12:06 »

Hehe viste nok godt der var noget fup men sker der noget få mig at tilmelde mig? Jeg kan aldrig miste penge eller noget Smiley

LosCules
Gæst

« Svar #7: 05 Nov 2006, 18:54 »

Du får måske spam, men ikke andet Smiley.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010