home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 316 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | |-+  Lyd siden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Lyd siden  (Læst 3734 gange)
Laurits
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Lyd siden
« : 08 Nov 2014, 11:41 »

Hej!
Jeg har længe undret mig over at der ikke er nogen som har kastet sig over lydeffekterne i spillet. Jeg spillede engang en ældre version af FM hvor jeg fandt et download hvor man bla. kunne høre Liverpool chants når man spillede med dem. Det peppede hele spillet gevaldigt op. Siden dengang (måske 10 år siden. Jeg er en gammel dreng  crazy ) har jeg ikke kunnet finde noget tilsvarende. Jeg har desværre ikke evnerne til at skabe noget der ligner men det undrer mig at igen har kastet sig over den opgave.
Er det besværligt eller umuligt? Eller er der andre grunde til at det ikke er til at finde.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Lyd siden
« Svar #1: 08 Nov 2014, 12:36 »

Hej Laurits, lydsiden er noget man bevidst ikke rigtigt bruger tid på, da det er meget få der ikke vælger at slå lyden fra i fm.
selv hvis der var rigtige lyde osv, ville man så gide hører på dem i længden ? jeg tvivler stærkt.
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Lyd siden
« Svar #2: 08 Nov 2014, 12:52 »

Jeg plejer at have en playliste med fodbold sange kørende i spotify, eller pandora med en mixet playliste hvis jeg streamer. Syntes det er for træls hvis man sidder og spiller og en ynglings klubsang går i gang ved 3. minuts overtid, og så stopper når der bliver fløjtet til slut.

Jeg kan dog godt følge det ville peppe det op, hvis man eksempelvis ser hele kampen i 3D/2D Smiley
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Laurits
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Lyd siden
« Svar #3: 08 Nov 2014, 12:56 »

I har nok ret begge 2. Jeg mindes blot at det var ret spas i sin tid  Smiley
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lyd siden
« Svar #4: 08 Nov 2014, 13:20 »

Jeg plejer at have en playliste med fodbold sange kørende i spotify, eller pandora med en mixet playliste hvis jeg streamer. Syntes det er for træls hvis man sidder og spiller og en ynglings klubsang går i gang ved 3. minuts overtid, og så stopper når der bliver fløjtet til slut.

Hvad gør du så hvis din playliste sætter en klubsang på i overtiden? Opstemt
Logged

JaWocKa

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Lyd siden
« Svar #5: 08 Nov 2014, 13:25 »

Hører den jo bare færdig Smiley det er jo derfor jeg foretrækker at bruge spotify :p så skal jeg ikke hen og finde sangen bagefter for at høre den færdig, man kan jo sagtens høre en klubsang mens man læser nyheder Smiley
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Laurits
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Lyd siden
« Svar #6: 08 Nov 2014, 18:43 »

Nu var det jo ikke hele klubsange der blev spillet men små klip som  tydeligt var taget fra stadions som feks. "Liverpool Liverpool Liverpool" elle "com¨on the Reeds" Man kunne høre tilsvarende  små sange på modstander hold når man spillede på udebane. Derudover var der mange flere varianter af lyde med buhråb og båthorn. Det gav en langt mere varieret og sjov oplevelse af at se en kamp. Det fungerede også fint når man kun så højdepunkter som jeg plejer at spille med.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010