home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 451 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Arsenal FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal FC  (Læst 87405 gange)
matv
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #270: 13 Mar 2015, 16:50 »

Jeg vil på ingen måde tage credit for din taktik!! Det er din ære- den kan ingen tage fra dig Peace

 Thumbs Up  Smiley

Anyway. Vil prøve at uploade et par screenshots i aften Smiley
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #271: 13 Mar 2015, 17:06 »

Thumbs Up  Smiley

Anyway. Vil prøve at uploade et par screenshots i aften Smiley
Lyder fornuftigt - og ingen tager æren for netop dine resultater Thumbs Up
« Seneste Redigering: 13 Mar 2015, 19:10 af Esmark11 » Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #272: 13 Mar 2015, 18:11 »

Kan godt se at polakken stadig er den ringeste målmand på det niveau.. Jesus Shockeret
Logged

matv
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #273: 13 Mar 2015, 22:36 »

Noget af det første jeg gør, når jeg starter et Arsenal spil er, at hente Rene meulensteen ind som træner på en fri transfer.

Derefter Phil cannon fra Blackburn.
fyre Steve Bould (Ansætter ham som træner senere i spillet, når han igen er interesseret)
Rykker Keown op som Ass manager, da hans stats/tal er noget bedre.
Ansætter Thomas Tuchel som Leder af ungdomsudvikling! 
Henter José Manuel Otxotorena som mm træner.
til sidst henter jeg Lieven Maesschalck ind som chef fysio.

Bliver ved med at holde øje med top personale gennem hele spillet, da jeg går meget op i, at det er de rigtige trænere og scouts.

I øvrigt, så er Lusiäo fra Benfica en perfekt back-up i center forsvaret i første sæson (16 mil) Wink!



Wojciech har gjort det overraskende godt i mit spil, selvom han plejer at blive solgt i andre saves!



Taktik 1 Bruger jeg primært på hjemmebane eller imod mindre hold i europa, capital one cup osv. Før jeg købte pogba kørte jeg wilshere som dybdeliggende playmaker i stedet for flydene playmaker som Pogba spiller.





Taktik 2 bruger jeg som regel på udebane og især imod store hold. skifter ofte fra taktik 1 til taktik 2 i løbet af 2. halveg, hvis jeg er foran.



Også lige lidt om hvordan man laver penge i spillet:







Og til sidst.. resultatet:



4 x årets manager og 19 titler  Opstemt
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Arsenal FC
« Svar #274: 14 Mar 2015, 00:15 »

Ligner et virkelig fedt spil, du har gang i. Smiley

Jeg tænker dog, hvordan det kan være, at du har streget taktiknavnet ud? Jeg er nysgerrig.. Tunge
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #275: 14 Mar 2015, 00:21 »

Ligner et virkelig fedt spil, du har gang i. Smiley

Jeg tænker dog, hvordan det kan være, at du har streget taktiknavnet ud? Jeg er nysgerrig.. Tunge
Var også det første jeg lagde mærke til Wink
Logged

H A L A   M A D R I D!

matv
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #276: 14 Mar 2015, 15:22 »

Ligner et virkelig fedt spil, du har gang i. Smiley

Jeg tænker dog, hvordan det kan være, at du har streget taktiknavnet ud? Jeg er nysgerrig.. Tunge

Fordi mit rigtige navn står der i  Wink

Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #277: 14 Mar 2015, 15:41 »

Detså fair nok Opstemt
Logged

matv
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #278: 30 Mar 2015, 18:05 »

Andre der har prøvet sig frem med min taktik? Fungere den hos jer? Smiley
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #279: 30 Mar 2015, 19:56 »

Nah men har selv en taktik i tankerne jeg regner med at give et skud ^^ skal bare lige få taget mig sammen til at starte med Arsenal igen Peace
Logged

matv
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #280: 31 Mar 2015, 17:05 »

Nah men har selv en taktik i tankerne jeg regner med at give et skud ^^ skal bare lige få taget mig sammen til at starte med Arsenal igen Peace

Fair nok. God fornøjelse  Smiley
Logged

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #281: 13 Apr 2015, 13:39 »

http://plbold.dk/2015/04/13/afsl%C3%B8ret-denne-arsenal-spiller-er-hurtigere-end-bolt
Burde han ikke snart få 20-20 i Acceleration og hurtighed? Wink
Logged

NiicoDK
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #282: 21 Apr 2015, 14:05 »

Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #283: 01 Maj 2015, 22:55 »

Har gang i mit fedeste spil måske nogensinde i Football Manager med Arsenal.

Er der andre som har gang i et spil med dem?

Jeg er selv i udkanten af 3. sæson, og jeg vil derefter komme med et længere indlæg omkring mine 3 første sæsoner. Kort fortalt: Det går ret godt! ;-)
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #284: 02 Maj 2015, 09:05 »

Jeg har gang i et spil med Arsenal, hvor jeg har lidt forskellige mål. Det helt store mål er at blive verdens bedste træner, men på vejen der til, skal jeg naturligvis gøre Arsenal til den bedste klub i England. Derudover skal jeg slå 49 unbeaten (hvilket er gjort) og på et tidspunkt skaffe et hold, som er udelukkende bestående af spillere af egen avl.

2014-15
I min første sæson i Arsenal havde jeg ikke de store forventninger til mit hold. Jeg regnede stærkt med at ville ende i top fire, men jeg havde på ingen måde regnet med at sikre mig mesterskabet. Det var en rigtig god sæson, hvor jeg allerede i 33. runde endte med at kunne hive mesterskabet til Emirates for første gang. Foruden det flotte mesterskab fik jeg også FA Cup i hus ved at slå Liverpool med 3-2 i finalen. I starten af sæsonen fik jeg også Charity Shield i hus, da Manchester City blev besejret på straffespark.

I min første sæson brugte jeg utrolig mange milioner, da jeg i januar fik en fremragende mulighed for at sikre mig Neymar. Jeg valgte at betale 650 milioner for ham, da jeg simpelthen måtte eje ham. Inden januar havde jeg dog fået et par tilføjelser til mit hold i form af Vallejo, Gaya, Ould-Chikh, Verratti, Wanyama og Musacchio. Ud var gået Monreal, Flamini, Arteta og Diaby.

I janaur tilknyttede jeg som sagt Neymar, men udover Neymar valgte jeg også at hente Rotariu og Tielemans. Jeg vil flere penge af bestyrelsen til indkøb, hvilket jeg valgte at bruge med det samme på at forstærke holdet.

Carling Cup var ikke en turnering jeg prioriterede højt, hvilket medførte et hurtigt exit. Allerede i 3. runde måtte jeg lade livet til Aston Villa, der slog mig med 1-0 i en hård udebanekamp. I Champions League blev slutdestinationen Barcelona i kvartfinalen, der over to kampe besejrede mig med en samlet score på 5-2.

På Årets Hold i Premier League endte jeg med fire spillere i form af Wilshere, Musacchio, Kosicleny og Chambers. Årets Manager blev mig. Topscoreren i ligaen blev Sturridge med 32 kasser. FWA Årets Spiller gik til Agüero, mens PFA Årets Spiller gik til Hazard. PFA Årets Unge Spiller gik til Wilshere, som havde en utrolig god sæson.

TROFÆER:
Charity Shield
FA Cup
Premier League



2015-16
I min efterfølgende sæson var målet at vinde alt hvad jeg kunne komme i nærheden af. Dette blev dog ikke en realitet, men det var tæt på. Til at hjælpe mig på vej mod mit mål blev der indkøbt spillere i form af Paul Pogba, Boilesen og Begovic. Udover disse tre hentede jeg tre regens og Bakkali på fri transfer, som mest er tænkt på et videresalg i fremtiden med fortjeneste. Ud gik der også nogle spillere, hvor Gibbs måtte skifte til Chelsea, Jenkinson til Southampton, Ramsey til City, Coquelin til Verona, Podolski til Everton, Campbell til Inter og til januar skiftede Mertesacker til Leverkusen. I denne sæson endte jeg faktisk med at have købt ind for færre penge end jeg solgte for.

Sæsonen blev startet ud med en Charity Shield kamp mod Chelsea, hvor mit nyindkøb, Pogba, scorede sæsonens første kasse efter 16. minutter. Den kære Giroud scorede kampens sidste mål, og vi kunne fejre sæsonens første triumf med 2-0 over Chelsea.

3. runde af Carling Cup blev endnu engang endestationen, da Liverpool slog mig ud på straffespark i et nervepirrende opgør. FA Cup blev dog tilgengæld vundet igen. Jeg endte med at skulle møde Stoke i finalen, hvilket naturligvis blev til en sejr til mig. Alexis scorede to mål, mens Giroud gjorde det samme. Dette gjorde, at jeg kunne fejre en flot triumf med hele 4-0.

Premier League blev også vundet med ny målrekord på hele 135 mål. Det var en fantastisk sæson, hvor alt gik op i en højere enhed. Neymar blomstede, Pogba var ustyrlig og Verratti gjorde det rigtigt gang på gang. I ligaen endte jeg med at vinde Årets Manager igen. På Årets Hold kunne jeg prale med Neymar, Verratti, Koscielny og Chambers. Topscoreren blev den aldrende RvP med 32 mål. FWA Årets Spiller blev Verratti med et gennemsnit på 8,45. PFA Årets Spiller blev Neymar med 26 scoringer og 16 oplæg. PFA Årets Unge Spiller blev Liverpool-stjernen Coutinho.

Sæsonens højdepunkt var dog i Champions League, hvor jeg træk utrolig svære modstandere gang på gang. Efter gruppepspillet stødte jeg ind i Dortmund, hvor jeg måtte slide for at komme videre. Det endte dog med at jeg slog dem samlet med 5-2. I kvartfinalen ventede Bayern München, som jeg frygtede. Det skulle jeg dog ikke, da jeg efter to kampe kunne juble over en semifinaleplads med cifrene 6-1. Semifinalen var imod Barcelona, som jeg blev slået ud af sæsonen før. Jeg var sikker på, at det ville ske igen, men jeg tog fejl. En finaleplads blev sikret efter et fremragende retur opgør, hvor jeg vendte et 2-0 nederlag til 2-3. Derfor kunne jeg fejre en finaleplads mod en 'nem' modstander i form af Galatasaray.

Galatasaray blev klasket synder og sammen med 5-0. Pogba kronede sæsonen med et hattrick, mens Giroud lavede to scoringer.

TROFÆER:
Charity Shield
FA Cup
Premier League
Champions League



2016-17
Sæsonen jeg lige er blevet færdig med kan kaldes for den bedste nogensinde i fodboldhistorien. Jeg var med i syv turneringer. Jeg vandt syv turneringer. I ligaen scorede jeg 176 mål. I Champions League vandt jeg på straffespark over United. FA Cup finalen blev en afklapsning til Manchester City. Carling Cup blev vundet med cifrene 4-1 mod Liverpool i finalen. Charity Shield vundet med 3-0 mod Manchester United. Super Cup blev vundet med 5-4 over City i en virkelig fed og underholdende kamp. Klub VM-mestrene blev også Arsenal med en 3-0 sejr over brasilianske Corinthians.

I sommerens transfervindue havde jeg ikke planer om at hente forstærkninger ind. Jeg har et mål at skaffe et hold udelukkende af spillere fra egen avl, hvor jeg havde hentet et par unge regens. Ingen store spillere havde dog vundet vej til mit hold før den 31/08. Der valgte jeg lige inden transfervinduet lukkede at hente Toni Kroos til klubben for 400 millioner. Ud måtte Debuchy, Gabriel, Welbeck og Cazorla.

I januar valgte jeg at hente Lukaku til for 220 millioner, mens Giroud røg til Chelsea for det samme beløb. En handel jeg er blevet rigtig glad for, da Lukaku virkelig har scoret mål på samlebånd.

I stedet for at skrive en masse om denne sæson vil jeg hellere lade screenshots tale for sig selv. Det er simpelthen det vildeste jeg nogensinde har præsteret i Football Manager.





TROFÆER:
Charity Shield
FA Cup
Premier League
Champions League
Super Cup
Carling Cup
Klub VM



PRISER

GULDHANDSKE:
Asmir Begovic, 2016-17

ÅRETS MANAGER:
Mig, 2014-15, 2015-16, 2016-17

ÅRETS HOLD I PL:
2014-15: Chambers, Koscielny, Musacchio, Wilshere
2015-16: Koscielny, Chambers, Verratti, Neymar
2016-17: Begovic, Gaya, Chambers, Bellerin, Pogba, Kroos, Neymar, Walcott

ÅRETS TOPSCORER:
Neymar, 43 mål, 2016-17

FWA FOOTBALLER OF THE YEAR:
2015-16: Marco Verratti
2016-17: Neymar

PFA PLAYER OF THE YEAR:
2015-16: Neymar
2016-17: Toni Kroos

PFA YOUNG PLAYER OF THE YEAR:
2014-15: Jack Wilshere
2016-17: Paul Pogba

BEDSTE SPILLER I EUROPA:
Neymar, 2015-16 (Verratti nr. 3), 2016-17 (Pogba nr. 2, Walcott nr. 3)

GYLDNE STØVLE:
Neymar 2016-17 (Walcott nr. 2)

EUROPAS GYLDNE DRENG:
Gaya, 2015-16

FIFA BALLON D'OR:
Neymar, 2015, 2016

ÅRETS HOLD I VERDEN:
2014: Cazorla
2015: Gaya, Verratti, Pogba, Neymar
2016: Gaya, Verratti, Pogba, Neymar, Chambers, Kroos, Walcott



MINE REGENS





REKORDER

Fleste kampe vundet i træk (17)
Flest kampe uden nederlag (54)
Flest kampe uden at indkassere mål (8)
Højeste betalte overgangssum (Neymar, 650 millioner)
Højeste modtagede overgangssum (Ramsey, 360 millioner)
Ligaens topscorer (Neymar, 43 mål)
Yngste spiller (Kevin Griffiths, 16 år og 48 dage)
Flest assist (Toni Kroos, 29 assist)
Yngste målscorer (Kevin Griffiths, 16 år og 143 dage)
Flest holdmål (176)
Flest holdpoint (105)
Største sejr (Arsenal 10-0 Wigan)
Højeste gennemsnits vurdering (Toni Kroos, 8.51)



TROFÆER ALT I ALT

3 x Premier League
3 x FA Cup
3 x Charity Shield
2 x Champions League
1 x Super Cup
1 x Carling Cup
1 x Klub VM

15 x Månedens Manager
3 x Årets Manager
Logged

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010