home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 389 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Arsenal FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal FC  (Læst 87407 gange)
Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #285: 02 Maj 2015, 10:31 »

Ser virkelig ud til at være et fedt spil du har gang i der Cesc, er selv lige gået igang med et nyt save med liverpool hvor jeg også går efter at vinde alt noget tid u i fremtiden :-)

Ang dine Regns er det nogle du pludselig finder eller blir tilbudt? hvor mange spiller har du med i din database Smiley?
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #286: 03 Maj 2015, 09:33 »

Ser virkelig ud til at være et fedt spil du har gang i der Cesc, er selv lige gået igang med et nyt save med liverpool hvor jeg også går efter at vinde alt noget tid u i fremtiden :-)

Ang dine Regns er det nogle du pludselig finder eller blir tilbudt? hvor mange spiller har du med i din database Smiley?

Jeg har hele tiden scouts ude for at finde dem!

Jeg har vidst omkring 50.000 med i min database.

Derudover har jeg lige hentet Messi til klubben, da jeg selvfølgelig skulle se hvordan han vil klare den i Premier League. Indtil videre spiller han med en gennemsnit på 9.15, så mon ikke det bliver en fornuftig signing ;-)
Logged

-Wilshere-
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #287: 27 Maj 2015, 13:05 »

Hej gutter,

Er netop kommet i gang med lidt FM igen, efter flere års pause.

Efter lidt forskellige saves, med diverse klubber, har jeg nu igen igen kastet mig over Arsenal. Er slet ikke fan af at købe mig til succes og bruge milliarder på spillere, det ødelægger fuldstændig realismen for mig personligt, og egentlig også spændingen i spillet. Min filosofi inden var at hente én masse unge spillere ind, og selv fremavle en masse talenter til kommende stjerner... Det er der så åbenlyst ikke tid til i den nyeste version af FM. Forklaring følger.

Efter kort tid måtte jeg sande, at der skulle lidt kvalitet til for at få styr på tropperne. Jeg vælger aldrig at have mulighed for at købe spillere i det første sommervindue, da dette også for mig er utopisk når klubberne i forvejen har brugt rigtig mange penge på spillere. Dette betød at jeg måtte vente til januar med at handle, og søgte specifikt efter en regista (defensiv midtbane). Jeg var vidt omkring, og havde mine talentspejdere ude og finde det næste store håb - uden held. Jeg begrænsede derfor min søgning til de større klubber, og specifikt spillere med de egenskaber jeg havde brug for. Mit valg faldt til sidst på Kevin Strootman fra Roma, og jeg fik til sidst forhandlet en pris på plads efter længere tids tovtrækkeri klubberne imellem. Det var her jeg måtte erkende, at spillerne er blevet noget dyrere de sidste sæsoner hvor jeg ikke har spillet, og kunne se min ambition om at holde udgifterne på det lave, fordufte i den varme luft. Kort sagt, jeg endte med at betale 350 millioner. Av.

Jeg opdaterer løbende med mine indkøb og holdets præstationer.
« Seneste Redigering: 27 Maj 2015, 13:36 af -Wilshere- » Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #288: 27 Maj 2015, 19:50 »

Efter flere saves, har jeg valgt at prøve Arsenal, som jeg aldrig rigtig har spillet med. Jeg vil indfører et nyt system til dem. Jeg dropper alt det overflødige boldspil. Med det kræver det at nogle store navne forlader klubben. Özil kommer ikke til at passe i i mit system, gernerelt de central offensive kræfter, vil blive solgt.

Spillere jeg meget gerne vil hente til klubben er; Harry kane, James McCarthy, gaya, clyne, Sam byram. Det er de spillere jeg ser der lige kunne forstærke holdet rigtig meget. Vi skal have mere engelsk på holdet også derfor min ønskeliste er som den er. Er i tvivl om en Lucas romero, vil gøre sig gældende (nationalitet) det er kun derfor jeg er i tvivl. En Phil Jones og John Stones er også oppe at vende som erstatning for merte og koc. Men mere om spillet når jeg lige kommer igang.
Logged

H A L A   M A D R I D!

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #289: 28 Maj 2015, 20:48 »

Målscore der hedder 55-12 efter 12 kampe. Jeg kan ik klage lige nu Peace
Logged

TimE
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #290: 30 Maj 2015, 18:35 »

Hvilken taktik bruger folk i første sæson med Arsenal? Har lidt svært ved at finde en stabil taktik, prøvede 4-1-4-1, Bayern stil, men det er ikke just lykkedes og defensiven er ikke fremragende..

Edit: Fik bikset en 4-2-3-1 sammen som har fungeret rigtig godt de sidste kampe.
« Seneste Redigering: 30 Maj 2015, 23:50 af TimE » Logged

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

NiicoDK
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #291: 07 Jun 2015, 21:01 »

Jeg har netop haft min muligvis bedste sæson med sejr i alle turneringer på nær den europæiske Super Cup  Peace


Jeg fik det 5. mesterskab ud af 5 mulige og CL for 4. gang ud af 5 mulige som det største.

Lige lidt highlights:
Courtois satte ny rekord med 26 clean sheets og Luke Shaw rekord med bedste gennemsnitsbedømmel se på 8.06. Havde desværre ingen topscorer, da Lukaku var skadet gennem meget af sæsonen og mit unge angrebstalent endnu ikke er helt på samme niveau. Sæsonens 2. nederlag kom først i 3. sidste spillerunde(0-4 til Everton ticked off) hvor det virkede som om spillerne var gået på sommerferie.

Bakkali blev solgt for 430 mio. til Porto - gad ham simpelthen ikke mere. Der var for meget brok og for få kvalitetspræstation er, så da Porto valgte at smide så mange penge min vej tog jeg imod.

Derudover kom United med et jobtilbud, men gad ikke tage skridtet ned endnu  Djævel

Jeg prøver at hente Januzaj, men United er fuldstændig umulige at forhandle med. Er der nogen der evt. har haft held med at lokke ham til? Eller nogen der evt. har et ungt alternativ? Smiley
« Seneste Redigering: 08 Jun 2015, 09:22 af NiicoDK » Logged

johoje
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #292: 16 Jun 2015, 14:39 »

Det er dejligt at læse lidt om alle folks erfaringer med AFC.

Jeg har næsten gennemført første sæson. Jeg mangler 5 turneringskampe og har vundet ligaen. Jeg har spillet tre (3!) kampe i ligaen uafgjort og vundet resten. Jeg spiller oftest med denne opstilling: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=342334752&searchtext=

Özil har sat ligaen fuldstændig i brand. Han har 20 mål og små 20 assist og et snit på omkring 8,15. Han spiller på højrekanten som Attacking Playmaker (support).

Indkøb:
Romero
Depay
Tielemans (lejet ud)
Digne
Balanta


Kondogbia, januar til £2,8 mio. da han var sat til salg
Vallejo, januar

Salg
Monreal
Giroud (solgt til Wolfsburg, hvor B52 derfor sidder på bænken  Grin)
Rosicky
Flamini

Første-elveren ser nogenlunde således ud:

                    Chezzer
Chambers Mertesacker Koscielny Gibbs

                     Romero (RPM)
         Ramsey (BWM)
Ôzil (AP)                        Wilshere (AP)
     Sanchez (DF/DLF) Depay (AF)

Ramsey er blevet trænet til at kunne spille DM - derfor skifter Romero og Ramsey plads i løbet af kampen. De to AP skifter plads (Wilshere trænet til at kunne spille i højre side). Og de to forreste skifter også plads.

Men følgende alternative opstilling kan også benytes:

                Ospina
Debuchy Vallejo Balanta Digne

                Arteta (RPM)
    Kondogbia (BWM)
Oxlade (AP)                Cazorla (AP)
   Welbeck (DLF) Walcott (AF)

Planen for sommeren er at købe Cavani (jeg har ikke prøvet at have ham endnu) og sælge Cazorla og Welbeck/Walcott. Carlos Fierro er allerede sikret (på en fri transfer) og kan fint spille 4. violin i angrebet.
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #293: 18 Jun 2015, 01:08 »

Det er dejligt at læse lidt om alle folks erfaringer med AFC.

Jeg har næsten gennemført første sæson. Jeg mangler 5 turneringskampe og har vundet ligaen. Jeg har spillet tre (3!) kampe i ligaen uafgjort og vundet resten. Jeg spiller oftest med denne opstilling: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=342334752&searchtext=

Özil har sat ligaen fuldstændig i brand. Han har 20 mål og små 20 assist og et snit på omkring 8,15. Han spiller på højrekanten som Attacking Playmaker (support).

Indkøb:
Romero
Depay
Tielemans (lejet ud)
Digne
Balanta


Kondogbia, januar til £2,8 mio. da han var sat til salg
Vallejo, januar

Salg
Monreal
Giroud (solgt til Wolfsburg, hvor B52 derfor sidder på bænken  Grin)
Rosicky
Flamini

Første-elveren ser nogenlunde således ud:

                    Chezzer
Chambers Mertesacker Koscielny Gibbs

                     Romero (RPM)
         Ramsey (BWM)
Ôzil (AP)                        Wilshere (AP)
     Sanchez (DF/DLF) Depay (AF)

Ramsey er blevet trænet til at kunne spille DM - derfor skifter Romero og Ramsey plads i løbet af kampen. De to AP skifter plads (Wilshere trænet til at kunne spille i højre side). Og de to forreste skifter også plads.

Men følgende alternative opstilling kan også benytes:

                Ospina
Debuchy Vallejo Balanta Digne

                Arteta (RPM)
    Kondogbia (BWM)
Oxlade (AP)                Cazorla (AP)
   Welbeck (DLF) Walcott (AF)

Planen for sommeren er at købe Cavani (jeg har ikke prøvet at have ham endnu) og sælge Cazorla og Welbeck/Walcott. Carlos Fierro er allerede sikret (på en fri transfer) og kan fint spille 4. violin i angrebet.

Interessant at se du leger lidt med omskoling af spillere, har jeg ikke selv gjort meg for meget i.

Kan også se at du har fået gjort op med det mere klassiske Arsenal taktik system, som åbenbart er en gevinst for dig. Selv hænger jeg meget fast i en 4-5-1 taktik med en meget offensiv midtbane.
Logged

Polaken
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #294: 30 Jul 2015, 23:39 »

Så blev jeg færdig med min 1. sæson med Arsenal, en sæson der kan opsummeres med ordene, lige ved og succes.

For det var en meget delt sæson.

Jeg lagde stærkt ud med at hjemfører det 1. trofæ ved at besejre Man City i Community Shield på straffespark. Kampen endte 1-1 i ordinær tid, og herefter skulle det hele afgøres fra 11-meter pletten, og her viste vis os mentalt klart stærkest! Alexis Sanchez scorede i øvrigt vores mål, og det blev ikke hans sidste mål, kan jeg allerede nu afslører! Wink

Jeg valgte fra sæsonens start ikke at bruge mange kræfter på Carling cuppen, så her gav jeg spilletid til mine reserver, unge spillere samt de folk som var på vej tilbage fra skade. Derfor var det ingen katastrofe at ryge ud til Newcastle, der tydeligvis satsede mere på denne turnering end vi gjorde. Carling cuppen blev i øvrigt vundet af Aston Villa, i en ellers usynlig sæson fra deres side.

FA cuppen har jeg altid haft stor respekt for, og har det stadig, og det er også derfor, at vi valgte at prioritere denne mere, end Carling cuppen. Vi nåede helt til semifinalen på Wembley, førend at Man UTD blev vores endestation, da vi blev besejret 3-1. Man UTD blev de senere vindere, så det var egentlig okay.

Vi har så heldige, at vi trak en relativ nem gruppe i CL, efter at have slået Besiktas 3-2 samlet. Vi trak herefter Ajax, Monaco samt Basel, og vi endte med at stå som klarer puljevindere efter 6 sejre, og maksimum point. Og det selvom at vi stillede med reserver de to sidste kampe, da 1. pladsen var sikret. Her nåede vi så helt til kvartfinalen, førend at naboerne fra Chelsea slog os ud samlet 5-5. Desværre for os, så vandt vi 5-2 på hjemmebane, og både spillerene og undertegnet havde det ene ben i semifinalen, men Chelsea slog os 3-0 på hjemmebane, og dermed røg vi ud på reglen om udebanemål! Ekstremt bittert! Forhåbentlig har vi lært af dette til næste sæson...

Det blev dog til mere sølvtøj, og efter flere måneders kamp med Chelsea om førstepladsen, kan vi efter 38 runder kalde os vindere af Barclays Premier League! Og det endda med Chelsea i kollaps sidste runde, hvor både Man UTD og Man City overhalede dem.

Jeg er rigtig godt tilfreds med sæsonen der er gået, og ser nu frem mod den kommende sæson! Sanchez har scoret fint med mål, men Giroud har været tæt på ustoppelig da han kom igang, og endte med 28 mål i 33 kampe. Welbeck endte med 11 mål i 19 kampe.

Min trup efter 1. sæson ser således ud:

Trup del 1

Trup del 2

Min taktik har primært været denne:

Opstilling

- Med disse instruktioner

Instruktioner

Jeg har dog også haft en mere defensiv taktik til udebane, men den har ikke været benyttet så ofte som den anden.

Transfer

Jeg lavede følgende handler 1. sæson:

Indkøb & salg

Jeg vil til den nye sæson gerne have styrket midtbanen og forsvaret primært. Hvad der ellers kommer må tiden vise.

I må endelig skrive hvis i har nogen spørgsmål, ting i vil have SS af eller noget helt trejde!
« Seneste Redigering: 30 Jul 2015, 23:46 af Polaken » Logged

I 1989 spillede John Stampe sin sidste Europa Cup-kamp i karrieren mod ingen ringere end Barcelona på Camp Nou. BT skrev dagen efter: "Kejser John var banens bedste. Han spillede som om, han ejede hver en centimeter af Camp Nous grønsvær."

NiicoDK
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #295: 31 Jul 2015, 07:51 »

Så blev jeg færdig med min 1. sæson med Arsenal, en sæson der kan opsummeres med ordene, lige ved og succes.

For det var en meget delt sæson.

Jeg lagde stærkt ud med at hjemfører det 1. trofæ ved at besejre Man City i Community Shield på straffespark. Kampen endte 1-1 i ordinær tid, og herefter skulle det hele afgøres fra 11-meter pletten, og her viste vis os mentalt klart stærkest! Alexis Sanchez scorede i øvrigt vores mål, og det blev ikke hans sidste mål, kan jeg allerede nu afslører! Wink

Jeg valgte fra sæsonens start ikke at bruge mange kræfter på Carling cuppen, så her gav jeg spilletid til mine reserver, unge spillere samt de folk som var på vej tilbage fra skade. Derfor var det ingen katastrofe at ryge ud til Newcastle, der tydeligvis satsede mere på denne turnering end vi gjorde. Carling cuppen blev i øvrigt vundet af Aston Villa, i en ellers usynlig sæson fra deres side.

FA cuppen har jeg altid haft stor respekt for, og har det stadig, og det er også derfor, at vi valgte at prioritere denne mere, end Carling cuppen. Vi nåede helt til semifinalen på Wembley, førend at Man UTD blev vores endestation, da vi blev besejret 3-1. Man UTD blev de senere vindere, så det var egentlig okay.

Vi har så heldige, at vi trak en relativ nem gruppe i CL, efter at have slået Besiktas 3-2 samlet. Vi trak herefter Ajax, Monaco samt Basel, og vi endte med at stå som klarer puljevindere efter 6 sejre, og maksimum point. Og det selvom at vi stillede med reserver de to sidste kampe, da 1. pladsen var sikret. Her nåede vi så helt til kvartfinalen, førend at naboerne fra Chelsea slog os ud samlet 5-5. Desværre for os, så vandt vi 5-2 på hjemmebane, og både spillerene og undertegnet havde det ene ben i semifinalen, men Chelsea slog os 3-0 på hjemmebane, og dermed røg vi ud på reglen om udebanemål! Ekstremt bittert! Forhåbentlig har vi lært af dette til næste sæson...

Det blev dog til mere sølvtøj, og efter flere måneders kamp med Chelsea om førstepladsen, kan vi efter 38 runder kalde os vindere af Barclays Premier League! Og det endda med Chelsea i kollaps sidste runde, hvor både Man UTD og Man City overhalede dem.

Jeg er rigtig godt tilfreds med sæsonen der er gået, og ser nu frem mod den kommende sæson! Sanchez har scoret fint med mål, men Giroud har været tæt på ustoppelig da han kom igang, og endte med 28 mål i 33 kampe. Welbeck endte med 11 mål i 19 kampe.

Min trup efter 1. sæson ser således ud:

Trup del 1

Trup del 2

Min taktik har primært været denne:

Opstilling

- Med disse instruktioner

Instruktioner

Jeg har dog også haft en mere defensiv taktik til udebane, men den har ikke været benyttet så ofte som den anden.

Transfer

Jeg lavede følgende handler 1. sæson:

Indkøb & salg

Jeg vil til den nye sæson gerne have styrket midtbanen og forsvaret primært. Hvad der ellers kommer må tiden vise.

I må endelig skrive hvis i har nogen spørgsmål, ting i vil have SS af eller noget helt trejde!

Jeg kan ikke åbne dine SS  Huh

Lyder ellers som en fin 1. sæson Smiley
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #296: 08 Aug 2015, 22:14 »

Hvordan går det ellers for jer der spiller med Arsenal? Smiley
Logged

NiicoDK
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #297: 11 Aug 2015, 21:33 »

Hvordan går det ellers for jer der spiller med Arsenal? Smiley

Fremragende!  Grin

Jeg har vundet CL 4 ud af 6 gange, mesterskabet alle år, så mangler 2 mere for at slå Uniteds rekord. Har netop sat ny rekord som ubesejret i PRL og generelt fungerer holdet rigtig godt. Både de etablerede spillere og talenterne Smiley

Økonomien er der heller ikke noget galt med. Har 4 mia. i transferbudget, men købte ikke det store til den nye sæson. De kan stå og vente til der skal udskiftes massivt eller lignende  Huh

Hvad med dig/jer andre? Smiley
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #298: 12 Aug 2015, 00:05 »

Fremragende!  Grin

Jeg har vundet CL 4 ud af 6 gange, mesterskabet alle år, så mangler 2 mere for at slå Uniteds rekord. Har netop sat ny rekord som ubesejret i PRL og generelt fungerer holdet rigtig godt. Både de etablerede spillere og talenterne Smiley

Økonomien er der heller ikke noget galt med. Har 4 mia. i transferbudget, men købte ikke det store til den nye sæson. De kan stå og vente til der skal udskiftes massivt eller lignende  Huh

Hvad med dig/jer andre? Smiley

Hvordan ser dit hold ud?Smiley
Logged

NiicoDK
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #299: 12 Aug 2015, 15:41 »

Således:



Pagels, Tipple, Gilvan, Teixeira, Pablo og Prandi er alle regens i alderen 19-22  Smiley
« Seneste Redigering: 12 Aug 2015, 15:43 af NiicoDK » Logged

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010