home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 437 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Arsenal FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal FC  (Læst 87457 gange)
magnum
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #180: 25 Dec 2014, 19:05 »

Hvordan bruger i özil. Jeg er ikke helt tilfreds med ham.
Logged

øbo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #181: 25 Dec 2014, 19:28 »

Hvordan bruger i özil. Jeg er ikke helt tilfreds med ham.

Brugte ham som fremskudt playmaker i min første sæson, her blev det til en ok sæson, men 9 mål og assist i PL, 16 assists i total for hele sæsonen. Overvejer dog at sælge ham, da det kunne være frækt med en lidt mere målfarlig type.
Logged

øbo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #182: 25 Dec 2014, 19:40 »

EDIT, billederne virker, man skal bare lige klikke på dem en gang Wink

Så fik jeg spillet mig igennem første sæson. Det blev til en 4. plads, overhalet i sidste runde af sp*rs, grr. Ellers blev det desværre ikke til nogle trofæer, dog en andenplads i CHL efter Chelsea, som jeg slet ikke havde en chance imod hele sæsonen, så her var alt jo som i virkeligheden.

Holdet ser pt sådan ud:



Kunne ikke lade vær' med at købe Højbjerg her til anden sæson, selvom jeg nok ikke burde, da jeg allerede har Jack, Ramsey og Bender til de pladser.
Indtil videre ser mine handler således ud:



Vil gerne sælge Santi, Giroud, Campbell og Welbeck. Jeg er også i tvivl om Chamberlain, nogen der har fået rigtig gang i ham?

Har rigtig store forventninger til Barbosa her i anden sæson, han startede som lyn og torden i første, men faldt derefter lidt i niveau. Leger lidt med tanken om at prøve ham af som skyggeangriber og så på sigt sælge Øzil, som jeg ellers egentlig er glad for, men er blevet lidt træt af ham, da han var et del af mit hold frem til 2019 i FM 2014. Har i andre gode erfaringer med Ward-Prose og Barkley?
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #183: 25 Dec 2014, 20:59 »

Syntes godt nok nogle af jer giver ekstremt meget for jeres spillere. Forstår ikke man vil give 4-500 mio for Højbjerg. Hvorfor så ikke fedt for pogba og give 600 for spilleren der bliver den anden bedste spiller af det oprigtige?
Logged

H A L A   M A D R I D!

øbo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #184: 25 Dec 2014, 21:34 »

@dennis - Det er bare så spændende med Højbjerg Wink Pogba so last FM
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #185: 25 Dec 2014, 22:11 »

Vil gerne sælge Santi, Giroud, Campbell og Welbeck. Jeg er også i tvivl om Chamberlain, nogen der har fået rigtig gang i ham?

Har rigtig store forventninger til Barbosa her i anden sæson, han startede som lyn og torden i første, men faldt derefter lidt i niveau. Leger lidt med tanken om at prøve ham af som skyggeangriber og så på sigt sælge Øzil, som jeg ellers egentlig er glad for, men er blevet lidt træt af ham, da han var et del af mit hold frem til 2019 i FM 2014. Har i andre gode erfaringer med Ward-Prose og Barkley?

Har haft gang i Oxen og det samme gælder Welbeck, så ville selv holde fast på de engelske spillere. Har også solgt Santi, Giroud og Campbell fra for gode summer.

Özil gør det rigtig godt for mig, men jeg har da også Barkley og W-P i truppen, de er dog ikke faste spillere på holdet da jeg har andre der gør det bedre lige nu Wink
Logged

øbo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #186: 25 Dec 2014, 22:33 »

Har haft gang i Oxen og det samme gælder Welbeck, så ville selv holde fast på de engelske spillere. Har også solgt Santi, Giroud og Campbell fra for gode summer.

Özil gør det rigtig godt for mig, men jeg har da også Barkley og W-P i truppen, de er dog ikke faste spillere på holdet da jeg har andre der gør det bedre lige nu Wink

Han gør det nu også ok Ox, men tror bare ikke han bliver top-class. Havde desværre ingen succes med Welbz overhovedet, tror det blev til 7 mål i 25 kampe, og så måtte han altså ud Rullende Øjne
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #187: 26 Dec 2014, 00:44 »

Han gør det nu også ok Ox, men tror bare ikke han bliver top-class. Havde desværre ingen succes med Welbz overhovedet, tror det blev til 7 mål i 25 kampe, og så måtte han altså ud Rullende Øjne

Welbz lavede 29 mål i 38(11) kampe for mig i første sæson.  Ox lavede både mål og assists, men efter et par indkøb til anden sæson for han nu lidt mindre spilletid. Så hans statistik er ikke lige så prangende som sidste sæson.
Logged

kyhn
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #188: 26 Dec 2014, 21:04 »

steg trøje salget da i købte neymar...?
Logged

Odense Boldklub - Arsenal

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #189: 27 Dec 2014, 15:58 »

Hvor dumt ville det være på en skala fra 1-10 at sælge özil? Peace jeg har lidt en plan om at lave en 4-3-3 med arsenal (3 MC og 3 angribere) og der passer özil ik rigtig ind Opstemt
Logged

jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #190: 27 Dec 2014, 17:36 »

Hvor dumt ville det være på en skala fra 1-10 at sælge özil? Peace jeg har lidt en plan om at lave en 4-3-3 med arsenal (3 MC og 3 angribere) og der passer özil ik rigtig ind Opstemt
Synes bestemt ikke, at det ville være dumt. Jeg har lige færdigspillet første sæson med Arsenal, hvor jeg vandt ligaen og Özil var kun med i 3 af kampene fra start. Welbeck, Sanchez og Ox gør det fantastisk for mig på de offensive pladser, hvorfor jeg desperat forsøger at sælge Özil.
Logged

jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #191: 27 Dec 2014, 19:08 »

Som skrevet i ovenstående indlæg, så har jeg netop færdigspillet min første sæson med Gunners. En sæson hvor det blev til 1. pladsen i ligaen, sejr i Capital One Cup, men desværre et exit fra CHL og FA cup alt for tidligt; henholdsvis gruppespillet og 5. runde. Jeg har spillet en såkaldt 4-3-3, med en DM, to CM, to offensive fløjspillere og en enkelt mand på toppen. Op til første sæson blev Kevin Volland, Steven Caulker og Gonzalo Higuain hentet ind. I januar blev Sergi Roberto og William Carvalho hentet ind, for at styrke bredden på de tre centrale positioner.

Alexis, Ox, Ramsey og Welbeck var unægteligt profilerne og de bærende kræfter bag holdet. Higuain blev udmærket jo længere ind på sæsonen, vi bevægede os, men imponerede ikke i starten.

Start-elleveren så typisk sådan her ud, Sergi Roberto spillede dog også tit i stedet for Wilshere. Coquelin gjorde det faktisk også overraskende godt på DM.



Til den nye sæson har jeg indtil videre købt Alaba, Martin Ødegaard (må prøve ham), Ward-Prowse og Samuel Umtiti (vi skal jo ikke helt droppe det franske islæt på holdet). Jeg overvejer ligeså at få solgt et par af de aldrende spiller, fx Mertesacker og erstatte dem med yngre spillere.
Logged

runge95
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Arsenal FC
« Svar #192: 27 Dec 2014, 20:16 »

Prøver også med Arsenal Smiley
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #193: 27 Dec 2014, 20:20 »

Hvor dumt ville det være på en skala fra 1-10 at sælge özil? Peace jeg har lidt en plan om at lave en 4-3-3 med arsenal (3 MC og 3 angribere) og der passer özil ik rigtig ind Opstemt

Selv forsøger jeg desperat at holde på ham, da Juve er interesseret. Han ligger for tiden lige bag målmaskinen Munir, og fordeler spillet pokkers godt især sammen med de offensive kanter jeg spiller med. Ergo er han en af de bærende kræfter på mit hold fordi han er så vigtig for taktikken.

I dit tilfælde vil han formodentlig kunne erstattes af en bedre MC, hvis du agter at spille med tre mand på den centrale midt. Der vil jeg anbefale Verratti, som gør det glimrende for mig.
Logged

jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Arsenal FC
« Svar #194: 27 Dec 2014, 20:36 »

Selv forsøger jeg desperat at holde på ham, da Juve er interesseret. Han ligger for tiden lige bag målmaskinen Munir, og fordeler spillet pokkers godt især sammen med de offensive kanter jeg spiller med. Ergo er han en af de bærende kræfter på mit hold fordi han er så vigtig for taktikken.

I dit tilfælde vil han formodentlig kunne erstattes af en bedre MC, hvis du agter at spille med tre mand på den centrale midt. Der vil jeg anbefale Verratti, som gør det glimrende for mig.
Hvad har du givet for Munir, Highbury? Jeg har lige budt 300 millioner, hvilket Barcelona afviser.
Logged

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 21 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010