home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 326 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Post danmark
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: Post danmark  (Læst 9700 gange)
kyhn
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Post danmark
« : 07 Nov 2014, 13:35 »

hader virkelig post danmark, der ikke kan finde ud af at få fingeren ud af R**** og komme med mit FM 15 spil... har nu tjekket min postkasse hvert kvarter. siden kl 6 til morges....  Sur og stadig ikke noget spil.
så kontakter jeg dem, for at høre hvornår de er i mit område, og svaret er i mellem 8 og 16... arg... ticked off
Logged

Odense Boldklub - Arsenal

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Post danmark
« Svar #1: 07 Nov 2014, 13:44 »

Kl 6 er måske lidt offensivt Opstemt
Men jeg er fuldstændig enig, jeg har allerede fået reklamer, kl 11 som sædvanlig, og derefter har jeg tjekket hver halve time efter FM.

Jeg har bestilt via Coolshop, efter at være blevet lokket af en ven, selvom jeg før har oplevet ikke at modtage spil på release-dagen, og også hørt mange andre brokke sig over netop dette.

Men, jeg forventer stærkt at der kommer noget inden kl 16, eftersom det er blevet lovet via LIVE-chat...
Logged

JaWocKa

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Post danmark
« Svar #2: 07 Nov 2014, 13:50 »

Jamen hvis posten allerede har været der med reklamer så kommer den da ikke igen
Logged

kyhn
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Post danmark
« Svar #3: 07 Nov 2014, 13:51 »

Jeg har bestilt det fra cdon.com via siden her. men det havde da været noget nemmere bare at gå en i en elektronik forretning og købe det i stedet for... så kunne jeg have spillet det fra kl 10.15...  
Logged

Odense Boldklub - Arsenal

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Post danmark
« Svar #4: 07 Nov 2014, 13:53 »

Jeg har bestilt det fra cdon.com via siden her. men det havde da været noget nemmere bare at gå en i en elektronik forretning og købe det i stedet for... så kunne jeg have spillet det fra kl 10.15...  

Hmm spillene blev afsendt i onsdags eller mit gjorde i alt fald så burde ha være fremme igår hvis dit bud gad under normale omstændigheder.
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Post danmark
« Svar #5: 07 Nov 2014, 13:54 »

Nej, det tror jeg heller ikke på, men det havde jeg fortalt til ham fra Coolshop, og han sagde at det nok skulle komme i dag, og en ven sagde også at den plejede at komme 2 gange hos ham om dagen, selvom jeg har svært ved at tro det.
Logged

JaWocKa

kyhn
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Post danmark
« Svar #6: 07 Nov 2014, 13:54 »

Jamen hvis posten allerede har været der med reklamer så kommer den da ikke igen

Mit største problem med post danmark er at det siger at de kommer hver dag, fra mandag til lørdag, men har oplevet mange gange at det kun kommer hver anden dag... de sidste 2 år er jeg blevet snydt af det med mit fm spil, hvor de først kom dagen efter realessen.
Logged

Odense Boldklub - Arsenal

kyhn
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Post danmark
« Svar #7: 07 Nov 2014, 13:55 »

Hmm spillene blev afsendt i onsdags eller mit gjorde i alt fald så burde ha være fremme igår hvis dit bud gad under normale omstændigheder.

har også en mail fra dem hvor de skriver at den blev sendt onsdag aften...
Logged

Odense Boldklub - Arsenal

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Post danmark
« Svar #8: 07 Nov 2014, 13:55 »

Nej, det tror jeg heller ikke på, men det havde jeg fortalt til ham fra Coolshop, og han sagde at det nok skulle komme i dag, og en ven sagde også at den plejede at komme 2 gange hos ham om dagen, selvom jeg har svært ved at tro det.

Ja ville være ret skørt at komme to gange, eller jo postbud og pakkebud kan komme samme dag hver for sig, men er jo to forskellige jobs de udfører og med vidt forskellige varer
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Post danmark
« Svar #9: 07 Nov 2014, 13:57 »

Mit største problem med post danmark er at det siger at de kommer hver dag, fra mandag til lørdag, men har oplevet mange gange at det kun kommer hver anden dag... de sidste 2 år er jeg blevet snydt af det med mit fm spil, hvor de først kom dagen efter realessen.

Ja det oplever vi også her, at det er tydeligt at de ofte kun kommer forbi hver 2 dag selvom de påstår de kommer hverdag.

De havde dog lidt svært ved at forklare hvordan det så kunne være at vi her på gaden modtager lokalbladet hver torsdag selvom det skal omdeles onsdag...
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Post danmark
« Svar #10: 07 Nov 2014, 13:57 »

lol okay, lyder dovent.
Logged

JaWocKa

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Post danmark
« Svar #11: 07 Nov 2014, 13:57 »

har også en mail fra dem hvor de skriver at den blev sendt onsdag aften...

Ja så er den nok desværre strandet hos posten et sted, yderst sørgeligt det skal være så ustabilt.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Post danmark
« Svar #12: 07 Nov 2014, 13:58 »

lol okay, lyder dovent.


Har nu intet med dovenskab at gøre, men antallet af bude er skåret så meget ned, at de ikke kan nå alt det de skal på ruten til den tid de har, så derfor deles reklamer og post op i forskellige dage altså rent uofficielt, for det foregår jo ikke officielt.
Logged

kyhn
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Post danmark
« Svar #13: 07 Nov 2014, 14:01 »

Ja så er den nok desværre strandet hos posten et sted, yderst sørgeligt det skal være så ustabilt.

ja meget... havde derfor også håbet at der var mulighed for at blive leveret fra gls eller at der var et track and trace nummer på pakken.
Logged

Odense Boldklub - Arsenal

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Post danmark
« Svar #14: 07 Nov 2014, 14:02 »

Post Danmark hævder det ikke tager over 2 dage, fra den ene ende (KBH) til den anden ende (Skagen) af landet.
Forventer ikke at Bornholm hører under den garanti, så hvis det er sendt onsdag (inden pakkelukketiden - det tidspunkt de sender pakkerne videre til næste stop), og det er med Post DK burde det senest komme idag.
Ellers kan du klage over det..

Kyhn den skulle da bare have været ved en af pakkestederne, må da forvente en af de "lokale" købmænd, i O'ense har sådan en ordning.

Marseille sådan som CoolShop normalt gør det, er at de sender spillet dagen før release (har ALDRIG oplevet problemer med ikke at få på release), men er jo jyde. Så nok der du har gået galt i byen.
« Seneste Redigering: 07 Nov 2014, 14:04 af Spardle » Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010