home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 455 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hvem skal jeg være? - Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? - Tråden  (Læst 189390 gange)
Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #300: 13 Mar 2015, 12:31 »

Har du evt. selv nogen ide eller erfaringer med nogle hold fra lavere rækker? Smiley




Det kommer an på hvor langt ned du tør at gå!

Mit måske bedste spil i FM15 var med Hyde, som ligger laaaangt nede i de engelske rækker  Rullende Øjne
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #301: 13 Mar 2015, 12:46 »

forkert tråd så slettet spørgsmålet igen, beklager
Logged

Nstage
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #302: 13 Mar 2015, 13:07 »

Det kommer an på hvor langt ned du tør at gå!

Mit måske bedste spil i FM15 var med Hyde, som ligger laaaangt nede i de engelske rækker  Rullende Øjne

det lige vildt nok  Opstemt
Logged

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #303: 13 Mar 2015, 15:01 »

det lige vildt nok  Opstemt
Ellers har jeg også haft meget sjov med crewe, som har en god ungdomsafdeling :-)
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #304: 16 Mar 2015, 13:52 »

Hej gutter.
har haft et save med Dortmund på 3 sæsoner men gnisten er væk Skuffet så skal ha gang i et nyt!
 Så ville lige høre om der var nogen ideer ? Smiley Tænker det skal være et hold hvor der er lidt at arbejde på, har selv Lyon og Valencia i tankerne.
men kom gerne med ideer og hvorfor det lige skal være dem. Tyskland og England har ikke interesse da jeg altid spiller i de ligaer Smiley


Hvad med at prøve skabe internationale resultater med Lille?

De har et top moderne stadion med plads til 50.000 tilskuere, det andet største stadion i Ligue 1. De har den sprælske keeper Enyeama, Simon Kjær i forsvaret, Rio Mavuba på midtbanen, Marvin Martin som playmaker, dog mangler de en angriber selvom man har Divock Origi på lån fra Liverpool.
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

PatrickAjax
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #305: 20 Mar 2015, 14:41 »

TB fra Færøerne er et fedt sted  Peace Det er en kæmpe udfordring og en meget lille klub. ( Hvis man kan lide og starte helt fra bunden ) Er i 2025 og er blevet fast inventar i Europa league gruppespil. Var 10 min fra Champions League gruppespil imod Bate. Klubben er blevet rangeret som nr 211 i europa. ( Startede under 600) Målet er top 100. Det sværeste var klart at blive en prof klub så jeg kunne satse på udenlanske store talenter også sælge dem for en god slat penge.  Wink Mine trænings faciliteter er i top så stedet er eftertragtet som springbræt til noget større.

Alt i alt en kæmpe udfordring, men pisse sjov og dybt "fangende"  Thumbs Up Thumbs Up
Logged

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #306: 20 Mar 2015, 18:19 »

TB fra Færøerne er et fedt sted  Peace Det er en kæmpe udfordring og en meget lille klub. ( Hvis man kan lide og starte helt fra bunden ) Er i 2025 og er blevet fast inventar i Europa league gruppespil. Var 10 min fra Champions League gruppespil imod Bate. Klubben er blevet rangeret som nr 211 i europa. ( Startede under 600) Målet er top 100. Det sværeste var klart at blive en prof klub så jeg kunne satse på udenlanske store talenter også sælge dem for en god slat penge.  Wink Mine trænings faciliteter er i top så stedet er eftertragtet som springbræt til noget større.

Alt i alt en kæmpe udfordring, men pisse sjov og dybt "fangende"  Thumbs Up Thumbs Up
Har du nogle færøske spillere? :-)
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

PatrickAjax
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #307: 20 Mar 2015, 22:13 »

Jep har færørske spillere Wink Fordi jeg har europæisk succes så er ligaen også rykket en del placeringer frem så der også bliver produceret bedre spillere. Syntes det er vigtigt at holde lidt fat i ens " rødder " også er det jo også fedt at se hvor færørske spillere kan komme hen.
Logged

Boennelykke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #308: 21 Mar 2015, 22:43 »

Det her går vel også ind over "Hvem skal jeg være?", da jeg lige nu i mit FCN save, var ubesejret i en hel sæson(1.division) + Pokalsejr, har jeg nu fået tilbudt job i Burnley, ved ikke helt hvad jeg skal væge ....

Forventningerne i Burnley er midterplacering, og i FCN er det en top4

Så hvem skal jeg vælge?
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #309: 23 Mar 2015, 19:22 »

Søger en "lille" udfordring, der mere eller mindre lukker min FM15 karriere ned.
Søger et hold enten i den bedste eller andenbedste række. Er ikke så meget for, at klubben har for meget gæld, da jeg tidligere har oplevet, at det har ødelagt min spillelyst (når transferandelen der går til transferbudget ligger på 0%, og man har en spiller, man kan sælge for overraskende meget, men uden nogen chance for at hente erstatning).

Har selv overvejet Lazio, da jeg ved, at de har en del penge at købe for. Derudover mindes jeg også, at de besidder et par gamle ræve i form af Klose og Lorik Cana, men stadig har Candreva som nøglespiller.
Derudover har jeg også overvejet Auxerre grundet deres tidligere status i Ligue 1 samt deres talentarbejde. Hagen ved Auxerre er, at der er gæld, så vidt jeg husker. Dog er den ikke stor, men den er der (Ikke hæng mig fast på om der er gæld - er ret så usikker på dette - i hvert fald få penge at købe for Peace )

Har nogle af jer erfaringer med disse hold? Andre råd til hold modtages også meget gerne! Smiley
Logged


Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #310: 23 Mar 2015, 20:28 »

Søger en "lille" udfordring, der mere eller mindre lukker min FM15 karriere ned.
Søger et hold enten i den bedste eller andenbedste række. Er ikke så meget for, at klubben har for meget gæld, da jeg tidligere har oplevet, at det har ødelagt min spillelyst (når transferandelen der går til transferbudget ligger på 0%, og man har en spiller, man kan sælge for overraskende meget, men uden nogen chance for at hente erstatning).

Har selv overvejet Lazio, da jeg ved, at de har en del penge at købe for. Derudover mindes jeg også, at de besidder et par gamle ræve i form af Klose og Lorik Cana, men stadig har Candreva som nøglespiller.
Derudover har jeg også overvejet Auxerre grundet deres tidligere status i Ligue 1 samt deres talentarbejde. Hagen ved Auxerre er, at der er gæld, så vidt jeg husker. Dog er den ikke stor, men den er der (Ikke hæng mig fast på om der er gæld - er ret så usikker på dette - i hvert fald få penge at købe for Peace )

Har nogle af jer erfaringer med disse hold? Andre råd til hold modtages også meget gerne! Smiley

Jeg har fornylig haft et spil med Lazio. Klubben har ca 50 mio til transfer. Men men men, deres lønbudget gør at du stort set ikke kan hente nogle spillere, derfor er du nød til at sælge eller fristille de spillere du ikke vil have, for netop at skabe luft i budgettet. De er et rigtig fedt hold at spille med, men jeg opgav, da alle mine spillere var klar på at smutte sæsonen efter da de store klubber kæmpede om dem, og det skaber dårlig harmoni. Min transferindtægter blev også begrænset, hvorfor ved jeg ikke helt. Så jeg mistede lysten til at spille når det fungerede sådan.
Logged

H A L A   M A D R I D!

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #311: 23 Mar 2015, 20:39 »

Søger en "lille" udfordring, der mere eller mindre lukker min FM15 karriere ned.
Søger et hold enten i den bedste eller andenbedste række. Er ikke så meget for, at klubben har for meget gæld, da jeg tidligere har oplevet, at det har ødelagt min spillelyst (når transferandelen der går til transferbudget ligger på 0%, og man har en spiller, man kan sælge for overraskende meget, men uden nogen chance for at hente erstatning).

Har selv overvejet Lazio, da jeg ved, at de har en del penge at købe for. Derudover mindes jeg også, at de besidder et par gamle ræve i form af Klose og Lorik Cana, men stadig har Candreva som nøglespiller.
Derudover har jeg også overvejet Auxerre grundet deres tidligere status i Ligue 1 samt deres talentarbejde. Hagen ved Auxerre er, at der er gæld, så vidt jeg husker. Dog er den ikke stor, men den er der (Ikke hæng mig fast på om der er gæld - er ret så usikker på dette - i hvert fald få penge at købe for Peace )

Har nogle af jer erfaringer med disse hold? Andre råd til hold modtages også meget gerne! Smiley

Jeg havde nok sat mine " " omkring udfordring i stedet for lille med det du søger  funny

Metz (Frankrig) kunne også være interessant for dig at kigge på.
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #312: 24 Mar 2015, 16:50 »

Jajajaja  Rullende Øjne  Wink

Hvad er det med Metz, der burde tiltrække mig? Hvordan er de da i forhold til Auxerre?

Hm. Det Lazio lød egentlig meget fint, hvis ikke det var fordi transferindtægterne blev begrænset  ticked off
Logged


Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #313: 24 Mar 2015, 16:54 »

Metz har synes jeg, et helt utrolig spændende setup samtidigt er de en klub der over de sidste år er blevet genfødt
De har dygtige talenter og mange habile spillere, de er 2-3 sæsoner fra Europa men klart en spiller i ligue 1 som er hver at kigge på

Ellers er Dee Strasbourg som godt nok er den laveste liga men dog stadig har format til så meget mere
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Gungner
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #314: 24 Mar 2015, 16:59 »

Real Oviedo, hvis du har mod på en udfordring?
3.bedste spanske række, men et rigtig godt hold... Økonomien er heller ikke dårlig.
Logged

Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 42 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010