home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  1 Bruger, 330 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hvem skal jeg være? - Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? - Tråden  (Læst 189373 gange)
TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #285: 05 Mar 2015, 16:48 »

Hehe det blev faktisk i en helt anden boldgade, nemlig Sparta Prag, hvor målet i første omgang er at holde på spillere som Krejci og Kaderabek. Opstemt
Logged

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #286: 06 Mar 2015, 14:49 »

Hej.

Overvejer at starte spil med et af følgende tre klubber:

* Crystal Palace: En klub. der aldrig har vundet det helt store. Kan man udvikle klubben og føre den til den øverste halvdel af engelsk fodbold? En udfordring, hvor både spillere og faciliteter kunne trænge til en opgradering. Klubben har dog OK økonomi trods alt.

* Aston Villa: Hvorfor har Englands næststørste by ikke en klub i toppen af engelsk fodbold? Det lyder også som en god udfordring at starte med. Økonomien er dog ikke prangende for klubben, som dog er sat til salg af klubejeren. Kan få ryddet op i truppen og få sammensat et konkurrencedygtigt mandskab?

* AC Milan: En klub, der ikke har været sig selv i nogle år. Klubbens selvforståelse siger, at den skal begå sig blandt de bedste i Europa. Ligesom med Aston Villa skal der en god oprydning i gang - dog på et lidt andet niveau.


Kan I hjælpe mig lidt med for og imod?
Logged

Nicolaychr
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #287: 06 Mar 2015, 15:10 »

Jeg havde valgt Palace eller Villa. Når jeg spiller FM spiller jeg mest for udfordringerne, så jeg havde ikke taget Milan, da de er lidt større klub end de to andre
Logged

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #288: 06 Mar 2015, 15:12 »

Jeg havde valgt Palace eller Villa. Når jeg spiller FM spiller jeg mest for udfordringerne, så jeg havde ikke taget Milan, da de er lidt større klub end de to andre

Ja, jeg forstår, hvad du skriver :-)

Det er også et af de to hold, jeg hælder til. (desuden har jeg i forvejen et storklub-save kørende)

Så, hvilket  af de to, vil du foreslå?
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #289: 06 Mar 2015, 16:32 »

Hvis du kan lide at arbejde med ungdom, så er Villa det hold du skal tage. Vil du arbejde med en klub, hvor du skal købe dig til tingene, så er Palace et hold du skal vælge.

Personligt har jeg haft nogle rigtig fede saves med Villa, hvor jeg har fået ungdommen til at flyde ind til klubben og derigennem har opdaget store talenter og tjent en pen slat penge. Det har været en lidt længere proces for at få dem op i toppen, men bestemt et save værdigt, vil jeg mene.
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

dunner87
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #290: 06 Mar 2015, 22:08 »

Jeg har aldrig spillet i superligaen før men nu har jeg startet en med Sønderjyske fordi de spiller noget direkte fodbold og lange indkast  i virkeligheden som jeg syntes er rigtig britisk fodbold og det kraftedme sport DU.
Logged

Wolves, pride of the midlands.

Shit on the Baggies

kuszman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #291: 08 Mar 2015, 11:36 »

Sider i øjeblikket og overvejer at starte et save op med Aston Villa, hvor der skal satses benhårdt på ungdommen. Nogle der har erfaringer med klubben?
Logged

HvemDer?
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #292: 09 Mar 2015, 13:37 »

Hejsa

Jeg er for det første ny her paa siden, har dog spillet FM i mange aar nu..

Jeg er gaaet hen og blevet saa træt af at styre de store drenge i FM (R Madrid, Barca, Man C, Chelsea, Juve osv) bevars det er da nice som f.eks City ikke at skulle tænke paa økonomien... Jeg har dog altid elsket at opfostre regen taleneter efter første regen date, og helst nogen fra egen klub.. bla bla bla, who cares? Smiley

Jeg kunne vildt godt tænke mig at starte i en lavere række i england, men her kommer mit problem saa, er ikke saa stærk i viden om fodbold verden beyond de store hold..

Leder primæret efter et hold som har gode ungdomsfaciliteter / træning.. Solid økonomi og en reel chance for at kunne avancere op mod premier league.
Har desuden planer om at hente en dansker eller 2 til klubben saa jeg ikke føler mig helt alene Peace

Haaber nogen kan hjælpe... Smiley
Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #293: 09 Mar 2015, 15:41 »

Hej
Jeg synes helt klart du skal vælge Sheffield United som er i league 1 de høre ikke til der Smiley
Plads til cirka 33.000!!! Tilskuer.

De har helt klart Premier league potentiale.

Ellers crewe også fra league 1 de har også talenter og udvikler også talenter. Men det bare en større  opgave med dem fordi det en lille klub og har ingen penge
Logged

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #294: 10 Mar 2015, 17:36 »

Nogen der har et eller flere forslag til klubber man kan køre et langtidssave med? Helst ikke England, men vil selvfølgelig heller ikke udelukke landet hvis nogen har en "unik" klub som man kan have lyst til at styre i lang tid. Smiley
Logged

Robinho4ever
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #295: 10 Mar 2015, 18:07 »

Nogen der har et eller flere forslag til klubber man kan køre et langtidssave med? Helst ikke England, men vil selvfølgelig heller ikke udelukke landet hvis nogen har en "unik" klub som man kan have lyst til at styre i lang tid. Smiley

Praktisk talt er det muligt at have langstidssaves med alle hold; det handler bare om hele tiden at opstille nye mål mm. i sine spil.

Men kan du opstille lidt flere kriterier, så det er muligt at pejle sig lidt nærmere, hvad der kunne være interessant for dig :-)
Logged

No sólo soy perfecto, soy Madridista también.

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #296: 10 Mar 2015, 18:29 »

Har valgt at starte med Gladbach så må jeg se hvor det fører hen. Mit bedste save i FM-sammenhæng startede også i Tyskland så der er håb forude. Opstemt
Logged

Nstage
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #297: 13 Mar 2015, 11:37 »

Hej gutter.
har haft et save med Dortmund på 3 sæsoner men gnisten er væk Skuffet så skal ha gang i et nyt!
Så ville lige høre om der var nogen ideer ? Smiley Tænker det skal være et hold hvor der er lidt at arbejde på, har selv Lyon og Valencia i tankerne.
men kom gerne med ideer og hvorfor det lige skal være dem. Tyskland og England har ikke interesse da jeg altid spiller i de ligaer Smiley
Logged

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #298: 13 Mar 2015, 12:13 »

Hej gutter.
har haft et save med Dortmund på 3 sæsoner men gnisten er væk Skuffet så skal ha gang i et nyt!
 Så ville lige høre om der var nogen ideer ? Smiley Tænker det skal være et hold hvor der er lidt at arbejde på, har selv Lyon og Valencia i tankerne.
men kom gerne med ideer og hvorfor det lige skal være dem. Tyskland og England har ikke interesse da jeg altid spiller i de ligaer Smiley


Evt. tag en klub fra en lavere række, så spillet kan holde længere uden at man måske bliver meget dominerende hurtigt Smiley
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Nstage
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? - Tråden
« Svar #299: 13 Mar 2015, 12:20 »

Evt. tag en klub fra en lavere række, så spillet kan holde længere uden at man måske bliver meget dominerende hurtigt Smiley

Har du evt. selv nogen ide eller erfaringer med nogle hold fra lavere rækker? Smiley


Logged

Sider: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 42 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010