home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 380 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Vendsyssel FF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Vendsyssel FF  (Læst 4928 gange)
Kozorevas
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Vendsyssel FF
« : 03 Nov 2014, 11:44 »

Vendsyssel er en nordjysk fodboldklub, der er en overbygning på Hjørring IF's hold. De rykkede i 2009/2010 sæsonen op fra 2. Division for første gang i klubbens historie. I første sæson klarede de sig med nød og næppe med et point. Derefter er det blevet en 10. plads, 7. plads og sidste sæson klarede de sig på sidste spilledag, og endte på en 9. plads.
Over sommeren er der dog sket en revolution i Vendsyssel. Ove Christensen er hentet ind som ny træner og spillertruppen er blevet opgraderet markant med rutinerede spillere som Chris Sørensen, Jesper Christiansen, Hjalte Bo Nørregaard, Morten Bertolt og Ken Fagerberg.  Smiley

Jeg synes det er en spændende udfordring at give Vendsyssel FF det sidste skridt mod Superligaen, og dermed give dem den bedste placering i klubbens historie. Spillermaterialet burde være godt nok en topplacering, hvis ikke oprykningsplads i første sæson, selvom de kun er sat til blive nummer 6. Men oprykningen skal jo selvfølgelig indfries inden profilerne bliver for gamle.

Økonomien er ok, men man skal nok ikke forvente at kunne hente Ronaldo og Messi i første sæson. Wink
Der er intet transferbudget i første sæson, og lønbudgettet er på 99.000 ud af 101.000.
Det største problem ved at overtage Vendsyssel kan være at få forlænget med profilerne, da både Hjalte Bo og Morten Bertolt har udløb efter et halvt år. Udover det har Jesper Christiansen og Ken Fagerberg udløb efter første sæson.

Truppen ser sådan ud:

Målmænd
1. Jesper Christiansen
22. Mads Astrup

Forsvarsspillere
2. Buster Munk (C)
5. Chris Sørensen
15. Jens-Kristian Sørensen
19. Mads Greve
24. Christian Overby

Midtbanespillere
7. Christian Rye
10. Jesper Blicher
13. Lasse Strandberg
18. Morten Bertolt
20. Michael Byskov
21. Hjalte Bo Nørregaard
23. Jesper Luth

Angribere
8. Ken Fagerberg
9. Christoffer Hansen
11. Michael Nielsen
12. Rune Frantsen

Jeg håber at nogen andre vil tage udfordringen op - jeg starter i hvert fald selv med Vendsyssel nu  Smiley
« Seneste Redigering: 03 Nov 2014, 21:36 af Kozorevas » Logged

Arsenal
Silkeborg IF

Kozorevas
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Vendsyssel FF
« Svar #1: 04 Nov 2014, 20:32 »

Efteråret i 1. division er slut og det har en svingende fornøjelse. Jeg startede fint ud og lå til oprykning 6 runder. Derefter gik det dog galt, og jeg løb ind i en stime på ni 1. divisionskampe uden sejr. Kæmpe fadæse! Jeg sluttede efteråret af med sejre over Fredericia og FC Roskilde med henholdsvist 3-1 og 3-0.  Smiley

Jeg har ikke haft held med at forlænge kontrakter, og derfor har Hjalte Bo Nørregaard, Morten Bertolt og Christian Rye forladt klubben, og efterladt et kæmpe hul på den centrale midtbane.  Ubeslutsom
Jeg har forsøgt at finde erstatninger for profilerne, men har ikke fundet noget på højt niveau. Derfor har jeg hentet Christian Amtoft, Michael Nørgaard og Emil Strunge ind på amatørkontrakter som midlertidige løsninger på den centrale midtbane. Har også hevet Gilli Sørensen ind fra AaB. Tror han kan blive en stor profil på venstrekanten.  Smiley
http://imgur.com/DlefTV6&HExAkRX#1/

Efterårets helt store profil har været Ken Fagerberg, der har bombet 10 mål ind i 16 1. divisionskampe. Han har dog ikke forlænget sin kontrakt endnu, og jeg frygter at han forlader klubben til sommer.  Sur

1. Division
Jeg ligger ved vinterpausen på en skuffende 8. plads, og lever ikke just op til mit eget mål om at rykke op. Vi har 8 point ned til Roskilde under stregen, og der skal derfor point på tavlen i foråret for at sikre livet i 1. division, selvom det helt sikkert bliver sværere uden de rutinerede midtbanespillere, der har forladt os.

http://imgur.com/DlefTV6&HExAkRX/

DBU Pokalen
Jeg havde på papiret 3 nemme kampe i DBU Pokalen, hvor først Tjørring blev sendt ud med 4-1, derefter Lystrup med 4-0 og så løb jeg ind i 2. divisionsklubben Rishøj. Jeg satte et par reserver ind fra start, og vurderede at det ville blive en formsag. Vi blev slået 2-0, og det blev et alt for tidligt exit i DBU Pokalen.
« Seneste Redigering: 04 Nov 2014, 20:44 af Kozorevas » Logged

Arsenal
Silkeborg IF

Svartovich
Gæst
 
Sv: Vendsyssel FF
« Svar #2: 04 Nov 2014, 20:38 »

Tror du har misforstået, hvordan man uploader billeder. Gå ind på http://imgur.com/ og upload screenshots. Herefter kopierer du IMG koden ind i dit indlæg. :-)
Logged

Kozorevas
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Vendsyssel FF
« Svar #3: 04 Nov 2014, 20:45 »

Haha, jeg takker, Svartovich.  Smiley
Synes heller ikke, det gik helt efter planen  Grin
Logged

Arsenal
Silkeborg IF

Dida
Gæst
 
Sv: Vendsyssel FF
« Svar #4: 30 Jan 2015, 13:19 »

01/01/15
Efter en kort pause fra Football manager har jeg valgt at starte op igen, og denne gang med Vendsyssel FF. Jeg har allerede spillet den første halvsæson, som egentligt er gået ganske fint. Målsætningen inden sæsonen var en placering i den bedste halvdel, og efter de første 18 kampe, ser den målsætning ud til at lykkes. Vi ligger i øjeblikket på en fjerdeplads med 30 point, og seks point op til oprykningspladserne . Desværre sluttede efterårssæsonen med et pinligt 4:0 nederlag til AGF.

I sommerens transfervindue fik jeg ikke købt mange nye spillere. Jeg fik dog lejet Andreas Bruhn, som har været en kæmpe gevinst for klubben indtil videre. Indtil videre har han spillet 20 kampe, scoret ni mål og lavet ti assists. Min bedste spiller har dog været Ken Fagerberg, som blot har spillet 16 kampe, men alligevel scoret hele 14 mål.

Desværre er det dog ikke lykkedes mig at forlænge kontrakterne med Hjalte Nørregaard og Morten Bertolt, som har været to vigtige spillere for mig i løbet af efteråret. Derfor har jeg nu et kæmpe hul på min midtbane, og jeg vil formentligt forsøge at leje mig til en forstærkning i løbet af januar.

I Pokalturneringen måtte jeg sige farvel allerede i anden runde, da jeg mødte Superligaholdet Randers. Jeg fik ellers kampen trukket ud i forlænget spilletid, men i sidste ende endte det med et 1:2 nederlag.

Ligatabel
« Seneste Redigering: 30 Jan 2015, 19:17 af Præludium » Logged

Dida
Gæst
 
Sv: Vendsyssel FF
« Svar #5: 30 Jan 2015, 19:17 »

01/07/15
Så blev første sæson gennemspillet, og selvom det desværre ikke blev til oprykning, synes jeg godt vi kan være tilfredse. Målsætningen var som sagt en placering i den øverste halvdel, og det hele endte med en fin fjerdeplads, så målsætningen blev dermed indfriet. 52 point blev samlet ind, men desværre skulle der 66 point til en oprykning.

I løbet af vinteren blev Edgar Babayan, Frederik Lauenborg, Mathias Thrane og Christoffer Østergaard hentet til klubben på en lejeaftale, for at dække hullet efter Nørregaard og Bertolt. Samtlige spillere, undtagen Babayan, har valgt at forlænge deres lejeophold med Vendsyssels, så de dermed spiller i klubben frem til sommeren 2016. Også Andreas Bruhn har forlænget sin lejekontakt med klubben til sommeren 2016.

Topscoren blev Ken Fagerberg, med hele 19 mål, hvilket må siges at være rigtig flot. Derudover har vi også fået forlænget med Ken Fagerberg, så han nu er i klubben frem til år 2017.
Ligatabel

Logged

Dida
Gæst
 
Sv: Vendsyssel FF
« Svar #6: 30 Jan 2015, 23:49 »

01/01/16
Endnu en halvsæson er nu gennemspillet, og det går rigtig godt! 18 point er blevet skrabet sammen i løbet af sæsonens første 18 kampe, hvilket rækker til en andenplads og dermed også en oprykningsplads. Ken Fagerberg forsætter med at imponere og er indtil videre oppe 16 mål i løbet af de første 19 kampe. Derudover gør Andreas Bruhn det også rigtig godt, med seks mål og ni assists i 19 kampe.

I løbet af transfervinduet er der kommet fire spillere til på fri-transfer. Der er tale om målmanden Dimitrije Vasiljevic, Jeppe Grønning fra Viborg FF, Martin Pedersen og et ungt 16-årigt talent der hedder Mathias Holm. Ud af klubben er røget Jesper Blicher, Thomas Hansen, Christoffer Hansen og Mads Greve, som alle har forladt klubben på en fri-transfer.

I pokalturneringen blev det endnu engang til et exit i anden runde, og endnu engang var det Randers FC der slog os ud. Efter 2:2 i ordinær spilletid, endte det med en afklapsning på 2:5 i forlænget spilletid.
Ligatabel

Logged

Dida
Gæst
 
Sv: Vendsyssel FF
« Svar #7: 31 Jan 2015, 16:37 »

01/07/16
Så blev anden sæson også færdigspillet, og hvilken fantastisk sæson. Efter et godt efterår, blev foråret kun endnu bedre, hvilket også udmundede sig i en sikker førsteplads med 63 point. Dermed skal vi også spille Superliga fodbold næste sæson, hvilket naturligvis bliver en kæmpe udfordring. Udover os, er Viborg FF og rykket op. Målsætningen for sæsonen var en plads i turneringens øverste halvdel, og man må jo sige at den målsætning blev indfriet.

I løbet af vinterens transfervindue, blev der ikke hentet nogle spiller til klubben. Det er der dog blevet i efter sæsonafslutningen, hvor Mads Jessen og Christoffer Østergaard har sluttet sig til klubben. Derudover har vi endnu engang forlænget låneaftalen med Andreas Bruhn, denne gang dog kun for et halvt år, da hans kontrakt med AaB udløber bagefter.

Målsætningen for denne kommende sæson, er naturligvis at forsøge at undgå nedrykning, det bliver en kolossal udfordring, hvor Vendsyssel kommer til at få brug for en masse held. Udover oprykningen, har Vendsyssel også valgt at bygge et nyt stadion,  som skal stå færdig den 26. juni 2017, et stadion hvor der skal være plads til mere end 11.000 tilskuere. 
Ligatabel

Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010