home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 280 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Fm Projekter
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Fm Projekter  (Læst 2716 gange)
Fidjof
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Fm Projekter
« : 01 Nov 2014, 19:06 »

En ny version af fm er lige på trapperne. Det betyder ofte nye tanker om projekter man vil afprøve. Skal gode gamle Leeds tilbage i PL, skal mægtige Bayern skubbes af pinden i bundesliga, Det "nye" Ajax i Porto. Hvad end det nu måtte være så brug tråden til at fortæl om dit projekt, eller søg inspiration.

Jeg vil selv ligge ud. Har tidligere haft stor succes med at få Blyth Spartans til PL. I år vil jeg dog lave et endnu større projekt.
Nemlig min egen klub!  Smiley
Min ide går ud på at starte en klub, i en række under den lavest valgbare liga i England.
I mit lille hoved er jeg tidligere prof spiller. Dog har en lang række af alvorlige skader ødelagt min karrierer og jeg måtte se mig nødsaget til at ligge støvlerne på hylden i en alder af blot 24 år!  Shockeret

Heldigvis nåede jeg at tjene nok til at kunne starte min egen klub  Grin. Målet er at komme i PL, om det tager 10 eller 20 år er sådan set lige meget. Det bliver en klub på med fokus på engelske spillere fra eget akademi, og talenter der bliver hentet billigt til klubben.

-Status : Amatør
-Økonomi : Ingen? og igen jeg var jo prof. så tænker 5 mio haha.  Opstemt
- Transferbudget : 0
-Lønbudget : 0
-Trænings faciliteter: Skrabet
-Holdet spiller i grønne farver (skal ha designet et form for logo, nogen der evt kan hjælpe)
-Navn: Pas? Det må i gerne komme med bud på, gerne noget lækkert haha  Wink
-By: Endnu ikke beslutte . Gerne en gammel arbejder by.
-Stadion : Klubnavn efterfulgt at "park" 500stå pladser.

Det var vidst dét. Der kommer jo en hel del mere når spillet udkommer og jeg får mulighed for at lege med editor.

#Fidjof
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Fm Projekter
« Svar #1: 01 Nov 2014, 19:14 »

Sådan til dit eget projekt, hvis du tænker du er tidligere DANSK spiller, så ville jeg nok anbefale området omkring London-Mersey, da der historisk set var danskere at finde i England, i netop det område, tilbage omkring 878 og et par hundrede år frem. Vi var nogle banditter, os vikinger! Eventuelt noget at læse lidt op på, hvis det har interesse, Lincoln som by måske? noget i den dur. Under alle omstændigheder syntes jeg bare det at have 5 millioner er meget, ville nok anbefale 0 kroner og ingen sponsere ved start. 5 millioner rækker hurtigt til en opgradering eller 3 af dine faciliteter, hvilket vil give dig flere års forspring i forhold til den række du starter i.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

hamderspiller
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fm Projekter
« Svar #2: 01 Nov 2014, 19:25 »

Hvad med Derby? Altså derby er jo dansk/engelsk Deer(hjort)By(dansk)
Logged

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

Fidjof
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Fm Projekter
« Svar #3: 01 Nov 2014, 19:27 »

Helt sikkert noget jeg vil læse op på, lyder spændende. :-)
Kan godt se det med økonomien. Ingen sponsere og 0 kr.

Har aldrig leget ret med med editor på trods af at jeg har spillet fm siden cm01-02. Kan man starte op uden spillere? :-)
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Fm Projekter
« Svar #4: 01 Nov 2014, 19:55 »

Det kan du sagtens, og hvis du vil spille med talenter har FM jo den indbyggede "tilføj spillere til spilbare hold" som giver de fleste hold et par talenter, og i dit tilfælde, et reelt hold.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Fm Projekter
« Svar #5: 01 Nov 2014, 20:01 »

Umiddelbart koster det mellem 100.000 og 500.000 kr at skabe en klub der kan supportere et 1. hold, et reserve hold, ungdomstræning, baner, klubhus og udstyr.. så måske start med noget gæld. i stedet for hvis du vil øge realismen
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Fidjof
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Fm Projekter
« Svar #6: 01 Nov 2014, 20:08 »

Det kunne også være en mulighed. :-) Mulighederne er mange
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fm Projekter
« Svar #7: 02 Nov 2014, 10:18 »

VALENCIA
Mit første projekt i FM15 er en genrejsning af Valencia. Jeg har forsøgt i mange år, er ikke rigtigt lykkedes, men nu vil jeg have det til at ske. De har en velfunderet trup allerede fra starten af, og jeg er godt i gang her halvvejs inde i anden sæson.

Man skulle tro, at økonomien er blevet bedre med den nye ejer, Peter Lim, og det ser da også sådan ud fra starten af. Nuevo Mestalla er færdigt i 2019, og ikke mindst har man et transferbudget på 120 millioner, hvis man tror på, at man kan komme i Champions League. Hvilket er rimeligt, da truppen er okay. Lønbudgettet er dog ikke voldsomt stort, så derfor må man justere det lidt mindre for der skal forlænges med flere grundet MEGET lave frikøbsklausuler.

Den helt store udfordring ligger i gælden. Valencia har en gæld på lidt over to milliarder allerede fra starten af, og den er sat til afvikling inden 2019, hvilket betyder månedlig gældsbetaling på lidt over 43 millioner. Sikkert underskud hver måned og begrænset transferbudget til sæson to selv med succes. Negredo kom også lige på en kontrakt på 1,4 mio. da han skifter automatisk efter første sæson (bug anyone?), og det er Valencias budget ikke helt bygget til. Det lykkedes så mine aktionærer at dække mit store underskud ind, så jeg kunne komme i Champions League og overholde FFP. Opstemt Jeg ender heldigvis med overskud efter anden sæson, som det ser ud!

Lejeaftaler, fornuftig med økonomien, talenter og egenudvikling er nøglen til succes også handler det om at overleve til 2019, hvor du har en gældsfri storklub med et kæmpe, nyt stadion. Derfra skal der ikke gå langt før, at det er et krav, at man truer Real og Barcelona kraftigt.
« Seneste Redigering: 02 Nov 2014, 10:20 af -LFC- » Logged

Saxdreng
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Fm Projekter
« Svar #8: 02 Nov 2014, 10:57 »

Hvordan kan man spille med et hold uden for de engelske valgbare rækker? Ideen er super fed, men som sagt forstår jeg ikke lige, man kan spille med et hold som ikke er valgbart.
Logged

"Hvis du var en ludobrik, var du så slået hjem nu?"

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fm Projekter
« Svar #9: 02 Nov 2014, 11:47 »

AKADEMISK BOLDKLUB
HJERNE OG HJERTE

AB har en vision som hedder "Hjerne og Hjerte", hvilket i bund og grund munder ud i et ønske om at have den yngste Superliga-trup.
Jeg ønsker at opfylde dette, så derfor kører jeg videre med denne vision i mit FM15, hvor jeg har nogle mål jeg ønsker klaret.

MÅL
  • Jeg ønsker at udvikle ungdomsspillere til førsteholdet.
  • Jeg ønsker at klubben er førende indenfor talentudvikling i Danmark såvel som Skandinavien.
  • Økonomisk sikkerhed til at hente andre talenter ind med formålet om videreudvikling.
  • Alt imens ønsker jeg at forblive i Superligaen og ikke medvirke i nedrykningskampen.

Jeg har nu spillet 5 sæsoner med disse mål, og vi ligger som et midterhold i Superligaen i gang med at udvikle talenter, men der har selvfølgelig været nogle ting vi skulle i gennem først.

Den første udfordring har været at klare den økonomiske situation som klubben havde da vi lå i 1. division, hvor der var minus på saldoen og konstant gæld at betale ud. Derfor var klubben ikke i plus i de første 2 sæsoner.

Envidere har vi fået plus nu, og med den økonomiske stabilitet følger opgradernig af diverse faciliteter såsom ungdomsfacilitetern e.

Udover at udvikle talenter af egen avl, så kigger vi også andre steder i verden, for at scoute nye talenter som vi kan udvikle. I sær Island har vist stort potentiale, hvorhen vi har fundet klubbens 2 bedste talenter hvor den ene  (Aron Svavarsson) blev købt for 3,5 millioner og 1 sæson efter blev budt 30 millioner på.

Alt i alt, så er jeg godt i gang med mit FM-projekt om at få min kærligheds- og ungdomsklub op tilbage hvor de hører til med den smukke historie den har bag sig, og jeg glæder mig til at udvikle de største talenter Danmark endnu har set.
Logged

JaWocKa

Fidjof
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Fm Projekter
« Svar #10: 02 Nov 2014, 11:53 »

Hvordan kan man spille med et hold uden for de engelske valgbare rækker? Ideen er super fed, men som sagt forstår jeg ikke lige, man kan spille med et hold som ikke er valgbart.

Hvis jeg ikke husker meget galt så kan man tilføje ligaer inde i editor. :-) i de tidligere spil er der også folk som har lavet DB hvor du kan spille med serie hold i dk. :-)
Logged

Saxdreng
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Fm Projekter
« Svar #11: 02 Nov 2014, 22:02 »

AKADEMISK BOLDKLUB
HJERNE OG HJERTE

AB har en vision som hedder "Hjerne og Hjerte", hvilket i bund og grund munder ud i et ønske om at have den yngste Superliga-trup.
Jeg ønsker at opfylde dette, så derfor kører jeg videre med denne vision i mit FM15, hvor jeg har nogle mål jeg ønsker klaret.

MÅL
  • Jeg ønsker at udvikle ungdomsspillere til førsteholdet.
  • Jeg ønsker at klubben er førende indenfor talentudvikling i Danmark såvel som Skandinavien.
  • Økonomisk sikkerhed til at hente andre talenter ind med formålet om videreudvikling.
  • Alt imens ønsker jeg at forblive i Superligaen og ikke medvirke i nedrykningskampen.

Jeg har nu spillet 5 sæsoner med disse mål, og vi ligger som et midterhold i Superligaen i gang med at udvikle talenter, men der har selvfølgelig været nogle ting vi skulle i gennem først.

Den første udfordring har været at klare den økonomiske situation som klubben havde da vi lå i 1. division, hvor der var minus på saldoen og konstant gæld at betale ud. Derfor var klubben ikke i plus i de første 2 sæsoner.

Envidere har vi fået plus nu, og med den økonomiske stabilitet følger opgradernig af diverse faciliteter såsom ungdomsfacilitetern e.

Udover at udvikle talenter af egen avl, så kigger vi også andre steder i verden, for at scoute nye talenter som vi kan udvikle. I sær Island har vist stort potentiale, hvorhen vi har fundet klubbens 2 bedste talenter hvor den ene  (Aron Svavarsson) blev købt for 3,5 millioner og 1 sæson efter blev budt 30 millioner på.

Alt i alt, så er jeg godt i gang med mit FM-projekt om at få min kærligheds- og ungdomsklub op tilbage hvor de hører til med den smukke historie den har bag sig, og jeg glæder mig til at udvikle de største talenter Danmark endnu har set.

Hvordan kan du købe en spiller i 1 sæson til 3,5mio når du samtidig siger at du har minus på saldoen?
Logged

"Hvis du var en ludobrik, var du så slået hjem nu?"

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fm Projekter
« Svar #12: 02 Nov 2014, 22:04 »

Fordi jeg var i 4. sæson da jeg købte ham Wink
Logged

JaWocKa

Fidjof
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Fm Projekter
« Svar #13: 05 Nov 2014, 16:09 »

Har besluttet til at klubben skal hedde Northside vikings, og komme fra byen York. Ifølge wiki skulle york være en af vikingernes hovedby tilbage i ja, vikingtiden. Så det er længe fint til mig  Grin Grin
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010