home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 297 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Chelsea FC
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea FC  (Læst 64744 gange)
Zachar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #30: 04 Dec 2014, 18:20 »

Hey ...

Har også gang i et Chelsea-save ...
Hvordan hulen fik i fat i Koke ??!! Jeg fik et bud på 360 mill accpteret, men han vil ikke til min klub Shockeret (første transfervindue)
Logged

Fidjof
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #31: 04 Dec 2014, 21:04 »

Slut på første sæson.

Nr 2 i ligaen 2 point efter united
Fa Cup 3-0 vs city
CL Finale 4-0 vs Bayern.

Næsten perfekt sæson må man sige.  Smiley
Logged

probst
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #32: 07 Dec 2014, 20:15 »

Alt + F9. Så uploader du det på en side, f.esk. imageshack.dk og linker det her.

synes ikke rigtig der sker noget, når jeg trykker alt + f9??
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #33: 08 Dec 2014, 10:35 »

synes ikke rigtig der sker noget, når jeg trykker alt + f9??
Det ligger inde i din screenshot mappe Smiley
Logged

probst
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #34: 08 Dec 2014, 17:24 »

Det ligger inde i din screenshot mappe Smiley

det gjorde de ja Grin taak
Logged

probst
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #35: 08 Dec 2014, 17:52 »

Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #36: 08 Dec 2014, 18:02 »

Umiddelbart vil jeg mene at du er for offensiv og mangler balance på dit hold...

I og med at du spiller med en offensiv mentalitet, så bliver dine backs også sat til offensiv da de står på auto. Dvs. at du har 4 spillere sat til defensiv, mens resten er sat til offensiv. Du mangler de spillere der skal arbejde begge veje (altså support funktionen)

Derudover vil jeg nok også genoverveje din mentalitet som offensiv. Prøv evt. at start ud med standard, for at skabe noget mere balance på holdet..

Var det mig, så ville jeg hverken spille Oscar som skyggeangriber, eller Diego Costa som targetman. Jeg ville nok vælge offensiv midt og fremskudt angriber/komplet angriber til de 2.

Jeg ville nok også vælge nogle instruktioner til dit hold - Kan se at du ingen har..  Måske vælg en 4-5 stykker, alt efter hvilke styrker/svagheder du ser i dit hold og i forhold til den måde du ønsker at spille på..
Logged

probst
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #37: 08 Dec 2014, 18:11 »

Umiddelbart vil jeg mene at du er for offensiv og mangler balance på dit hold...

I og med at du spiller med en offensiv mentalitet, så bliver dine backs også sat til offensiv da de står på auto. Dvs. at du har 4 spillere sat til defensiv, mens resten er sat til offensiv. Du mangler de spillere der skal arbejde begge veje (altså support funktionen)

Derudover vil jeg nok også genoverveje din mentalitet som offensiv. Prøv evt. at start ud med standard, for at skabe noget mere balance på holdet..

Var det mig, så ville jeg hverken spille Oscar som skyggeangriber, eller Diego Costa som targetman. Jeg ville nok vælge offensiv midt og fremskudt angriber/komplet angriber til de 2.

Jeg ville nok også vælge nogle instruktioner til dit hold - Kan se at du ingen har..  Måske vælg en 4-5 stykker, alt efter hvilke styrker/svagheder du ser i dit hold og i forhold til den måde du ønsker at spille på..

kan jeg få dig til at uddybe nogle af de instruktioner, som du ville kunne se gavne holdet... og udover at sætte mentaliteten som standart, ville du så  droppe de auto backs og gøre dem mere defensive...
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #38: 08 Dec 2014, 18:21 »

Jeg vil sætte dine backs til at være support...

Angående instruktioner, så ved jeg ikke lige umiddelbart hvad jeg vil vælge.. Jeg har ikke spillet med Chelsea endnu, så jeg kender ikke indgående deres styrker og svagheder i FM.
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #39: 13 Dec 2014, 16:47 »

Er startet med favorit klubben. Ind har jeg hentet:

Leighton Baines
Andriy Yarmolenko
Youri Tielemans

Ud er kun Ramires røget. Overvejer at hente en midterforsvar da mine talentspejdere ikke har meget tiltro til Andreas Christensen. Har dog oplevet i andre spil at han blive rigtig god. Hvad er hans erfaringer med ham? Er han værd at satse på?
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #40: 13 Dec 2014, 19:13 »

Hentede også Linus Wahlkvist, Kristoffer Ajer, Martin Ødegaard, John Souttar, Corie Andrews og Luka Jovic til ungdomsholdet.
Logged

probst
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #41: 14 Dec 2014, 21:43 »

jeg mangler en solid stjerne eller en kommende i hvertfald på højre back! nogle gode forslag!! har spillet en sæson!
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #42: 14 Dec 2014, 21:59 »

jeg mangler en solid stjerne eller en kommende i hvertfald på højre back! nogle gode forslag!! har spillet en sæson!
Linus Wahlkvist bliver god. Han er godt nok midterforsvar, men omskol om til back og han bliver klasse.
Logged

probst
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #43: 14 Dec 2014, 23:31 »

Linus Wahlkvist bliver god. Han er godt nok midterforsvar, men omskol om til back og han bliver klasse.

han findens ikke Opstemt
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #44: 14 Dec 2014, 23:45 »

han findens ikke Opstemt
Havde også stavet det forkert. Det Wahlqvist.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010