home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 281 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Chelsea FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea FC  (Læst 64757 gange)
Bruunjacob
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #75: 05 Mar 2015, 16:55 »

er der nogen der har succes med en defensiv taktik, med gerne 5 mand i bagkæden? har problemer imod de store hold på udebane, og det som om at drengene bare falder sammen.
Logged

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #76: 11 Mar 2015, 16:54 »

Ja, det kører da i hvert fald MEGET bedre for mig her i tredje sæson, end det gjorde i de to foregående. Som forsvarende CL-mester, er jeg gået igennem gruppespillet med lutter sejre og en målforskel på +19. I ligaen ligger jeg nummer et efter cirka 20 kampe (kan ikke huske præcis hvor mange, da jeg ikke er hjemme), men kan nærmest ikke tabe. Arsenal er nærmeste efterfølger, dog med seks point op til mig. Også her er målscoren ganske fornuftig - Kan ej heller huske denne præcis.

Pogba præsterer suverænt for mig, men denne sæsons helt klare stjerne er uden nogen tvivl Eden Hazard, som spiller sin favoritrolle. Han har scoret 22 mål hidtil i sæsonen. Han ligner en "sæsonens spiller i PL", men både Messi og Ronaldo spiller bedre i verden.

Min kammerat er City i samme save og på trods af hans mesterskab sidste sæson, har han svært ved at få tingene til at hænge sammen i denne sæson.

Det eneste minus jeg har med Chelsea i dette save er økonomien. Jeg har godt nok sammenlagt købt for knap 1,7 mia., men har også solgt for mange penge. Alligevel kører det kun lige rundt - Selvom jeg stadig har 4.0 mio. tilbage i mit lønbudget. Men mon ikke det er pga. købet af det nye stadion, som var det første jeg bad bestyrelsen om, da jeg blev ansat?

Lampard Arena står klart om 5 måneder og til den tid, håber jeg at mesterskabet, CL og FA Cuppen er i huset, hvorefter sponsorer, præmiepenge og nye investeringer i klubben vil være et stort boost.

Bedste elleve ser sådan ud:

                    Courtois

   Stones - Balanta - Cahill - Azpiliqueta

                   Javi Martinez

            Ward-Prowse - Pogba

  Oscar                                  Hazard

                    Diego Costa

Bænk: Cech, Zouma, Felipe Luis, Matic (eller Mikel), Wiilian, Patrick Roberts (får også mange kampe fra start i en alternativ 4-2-3-1) og Luka Jovic.
« Seneste Redigering: 11 Mar 2015, 16:56 af elalso » Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

airon
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #77: 13 Mar 2015, 11:09 »

Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #78: 13 Mar 2015, 13:16 »

Det er mere transfer jeg vil se screen af Smiley
Logged

airon
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #79: 16 Mar 2015, 14:33 »

Logged

airon
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #80: 21 Mar 2015, 17:27 »

14 titler ud af 14 mulige på 2 sæsoner, hvor jeg kom op på 112 kampe i træk uden nederlag
http://postimg.org/image/82r15o40z/
http://postimg.org/image/xk9fp9lr7/
Logged

Kodahl
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #81: 21 Mar 2015, 18:28 »

Hvordan kan du spille 112 kampe uden nederlag når du har tabt 1 liga kamp i begge sæsonerne? Opstemt
- Men stærkt gået!
Logged

airon
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #82: 22 Mar 2015, 16:43 »

Hvordan kan du spille 112 kampe uden nederlag når du har tabt 1 liga kamp i begge sæsonerne? Opstemt
- Men stærkt gået!

Det er over alle turneringer, ikke kun PL. 7/10-17 taber jeg og så taber jeg først igen 23/4-19.
Logged

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #83: 24 Mar 2015, 18:52 »

Jeg gik igennem tredje sæson med kun tre nederlag (hvoraf det sidste var i CL-finalen, hvor jeg tabte til Real Madrid med tre minutter tilbage af den forlængede). Forventer at næste sæson bliver meget bedre Wink
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #84: 05 Apr 2015, 12:11 »

Fjerde sæson afsluttet... Diego Costa har haft sin ringeste sæson, men hvad gør det, når holdet løftes af Luka Jovic, Andrija Zivkovic og den evigt sprudlende Hazard? Dertil kommer det, at mit hold er det hold, der scores mindst mod. Balanta, Courtois og Cahill/John Stones/Zouma er fantastiske nede bagved. Og så gør det heller ikke ondt, at Pogba, Gaston Gil Romero og Javi Martinez dominerer stort set hver kamp.

Fik min første Premier League titel i hus og den fjerde ud af fire finaler i Champions League smed endnu en triumf af sig. Bestyrelsen er meget glad, men skuffet over mit 5. runde exit i FA Cuppen. What are you going to do?

Min kammerat i dette online save måtte nøjes med fjerdepladsen med City og en halvsløj sæson, trods en sprudlende Neymar. Forsvaret var det svageste led og det ser ud til, at det er her fokus er i det kommende transfervindue.
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #85: 05 Apr 2015, 12:14 »

Bedste elleve i sæsonen:

                                  Courtois

            Azpilicueta - Balanta - Stones - Alaba

                             Gaston G. Romero

                           Javi Martinez - Pogba

         Andrija Zivkovic                      Eden Hazard

                                 Luka Jovic
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

The best
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #86: 03 Maj 2015, 17:17 »

Har startet en ny karriere med Chelsea. har i første transfervindue købt Bale for 2,22 mia og Baines for 200 mio. har spillet to kampe i sæsonen, og har vundet begge, Bale har ialt scoret 5 mål.
Logged

Nok kan vi tabe, men Brøndby vil aldrig kunne besejres.

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #87: 03 Maj 2015, 17:44 »

Har startet en ny karriere med Chelsea. har i første transfervindue købt Bale for 2,22 mia og Baines for 200 mio. har spillet to kampe i sæsonen, og har vundet begge, Bale har ialt scoret 5 mål.
WTF. 2,2 mia for Bale.. Forstår ikke det køb.

Er selv lige blevet færdig med første sæson som bød på the double. Vandt PL og FA Cuppen. Hazard var dominerende med 31 mål i 36 kampe. Han er så vild!
Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #88: 03 Maj 2015, 17:48 »

Startede et save med Chelsea igår,  Ligaen føres af M. United med 31 point, tæt forfulgt af Chelsea med 30 point efter 11 kampe.
Spillere jeg købte:

José Gayà - tiltænkt som afløser for Felipe, der dog i 1. kamp brækkede foden, så Gaya har allerede nu fået pladsen.

Humam Tariq - Købt som eksperiment - kun lige hørt om ham og skulle se hvor god han kunne blive - udlejet til Vitesse

Gabriel Barbosa - Købt som langsigtet afløser for Costa- udlejet til Dortmund der desværre ikke bruger ham så meget.

Er med i alle turneringer endnu, først Cl-gruppen sikkert,  Capital One Cup er jeg i kvartfinale, FA Cup er ikke startet endnu.

Regner med at bruge en ordentlig slat penge på enten Ronaldo, Messi, Neymar eller Bale, hvis de da vil skifte.

   
Logged

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #89: 03 Maj 2015, 17:51 »

2.2 mia WTF ! det er jo fuldstændig sindsygt hehe..

Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010