home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 287 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Chelsea FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea FC  (Læst 64782 gange)
Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #105: 07 Maj 2015, 15:34 »

Det fordi, når du spiller med en komplet angriber, så er det vigtig at du også har nogle der tager de lange løb ned i banen så de kan slå indlæg til din angriber. når de er sat til IA så søger de ind i banen og lukker muligheden for de angriber. altså der er for mange inde i banen. Smiley
Så Hazard mener du også skal sættes som wing?
Logged

Love the Blues

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #106: 07 Maj 2015, 15:37 »

Så Hazard mener du også skal sættes som wing?
Nej nej, han skal være IA(A) din centrale offensiv skal være FP(s) og din højre wing skal være fløj(A) og så Costa som enten fremskudt eller komplet Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #107: 07 Maj 2015, 19:58 »

Nej nej, han skal være IA(A) din centrale offensiv skal være FP(s) og din højre wing skal være fløj(A) og så Costa som enten fremskudt eller komplet Smiley

Hm. nu er jeg endelig kommet hjem og har åbnet spillet..

Hvis min OMC skal være fremskudt playmaker support, hvad tænker du så med Cesc, som ligger på den ene CM som fremskudt playmaker attack
Logged

Love the Blues

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #108: 07 Maj 2015, 20:50 »

Hm. nu er jeg endelig kommet hjem og har åbnet spillet..

Hvis min OMC skal være fremskudt playmaker support, hvad tænker du så med Cesc, som ligger på den ene CM som fremskudt playmaker attack

ville spille min midtbane som en DP(F) - B2B Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #109: 08 Maj 2015, 11:18 »

ville spille min midtbane som en DP(F) - B2B Smiley

Cesc som forsvar?
Jeg prøvede sgu at lave om efter det... Men set i bakspejlet var det nok en dårlig kamp at eksperimentere det på.. :-)

Møder ManCity og Costa laver sgu også 2 basser, men det er jo lige meget når Aquero laver 3  Sur
Til gengæld må jeg sige at Willian styrer det OMC for vildt... Han har et snit på 8,05 de seneste kampe..
Men Cesc halter sgu noget med et snit på kun 6,98 og kun 2 assist.

Har du haft succes med Cesc som DP(f) i dine spil.?
Logged

Love the Blues

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #110: 08 Maj 2015, 11:58 »

Cesc som forsvar?
Jeg prøvede sgu at lave om efter det... Men set i bakspejlet var det nok en dårlig kamp at eksperimentere det på.. :-)

Møder ManCity og Costa laver sgu også 2 basser, men det er jo lige meget når Aquero laver 3  Sur
Til gengæld må jeg sige at Willian styrer det OMC for vildt... Han har et snit på 8,05 de seneste kampe..
Men Cesc halter sgu noget med et snit på kun 6,98 og kun 2 assist. Hvordan spiller du Cesc ? Cesc skal nok spilles som deeplying playmaker defensiv, hvis din anden centrale midtbane er på attack/offensiv

Har du haft succes med Cesc som DP(f) i dine spil.?
Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #111: 08 Maj 2015, 12:21 »

2. sæson blev én af de bedre  Thumbs Up
Vundne turneringer:
FA-Cup
Europæiske Super Cup
VEedensmesterskaber for klubhold
PL

Desværre var Real Madrid for meget i CL kvartfinalen, samt Liverpool i Capital One Cup...  Sur
Af transfers op til 3. sæson er der ikke så meget at berette om, dog er Neymar i kikkerten som erstatning for Cuadrado.

Opdaterer igen efter transferperioden.  Peace
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #112: 08 Maj 2015, 12:21 »

Cesc som forsvar?
Jeg prøvede sgu at lave om efter det... Men set i bakspejlet var det nok en dårlig kamp at eksperimentere det på.. :-)

Møder ManCity og Costa laver sgu også 2 basser, men det er jo lige meget når Aquero laver 3  Sur
Til gengæld må jeg sige at Willian styrer det OMC for vildt... Han har et snit på 8,05 de seneste kampe..
Men Cesc halter sgu noget med et snit på kun 6,98 og kun 2 assist.

Har du haft succes med Cesc som DP(f) i dine spil.?

Selvom han er forsvar, så betyder det ikke han ikke er med fremme, du kan jo tweek den lidt under hans personlige indstillinger.
Bruger du Matric? for eller skulle du benytte dig af ham der også måske set cesc til CM(A) så kommer han med frem og kan være med i feltet når det skal være.

Hvis du vil have hans gns højere op så set din hjørnesparkstaktik sådan her:
Backs - Bliv tilbage
Centerbacks - stå ved bagerste stolpe & udfordre målmanden
Centrale midtbane - Lur udenfor feltet og standard
resten af holdet standard.

Spil kort



Det er hvis du vil benytte dig af cesc som DP(f). Lover hans gns stiger meget mere! Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #113: 09 Maj 2015, 08:42 »

Selvom han er forsvar, så betyder det ikke han ikke er med fremme, du kan jo tweek den lidt under hans personlige indstillinger.
Bruger du Matric? for eller skulle du benytte dig af ham der også måske set cesc til CM(A) så kommer han med frem og kan være med i feltet når det skal være.

Hvis du vil have hans gns højere op så set din hjørnesparkstaktik sådan her:
Backs - Bliv tilbage
Centerbacks - stå ved bagerste stolpe & udfordre målmanden
Centrale midtbane - Lur udenfor feltet og standard
resten af holdet standard.

Spil kort



Det er hvis du vil benytte dig af cesc som DP(f). Lover hans gns stiger meget mere! Smiley

hvis resten af holdet er sat til default på hjørne giver den en del fejl hvis ikke nogen "offer short option"..

jeg beholder Cesc som Dp(f) og matic som box to box
« Seneste Redigering: 09 Maj 2015, 08:44 af Roberto_Baggio » Logged

Love the Blues

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #114: 09 Maj 2015, 23:50 »

hvis resten af holdet er sat til default på hjørne giver den en del fejl hvis ikke nogen "offer short option"..

jeg beholder Cesc som Dp(f) og matic som box to box

Nej trust me! Problemet hvis du vælger at tage en til at komme kort er at han vil trække helt ud til sparkeren også vil en anden ofte følge med. Ved at gøre det på min måde skaber du noget uventet på hjørne. Du scorer over 15 mål på hjørne pr. sæson!
Logged

H A L A   M A D R I D!

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #115: 13 Maj 2015, 07:56 »

Nej trust me! Problemet hvis du vælger at tage en til at komme kort er at han vil trække helt ud til sparkeren også vil en anden ofte følge med. Ved at gøre det på min måde skaber du noget uventet på hjørne. Du scorer over 15 mål på hjørne pr. sæson!

Hold kæft hvor jeg slås for at få det til at køre på skinner... Ubeslutsom

Du har helt ret i at Cesc gns vil stige... han har ikke spillet under 7,5 de sidste 4 kampe...  Thumbs Up
Men det er sgu som om det er boldflytteri og knap så kreativt - Cesc passningsprocent er på svimlende 98, men hvis det kun er til siden eller ud til kanten, så bliver det ikke til meget.

Jeg ligger nr 5 lige før juleprogrammet og har 8point op til Arsenal på 1.pladsen  ticked off
ChL kører fint - 5 sejre og 1 uafgjort, sikkert videre.

Jeg begynder sgu at tænke opstillingen ikke er den rigtige.

Jeg har tabt til Newcastle hjemme og QPR ude...Uafgjort med Sunderland ude og Eveton hjemme. Mega irriterende fordi jeg sidder på kampene...

Logged

Love the Blues

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #116: 19 Maj 2015, 12:56 »

Jeg måtte sgu ændre på min opstilling for at gang i holdet...
Det har så også virket til et 13 tal med pil op og smiley..  Thumbs Up

Fra at køre med 3 offensive midtbaner - 2 kanter + 1 center gik jeg over til 2 kanter og 1 defensiv midt foran 4 back kæden.
Det har gjort at Oscar er blevet sat lidt vel meget på bænken.

Men når jeg de efterfølgende 7kampe ikke laver under 4mål pr kamp og jeg hopper fra at være efter Arsenal og Liverpool med 5point til at føre med 2 ned til Arsenal og 3 til Liverpool så er der ikke så meget at gøre..

Tilmed slår jeg PSG ude i første KO runde med 3-1 (første kamp jeg ikke laver 4 mål)

Minus er at jeg ryger ud i Ligacup semifinale til Liverpool - taber 5-4 efter forlænget og med mange unge i truppen..
Det samme gør sig gældende i FA-cup 6.runde hvor jeg taber til Wigan i forlænget og igen med mange unge i truppen.

Tilgengæld er Costa igang med en kanonsæson hvor han pt ligger på 27basser i 24kampe. 34basser i alle turneringer - det er ikke helt Messi niveau men der er stadig et par måneder tilbage af sæsonen

Hazard har ligaens højeste snit på 8,22 efter 24kampe - han har lavet 9 assist og 19 basser i PrL. 23 basser i alle turneringer
Han er godt forfuldt at en lille surprise - Azpilicueta er ligaens 3.bedste snit på 7,98.. Han laver ikke assists og har kun lavet 1 mål- han spiller bare pissegodt og stabilt på meget højt niveau.

I januar transferen blev det til et enkelt køb og ingen salg - Jeg hentede Jack Grealish i Villa for 100 mil - måske lidt dyrt, men han kvitterede med mål og assist i den ene cup kamp.. og så er han ung + homegrown

mere update når sæsonen er slut
Logged

Love the Blues

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #117: 19 Maj 2015, 14:13 »

Jeg måtte sgu ændre på min opstilling for at gang i holdet...
Det har så også virket til et 13 tal med pil op og smiley..  Thumbs Up

Fra at køre med 3 offensive midtbaner - 2 kanter + 1 center gik jeg over til 2 kanter og 1 defensiv midt foran 4 back kæden.
Det har gjort at Oscar er blevet sat lidt vel meget på bænken.

Men når jeg de efterfølgende 7kampe ikke laver under 4mål pr kamp og jeg hopper fra at være efter Arsenal og Liverpool med 5point til at føre med 2 ned til Arsenal og 3 til Liverpool så er der ikke så meget at gøre..

Tilmed slår jeg PSG ude i første KO runde med 3-1 (første kamp jeg ikke laver 4 mål)

Minus er at jeg ryger ud i Ligacup semifinale til Liverpool - taber 5-4 efter forlænget og med mange unge i truppen..
Det samme gør sig gældende i FA-cup 6.runde hvor jeg taber til Wigan i forlænget og igen med mange unge i truppen.

Tilgengæld er Costa igang med en kanonsæson hvor han pt ligger på 27basser i 24kampe. 34basser i alle turneringer - det er ikke helt Messi niveau men der er stadig et par måneder tilbage af sæsonen

Hazard har ligaens højeste snit på 8,22 efter 24kampe - han har lavet 9 assist og 19 basser i PrL. 23 basser i alle turneringer
Han er godt forfuldt at en lille surprise - Azpilicueta er ligaens 3.bedste snit på 7,98.. Han laver ikke assists og har kun lavet 1 mål- han spiller bare pissegodt og stabilt på meget højt niveau.

I januar transferen blev det til et enkelt køb og ingen salg - Jeg hentede Jack Grealish i Villa for 100 mil - måske lidt dyrt, men han kvitterede med mål og assist i den ene cup kamp.. og så er han ung + homegrown

mere update når sæsonen er slut

Kan du uploade screen af din taktik, så vil jeg hurtigt kunne hjælpe dig med hjørnesparks taktik Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #118: 19 Maj 2015, 20:04 »

Kan du uploade screen af din taktik, så vil jeg hurtigt kunne hjælpe dig med hjørnesparks taktik Smiley

det kan jeg da :-)

har prøvet at lege lidt med de tips du gav tidligere.. og har scoret en del mål efter hjørnespark - mest med Cuardrado med næstsidste fod på bolden

https://billedeupload.dk/images/Y0yS.jpg
https://billedeupload.dk/images/8gCyG.jpg
https://billedeupload.dk/images/LRYHu.jpg
https://billedeupload.dk/images/zLeZW.jpg

lad mig høre hvad du synes
Logged

Love the Blues

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #119: 20 Maj 2015, 16:36 »

det kan jeg da :-)

har prøvet at lege lidt med de tips du gav tidligere.. og har scoret en del mål efter hjørnespark - mest med Cuardrado med næstsidste fod på bolden

https://billedeupload.dk/images/Y0yS.jpg
https://billedeupload.dk/images/8gCyG.jpg
https://billedeupload.dk/images/LRYHu.jpg
https://billedeupload.dk/images/zLeZW.jpg

lad mig høre hvad du synes

Sæt Willian til standard også. Fordi når du har alle til standard, vil en af dine spillere stå lidt længere tilbage i feltet, i stedet for at stå et stykke uden for feltet. Han bliver langt mere målfarlig der Smiley

Ellers ser det fornuftig ud. Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010