home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 233 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Portsmouth FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Portsmouth FC  (Læst 13436 gange)
McG
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Portsmouth FC
« Svar #15: 28 Nov 2014, 13:18 »

Jeg har haft stor glæde af mit spil med dem, jeg sikrede mig Niclas R fra sif tidligt, og brugte ham løbende som backup for Westcarr, som udover det smadrede League 2 med +30 mål i 1. sæson, sammen med Jed Wallace +20 maal... Jeg hentede Frank Semou som er super på den defensive plads. 

I sæson 2. har jeg hentet illum fra SIF også, han er startet stærkt med 8 kasser i 5 kampe.
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Portsmouth FC
« Svar #16: 01 Dec 2014, 16:48 »

Jeg er et par kampe inde i første sæson og Portsmouth er simpelthen for suveræne i forhold til resten af ligaen.

Især Westcar skiller sig ud 9 kampe og 10 mål.

I forsvaret er lejet Poul Robinson fuldstændig fantastisk ligesom min højreback Curtis Obeng som er lejet i Swansea. På midten har jeg været meget skadetsramt men James Dunne skiller sig ud på den centralemidtbane med 9 kampe og 4 mål samt en gennemsnitsbedømmel se på 7,97.
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Gaffel9
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Portsmouth FC
« Svar #17: 15 Dec 2014, 20:45 »

Hvilken taktik anvender i? Jeg kan slet ikke få det til at fungere. Jeg har prøvet 4-4-2 og 4-4-1-1 i de fleste kampe men jeg scorer ingen mål.. Skuffet
« Seneste Redigering: 15 Dec 2014, 21:53 af Gaffel9 » Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Portsmouth FC
« Svar #18: 15 Dec 2014, 21:04 »

Hvis du spiller 4-4-1, kan jeg godt forstå du ikke rigtig kan få scoret Wink
Logged

Gaffel9
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Portsmouth FC
« Svar #19: 15 Dec 2014, 21:53 »

Hov ja undskyld Smiley
Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Portsmouth FC
« Svar #20: 16 Dec 2014, 19:28 »

Kan du smide nogle billeder op med din taktik og holdinstruktioner?
Har på det seneste ledt efter et nyt save og det virker vildt fedt at kæmpe sig op gennem ligaerne!
På forhånd tak Smiley

EDIT: Er nu startet et save med Portsmouth, det er super underholdende!
« Seneste Redigering: 18 Dec 2014, 20:30 af whapz » Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Portsmouth FC
« Svar #21: 19 Dec 2014, 20:25 »

Så er min første sæson overstået med Portsmouth, hvor jeg vandt Sky bet League 2!

Sæsonenes helt store profil var Jed Wallace, der tog årets spiller med en gennemsnitskarakter på 7,46 på trods af, at jeg både brugte ham som højre wing og felt-til-felt midtbanemand. I 43 kampe lavede han 19 mål og 13 assists - fuldstændig forrygende!

Transfers:

IND

Jorden Graham fra Aston Villa på lejeaftale.
Curtis Obeng fra Swansea for 900k DKK.
Alexander N'Doumbou på fri transfer.
Cristóbal på fri transfer.
Thomas Rogne fra Wigan på lejeaftale.

UD:

Andy Barcham
Johnny Erti
Joe Devera 
Dan Butler

Efter første sæson er nogle af de aldrende/nedadgående spillere ikke blevet forlænget! Med et transferbudget på 15 mio. DKK kunne jeg også anskaffe mig et par gode transfers. Update vil følge på min kommende sæson og hvilke transfers jeg har lavet Smiley


Logged

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Portsmouth FC
« Svar #22: 30 Mar 2015, 11:08 »

Er folk gået helt døde i Portsmouth saves?
Jeg er selv lige startet op igen - både med FM generelt og igen et nyt save med Portsmouth efter den nye update Smiley
Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Portsmouth FC
« Svar #23: 30 Mar 2015, 12:08 »

Er folk gået helt døde i Portsmouth saves?
Jeg er selv lige startet op igen - både med FM generelt og igen et nyt save med Portsmouth efter den nye update Smiley

Nej ikke endnu, men under stærke overvejelser om det skal være mit næste save  Smiley
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Portsmouth FC
« Svar #24: 30 Mar 2015, 12:55 »

Nej ikke endnu, men under stærke overvejelser om det skal være mit næste save  Smiley

Synes faktisk de/det er blevet sværere efter den nye update.
Det er for det første ikke ligeså let at hive spillere til, samtidig med at de har mistet nogle backup-spillere siden updaten.
Synes dog det er spændende og udfordrende stadigvæk. Håber jeg kan holde gejsten Wink
Logged

overgaardmunk
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Portsmouth FC
« Svar #25: 30 Maj 2015, 00:28 »

Jeg tænkte at jeg også lige ville bidrage med mine erfaringer med denne herlige klub.
Jeg er halvvejs i min tredje sæson, jeg vandt henholdsvis League 2 og League 1 i det to forgangne sæsoner. Nu ligger jeg nr. 3 i Championship, som sagt halvvejs igennem. Jeg havde ikke i min vildeste fantasi troet at jeg ville tordne igennem rækken. Specielt den gratis franskmand Franck Julienne, har vist sig som en kæmpe profil, og formåede sågar at lave et dobbelt hattrick i League 1.

Jeg håber i andre nyder samme succes som undertegnede.
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Portsmouth FC
« Svar #26: 30 Maj 2015, 00:39 »

Hent Adam Campbell, han er sindsyg!
Logged

Thaurat al Shabab

overgaardmunk
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Portsmouth FC
« Svar #27: 12 Jun 2015, 13:28 »

Så er min 4. sæson, og samtidigt 1. PL sæson færdiggjort. Jeg endte på en fornuftig 11. plads, hvilket bestyrelsen belønnede med et vanvittigt budget på 435 mio. Dog er det stadigt svært at lokke de store navne til klubben, og derfor svært at bruge pengene fornuftigt. Det største navn jeg hentet må være en gratis, men dog aldrende Cheick Tiote. Sidste sæsons største profiler må nok være, Josh Harrop og Nathan Baker, sidstnævnte blev belønnet med fansenes 'årets spiller'.
Det er desværre ikke lykkedes mig at udvikle særligt mange af de oprindelige spillere tilstrækkeligt, Jack Whatmough er derfor den eneste tilbageværende med førsteholdsniveau. Navne som Dan Butler, Adam Webster og Jed Wallace har jeg så småt givet op. Til gengæld er Palace spilleren Joel Ward hentet tilbage til sin blå ungdomsklub Smiley

Derudover kan jeg berette at klubbens stadion, Fratton Park er under ekspansion, så jeg deler derfor midlertidigt hjemmebane med Brighton.

Jeg håber der er andre der har gode oplevelser med Pompey, og bringer dem tilbage til fordums styrke.
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010